Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Farmen er bra som den er nå. Riktige folk i semien, utenom Tonje. Hun har hatt ufattelig flaks. Håper hun ryker nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaeols skrev (8 minutter siden):

Farmen er bra som den er nå. Riktige folk i semien, utenom Tonje. Hun har hatt ufattelig flaks. Håper hun ryker nå. 

Jeg synes hun har vært flink i finaleuken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 time siden):

Jeg er enig med deg i at Tonje får altfor mye ufortjent pes her.
Å ha meninger om sabotasje og manglende tvekamper synes jeg derimot du ikke skal dra inn som «at man blir spist opp innvendig av sjalusi»

Alt er ikke bare svart/hvitt slik du fremstiller det. Om vi ikke kan ha meninger om hvordan deltakerene har «deltatt» i farmen (basert på ferdig klipping, ikke endeløse timer med uredigert råmateriale) er denne tråden overflødig. 
Jeg skjønner at du reagerer på mye, men det har tross alt også være mange fine kommentarer her om både Tonje og andre, og da trenger du ikke å gå i samme fella som de du kritiserer med å slenge rundt deg med nedrige skjellsord  

Ehh, nedrige skjellsord, svart/hvitt?😂 altså, Jeg er EN av få som tar jenta i forsvar, fordi jeg oppriktig har fått et veldig godt inntrykk av Tonje💛 Og selvfølgelig er det lov å ha sine meninger, værsegod, men skriv da på en saklig måte og ikke masse bullshit som ikke henger på greip bare for å «angripe henne»🤮😓 

Og veldig mange av kommentarene går på hvordan hun ser ut og kler seg, og det lyser så sykt sjalu av mesteparten av de kommentarene. Jenta er jo gorgeous🤩💕 selv etter mange uker med passe dårlig hygiene forhold, ikke sminke og børste og ja, u name it. Og hun har jo ikke vært i konflikt med noen? Hun virker til å ha vært veldig godt likt der inne💛

Men som noen allerede har skrevet, denne tråden har blitt ganske fæææl🤮 spesielt pga alt hatet som går utover én person, og det er så sykt ufortjent! Tenk før dere skriver liksom, herregud, så vanskelig er det ikke😓😓👿 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hater noen, men det er lov å mislike folk. Det er en stor forskjell der. Se heller på Heidi med bare fem fingre, hun fortjener skryt. Hun har gjort en mye bedre innsats en Tonje, som ikke har vært i tvekamp. Og da er hun ikke verd en plass i finalen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (Akkurat nå):

Ingen hater noen, men det er lov å mislike folk. Det er en stor forskjell der. Se heller på Heidi med bare fem fingre, hun fortjener skryt. Hun har gjort en mye bedre innsats en Tonje, som ikke har vært i tvekamp. Og da er hun ikke verd en plass i finalen. 

Hun har vært i flere tvekamper i finaleuken slik som alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Carmen67 said:

Jeg er enig med deg i at Tonje får altfor mye ufortjent pes her.
Å ha meninger om sabotasje og manglende tvekamper synes jeg derimot du ikke skal dra inn som «at man blir spist opp innvendig av sjalusi»

Alt er ikke bare svart/hvitt slik du fremstiller det. Om vi ikke kan ha meninger om hvordan deltakerene har «deltatt» i farmen (basert på ferdig klipping, ikke endeløse timer med uredigert råmateriale) er denne tråden overflødig. 
Jeg skjønner at du reagerer på mye, men det har tross alt også være mange fine kommentarer her om både Tonje og andre, og da trenger du ikke å gå i samme fella som de du kritiserer med å slenge rundt deg med nedrige skjellsord  

Jeg synes at Su fikk altfor mye ufortjent stygge kommentarer om seg her, og i kommentarfelt på facebook. Men det roet seg heldigvis etterhvert.

Herman, Gunnar og Rob fikk også en del kommentarer som ikke var helt fine. Tror ikke nødvendigvis at folk alltid mener å slenge dritt heller. Men noe kan kanskje bare oppfattes som drittslenging og misunnelse uten at det nødvendigvis er ment slik. 

Det er en konkurranse, og da er det lett å ta med at man mener at visse ikke fortjener å vinne, pga visse ting som vi så at de gjorde på gården. Uten at det er ment som drittslenging. Skjer det samme i idrett. Vi må jo ha lov å mene noe om det vi ser i serien. Det betyr ikke at vi hater noen. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (16 minutter siden):

Du hater virkelig Tonje.

Tonje har kjempet seg til semifinale plass. Hvorfor i helvete skulle hun bli mindre verdt finaleplass, fordi Heidi mangler noen fingre? At Heidi mangler noen fingre har da ingenting med hvor verdt andre deltager er finaleplass.

Synes det er flaut hvordan du bedriver sverting og mobbing av Tonje i hvert eneste innlegg du skriver her. Går altfor langt! Hvorfor hater du Tonje så sykt, hva har hun gjort deg?

I mine øyne er Tonje mer verdi vinner enn Heidi. Fordi Tonje har gjort det bedre i finaleuken enn Heidi, og i tillegg har hun vært blid og snill mot alle rundt seg. Heidi derimot synes jeg har startet mange unødvendige krangel og diskusjoner, og kom med nød og neppe videre til semifinalen. Så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at Tonje skulle være mindre verdt finaleplass, annet enn at du hater henne. Tonje er like mye verdt en finaleplass.

Synes det er flaut, hvordan du som voksen kan sitte og mobbe og hate en person så sterkt, en person du ikke engang kjenner. 

Er så jævlig lei at tråden her har blitt mer og mer til en mobbetråd av Tonje, fremfor å faktisk diskutere farmen og konkurransen.

Dritt lei. Sier som man sier til barn; Har du ikke noe fint å si så trenger du ikke si det.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blueberrymuffin said:

Dritt lei. Sier som man sier til barn; Har du ikke noe fint å si så trenger du ikke si det.

Jeg er så enig. Selv har jeg mange meninger om deltagerne som ikke nødvendigvis er hyggelige, men jeg holder meg for god til å poste dem på et forum der hvem som helst kan lese det. Det skulle bare mangle, da jeg ikke synes en sånn tone hører hjemme i en offentlig diskurs. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (22 minutter siden):

Ehh, nedrige skjellsord, svart/hvitt?😂 altså, Jeg er EN av få som tar jenta i forsvar, fordi jeg oppriktig har fått et veldig godt inntrykk av Tonje💛 Og selvfølgelig er det lov å ha sine meninger, værsegod, men skriv da på en saklig måte og ikke masse bullshit som ikke henger på greip bare for å «angripe henne»🤮😓 

Og veldig mange av kommentarene går på hvordan hun ser ut og kler seg, og det lyser så sykt sjalu av mesteparten av de kommentarene. Jenta er jo gorgeous🤩💕 selv etter mange uker med passe dårlig hygiene forhold, ikke sminke og børste og ja, u name it. Og hun har jo ikke vært i konflikt med noen? Hun virker til å ha vært veldig godt likt der inne💛

Men som noen allerede har skrevet, denne tråden har blitt ganske fæææl🤮 spesielt pga alt hatet som går utover én person, og det er så sykt ufortjent! Tenk før dere skriver liksom, herregud, så vanskelig er det ikke😓😓👿 

Du har selvfølgelig lov til å forsvare henne! Jeg synes bare at måten du gjør det på er med på å forsterke at tråden blir utrivelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Du hater virkelig Tonje.

Tonje har kjempet seg til semifinale plass. Hvorfor i helvete skulle hun bli mindre verdt finaleplass, fordi Heidi mangler noen fingre? At Heidi mangler noen fingre har da ingenting med hvor verdt andre deltager er finaleplass.

Synes det er flaut hvordan du bedriver sverting og mobbing av Tonje i hvert eneste innlegg du skriver her. Går altfor langt! Hvorfor hater du Tonje så sykt, hva har hun gjort deg?

I mine øyne er Tonje mer verdi vinner enn Heidi. Fordi Tonje har gjort det bedre i finaleuken enn Heidi, og i tillegg har hun vært blid og snill mot alle rundt seg. Heidi derimot synes jeg har startet mange unødvendige krangel og diskusjoner, og kom med nød og neppe videre til semifinalen. Så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at Tonje skulle være mindre verdt finaleplass, annet enn at du hater henne. Tonje er like mye verdt en finaleplass.

Synes det er flaut, hvordan du som voksen kan sitte og mobbe og hate en person så sterkt, en person du ikke engang kjenner. 

Er så jævlig lei at tråden her har blitt mer og mer til en mobbetråd av Tonje, fremfor å faktisk diskutere farmen og konkurransen.

Du sier jo det selv.  Du sier at Tonje er en mer verdig vinner enn Heidi. Er ikke Heidi også en verdig vinner ?  Det er vel det @jaeolsforsøker å formidle bare at hun heier på Heidi. Og du på Tonje. 

@jaeols mener vel bare at Heidi imponerer henne, med tanke på sitt handikap. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Carmen67 said:

Du har selvfølgelig lov til å forsvare henne! Jeg synes bare at måten du gjør det på er med på å forsterke at tråden blir utrivelig. 

Man kan skrive på en fin måte og ikke bruke skjellsord. Enig med deg. Tror folk missforstår også. Det at man har en favoritt i serien betyr ikke at man hater noen av de andre. 

Har selv desverre blitt beskyldt for å hate Tonje i tråden med en misforståelse. Noe som er helt feil. Det er faktisk Tonje som jeg tror at jeg hadde pratet best, og fungert best i lag med. Ser faktisk for meg at hun ville blitt min beste venn på gården. Men jeg heier allikevel på Heidi Young og Daniel. Synes Daniel har en veldig flott personlighet og sier så mye bra han og. Alle har sin personlighet  :) . Og alle er bra folk. 

Alle tre personene som er igjen er flotte snille mennesker utifra hvordan jeg ser på dem. :) . Alle deltakerne var bra folk. 

Håper vi alle kan gjøre tråden trivelig  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (9 minutter siden):

Av alt det pisset som blir skrevet her inne om Tonje, så er kommentaren min som består av nesten bare gode ord mot Tonje og at jeg la til at det er maaange sjalue mennesker her inne(noe det obviously er) så er jeg med på å gjøre denne tråden utrivelig?🙈😂

Haters gonna fucking hate💩 Tonje kan uansett vinne hele greia på søndag, om dere vil det eller ikke🥳🌟 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Av alt det pisset som blir skrevet her inne om Tonje, så er kommentaren min som består av nesten bare gode ord mot Tonje og at jeg la til at det er maaange sjalue mennesker her inne(noe det obviously er) så er jeg med på å gjøre denne tråden utrivelig?🙈😂

Haters gonna fucking hate💩 Tonje kan uansett vinne hele greia på søndag, om dere vil det eller ikke🥳🌟 

Daniel her 😄 Får se hvem av oss som får viljen sin 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Cid said:

Daniel her 😄 Får se hvem av oss som får viljen sin 😁

Du har Daniel som favoritt? 😁. Ja vi har vel lov å ha favoritter selv om alle er bra folk :)

jeg har Daniel og Heidi Young . Men jeg er fra samme øy som Heidi Young så da sier det vel sitt om hvorfor jeg heier på henne også 😆

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Du har Daniel som favoritt? 😁. Ja vi har vel lov å ha favoritter selv om alle er bra folk :)

jeg har Daniel og Heidi Young 😄

Heidi er nummer 2 hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Heidi er nummer 2 hos meg :)

Supert 😄. Hun er fra samme øy som meg utenfor Bergen. Har derfor hatt et ekstra "øye" for henne i konkurransen. Heiet egentlig på Rob da. Var hans deltakelse som drev meg til å følge med. Men så gikk det over til å heie på neste "Bergenser". 🤣🤣🤣. Akkurat som i forball 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...