Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linn tenker kun på seg selv. Må jo være umulig for henne å få seg kjæreste nå etter å ha vist sitt sanne jeg for hele Norge...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (11 timer siden):

Linn er grusom. Hvorfor stemmer de ikke henne på hue og ræva ut?!

Nok den mest usympatiske deltager jeg mener å ha sett i noen norsk reality-serie, noen gang. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Når det går så langt at produksjonen griper inn, så er det ille. Og til og med verre enn det vi har sett mest sannsynlig. Tariq viste hvertfall litt forståelse, TB virker bare dum nå ( som ikke forstår) mens Linn virker helt blottet for empati. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (På 8.11.2021 den 20.40):
  Skjul innhold

Via Jodel, fb og insta bl.a. 
Veronika legger visst ut endel med henne, M, M og Tariq. Et eller annet romantisk mellom Tariq og Veronika går det rykter om etter et bilde i et badekar sammen bl.a. 

Linn kjefter fremdeles på de andre under innleggene deres, bl.a. til Renato. Men hun har visst Hanne, da. Hanne legger ut endel på fbsiden hennes med «godjenta mi❤️❤️❤️» osv. Hanne er jo Hanne. Snur kappa etter vinden. Ingen egne meninger. 

Så kan virke som om de andre (unntatt Hanne) har tatt avstand fra Linn på utsiden. Forståelig nok i så fall.
 

 

Hanne er bare falsk ..''godjente mi, fineste jenta osv.....''

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Spoiler

Så sykt fortjent det som skjedde sist øyråd…jeg er helt sjokka at de fikk til å splitte dem, men det var så sykt fortjent. Så dere hvordan Linn reagerte? Jeg lo høyt inni meg og tenkte bare «karma»! 
Tenk om Hanne ikke hadde tatt den ene mynten før hun dro, da hadde trioen fått det som de ville. Takk Gud for at det ikke skjedde. Nå ryker de alle ut en etter en. Gleder meg til å se de få hevnen sin 😆 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medlem nr3 skrev (På 10.11.2021 den 0.55):

Fy og fy jeg heier på Maria,det var sterkt❤️Linn kan reise en viss plass!

Enig. Har ikke likt Maria så godt i det siste, men reaksjonen hun fikk etter besøket av Silje virka veldig ektefølt. Klart man kan miste seg selv når man har lite mat, og er på en øde øy med andre mennesker. Da er det viktigste at man klarer å innrømme egne feil, og gjøre ting annerledes fremover.

Tor-Bjarne har jeg alltid hatt sansen for. Likte at han var underdog. Ja, han gjorde mye dumt, men beklaga seg alltid i etterkant og var ydmyk. Derfor ble jeg så utrolig skuffet når han rett ut forsvarte at de hadde utestengt noen. «Det er jo greit å utestenge når….» (husker ikke hvorfor han mente det var greit).
Gleeeder meg til å se den nye episoden i kveld, og håper Linn må sleike litt ræææv. Så klart uten hell😎 Så kan ho kjenne på hvordan det er å kjempe nytteløst for sin egen plass.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anzii skrev (1 time siden):

Enig. Har ikke likt Maria så godt i det siste, men reaksjonen hun fikk etter besøket av Silje virka veldig ektefølt. Klart man kan miste seg selv når man har lite mat, og er på en øde øy med andre mennesker. Da er det viktigste at man klarer å innrømme egne feil, og gjøre ting annerledes fremover.

Tor-Bjarne har jeg alltid hatt sansen for. Likte at han var underdog. Ja, han gjorde mye dumt, men beklaga seg alltid i etterkant og var ydmyk. Derfor ble jeg så utrolig skuffet når han rett ut forsvarte at de hadde utestengt noen. «Det er jo greit å utestenge når….» (husker ikke hvorfor han mente det var greit).
Gleeeder meg til å se den nye episoden i kveld, og håper Linn må sleike litt ræææv. Så klart uten hell😎 Så kan ho kjenne på hvordan det er å kjempe nytteløst for sin egen plass.  

Enig i alt du sier! 
Og håper virkelig hun får smake sin egen medisin 😡

Endret av Sizz-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anzii skrev (3 timer siden):

Enig. Har ikke likt Maria så godt i det siste, men reaksjonen hun fikk etter besøket av Silje virka veldig ektefølt. Klart man kan miste seg selv når man har lite mat, og er på en øde øy med andre mennesker. Da er det viktigste at man klarer å innrømme egne feil, og gjøre ting annerledes fremover.

Tor-Bjarne har jeg alltid hatt sansen for. Likte at han var underdog. Ja, han gjorde mye dumt, men beklaga seg alltid i etterkant og var ydmyk. Derfor ble jeg så utrolig skuffet når han rett ut forsvarte at de hadde utestengt noen. «Det er jo greit å utestenge når….» (husker ikke hvorfor han mente det var greit).
Gleeeder meg til å se den nye episoden i kveld, og håper Linn må sleike litt ræææv. Så klart uten hell😎 Så kan ho kjenne på hvordan det er å kjempe nytteløst for sin egen plass.  

Fordi de ville snakke om spillet og hadde spurt om Linn og Maria var villige til å bytte ut gutta i alliansen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Man måtte vente til rett før finalen med å avdekke den største sob-storyen? Måtte få opp igjen populariteten til den eneste gutten i høneflokken...

Det finnes bare én verdig vinner der nå - Veronica!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Man måtte vente til rett før finalen med å avdekke den største sob-storyen? Måtte få opp igjen populariteten til den eneste gutten i høneflokken...

Det finnes bare én verdig vinner der nå - Veronica!

 

Bruh💀💀💀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hadde du trodd at du skulle sitte her nå og komme så langt? 

Deltaker: ydmykt svar

Deltaker: ydmykt svar 

Linn: Ja! Det hadde jeg faktisk! 

Endret av Safirblå
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn er helt grusomt. Heiet litt på henne fra starten, fordi jeg fikk inntrykk av at hun var litt underdog, stor og klein, og ikke god til noe, men etter hvert som sesongen har gått så har jeg ombestemt meg. Rett og slett ekkel personlighet. 

Flott at de tre resterende i firerbanden har fått litt motstand og en skrape i lakken på moralen sin. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Altså, de sier at de må få lov å snakke spill, og da tenker jeg at vi må få lov å fryse dem ut", sitat tb 😳😳😳

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kokkos skrev (3 minutter siden):

"Altså, de sier at de må få lov å snakke spill, og da tenker jeg at vi må få lov å fryse dem ut", sitat tb 😳😳😳

Takk - det var dette sitatet jeg sikta til i stad lenger oppe i tråden. Det er rimelig mørkt i toppen når man klarer å si noe sånt🤯

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ajour på lineærfronten igjen og så altså nettopp det mest fantastiske robinsonøyeblikk, da feige Linn dro fram og delte ut myntene likevel,  til feil personer, og hurramegrundt fikk den myntløse tre stemmer og tapte ikke bare én, men to dueller! Mot disse to utskjelte, "ubrukelige", "ikke noen robinson", "fortjener ikke å vinne"-jentene 🥳🎉 Loveit!! 😁 "Beste som har skjedd hele uka!", kunne jeg jublende informere min hustand om 🙈😅

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (50 minutter siden):

Da er jeg ajour på lineærfronten igjen og så altså nettopp det mest fantastiske robinsonøyeblikk, da feige Linn dro fram og delte ut myntene likevel,  til feil personer, og hurramegrundt fikk den myntløse tre stemmer og tapte ikke bare én, men to dueller! Mot disse to utskjelte, "ubrukelige", "ikke noen robinson", "fortjener ikke å vinne"-jentene 🥳🎉 Loveit!! 😁 "Beste som har skjedd hele uka!", kunne jeg jublende informere min hustand om 🙈😅

Dette var en fantastisk episode! Heia Maiken, Veronica og Maria! Vi jublet her i sofan vi også 😄

Jeg har alltid likt Tariq, men når han skulle spille med Linn, så... sorry. 

Neste uke, jeg spår at Linn sleiker jentenes ræv "tenk om vi var 4 jenter i finaalen" osv. Håper de avviser henne blankt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at jeg fant denne tråden. Har erget meg alene over hvor forferdelig jeg synes Linn oppfører seg og hvor utrulig lei jeg er av det. Håper hun skammer seg når hun ser Robinson på tv. Fikk ny respekt av Maria over at hun valgte å snu. Det var flott å se. Utrulig ekkel straff og konfrontasjon hun fikk av linn etterpå. 

Må også si at jeg blir stolt av produksjonen når de bryter inn mot mobbing. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...