Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Ruspus skrev (På 30.10.2021 den 10.56):

Veronika er eye candy.

Må stå over lunsj nå XD Veronika er motbydelig og har ikke lepper. 23 år gammel?! Haha

Endret av hunteragain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hunteragain skrev (På 28.10.2021 den 20.05):

Vil ikke at en kvinne skal vinne denne sesongen. 

Å joda, ser gjerne at en kvinne vinner.🙂 Men tror det ikke før jeg ser det ~ å nei det er slett ikke Linn jeg mener. Hun skulle vært sparka ut for lenge siden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKKE TRYKK PÅ LINKEN OM DU IKKE VIL SE RESULTATET****

 

I følge dette så vinner *. Like greit, * kan egentlig ikke telles som kvinne uansett. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_deltakere_i_Robinsonekspedisjonen#Sesong_16_(2021)

IKKE TRYKK PÅ LINKEN OM DU IKKE VIL SE RESULTATET 

Endret av hunteragain
IKKE TRYKK PÅ LINKEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (16 minutter siden):

I følge dette så vinner veronika. Like greit, hun kan egentlig ikke telles som kvinne uansett. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_deltakere_i_Robinsonekspedisjonen#Sesong_16_(2021)

Uten at du skal svare på dette for å unngå spoiling(!!), så står det ikke noe om det at hun vinner innpå den linken. 
 

Unødvendig av det å poste slik, du ødelegger for mange da om det hadde stemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (Akkurat nå):

Uten at du skal svare på dette for å unngå spoiling(!!), så står det ikke noe om det at hun vinner innpå den linken. 
 

Unødvendig av det å poste slik, du ødelegger for mange da om det hadde stemt.

Hva er det med rekkefølgen på listen? Det er jo akkurat slik det var planlagt. Det er ikke tilfeldig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Den utestengingen og utfrysningen den firerbanden holder på med i dagens episode gjør meg så forbanna. Det der er ikke greit, og de truer nærmest Maria fordi hun snakker med Maiken. Æsj! Sånt hører ikke hjemme noen plass.  

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hunteragain skrev (På 31.10.2021 den 14.01):

I følge dette så vinner veronika. Like greit, hun kan egentlig ikke telles som kvinne uansett. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_deltakere_i_Robinsonekspedisjonen#Sesong_16_(2021)

IKKE TRYKK PÅ LINKEN OM DU IKKE VIL SE RESULTATET 

Hvorfor poster du link til Wikipedia som spoiler neste episode?? Dessuten er rekkefølgen tilfeldig over gjenværende deltakere! De blir bare plassert på riktig plass når det er klart hvordan det gikk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anzii skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Den utestengingen og utfrysningen den firerbanden holder på med i dagens episode gjør meg så forbanna. Det der er ikke greit, og de truer nærmest Maria fordi hun snakker med Maiken. Æsj! Sånt hører ikke hjemme noen plass.  

 

Spoiler

Ja var ikke greit å se på. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (1 time siden):

Hvorfor poster du link til Wikipedia som spoiler neste episode?? Dessuten er rekkefølgen tilfeldig over gjenværende deltakere! De blir bare plassert på riktig plass når det er klart hvordan det gikk!

Jeg skriver advarsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (1 time siden):

Jeg skriver advarsel. 

🤦🏻‍♀️
 

Du skrev det igår og endret det for 1 time siden. Det jeg kommenterte fra din kommentar står jo, og der står navnet. Og om listen så stemmer, hva godt fikk du ut av å poste det her? Var det sånn «ojoj nå vet jeg hvem som vinner. Jeg må rett inn på kvinneguiden å skrive det der».
Kjapt tenkt der gitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tariq er motbydelig; han er nesten verre en mannehaterne. Hvordan han svikter sine brødre til fordel for damene, som så åpenbart hater menn. Eye candy? Jeg tror ikke det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (1 time siden):

🤦🏻‍♀️
 

Du skrev det igår og endret det for 1 time siden. Det jeg kommenterte fra din kommentar står jo, og der står navnet. Og om listen så stemmer, hva godt fikk du ut av å poste det her? Var det sånn «ojoj nå vet jeg hvem som vinner. Jeg må rett inn på kvinneguiden å skrive det der».
Kjapt tenkt der gitt.

Jeg lagde advarsel i går og så laget jeg en ny advarsel i dag. Hva er vitsen med firkantene på kg? Man kan ikke se dem. 

Det sto slik siden i går: 

I følge dette så vinner *. Like greit, * kan egentlig ikke telles som kvinne uansett. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_deltakere_i_Robinsonekspedisjonen#Sesong_16_(2021)

IKKE TRYKK PÅ LINKEN OM DU IKKE VIL SE RESULTATET 

Endret av hunteragain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De løsvippene til Linn blir mer og mer slitte. Skikkelig sjakktrekk å få seg lashes rett før du skal bo på en øde øy i mange uker. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (1 time siden):

Jeg lagde advarsel i går og så laget jeg en ny advarsel i dag. Hva er vitsen med firkantene på kg? Man kan ikke se dem. 

Det sto slik siden i går: 

I følge dette så vinner veronika. Like greit, hun kan egentlig ikke telles som kvinne uansett. https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_deltakere_i_Robinsonekspedisjonen#Sesong_16_(2021)

IKKE TRYKK PÅ LINKEN OM DU IKKE VIL SE RESULTATET 

Du skjønner ikke hva jeg mener. 
Hva er vitsen med å skrive «ikke trykk på linken om du ikke vil se resultatet», men rett over så skriver du navnet på vinneren. Poenget med det var?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjertestein skrev (1 minutt siden):

Du skjønner ikke hva jeg mener. 
Hva er vitsen med å skrive «ikke trykk på linken om du ikke vil se resultatet», men rett over så skriver du navnet på vinneren. Poenget med det var?

Jeg har sensurert det i ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ligger en uke foran på Viaplay 

Spoiler

Herregud, Linn fortsetter å overraske negativt! Da de skulle by på mat er hun for det første skikkelig utakknemlig for burritosene hun får! Måten hun tok dem imot på og stakkars meg, «jaja, fikk meg hvertfall NOE». 
Og når Maria byr på nachosene, så byr Linn over henne? Etter Maria lot henne få burritosene? Fy, for ei kjerring! 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (12 minutter siden):

Jeg har sensurert det i ettermiddag. 

Er du helt idiot?

Du repostet den dumme linken din MED beskrivende tekst av vinneren ved siden av, og deretter advarsel...

Får du masse glede av å ødelegge for folk i en tråd som er markert ingen spoiling???

Nå er det selvfølgelig ikke gitt at det stemmer i det hele tatt, men hvorfor???

Eye candy-kommentarene dine er også uspiselige, by the way.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (3 minutter siden):

De som ligger en uke foran på Viaplay 

  Skjul innhold

Herregud, Linn fortsetter å overraske negativt! Da de skulle by på mat er hun for det første skikkelig utakknemlig for burritosene hun får! Måten hun tok dem imot på og stakkars meg, «jaja, fikk meg hvertfall NOE». 
Og når Maria byr på nachosene, så byr Linn over henne? Etter Maria lot henne få burritosene? Fy, for ei kjerring! 

 

Jeg har vært lei hele kjerringa lenge nå!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...