Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Endelig ser jeg mandagens lineærtvepisode. Kjempefornøyd med at Nico røyk, men samtidig var han så dønn saklig og sympatisk under øyrådet at jeg ombestemmer meg 😆 Men måtte Linn bli nestemann ut.. 🙄 Jeg heier på Veronika, Tariq og Renato. Håper Renato snoker gjennom alle sakene til Linn og finner myntene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svikerske Maria kan jeg også styre meg for. Overfor Linn og Nico kunne hun virkelig ikke forstå hvorfor Maiken ble sur under kappestriden? Herregud. _Jeg_ blir sur! Dritsur, faktisk, fra sofaen 3 måneder i etterkant 😅 Nei, ut med henne og Linn! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig og feig av Nico å ikke høre på Renato om å stemme ut Hanne. Nico sa til Renato ''det var oss og Linn. Vi skulle komme lengst ''

Nico fikk vite fra Tariq at Renato skulle stemme ut Hanne, og  Tariq skulle stemme ut Nico og da klikka det for han....  ''jeg sa at jeg ikke ønsker å stemme på deg(renato), men du tvinger meg til å stemme på deg, fordi du ønsker å plotte mot Hanne....og fordi du plotter mot Hanne så begynte du å spille på mine etiske standarder''   hahaha

Der bommet Nico! Han burde ha fulgt Renato, da hadde han ikke blitt sendt ut. Dårlig også av Nico å ikke ha fulgt avtalen med å være sammen med Renato til slutt. De to var gode samarbeidspartner med å skaffe mat, bidra i fellesarbeid etc..

Det var hans undergang når han ikke hørte på Renato.  Blitt rundlurt av jentene og spes. Linn og Hanne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (På 25.10.2021 den 23.35):

Fordi de begge var på gult lag, og at de hadde lovet å hjelpe hverandre.

Renato ga mynten til Linn fordi han syntes synd på Linn når hun søkte og søkte i nesten hele stranda etter mynten i flere dager (mulig i 12 dager) og da lovet Renato Linn at hvis han finner den, så skulle hun få den. Og da Tor Bjarne og Nazila kom til gult lag fortalte Tor Bjarne til Renato hvor mynten er. Når han fant det, så ga han den til Linn.

Linn sa på sync  '' Han hadde nesten tårer i øynene da han ga den til meg. Det betydde mye for ham. Han er en mann som holder ord''.   

Ja, Renato holder det han lover. Han kjente ikke Linn helt enda da i starten. Linn virker snill i starten men bad attitude etter hvert mot slutten. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, at hu derre Linn har mange til å sette seg selv i offerrollen hver eneste gang dette med myntene kommer opp!! "Åååå, jeg er så lei at dette med myntene blir brukt mot meg!!" JA - du stjal den fra TBs private ting, jenta mi!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne sesongen fri for eye candy. 

Han mannen som lå å sang i teltet i en av de første episodene, var heller ikke verst. 

Endret av hunteragain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hunteragain skrev (1 time siden):

Da er denne sesongen fri for eye candy. 

Han mannen som lå å sang i teltet i en av de første episodene, var heller ikke verst. 

Oh no - det er igjen eye candy i årets Robinson altså 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora71 skrev (30 minutter siden):

Hvem er det?

 

Det kan jeg vel ikke si - da jeg ligger en uke foran og dermed røper hvem som ikke røk ut i nå sist...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (1 time siden):

Nicolai og han som sang i teltet. 

Det ble spurt hvem som er igjen da, på det jeg svarte deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 time siden):

Det ble spurt hvem som er igjen da, på det jeg svarte deg...

Det er ingen igjen. Tariq er ikke hot. Kanskje Tor, men han er overvektig. 

Endret av hunteragain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (4 minutter siden):

Det er ingen igjen. Tariq er ikke hot. Kanskje Tor, men han er overvektig. 

Det er din mening...

Tariq er eye candy så det holder - og kommentaren din om Tor Bjarne er bare usmakelig!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (10 minutter siden):

Det er din mening...

Tariq er eye candy så det holder - og kommentaren din om Tor Bjarne er bare usmakelig!

Tor er jo overvektig, men han er deiligere enn Tariq. Det er ikke frekt ment. Dette går bra. 😄

Endret av hunteragain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (19 minutter siden):

Det er ingen igjen. Tariq er ikke hot. Kanskje Tor, men han er overvektig. 

Kanskje det er noen som synes det en av damene som er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er noen som synes det en av damene som er det. 

Klart det, men ikke noe for meg. Få dem ut. Vil ikke at en kvinne skal vinne denne sesongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teatrica skrev (9 timer siden):

Altså, at hu derre Linn har mange til å sette seg selv i offerrollen hver eneste gang dette med myntene kommer opp!! "Åååå, jeg er så lei at dette med myntene blir brukt mot meg!!" JA - du stjal den fra TBs private ting, jenta mi!

Hun er så frekk at det går nesten ikke an.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (51 minutter siden):

Hun er så frekk at det går nesten ikke an.

Hun må ta konsekvensen på det hun har gjort. Karma er ordet. Hun får 3 dårlig karma av de myntene, så hun kommer ikke til vinne. Mulig hun ryker ut snart pga karma.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora71 skrev (På 28.10.2021 den 22.08):

Hun må ta konsekvensen på det hun har gjort. Karma er ordet. Hun får 3 dårlig karma av de myntene, så hun kommer ikke til vinne. Mulig hun ryker ut snart pga karma.

Håper det. Det er forresten nesten umulig å forstå hva hun sier.. unntatt når hun sier mynTEN….

Endret av Lady Lovelylocks
MynTEN ikke myntEN
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (På 28.10.2021 den 12.51):

Da er denne sesongen fri for eye candy. 

Han mannen som lå å sang i teltet i en av de første episodene, var heller ikke verst. 

Veronika er eye candy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...