Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

OlalalalalalaaaaAAA! Nå starta jeg en toukers på viaplay og kan se en episode til! Der tok joggu fredagskvelden seg opp 😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De må jo ha visst at Tarik ikke hadde mynten?
Og hvorfor ga Linn en mynt til Hanne?? 

selv ser jeg det nok litt annerledes enn de fleste;

Maiken og Veronika manipulerte Maria til å bryte opp alliansen. De gikk etter Maria fordi hun er en emosjonell person. Veldig kynisk i grunn. 

Linn er analytisk nok til å forstå at hvis hun er tro mot alliansen er hun sikret finaleplass, men Maria klarte ikke å sitte stille i båten. 
 

Artig episode. Rart at produksjonen måtte «gripe inn». Dette er jo ikke barneskolen hvor alle skal være venner? 
Kanskje produksjonen fortalte at Tarik ikke hadde mynt slik at vi fikk se maktbalansen skifte totalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymmm321 skrev (5 timer siden):

De må jo ha visst at Tarik ikke hadde mynten?
Og hvorfor ga Linn en mynt til Hanne?? 

selv ser jeg det nok litt annerledes enn de fleste;

Maiken og Veronika manipulerte Maria til å bryte opp alliansen. De gikk etter Maria fordi hun er en emosjonell person. Veldig kynisk i grunn. 

Linn er analytisk nok til å forstå at hvis hun er tro mot alliansen er hun sikret finaleplass, men Maria klarte ikke å sitte stille i båten. 
 

Artig episode. Rart at produksjonen måtte «gripe inn». Dette er jo ikke barneskolen hvor alle skal være venner? 
Kanskje produksjonen fortalte at Tarik ikke hadde mynt slik at vi fikk se maktbalansen skifte totalt. 

😂 Sorry at jeg ler, men. 

Linn tro mot en allianse? Hun har systematisk kastet ut folk i egen allianse gjennom hele spillet. Hun har vist gang på gang at hun ikke er til å stole på og at hun bruker folk for å komme seg opp og fram, for så å kaste dem under bussen når det passer for henne. Så sier hun mye stygt, og snur hodet vekk og klarer ikke å se vedkommende i øynene etterpå. 

Bra at produksjonen grep inn, utfrysning hører ikke hjemme noen plass. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymmm321 skrev (7 timer siden):

De må jo ha visst at Tarik ikke hadde mynten?
Og hvorfor ga Linn en mynt til Hanne?? 

selv ser jeg det nok litt annerledes enn de fleste;

Maiken og Veronika manipulerte Maria til å bryte opp alliansen. De gikk etter Maria fordi hun er en emosjonell person. Veldig kynisk i grunn. 

Linn er analytisk nok til å forstå at hvis hun er tro mot alliansen er hun sikret finaleplass, men Maria klarte ikke å sitte stille i båten. 
 

Artig episode. Rart at produksjonen måtte «gripe inn». Dette er jo ikke barneskolen hvor alle skal være venner? 
Kanskje produksjonen fortalte at Tarik ikke hadde mynt slik at vi fikk se maktbalansen skifte totalt. 

? https://media.tenor.com/images/76b145dda81ed8de587bca7a7649d7c9/tenor.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymmm321 skrev (14 timer siden):

De må jo ha visst at Tarik ikke hadde mynten?
Og hvorfor ga Linn en mynt til Hanne?? 

selv ser jeg det nok litt annerledes enn de fleste;

Maiken og Veronika manipulerte Maria til å bryte opp alliansen. De gikk etter Maria fordi hun er en emosjonell person. Veldig kynisk i grunn. 

Linn er analytisk nok til å forstå at hvis hun er tro mot alliansen er hun sikret finaleplass, men Maria klarte ikke å sitte stille i båten. 
 

Artig episode. Rart at produksjonen måtte «gripe inn». Dette er jo ikke barneskolen hvor alle skal være venner? 
Kanskje produksjonen fortalte at Tarik ikke hadde mynt slik at vi fikk se maktbalansen skifte totalt. 

Det er jo ikke snakk om å være venner i den forstand. Men å være voksne og ha respekt for hverandre og den personen man er. Er snakk om utfrysning og egentlig direkte mobbing. Selv om man spiller på motsatt lag, kan man ha respekt for hverandre og oppføre seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mange konkurranser jeg føler er veldig i samme stil nå. Sånn hinderbane med puslespill, men er bra laget, var interessant den hvor de måtte se løsningen under vann og så plassere brikkene riktig, har vært en sånn kamp for mange år siden husker jeg. Er litt usikker på hvor mange kamper som er igjen før selve finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske unikt at programlederen griper inn på den måten. Kan ikke huske at det har skjedd før. Går litt mot Robinsons tradisjoner at produksjonen påvirker med tanke på grupperinger i leiren. Men er glad Maiken og Veronika har det bedre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykt glad da Maria vant Robinsonkampen. Hun fortjente å vinne den immuniteten. Hun hadde nok vært i faresonen om hun ikke hadde fått immuniteten.

Sykt spennende øyråd, der ble begge myntene kastet bort. Men hadde vært gøy å se hvordan de fungerte. Er glad både Veronika og Maiken klarte å vinne over Tariq, likte at han og Linn ble splittet. Men blir nok amper stemning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden har noen vist en så gjennomgående dårlig figur i et realityprogram som Linn. Hun må jo ha ødelagt skikkelig for seg selv fremover, hvem ansetter for eksempel en sånn person?

Men nå er hun heldigvis ute, det hadde vært en tragedie om hun vant. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (5 timer siden):

Ja, det er ganske unikt at programlederen griper inn på den måten. Kan ikke huske at det har skjedd før. Går litt mot Robinsons tradisjoner at produksjonen påvirker med tanke på grupperinger i leiren. Men er glad Maiken og Veronika har det bedre. 

Så vidt jeg vet, har dette skjedd én gang tidligere i reality, men da var det i paradise hotel (en av de tidlige sesongene). Da grep Triana inn da det var ganske grov mobbing til tider!  Det var sjukt fett å se at Triana gikk ut av programlederrollen og rett inn i empatisk-menneske-som-ikke-godtar-mobbing-overhodet! Akkurat slik det burde være! Endte med at én måtte pakke å reise hjem!  Legger ved en link, men fant dessverre ikke video! 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/AexGr/nanna-kastet-ut-av-paradise-hotel-etter-mobbing

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Hva handler dette konseptet om? Kanskje en ny serie å slå kloa i fremover. :jepp:

Serien ble originalt vist i Norge 1999-2013 og 2015-16 før det igjen blir vist nå :) Det er to lag på øde øy som konkurrerer mot hverandre og siste vinneren vinner konkurransen :) De har lite mat og må sove på stranden/skoglinjen. Veldig morsomt faktisk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delias skrev (5 timer siden):

Skuffende at dagens episode (episode 14 på TV2 Play) ikke var finaleepisoden! Trodde den skulle være nå😅

 

Spoiler

Totalt krise av en episode. Hadde gledet meg å se igår også får vi kun 30 min med gamle deltagere. Det burde heller vært en ekstra episode i tillegg til en vanlig en. Jeg spolte forbi så og si alt.

Legger i spoiler, selv om det ikke er særlig spoiling :fnise: 

Endret av Hjertestein
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (6 timer siden):

 

  Skjul innhold

Totalt krise av en episode. Hadde gledet meg å se igår også får vi kun 30 min med gamle deltagere. Det burde heller vært en ekstra episode i tillegg til en vanlig en. Jeg spolte forbi så og si alt.

Legger i spoiler, selv om det ikke er særlig spoiling :fnise: 

Ja, helt uinteressant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chiroptera. skrev (8 timer siden):

Linn må være den mest sutrete deltageren jeg noen gang har sett, inkludert den amerikanske versjonen. 

ja, Linn er sutrete, ikke snill person, grådig med 3 mynter og ikke gi en mynt tilbake til Renato (når han tok henne med på Spa), utakknemlig, konfliktperson, dårlig i konkurranser og ikke minst dårlig med myntene sine som ikke tilhørte henne. Motbydelig spilt  av en person på en reality tv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tor Bjarne har så artig dialekt, med tanke på melodi, eller hvor trykket legges. Er det noen som vet om det er vanlig med hans dialekt, eller om det er unikt? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (1 time siden):

Jeg synes Tor Bjarne har så artig dialekt, med tanke på melodi, eller hvor trykket legges. Er det noen som vet om det er vanlig med hans dialekt, eller om det er unikt? 

veldig vanlig Narvik-dialekt. Synes den er grusom, takler ikke det sutrende tonefallet

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...