Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️

kaffemor

Anbefalte innlegg

I går var en ganske spesiell dag. Jeg var alene med barna på hytta da jeg testet. Så jeg fikk ikke sagt det til mannen før på ettermiddagen. Rart å gå nesten hele dagen med alle følelsene og den store hemmeligheten. Både jeg og mannen ble ganske satt ut. Jeg vil si at ut fra reaksjonene våre skulle man tro det ikke var planlagt 😂 men det gikk så utrolig fort! Fra vi bestemte oss for at vi var klar for å starte å prøve til jeg stod der med to streker gikk det vel egentlig bare en sommerferie. Klager ikke på at det gikk fort altså, for all del! Men vi ble nok tatt litt på senga av det. Vi begge var så forberedt på at det skulle ta litt tid. 

Og så kom alle tankene. Shit hva har vi gjort. 3 barn?? Håndterer vi det? Blir det helt kaos? Vil vi bli totalt utslitte? Hvordan blir det med jobben? Jeh er jo fortsatt ganske ny. Vil de bli irriterte? 
Mannen begynte å tenke praktisk på at vi måtte begynne å rydde ut av gjesterommet og derfor gjøre plass i boden 😂 Jeg måtte minne han på at det tar da litt tid før babyen først skal vokse seg klar i magen og så skal den jo ikke på eget rom med en gang 🤣

Men vi vet begge to at det er dette som er det riktige for oss, nå kan familien endelig bli komplett ❤️ 

Av symptomer har jeg ikke så mye. Jeg har litt murringer og fått ømme pupper 😊🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh gratulerer så masse 😍😍 tenk at det gikk så raskt! ❤️ Gleder meg til å følge med videre 🤗

Angående det med å være ny i jobben; jeg begynte i ny jobb juli 2019 og ble gravid i slutten av august 2019 😂 de tok det helt fint, og jeg tenkte som så at dersom de ikke gjorde det så er det uansett ikke en arbeidsplass jeg ønsker å bli værende på. Hva man gjør på privaten med sitt eget liv må være opp til en selv😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy 😍 Jeg kjenner igjen alle tankene! Var der selv for ca 9 mnd siden :ler: 

Følte her og at det gikk ganske fort, for det var jo ikke sånn at jeg måtte bli gravid med en gang. Jeg testet en dag etter IKM tror jeg det var. For jeg ville ikke teste før mensen evt ikke kom. Da testen ble positiv stod jeg bare og lo på badet 😂

Mannen var ikke hjemme, så jeg la den bare der og lata som ingenting. Dødsvittig når han da kom hjem og så testen ligge der 😂

Koselige minner å ha, virkelig 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (20 timer siden):

Ååh gratulerer så masse 😍😍 tenk at det gikk så raskt! ❤️ Gleder meg til å følge med videre 🤗

Angående det med å være ny i jobben; jeg begynte i ny jobb juli 2019 og ble gravid i slutten av august 2019 😂 de tok det helt fint, og jeg tenkte som så at dersom de ikke gjorde det så er det uansett ikke en arbeidsplass jeg ønsker å bli værende på. Hva man gjør på privaten med sitt eget liv må være opp til en selv😊 

Takk❤️❤️ Fortsatt sjokka over det 🙈😆 

Ja sant det du sier, og jeg har også vært der over ett år når jeg går ut i permisjon, dersom dette går veien. Jeg har fast stilling og det spiller vel strengt talt ikke noen rolle om jeg går ut i perm i 2023 eller 2024 for dem liksom. De må skaffe vikar uansett 😅

Kakaoen skrev (13 timer siden):

Så gøy 😍 Jeg kjenner igjen alle tankene! Var der selv for ca 9 mnd siden :ler: 

Følte her og at det gikk ganske fort, for det var jo ikke sånn at jeg måtte bli gravid med en gang. Jeg testet en dag etter IKM tror jeg det var. For jeg ville ikke teste før mensen evt ikke kom. Da testen ble positiv stod jeg bare og lo på badet 😂

Mannen var ikke hjemme, så jeg la den bare der og lata som ingenting. Dødsvittig når han da kom hjem og så testen ligge der 😂

Koselige minner å ha, virkelig 😍

Haha så herlig! Er det ikke typisk at når man i utgangspunktet tenker at man har god tid, da går det veldig raskt? 🙈 mens når man er skikkelig utålmodig da drar det ut 🤦🏽‍♀️Fikk mannen sjokk eller? 

elinoooor skrev (7 timer siden):

ååå, gratulerer 🥰 

Tusen takk❤️❤️

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (3 timer siden):

IKM i dag og sterkere strek: 

E1C38E0D-6888-452A-A837-87FBCC14002B.thumb.jpeg.1191a8217537d709d64228da06bd661a.jpeg

ahh så gøy !😍🤞🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (På 14.8.2022 den 11.20):

ahh så gøy !😍🤞🏼

Jaa ❤️

Daisy'sDuckling skrev (På 16.8.2022 den 12.21):

Gratulerer så mye igjen med sterkere strek!😍 Såg gøy at det gikk så kjapt!🙊

Tusen takk! Jaaa fortsatt satt ut over at det gikk så raskt 🤩

4+4! :hoppe: Og fortsatt gravid 🤞🏻🤞🏻🤞🏻Holder pusten litt disse ukene merker jeg. 

Ikke lenge igjen til jeg er 5 fullgåtte uker. Jeg tenkte jeg skulle ta en digital i morgen for å se hvordan ståa er 😊 Har fortsatt ømme pupper og i dag er jeg helt utrolig trøtt og utmattet 😴 Sist ble jeg voldsom kvalm i uke 6, en forferdelig kvalme som varte ut 12 uker sånn ca. Kjenner jeg går å stålsetter meg til det, men håper jeg slipper unna den verste kvalmen 🤞🏻 Den er jo så lammende 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (2 timer siden):

Ååå dette er så spennende 😍 Når får du termin dersom dette går veien? 😍

Veldig ❤️ Ca 28.04 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0 i dag! Fortsatt lite symptomer annet en ømme pupper og ganske så trøtt og sliten. Merker det veldig godt når jeg skal trene. Er plutselig blitt mye svakere/musklene føles utmattet med en gang 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende!

Det virker som vi er like langt på vei? Jeg var også 5+0 på tirsdag, håper spirene holder seg der inne ❤️
merker også litt når jeg trener, kjenner jeg nesten får kramper i magen så det har blitt et par rolige dager som jeg må endre på etterhvert. Føles bare ikke komfortabelt ut akkurat nå 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Carro123 skrev (På 26.8.2022 den 12.21):

Så utrolig spennende!

Det virker som vi er like langt på vei? Jeg var også 5+0 på tirsdag, håper spirene holder seg der inne ❤️
merker også litt når jeg trener, kjenner jeg nesten får kramper i magen så det har blitt et par rolige dager som jeg må endre på etterhvert. Føles bare ikke komfortabelt ut akkurat nå 😬

Da er vi nok like langt på vei ja❤️ Hvordan er formen din nå? Jeg har ikke fått trent på to uker 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljur skrev (På 3.9.2022 den 21.07):

Hvordan går det med deg?❤

Hei! Så hyggelig at du spør ❤️ Glemte litt av denne dagboken 🙈

Jeg er nå 7+2 og formen er ganske varierende. Kvalmen kom for full ca 5+4, og var ganske raskt ute med å kjøpe postafen. Tar det verste men fortsatt dager og perioder der jeg er veldig kvalm. Er også veldig trøtt, så blir det å prioritere det helt nødvendigste og resten sove 🙈 Savner treningen veldig da. Håper jeg kommer meg litt ovenpå snart og får trent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kaffemor skrev (2 timer siden):

Da er vi nok like langt på vei ja❤️ Hvordan er formen din nå? Jeg har ikke fått trent på to uker 😭

Den er veldig opp og ned. Sånn totalt sett ganske bra, men har enkelte dager hvor jeg er kvalm. Er alltid trøtt så jeg får hverken trent eller gjort noe på kveldstid. Legger meg kl 21 hver dag 😂

Får håpe formen din blir bedre, det er så kjedelig å ha så lyst men ikke få det til.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei dere! Beklager, falt helt ut av denne dagboken. Føler jeg enten jobber, er med barna, gjør husarbeid eller sover 🙈 Sover mye fortiden..Så da blir det lite scrolling og KG med andre ord 😅

I dag er jeg 10+4! Skal på UL til uka. Veldig nervøs for den kjenner jeg. Er fortsatt mye kvalm men har effekt av kvalmestillende heldigvis. Men sovner på sofaen hver eneste ettermiddag og kveld. Hehe! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...