Kaiisa Skrevet 9. oktober 2021 #441 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Ufattelig tragisk historie da, selv om dette intervjuet var kort, energisk og egentlig lite rørende. Men noe sier meg at Rob har kommet for å bli i media framover. Det er bare å vennes til det for han er overalt. TV2 har funnet seg en ny yndling, og her melkes det. Så vi får vel mer innblikk i livet hans etterhvert. Det blir vel Skal Vi Danse på han. Og ett eller annet talkshow, selv om de fleste er lagt ned. Skal vi danse, 71 grader nord, Kompani Lauritzen og Camp Kulinaris. At Rob mista brødrene er trist det, men ingen unnskyldning for å oppføre seg som han gjør. Synes han er en gris. Pisser i vannmugga, stjeler mat, later som han jobber, lyver, nei æsj. Og på tiktok? Er han en gammel gris der også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #442 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kaiisa skrev (Akkurat nå): Pisser i vannmugga Det er så sprøtt at det er til å le av. Hvem faen pisser i vannmugga!? 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. oktober 2021 #443 Del Skrevet 10. oktober 2021 Kaiisa skrev (10 timer siden): Skal vi danse, 71 grader nord, Kompani Lauritzen og Camp Kulinaris. At Rob mista brødrene er trist det, men ingen unnskyldning for å oppføre seg som han gjør. Synes han er en gris. Pisser i vannmugga, stjeler mat, later som han jobber, lyver, nei æsj. Og på tiktok? Er han en gammel gris der også. Ang tik tok… tok en kjapp titt på tilfeldige videoer- ser ut til gå mest i smådansing foran bussen og skifte mellom «sliten» sjåfør på jobb kontra diger pels,fet bil og «how you doin» etter jobb.. sønnen er også med på mye der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #444 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Husk at Farmen starter kl 19.00 i dag, etterfulgt av del 2 kl 20.00. Det er visst en fotballkamp i kveld også. Finale i Nation League mellom kl 20.30 - 23.00. Reprise Farmen i dag fra kl 23.00 - 00.30. Endret 10. oktober 2021 av Ctrl 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 10. oktober 2021 #445 Del Skrevet 10. oktober 2021 Ctrl skrev (11 timer siden): Det er så sprøtt at det er til å le av. Hvem faen pisser i vannmugga!? 🤣 Å, har hørt om en som pissa i nattbordskuffa😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 10. oktober 2021 #446 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Rob er ikke typisk norsk iallefall. Men er han typisk amerikaner? Jeg tviler på det og. Han er vel seg selv. Synes at han er morsom. Man skal være seg selv, og det er han nok absolutt jeg vil tro at han kan få foten innenfor underholdningsbransjen nå. Kanskje han får en ny jobb etter farmen? Hvem vet? Endret 10. oktober 2021 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 10. oktober 2021 #447 Del Skrevet 10. oktober 2021 jeg personlig håper og se Rob og Su på mye etter Farmen, vet få liker de, men jeg liker begge vet Kjell tar Rob idag,men tror virkelig ikke at Kjell tar han ut,men hvem vet HEIA ROB I KVELD 😎 og får noen spør heiet jeg ikke på su eller heier på Rob når det gjelder og vinne Der er mine favoritter Lille Heidi, Thorvald, Tonje og Simon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 10. oktober 2021 #448 Del Skrevet 10. oktober 2021 glemte Amalie hun håper jeg virkelig kommer langt også for ei jente ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 10. oktober 2021 #449 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg må innse at jeg er blitt en farmen-avhengig, samt Farmen tråd avhengig. Fra kveldens epsiode (som jeg har sett tre hele minutter av) Spoiler Synes kommentaren fra Mama G kom med var veldig bra til Thorvald. Han bare "det er din finalekniv vi kjemper for", og hun "det er din mat". Det er nettopp det mange glemmer underveis. Når de saboterer for andre, så saboterer de for seg selv. Blir spennende å se om det blir noe sabotering i årets Farmen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. oktober 2021 #450 Del Skrevet 10. oktober 2021 Fireflies skrev (3 minutter siden): Jeg må innse at jeg er blitt en farmen-avhengig, samt Farmen tråd avhengig. Fra kveldens epsiode (som jeg har sett tre hele minutter av) Skjul innhold Synes kommentaren fra Mama G kom med var veldig bra til Thorvald. Han bare "det er din finalekniv vi kjemper for", og hun "det er din mat". Det er nettopp det mange glemmer underveis. Når de saboterer for andre, så saboterer de for seg selv. Blir spennende å se om det blir noe sabotering i årets Farmen. Han var veldig klar på at de trengte mat. De som har sabotert tidligere er vel gjerne de som har gjemt unna mat og har sitt eget forråd? Syntes det var bra at Rob ble valgt, han innrømmer selv at han ikke jobber så veldig mye. Han kan gjerne gå ut for min del 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #451 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Herman er sånn passe egosentrert og har så dårlige holdninger at jeg blir helt matt av å se på han. Det har visst gått sport i å ta til seg mest mulig og å gjøre minst mulig. En ufyselig kombo i et fellesskap. Jeg lurer på om han er slik på utsiden også. Jeg tror det. Noe gentleman er han heller ikke. I en båt med to kvinner var det altså Mama G som måtte ro båten begge veier. Han har også en unik evne til å skryte av seg selv og ta på seg æren for litt for mye. Endret 10. oktober 2021 av Ctrl 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. oktober 2021 #452 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Hva skjer? Trodde Farmen begynte nå jeg,men de har jo alt vært på marked og 2,kjempe, er valgt. Typisk ser det nå begynte 19.00 i dag 🙄 Endret 10. oktober 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 10. oktober 2021 #453 Del Skrevet 10. oktober 2021 Spennende med øksekast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. oktober 2021 #454 Del Skrevet 10. oktober 2021 Håper Kjell vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 10. oktober 2021 #455 Del Skrevet 10. oktober 2021 Ctrl skrev (13 minutter siden): Herman er sånn passe egosentrert og har så dårlige holdninger at jeg blir helt matt av å se på han. Det har visst gått sport i å ta til seg mest mulig og å gjøre minst mulig. En ufyselig kombo i et fellesskap. Jeg lurer på om han er slik på utsiden også. Jeg tror det. Noe gentleman er han heller ikke. I en båt med to kvinner var det altså Mama G som måtte ro båten begge veier. Han har også en unik evne til å skryte av seg selv og ta på seg æren for litt for mye. Helt enig. Hadde håpet det var han som ble valgt denne gangen slik at han gikk ut. Det er bare meg, meg, meg der. Er det mulig å gi så lite? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 10. oktober 2021 #456 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hva skjer med den pengebruken der? Det er ufattelig mange kroner som går til unødvendige ting. Ja, det er helt jævlig med lite sukker når man er vant til det, men de lever virkelig fra uke til uke. De kommer til å slite dagen de ikke består ukesoppdraget og heller brukte den første dagen på å spise sjokolade og kaker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 10. oktober 2021 #457 Del Skrevet 10. oktober 2021 Rob har bare så inn helv..flaks bestandig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 10. oktober 2021 #458 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hvem har strikka Kjell sin fine lue? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. oktober 2021 #459 Del Skrevet 10. oktober 2021 Enda en uke med Rob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. oktober 2021 #460 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tror ikke at ikke rob har kastet øks før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå