Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (22 timer siden):

Så vidt jeg vet, har dette skjedd én gang tidligere i reality, men da var det i paradise hotel (en av de tidlige sesongene). Da grep Triana inn da det var ganske grov mobbing til tider!  Det var sjukt fett å se at Triana gikk ut av programlederrollen og rett inn i empatisk-menneske-som-ikke-godtar-mobbing-overhodet! Akkurat slik det burde være! Endte med at én måtte pakke å reise hjem!  Legger ved en link, men fant dessverre ikke video! 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/AexGr/nanna-kastet-ut-av-paradise-hotel-etter-mobbing

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (1 time siden):

veldig vanlig Narvik-dialekt. Synes den er grusom, takler ikke det sutrende tonefallet

Hehe, skjønner hva du mener, men jo, jeg synes den er skikkelig forfriskende, vet liksom aldri hvilken retning den går i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minci skrev (5 timer siden):

 

Lene Sortevik er vel det mest onde mennesket jeg noen gang har sett på reality. 
produksjonen skulle grepet inn lenge før og også hevet ut Lene, ikke bare Nanna.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes det er utrolig stort av de andre deltakerne å behandle linn så flott og snilt etter alt hun har utsatt dem for. De virker som veldig flotte mennesker som er rause og gode. Sier mye om dem. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Morsomt å se hvor gira Nicolai var på å få konkurrere igjen 😁

Hvordan tror dere han vil bruke ekstra stemmen sin? 
Hvem var det han kom best overens med av de 4 som står igjen? Jeg husker ikke det selv. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minci skrev (På 24.11.2021 den 0.10):

 

Husker den sesongen. De var så stygge med henne! Digget da triana kom inn! Men det klippet ligger ingensteds tror jeg. :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minci skrev (På 24.11.2021 den 0.10):

 

Forferdelig å se på. Sykt at de andre var så feige og ikke grep inn. Hender at de legger ut tidligere sesonger av Paradise på Viafree/Viaplay. Men så fjerner de det etter et år eller noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at Maria vant den sengen. Veldig bra innsats i Kappestriden. Det var ganske amper stemning. Raust av henne å dele sengen med Linn, men hun var ikke veldig takknemlig. Utrolig hva som kan trigge av minner, men er mye som er triggende med ting som kan minne om 22. Juli. Men synes det var dårlig av Tor Bjarne å snakke dritt om jentene selv etter de støttet ham der. Igjen var det Robinsonkamp med puslegreier, men var kul labyrint. Er ikke så ofte de har det i Robinson.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fiskeben brikkene var ganske rare, så de like ut på begge sider? Så ut som de slet med å finne ut hvordan det skulle være. Litt irriterende at Tor Bjarne vant. Men da var jo Linn i skikkelig fare. Bra Maiken og Veronika ikke hørte på henne om å stemme Maria i stedet. Tenkte det ville stå mellom Linn og Maria i øyrådet. Glad det ble Linn som ble stemt ut, hun har vært ganske usympatisk. Blir nok en heftig finale med de siste konkurransene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som opplever at tv-bildene er av fryktelig dårlig kvalitet? :kjefte:

Bildet mister lyd og er skikkelig kornete. Det underlige er at når reklamen kommer, er alt på stell... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skuffende vinner. Kanskje det svakeste leddet totalt sett på øya under hele oppholdet. Ble reddet av all griningen og at programleder tok den samtalen med gruppa. Utrolig svakt av Nicolai å gi to stemmer til Maiken, det som ble avgjørende. 5-4 til Maiken pga. de to stemmene.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (17 minutter siden):

Si meg, gikk ikke finalen på lineær TV i kveld?

Jo. Finalestemmene leses opp i dette øyeblikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha så kult at hun vant!! I starten syns jeg hun var skikkelig irriterende, men mot slutten snudde meningen min om Maiken og Tor-Bjarne på en måte, og jeg tenkte det hadde egentlig vært veldig kult om hun vant. Men når Nicolai satt og gliste sånn tenkte jeg egentlig at han skulle være morsom og ga en stemme til hver... glad det ikke var tilfellet😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor tilfeldig det er hvem som vinner. Og de beste og sterkeste kaster hver andre ut en etter en. Men for all del. Gratulerer med seieren, Maiken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Whaaaaaaaaat!! Skjønner ikke bæret! Var så sikker på at den andre skulle vinne. Etter dagens episode var det egentlig greit i mine øyne åkke som. Men gøy sesong! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Skuffende vinner. Kanskje det svakeste leddet totalt sett på øya under hele oppholdet. Ble reddet av all griningen og at programleder tok den samtalen med gruppa. Utrolig svakt av Nicolai å gi to stemmer til Maiken, det som ble avgjørende. 5-4 til Maiken pga. de to stemmene.

 

Ja han simpet i håp om "gevinst"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Ja, da var eventyret over for nå. 

 

Hadde vært fint om TV 3 neste gang ikke viser / spoiler resultatet av kampene i reklameavbruddet like før 🤪🤣 

Som da de viste den ferdigpuslede sorte fiskebensfiguren og i går blå røyk . Da var det jo tydelig hvem som kom til å gå seirende ut før kampen ble vist . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...