Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Guppy88 skrev (3 minutter siden):

Er du helt idiot?

Du repostet den dumme linken din MED beskrivende tekst av vinneren ved siden av, og deretter advarsel...

Får du masse glede av å ødelegge for folk i en tråd som er markert ingen spoiling???

Nå er det selvfølgelig ikke gitt at det stemmer i det hele tatt, men hvorfor???

Eye candy-kommentarene dine er også uspiselige, by the way.

Jeg har tatt det vekk nå. Du trenger ikke svare meg frekt, Jeg er tålmodig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teatrica skrev (7 minutter siden):

Jeg har vært lei hele kjerringa lenge nå!

Spoiler

Heeelt enig! Håper hun eller Tariq ryker snart. Vært lei av Maria lenge og, men i dag viste hun hvertfall litt medfølelse for de to andre jentene. Det ser ut som at Maria og Linn krangler litt neste uke, så håper det blir skikkelig splid der så hun endelig kan være litt utsatt. Den «vi styrer alt» mentaliteten til Linn og Tariq begynner å gå meg skikkelig på nervene. Og jeg som egentlig har likt Tariq hele veien😭

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (6 minutter siden):

Jeg har tatt det vekk nå. Du trenger ikke svare meg frekt, Jeg er tålmodig. 

DU er tålmodig? Hva mener du i det hele tatt med det?

Du legger ut et innlegg der du "avslører" vinneren i en tråd der spoiling ikke skal forekomme; men du vil ha deg frabedt at jeg svarer deg frekt?

Jeez.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guppy88 skrev (19 timer siden):

DU er tålmodig? Hva mener du i det hele tatt med det?

Du legger ut et innlegg der du "avslører" vinneren i en tråd der spoiling ikke skal forekomme; men du vil ha deg frabedt at jeg svarer deg frekt?

Jeez.

Jizz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sys64738 skrev (1 time siden):

Fy faen så lei jeg er av Linn og Hanne!!! 🤢🤮

Enig. Og denne manglende innsikten rundt at hun (Linn) faktisk stjal mynten fra Tor Bjarne er nesten fascinerende! Hun skjønner virkelig ikke hvorfor dette nevnes gang på gang, og fremstiller det som at det er Tor Bjarne som har gjort noe feil eller bør ta seg sammen. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tariq var skikkelig ufin mot Maiken. Synes ikke noe om det - han var fæl. Synes Maiken tok det opp på en direkte men tydelig måte, men Tariq oppfører seg respektløst.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.... holder på å se nå og må bare kommentere igjen. Linn og Tariq er utrolig kontrollerende. De har jo lagt en allianse basert på frykt - hvor man ikke får lov til å snakke med de utenfor alliansen; da mister man tillit

Minner meg om en sketsj om 2. verdenskrig hele opplegget

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportsidiot skrev (2 timer siden):

Tariq var skikkelig ufin mot Maiken. Synes ikke noe om det - han var fæl. Synes Maiken tok det opp på en direkte men tydelig måte, men Tariq oppfører seg respektløst.

Helt enig, men husk å legge til spoiler tag når du ser siste episode på Viaplay da.

Linn er den verste der inne. Helt forferdelig menneske. 

Hun har kommentert et innlegg på fb som renato la ut på sin profil. Hun er jo heelt psycho. 

Spoiler

Men Tariq er jammen ikke mye bedre. Måten han konfronterte Maiken på var utrolig dårlig gjort.

Og hvordan han og Linn (og TB) ikke tillot Maria å snakke med Veronika og Maiken. Jagde Maiken vekk fra dem, de fikk ikke lov å sitte med dem en gang! 

Jeg tror nok at det blir en clinch mellom Maria og Linn neste uke. Håper det! At de andre kan lage en ny allianse, uten T og L. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Kjære julenisse- et tidlig julegaveønske for neste uke: Veronica vinner immunitet. Maiken slår da ut en av de andre i duell i øyrådet. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Må nesten hylle Silje for å komme inn og ta et oppgjør med deltakerne. Det var viktig! 

Får så vondt av Maiken og Veronica + Maria faktisk. Jeg tror rett og slett hun snakker sant når hun sier at hun mistet seg selv i denne situasjonen. Samtidig så er man voksne mennesker og må ta egne valg, men tror nok hun har følt seg veldig presset.  Det hadde nok utspilt seg på en annen måte her hjemme. 


Jeg vet dette er et spill og man er i en boble. Man er sultne og i en veldig trykket situasjon - så hvordan man er der på øya kan ikke sammenlignende med virkeligheten. Linn har dessverre ikke gjort et godt inntrykk på TV. Virket ikke som hun skjønte hvorfor Maiken og Veronica hadde det fælt på øya. Fokuset var mer på at hun også hadde hatt det kjipt en dag, men her er det snakk om 4 stk som har utestengt to stk over en lengre periode! 

Men synes virkelig ikke noe om å slenge dritt om deltagerne. Man må bli flinkere til å skjønne at det som skjer på TV er en helt annen virkelighet. Konstruktiv kritikk er selvfølgelig ok, men utrolig mye drit som slenges rundt. 

 

Endret av Tulla25j
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glitrefugl skrev (På 5.11.2021 den 14.37):

Jeg håper Knut Bjarne vinner alt!

Han var jo helt sykt fæl i dagens episode. Håper han ryker på hue og ræva ut!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Dagens episode er det råeste jeg har sett! Så utrolig kult, har hele tiden tenkt maiken og veronica ikke hadde noen sjanse! I starten av episoden ble jeg rett og slett kvalm, og håpte virkelig på at produksjonen skulle gripe inn. Jeg syns den utfrysningen som pågikk ikke kan rettferdiggjøres med at det er et spill. Sjokkert over samtlige som ikke klarte å se lengre enn sin egen nesetipp under samtalen med silje, var rett og slett ganske flaut at voksne mennesker ikke har bedre selvinnsikt. Skikkelig stolt over maria som klarer å innrømme egne feil og stå opp for seg selv og andre. Tor bjarne har jeg likt frem til dagens episode, hvor han forsvarte utfrysning:(

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P

Spoiler

Tror neppe Linn hadde sett for seg at Tor Bjarne skulle bli hennes siste allierte igjen der  

Lurer på om hun vil forsøke seg på de andre jentene nå? Og «ofre» TB? 

Veldig glad Silje grep inn. Og utrolig spennende under øyrådet, for det første at jentene valgte rett person, og så de to spennende duellene. Der fikk jo Tariq en fair sjanse - to faktisk, men jentene var best i dag. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Okei, DETTA var en interessant episode! Elsker at ting kan snu, og at karma kommer å biter en i rumpa. Linn har jeg vært mektig lei lenge. Håper for hennes del at klippinga er gjort i hennes disfavør, for makan til usympatisk og lite selvinnsikt er det lenge siden jeg har sett. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...