Kaiisa Skrevet 8. november 2021 #161 Del Skrevet 8. november 2021 Spoiler Fantastisk episode! Utrolig spennende! Starta dårlig da TB vant kappestriden og tok med Linn på middag. Og trist at Maiken var så lei seg. Skikkelig bra at Silje kom og tok alvorspraten, og klarte å snu situasjonen der inne. Fantastisk at Maria sa imot Linn og bytta tilbake til de to jentene som ikke er et uspiselig krek, slik som Linn framstilles. Hvordan hun prøvde å svartmale Maria, åh herregud. DIGGA at de brukte myntene. På helt feil personer😂. Haha, som jeg godta meg der. Og nydelig at Tariq røyk ut. Nå er de 2 mot 3. Helt utrolig bra. Håper Linn ryker først nå! Har så utrolig lite til overs for henne. Uansett hvordan ting klippes, så har hun sagt så mye dritt og vært så stygg med mange med kameraene til stede at jeg tviler sterkt på at hun er så veldig annerledes enn det hun framstilles som. Etter hva jeg forstår, er flere av deltakerne venner nå i etterkant. Unntatt Linn. Sier sitt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 8. november 2021 #162 Del Skrevet 8. november 2021 Kaiisa skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Fantastisk episode! Utrolig spennende! Starta dårlig da TB vant kappestriden og tok med Linn på middag. Og trist at Maiken var så lei seg. Skikkelig bra at Silje kom og tok alvorspraten, og klarte å snu situasjonen der inne. Fantastisk at Maria sa imot Linn og bytta tilbake til de to jentene som ikke er et uspiselig krek, slik som Linn framstilles. Hvordan hun prøvde å svartmale Maria, åh herregud. DIGGA at de brukte myntene. På helt feil personer😂. Haha, som jeg godta meg der. Og nydelig at Tariq røyk ut. Nå er de 2 mot 3. Helt utrolig bra. Håper Linn ryker først nå! Har så utrolig lite til overs for henne. Uansett hvordan ting klippes, så har hun sagt så mye dritt og vært så stygg med mange med kameraene til stede at jeg tviler sterkt på at hun er så veldig annerledes enn det hun framstilles som. Etter hva jeg forstår, er flere av deltakerne venner nå i etterkant. Unntatt Linn. Sier sitt. Spoiler Hvor har du hørt at de er venner unntatt Linn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 8. november 2021 #163 Del Skrevet 8. november 2021 jenteanonym91 skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Hvor har du hørt at de er venner unntatt Linn? Spoiler Via Jodel, fb og insta bl.a. Veronika legger visst ut endel med henne, M, M og Tariq. Et eller annet romantisk mellom Tariq og Veronika går det rykter om etter et bilde i et badekar sammen bl.a. Linn kjefter fremdeles på de andre under innleggene deres, bl.a. til Renato. Men hun har visst Hanne, da. Hanne legger ut endel på fbsiden hennes med «godjenta mi❤️❤️❤️» osv. Hanne er jo Hanne. Snur kappa etter vinden. Ingen egne meninger. Så kan virke som om de andre (unntatt Hanne) har tatt avstand fra Linn på utsiden. Forståelig nok i så fall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 8. november 2021 #164 Del Skrevet 8. november 2021 Heier litt på Maria, synes det er mange konkurranser som likner på hverandre, sånn hinderbaneaktig, men de er ganske bra. Episodene er ganske lange, lengre enn de var før. Føler deltakerne ofte stemmer noe annet i øyrådene enn det de sier de skal. Mer i denne sesongen enn tidligere. Skulle ønske de også viste hva alle stemte i en bonusvideo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 8. november 2021 #165 Del Skrevet 8. november 2021 Virker nesten som de som ser dette på tv burde hatt egen tråd, virker som det er flest som ser på Viaplay og må skrive i spoling Spoiler FY SØREN HUN LINN ALTSÅ! Blir helt sjokkert. Håper nesten for hennes del at hun også mistet seg selv helt, slik som Maria og Maiken sa de gjorde. Fatter ikke det går an å være så… Ja, finner ikke ord. Applaus for Silje som tok affære, absolutt bra👏🏼 Bra episode. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. november 2021 #166 Del Skrevet 8. november 2021 Hjertestein skrev (9 minutter siden): Virker nesten som de som ser dette på tv burde hatt egen tråd, virker som det er flest som ser på Viaplay og må skrive i spoling Det var jo det jeg prøvde å si 😂 Dette her er jo bare tullete. I dagens samfunn må det kunne være lov å diskutere serier/episoder når de faktisk kommer ut, uavhengig av på hvilken plattform dette skjer. Slik er det da med serier og alt - ingen ser serier på likt lenger. Har du ikke sett alt eller den nyeste episoden får du venter du med å gå inn i en tråd til du har gjort det. Det blir jo som om en skulle sette seg ned å begynne å se Game of Thrones nå det - og blir sur fordi noen i en tråd på KG spoiler handlingen! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 8. november 2021 #167 Del Skrevet 8. november 2021 Veronika ser mye eldre ut enn 23 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 8. november 2021 #168 Del Skrevet 8. november 2021 Hjertestein skrev (20 minutter siden): Skjul innhold FY SØREN HUN LINN ALTSÅ! Blir helt sjokkert. Håper nesten for hennes del at hun også mistet seg selv helt, slik som Maria og Maiken sa de gjorde. Fatter ikke det går an å være så… Ja, finner ikke ord. Applaus for Silje som tok affære, absolutt bra👏🏼 Bra episode. Har ikke ord for å beskrive hvor usympatisk, egoistisk og slu Linn er. Og TB er hennes logrende dumme hund. De har dummet seg ut for hele Norge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryddefreaken Skrevet 8. november 2021 #169 Del Skrevet 8. november 2021 Digger at hun tør å si det høyt🙈 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 8. november 2021 #170 Del Skrevet 8. november 2021 Kaiisa skrev (2 timer siden): Skjul innhold Via Jodel, fb og insta bl.a. Veronika legger visst ut endel med henne, M, M og Tariq. Et eller annet romantisk mellom Tariq og Veronika går det rykter om etter et bilde i et badekar sammen bl.a. Linn kjefter fremdeles på de andre under innleggene deres, bl.a. til Renato. Men hun har visst Hanne, da. Hanne legger ut endel på fbsiden hennes med «godjenta mi❤️❤️❤️» osv. Hanne er jo Hanne. Snur kappa etter vinden. Ingen egne meninger. Så kan virke som om de andre (unntatt Hanne) har tatt avstand fra Linn på utsiden. Forståelig nok i så fall. Spoiler Er Tariq og Maria som har de bildene med badekaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 8. november 2021 #171 Del Skrevet 8. november 2021 Ifyousayso skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Er Tariq og Maria som har de bildene med badekaret. Spoiler Er det? 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 8. november 2021 #172 Del Skrevet 8. november 2021 Teatrica skrev (1 time siden): Det var jo det jeg prøvde å si 😂 Dette her er jo bare tullete. I dagens samfunn må det kunne være lov å diskutere serier/episoder når de faktisk kommer ut, uavhengig av på hvilken plattform dette skjer. Slik er det da med serier og alt - ingen ser serier på likt lenger. Har du ikke sett alt eller den nyeste episoden får du venter du med å gå inn i en tråd til du har gjort det. Det blir jo som om en skulle sette seg ned å begynne å se Game of Thrones nå det - og blir sur fordi noen i en tråd på KG spoiler handlingen! Veldig enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 8. november 2021 #173 Del Skrevet 8. november 2021 Kaiisa skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Er det? 😯 Spoiler Ja. Har vært mye styr med det nå. Skikkelig trekantdrama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 8. november 2021 #174 Del Skrevet 8. november 2021 Ifyousayso skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Ja. Har vært mye styr med det nå. Skikkelig trekantdrama. Spoiler Mellom Maria, Tariq og..? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 8. november 2021 #175 Del Skrevet 8. november 2021 Kaiisa skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Mellom Maria, Tariq og..? Hvor har du det fra? Spoiler Veronica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 9. november 2021 #176 Del Skrevet 9. november 2021 Fyttirakkern. Nå har jeg sett gårsdagens på lineærtv. Den der Hanne trakk seg. Hva er greia til Tariq/TB/Linn? Maria/ingen skal få lov til å prate med de to siste?? Bestemmer de det, liksom? For et absurd opplegg. De må jo ha fått solstikk hele gjengen om de ikke ser hva det er de driver med. Kult å utestenge /isolere to stk når man bor på ei øde øy... Så jeg tar tilbake at jeg heia på Tariq og tb. Unner dem på ingen måte seieren. Linn har *ikke* gitt et bedre inntrykk siden sist, heller motsatt. Heier på Veronika og Maiken. De eneste som virker noenlunde sympatiske. (ikke likte jeg Hanne heller, men det hjalp at hun fikk dratt en mynt ut av Linn sånn på tampen. Ha ha! Selv om det hadde vært enda bedre om hun ga den til Maiken og Vero). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 9. november 2021 #177 Del Skrevet 9. november 2021 Samtale på en jobb: TV seer: Så dere Robinson i går eller? Hu Linn skikkelig fæl ass! Via-Play seer: Ja ikke sant! Tidenes minst verdig Robinson vinner!!! TV seer: WTF?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. november 2021 #178 Del Skrevet 9. november 2021 sys64738 skrev (15 minutter siden): Samtale på en jobb: TV seer: Så dere Robinson i går eller? Hu Linn skikkelig fæl ass! Via-Play seer: Ja ikke sant! Tidenes minst verdig Robinson vinner!!! TV seer: WTF?! Ja?? Hva skal man gjøre da? Legge ned forbud mot å diskutere serier og lignende fordi ikke alle ser det på likt? De som streamer kan faktisk også ligge enda lenger etter i løypa, side de kanskje ser det enda senere enn det som går på lineære tv-sendinger... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubiner Skrevet 9. november 2021 #179 Del Skrevet 9. november 2021 Drittlei av hvordan de har behandlet maiken og veronika. jeg kjenner jeg blir så sint på linn,tb,tariq og maria. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 9. november 2021 #180 Del Skrevet 9. november 2021 Artig Kappestrid med auksjon. Tenkte det ville være en ekstra stemme der og kanskje immunitet som det har vært før. Var mye spenning og drama i episoden. Mistet mye respekt for Tariq. Han skal liksom være så "god", skjønner at Maiken kunne være litt masete og pågående der, mer enn nødvendig. Men utbruddet hans etterpå var arrogant, selvsentrert og empatiløst. Hanne trakk seg og gikk ut, skjønner det hvis hun hadde nådd grensen med armen. Men var ganske lei henne, hun var ganske frempå og hyklete. Hva var greia med å presse en mynt fra Linn? Linn gikk også med på det sånn uten videre. Synes igjen mye skjedde som lagde spenning før øyrådet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå