Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Dagens episode: 

Spoiler

At Tonje vant matlagingskonkurransen overrasker meg. 

Tonjes tallerken hadde: litt raspet gulrot, 2 stk brød, 2 "fiskekaker" som ikke hang sammen og lå i en haug, og leverte ikke en eplegrøt til dessert, men krem med eplebiter. Så forutenom Heidi som ikke ble ferdig, så var Tonje den som ikke fikk til å lage fiskekakene slik fiskekaker skal være, altså hovedelementet i måltidet, og laget heller ikke desserten riktig, og likevel vant hun.

Til gjengjeld hadde Simon og Daniel både fiskekaker og mye mer på tallerkenen, blant annet poteter eller grønnsaksmos. Det så ut som fullverdige måltid, noe eksperten også påpekte. Daniel fikk ikke til desserten, men det gjorde strengt tatt ikke Tonje heller. Simons leverte visstnok fiskekaker som var "litt melete", men Tonje leverte ikke fiskekaker, men fiskehauger. Fiskehaugene til Tonje smakte også bare helt greit, ifølge eksperten.

Tilbakemeldingene fra eksperten etter konkurransen var at Daniel hadde best fiskekaker, Heidi hadde best brød og Simon hadde best dessert. Og så vant Tonje... Hva vant hun på, egentlig? 

At Daniel vant hestekonkurransen kom ikke som en bombe. Og han var helt overlegen. Nydelig jobba!

At Farmen sendte Simon og Heidi opp mot hverandre i tørrmuring reagerte jeg på. Nok en ekskluderende konkurranse som legger forholdene til rette for at den ene skal vinne. At Heidi klarte å tilslutt slå Simon er rett og slett en bragd! Veldig overraskende, og sykt fortjent! HURRA!!! Og det var fint å se hva det betydde for henne!

Nå må det bli Heidi mot Daniel i finalen!! 🙏

 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett dagens episode :) og er VELDIG fornøyd :) men blir veldig spennende hvem som går videre helt til finalen :) er det melkespann holding da eller er det smie greiene de har hvert år?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (Akkurat nå):

Sett dagens episode :) og er VELDIG fornøyd :) men blir veldig spennende hvem som går videre helt til finalen :) er det melkespann holding da eller er det smie greiene de har hvert år?

Blir sikkert smie først og så melkespann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Blir sikkert smie først og så melkespann :)

Ja det kan hende :) merker jeg gleder meg sikkelig til søndagen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bruke spoilertagg så du ikke spoiler for de andre :)

Edit: Spoiler innleggene forsvant fort gitt

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (3 timer siden):

Det er ikke hetsing, det er realitet. Du ser vel det samme som meg? At hun også har fått jobb i TV2 er mer en merkelig, hvilke kvalifikasjoner har hun? Håper det ikke går på utseendet, Heidi OLD er en mye finere person. Når det er sagt så heier jeg på Daniel, han er hel ved. Sympatisk og arbeidssom. Og trivelig. 

Tonje har en strikkegenser, den blå. Til og med den er magetopp. Og det er smykker, ringer og hårbånd. Og magetopp 

Hvorfor får ikke Heidi Y tilbud om jobb i God kveld Norge? Hun er lik Tonje på så mange måter, MEN Tonje er jo halvnaken 90 % av tida. Så det må jo være det som er forskjellen. Det klippet fra God Kveld Norge er hun så innmari tacky på og!! Eier ikke stil og motesans. Hun har en fin kropp og bruker minst mulig klær på den. 
Det er så motstridende kvinnekamp, hun spiller på kropp og sex, trodde det var slik at kvinner ville likestilles pga hva de kan, men tydelig at tv2 ikke ser på det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkespann først så smiing. Slik har det vært før. Håper Daniel går videre og Simon.  De kan stå i finalen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 minutter siden):

Melkespann først så smiing. Slik har det vært før. Håper Daniel går videre og Simon.  De kan stå i finalen. 

Gikk ikke Laila videre til finalen ved å slå ut Ali i melkespann? Og da var det siste grenen før finalen. Husker godt den siden jeg virkelig ikke ville at Ali skulle vinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (2 timer siden):

Tonje har en strikkegenser, den blå. Til og med den er magetopp. Og det er smykker, ringer og hårbånd. Og magetopp 

Hvorfor får ikke Heidi Y tilbud om jobb i God kveld Norge? Hun er lik Tonje på så mange måter, MEN Tonje er jo halvnaken 90 % av tida. Så det må jo være det som er forskjellen. Det klippet fra God Kveld Norge er hun så innmari tacky på og!! Eier ikke stil og motesans. Hun har en fin kropp og bruker minst mulig klær på den. 
Det er så motstridende kvinnekamp, hun spiller på kropp og sex, trodde det var slik at kvinner ville likestilles pga hva de kan, men tydelig at tv2 ikke ser på det. 

Synes det har blitt nok hets og heksejakt av Tonje i tråden nå. Skjerp dere, voksne mennesker som henger ut ei ung jente på 21 år. Burde skammes seg, synes det er så ufint som det går an nå!

Greit, ok om man ikke liker Tonje, heier ikke på Tonje selv. Men la nå jenta være, det er jo direkte mobbing, det voksne mennesker som spyr ut av seg i tråden her.

Synes voksne mennesker kan holde seg for gode til å skrive slik drit, om ei ung jente de ikke engang kjenner. Skal jeg være helt ærlig, høres mye av kritikken mot Tonje ut som sjalusi og bitterhet.

Tonje er voksen, og kan gå i det hun vil. Selv om man kanskje ikke ville gått slik selv, så la nå jenta få gå som hun vil, det skader ingen.

Jeg håper ikke Tonje vinner, og hun er ikke min favoritt. MEN jeg skal innrømme at Tonje virkelig har imponert i finaleuken så langt. Hun var rask i hinderløypa, vant matlaging, og kunnskap. Hun er den yngste deltageren der og har vært en av de sterkeste konkurrentene i finaleuken. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere på Tonje sine prestasjoner, og hvor mye hun har fått til som yngste deltager, istede for å kritisere en ung jente på hvordan hun kler seg. Helt greit om det er ting ved Tonje sin personlighet man ikke liker, men å kritisere utseende og klær blir bare lavmål. Synes det er motbydelig måten eldre kvinner skal kritisere klesstil og direkte mobbe og uthenge ei ung jente her på nett, som de i tillegg ikke kjenner. For meg har Tonje virket vennlig og snill mot alle rundt seg, og ikke som en person som fortjener all denne hetsen. Greit hun har sabotert, men hun har ikke vært stygg eller ufin mot noen, heller tvert imot.

For alt vi vet kan Tonje lese det som skrives her, og synes ikke ei jente på 21 år fortjener så mye hets for klesstil og kommentarer på kropp. Synes vi som er voksne burde holde oss for gode til slikt. Synes de som driver denne mobbekampanjen bør gå i seg selv.

Det var dagens utblås. Tilbake til konkurransen, tror jeg (basert på det vi har sett så langt i finaleuken) at det blir Tonje og Daniel i finalen. Selv heier jeg på Daniel, og synes det hadde vært rått om han som første Torpet deltager hadde klart å gå av med seieren.

I tillegg synes jeg Daniel virker så sympatisk, snill, ydmyk, og som en skikkelig verdi vinner av farmen. 

Men uansett hvem som vinner, har Tonje overrasket meg skikkelig i finaleuken, og er faktisk imponert over alt hun har fått til som yngste deltager der :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå):

Synes det har blitt nok hets og heksejakt av Tonje i tråden nå. Skjerp dere, voksne mennesker som henger ut ei ung jente på 21 år. Burde skammes seg, synes det er så ufint som det går an nå!

Greit, ok om man ikke liker Tonje, heier ikke på Tonje selv. Men la nå jenta være, det er jo direkte mobbing, det voksne mennesker som spyr ut av seg i tråden her.

Synes voksne mennesker kan holde seg for gode til å skrive slik drit, om ei ung jente de ikke engang kjenner. Skal jeg være helt ærlig, høres mye av kritikken mot Tonje ut som sjalusi og bitterhet.

Tonje er voksen, og kan gå i det hun vil. Selv om man kanskje ikke ville gått slik selv, så la nå jenta få gå som hun vil, det skader ingen.

Jeg håper ikke Tonje vinner, og hun er ikke min favoritt. MEN jeg skal innrømme at Tonje virkelig har imponert i finaleuken så langt. Hun var rask i hinderløypa, vant matlaging, og kunnskap. Hun er den yngste deltageren der og har vært en av de sterkeste konkurrente i finaleuken. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere på Tonje sine prestasjoner, og hvor mye hun har fått til som yngste deltager, istede for å kritisere en ung jente på hvordan hun kler seg. Synes det er motbydelig måten eldre kvinner skal kritisere klesstil og direkte mobbe og uthenge ei ung jente på nett, som de i tillegg ikke kjenner.

For alt vi vet kan Tonje lese det som skrives her, og synes ikke ei jente på 21 år fortjener så mye hets for klesstil og kommentarer på kropp. Synes vi som er voksne burde holde oss for gode til slikt.

Det var dagens utblås. Tilbake til konkurransen, tror jeg (basert på det vi har sett så langt i finaleuken) at det blir Tonje og Daniel i finalen. Selv heier jeg på Daniel, og synes det hadde vært rått om han som første Torpet deltager hadde klart å gå av med seieren.

I tillegg synes jeg Daniel virker så synpatisk, snill, ydmyk, og som en skikkelig verdi vinner av farmen. 

Men uansett hvem som vinner, har Tonje overrasket meg skikkelig i finaleuken, og er faktisk imponert over alt hun har fått til som yngste deltager der :) 

Spoiler

Enig med deg, heier ikke på henne jeg heller men misliker henne heller ikke. Og hun har klart seg bedre enn jeg trodde hun ville hittil, og uansett om jeg ble mektig lei av å se hun og Simon flørte og kose seg så er jeg likevel glad på demmes vegne over at de har funnet hverandre :) Jeg misliker veldig sjeldent deltakere som person egentlig, det er vanligvis som deltaker jeg ikke liker noen mens utenom serien så har jeg ikke noe i mot dem. Tonje og Simon er sikkert trivelige folk på privaten :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Ser ut som at Farmen er nytt for alle her inne, ingen som har peiling. Det har jo gått i 100 år!!

Om farmen fortsatt går etter 100 år så blir det interessant å se hvordan de skal leve på farmen når de går tilbake til 2001 :P Ene ukesoppdraget blir vel å stelle i stand til en Coldplay konsert eller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (38 minutter siden):

Tonje har en strikkegenser, den blå. Til og med den er magetopp. Og det er smykker, ringer og hårbånd. Og magetopp 

Hvorfor får ikke Heidi Y tilbud om jobb i God kveld Norge? Hun er lik Tonje på så mange måter, MEN Tonje er jo halvnaken 90 % av tida. Så det må jo være det som er forskjellen. Det klippet fra God Kveld Norge er hun så innmari tacky på og!! Eier ikke stil og motesans. Hun har en fin kropp og bruker minst mulig klær på den. 
Det er så motstridende kvinnekamp, hun spiller på kropp og sex, trodde det var slik at kvinner ville likestilles pga hva de kan, men tydelig at tv2 ikke ser på det. 

Ikke innafor å shame en jente for klesstilen. Føler hun seg komfortabel i magetopp og smykker så why not. Hun virker nå å være veldig sprudlende og blid da .  Synes de ter mer skremmende at man skal rakke ned på noen.......

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at Tonje bruker minimale klær som magetopper og veldig trange små shorts selv når det er kaldt. Men hun er sikkert stolt av kroppen sin og er ikke den første i farmen som vil vise seg frem. Hun er ikke verre enn de andre som tidligere har gjort tilsvarende. Selv synes jeg av og til det kan se fryktelig kaldt og feilkledd ut, kanskje til og med litt dumt, men det er jo opp til henne 😊

Endret av Justlooking
Trykkfeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blueberrymuffin skrev (51 minutter siden):

Synes det har blitt nok hets og heksejakt av Tonje i tråden nå. Skjerp dere, voksne mennesker som henger ut ei ung jente på 21 år. Burde skammes seg, synes det er så ufint som det går an nå!

Greit, ok om man ikke liker Tonje, heier ikke på Tonje selv. Men la nå jenta være, det er jo direkte mobbing, det voksne mennesker som spyr ut av seg i tråden her.

Synes voksne mennesker kan holde seg for gode til å skrive slik drit, om ei ung jente de ikke engang kjenner. Skal jeg være helt ærlig, høres mye av kritikken mot Tonje ut som sjalusi og bitterhet.

Tonje er voksen, og kan gå i det hun vil. Selv om man kanskje ikke ville gått slik selv, så la nå jenta få gå som hun vil, det skader ingen.

Jeg håper ikke Tonje vinner, og hun er ikke min favoritt. MEN jeg skal innrømme at Tonje virkelig har imponert i finaleuken så langt. Hun var rask i hinderløypa, vant matlaging, og kunnskap. Hun er den yngste deltageren der og har vært en av de sterkeste konkurrente i finaleuken. Hvorfor kan vi ikke heller fokusere på Tonje sine prestasjoner, og hvor mye hun har fått til som yngste deltager, istede for å kritisere en ung jente på hvordan hun kler seg. Helt greit om det er ting ved Tonje sin personlighet man ikke liker, men å kritisere utseende og klær blir bare lavmål. Synes det er motbydelig måten eldre kvinner skal kritisere klesstil og direkte mobbe og uthenge ei ung jente på nett, som de i tillegg ikke kjenner. For meg har Tonje virker vennlig og snill mot alle rundt seg, og ikke som en person som fortjener all denne hetsen. Greit hun har sabotert, men hun har ikke vært stygg eller ufin mot noen, heller tvert imot.

For alt vi vet kan Tonje lese det som skrives her, og synes ikke ei jente på 21 år fortjener så mye hets for klesstil og kommentarer på kropp. Synes vi som er voksne burde holde oss for gode til slikt. Synes de som driver denne mobbekampanjen bør gå i seg selv.

Det var dagens utblås. Tilbake til konkurransen, tror jeg (basert på det vi har sett så langt i finaleuken) at det blir Tonje og Daniel i finalen. Selv heier jeg på Daniel, og synes det hadde vært rått om han som første Torpet deltager hadde klart å gå av med seieren.

I tillegg synes jeg Daniel virker så synpatisk, snill, ydmyk, og som en skikkelig verdi vinner av farmen. 

Men uansett hvem som vinner, har Tonje overrasket meg skikkelig i finaleuken, og er faktisk imponert over alt hun har fått til som yngste deltager der :) 

Er så enig. Signerer denne. Herlighet som folk rakker ned på Tonje her. Okay, dere liker ikke vedkommende. Men, fy fader for en måte flere her ikke snakker om henne på. Er til å spy av🤮

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (1 time siden):

Tonje har en strikkegenser, den blå. Til og med den er magetopp. Og det er smykker, ringer og hårbånd. Og magetopp 

Hvorfor får ikke Heidi Y tilbud om jobb i God kveld Norge? Hun er lik Tonje på så mange måter, MEN Tonje er jo halvnaken 90 % av tida. Så det må jo være det som er forskjellen. Det klippet fra God Kveld Norge er hun så innmari tacky på og!! Eier ikke stil og motesans. Hun har en fin kropp og bruker minst mulig klær på den. 
Det er så motstridende kvinnekamp, hun spiller på kropp og sex, trodde det var slik at kvinner ville likestilles pga hva de kan, men tydelig at tv2 ikke ser på det. 

Slutt å slutshame. Ærlig talt. Jobb med deg selv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 time siden):

Melkespann først så smiing. Slik har det vært før. Håper Daniel går videre og Simon.  De kan stå i finalen. 

Simon er ikke med videre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...