Gjest Ninakanin Skrevet 29. september 2005 #121 Del Skrevet 29. september 2005 Litjmæ: tusen takk for pm'en, rekker ikke å svare nå, må sove. Men jo, jeg har tenkt de samme tingene selv, jeg bare skrev ned alle tankerekkene mine mens jeg ennå var oppspilt liksom...Og da virker jeg jo litt tullete. Men jeg vet det, jeg er klar over og respekterer at jeg har egentlig ingenting jeg skulle ha sagt.. men jo, jeg skal holde meg vekke og roe meg ned har ikke sendt melding eller noenting i dag, og da er den verstre kneiken over. forteller mer om kvelden i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #122 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) RP logget på msn. Han har skiftet sånn "slagord"-greier bak navnet sitt. Han kaller seg fremdeles for Freedom, men nå står det også: Ikke ta livet så seriøst - du overlever ikke uansett!!! heh... han har litt å lære meg den gutten der!!! Huff, stokk fælt da han logget på, men det går fint faktisk. jeg orker ikke å stresse liksom... greit jeg føler jo ting, det kan jeg jo ikke forandre, men jeg gidder ikke kverne og tenke og styre på inni hodet mitt. en ting om gangen, nina, en ting om gangen. Og ikke ta livet så seriøst. Jeg overlever jo ikke uansett Endret 30. september 2005 av Ninakanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2005 #123 Del Skrevet 30. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #124 Del Skrevet 30. september 2005 Merker at jeg er i en sånn reaksjonsgreie. Først ble jeg hyper, alt var topp og hele verden var min, RP skulle komme på en rosa sky flyvende mot meg og vi skulle leve lykkelig ever after. Merket at en annen fase av reaksjonen kom i går. Jeg vimset rundt på byen på egenhånd, pratet med alle bartenderene "mine", satt der med et glass i hånda for meg selv. Da kjente jeg det. Stopp en halv Nina. Ro deg ned. Det liksom slo meg i ansiktet da jeg innså at jeg satt og stirret mot døra hele tiden som om jeg forsøkte å mane frem noe. Og det var da jeg liksom så meg selv, og oppførselen min hele kvelden, utenifra. Jeg følte meg plutselig utrolig ensom der jeg kjente at fytti, jeg savner RP noe helt grusomt, og at det var han jeg hadde lett etter hele kvelden. Det var derfor jeg gikk fra sted til sted. Alene. På jakt etter noe. Jeg lette etter RP. Francis så på meg fra bak baren, og spurte med sånn kraftig snakkemimikk så jeg kunne se hva han sa siden musikken var så høy "går det bra med deg?". Alle sier at ansiktet mitt ikke kan lyve når jeg er trist, jeg ser det selv også, det ligger utenpå i miletykke lag... Jeg nikket og smilte tappert. Francis var ikke fornøyd, og spurte en gang til. Jeg signaliserte med hånden inntil kinnet mitt at jo, jeg var bare trøtt. Men Francis er ikke dum han... Med en snill og bekymret mine gikk han ut av baren og rundt til meg. Han kom helt bort, så meg rett i øynene, la armen rundt meg og sa enda en gang, "går det bra med deg, Nina..?". Jeg ristet på hodet. Han smilte forsiktig og gav meg en klem, og så på meg med et "fortell nå"-ansikt. "Det er bare vanskelig, Francis... Det med typen er greit, det var rett å gjøre det slutt. Jeg bare savner noen så grusomt mye...". Jeg kjente jeg fikk klump i halsen. Det var rart å si det høyt. Jeg driver jo og fornekter ting for meg selv hele tiden. Han nikket, så på meg og sa "hvem....?". Jeg lo litt sånn oppgitt, la hodet mitt inntil skulderen hans og sa "RP....". Francis lo litt sånn "ja jeg tenkte det, din lille svimejente" og gav meg enda en klem mens han strøk meg trøstende over ryggen og sa "ja, forstod det." Magen knyttet seg og jeg fikk plutselig masse vann i øynene fra ingensteds hen, sa "ånei!" og tok hendene opp til ansiktet og snudde meg vekk, beit meg i leppa så hardt jeg bare kunne, tenkte "neineineineineineinei!!!" og holdt igjen for harde livet. to små tårer kom før jeg rakk å dytte alle følelsene tilbake inn i hjertet mitt, Francis sto fremdeles der og strøk meg over ryggen og sa "pust ut, vennen, det går fint! Du må bare prate med ham!". Snille Francis.... Jeg sa hvordan det var, at RP ikke egentlig vil prate med meg mer, og at det er så utrolig trist, for han ble trukket inn i livet mitt da jeg skulle ta et enormt stort valg, og på grunn av det så tror han at jeg er helt sprø og ustabil. Jeg har jo oppført meg helt vanvittig de siste månedene, men det er jo fordi jeg ikke har visst hva jeg skulle gjøre. Og nå som jeg er her, er fri, har gjort det rette, så ser det ut til at jeg har ødelagt alt, og han ikke vil la meg vise at jeg er bare meg igjen. Francis fikk meg til å le etterpå, ved å stå i baren og mime "årh du har tatt hjertet mitt" med røde drinkpinner som han sto og stakk seg i brystet med hele tiden Så når jeg hadde roet meg gikk jeg hjem til kollegaen min for å legge meg. Og det var da jeg kjente det, at det er sånn det er nå. Er jeg lei meg, står jeg på egne ben. Ingen snill kjæreste som står klar med en klem, slik han har gjort i fire år. Det var litt tøft, akkurat det. Å gå hjem på den måten, kjenne RP-savnet i hele meg, og så i tillegg innse at dette er livet mitt nå, på egne ben. Men jeg tviler ikke på at det er rett allikevel, det er naturlig at det er trist til tider. Jeg feiger ikke ut av den grunn. Så i dag er jeg rolig. Klar for å begynne på den harde jobben det er å ordne alt det praktiske, og trå ut av den drømmeverdengreia jeg har levt i siden lørdagen. Dette er livet mitt nå, min nye hverdag, nå må jeg få orden på ting og komme igang på ordentlig. Så da jeg våknet i dag var jeg rask med å komme meg på badet, slik at jeg kunne komme meg ut. Sitter på universitetet nå, med penn og papir, klar for å finne et sted å bo på hybel.no. Jeg må komme meg videre nå. Come hell or high water, jeg må ha min egen hverdag, mitt eget liv. Og så får RP komme i annen rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. september 2005 #125 Del Skrevet 30. september 2005 du er modig du, velse ninavennen Jeg håper virkelig alt ordner seg for deg, for du fortjener det virkelig! og så må jeg bare si : du er kjempeherlig!! Bare å sende meg en mld om du trenger noen! jeg er aldri langt unna vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. september 2005 #126 Del Skrevet 30. september 2005 ninavennen er modig, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #127 Del Skrevet 30. september 2005 Okay nå får det stå til. Jeg vet jeg skulle ligge lavt i terrenget, men nå ble jeg provosert. Hvis han er dust, så er han dust. Da er det bare å innse at fyren er lobotomert og det ikke er noe å sørge over. Han har blokka meg fra sitt msn-space. Okay, en bagatell, utrolig barnslig både å gjøre det, og av meg å reagere på, men: Dette er noe han har gjort de siste dagene. For en dust! Så jeg pratet litt med seroxata på msn, og kom fram til at dette irriterte meg såpass mye at nå for det heller stå til. så jeg skrev en melding og spurte om det var greit jeg ringte ham, og det ikke var noe pes. ennå ikke noe svar, og jeg forventer det heller ikke. men jeg kjenner at dette er litt teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. september 2005 #128 Del Skrevet 30. september 2005 okay forteller mer i morgen, nå må jeg sove, og er jævlig irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madness Skrevet 30. september 2005 #129 Del Skrevet 30. september 2005 Smugleser titter frem og venter i spenning på fortsettelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #130 Del Skrevet 1. oktober 2005 ding dong..hvis ikke dette er søvnproblemer så vet ikke jeg... skalviseeeeeee... tre timer til jeg skal stå opp? Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #131 Del Skrevet 1. oktober 2005 kan jo likegodt fortelle litt siden jeg ikke får sove uansett... jeg sendte en melding om at jeg visste det var sent, men om jeg kunne ringe. ikke svar. så ringte jeg. det ringte lenge. han tar telefonen. ' trykker en tast så det piiiiiper og legger på. umodne lille.... skriver en melding om at det er synd han er sånn nå, for han gjør dette så mye mer teit enn det trenger å være, og at han visste jo ikke hva jeg skulle si... ble først sinnsykt forbannet, men så ble jeg lei meg. er første natten helt alene. alle i kollektivet er ute og fester. så jeg ringte eksen. før pekefingrene kommer må jeg bare si at begge var enige om at det var godt å prate, og at ingen av oss vil bli sammen igjen nå uansett. og at begge ble roligere av å prate skikkelig. vi har jo vært sammen i fire år, det går jo ikke an å ha sånn fjortis-bryting av et slikt forhold. så vi er enige om at det var riktig av oss å prates på den måten om det føltes naturlig, for vi er jo tross alt glade i hverandre. så fra å føle at helvete alt er en tabbe, er jeg nå rolig inni meg igjen, og gleder meg til min nye hverdag men sove får jeg ikke til.... og når det gjelder rp.. han kan gå og henge seg. jeg vet jeg presser ham for hardt, men hallo, hvor voksne er vi egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #132 Del Skrevet 1. oktober 2005 Der var RP umoden, ja. Urk...må komme meg i seng. Skal ikke opp tidlig eller noe, men vil ikke stå opp for sent. I dag, når jeg skulle sove ut litt, våkna jeg ikke før klokka 14.30! Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 1. oktober 2005 #133 Del Skrevet 1. oktober 2005 Åh gud, jeg kjente hjertet sank akkurat her: trykker en tast så det piiiiiper og legger på. Jeg vet altfor godt hvordan det føles. Æsj. Synes det var ganske barnslig av han ja. Hvis han ikke vil prate med deg eller no så kan han vel være voksen nok til å si det isteden for å bare ignorere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #134 Del Skrevet 1. oktober 2005 Okay jeg er på jobb så jeg må fortelle senere, men: Hvor sykt dårlig venn går det an å bli. S ringte to ganger i natt, tryglet meg om å møte ham, skulle betale drosje til jobben og alt, skulle massere meg og ha passionate sex!!!!!!!!! :sinna: fy faen jeg synes SYND på RP på som har DETTE som sine beste venner!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helvetes drittfolk!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #135 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det mulig???? Han kameraten er jammen meg ikke mye til kamerat og RP er jo bare barnslig med slik oppførsel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #136 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja hallo dette er jo helt fjernt!!! Det er tydelig at RP ikke kan takle jenter og følelser. Jeg vet han har sagt det hele tiden, men at det skulle være så ille klarte jeg likevel ikke å være forberedt på altså. fytti. Og hva S driver med aner jeg virkelig ikke. Han skal jobbe i kveld, og jeg lurer på om jeg skal opp en tur og se strengt på ham og så at GREIT, jeg VET at RP og meg ikke funker, men han er KOMPISEN din, slutt å mas om SEX bare fordi jeg har vært singel i en UKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #137 Del Skrevet 1. oktober 2005 "don't tell L, don't tell anyone, nobody has to know Nina, come on down, please, just to talk a little, let me give you a massage..." "Eh, you're drunk and you want sex, S!" "eh hehe yes! Not drunk but want sex, haha! But that's not all, I want to get to know you, talk a little, give you a massage..." "S, please, stop it. You're his best friend. You know this is wrong." "Shhhhh, nobody has to know!!! Nina pleeeease come down here!!" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #138 Del Skrevet 1. oktober 2005 Satte S på plass over sms nettopp. skal skrive alle "så sa han så sa jeg"-meldingene når jeg er ferdig på jobb. Må bare hive meg ut i pizzahelvetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. oktober 2005 #139 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gutter altså . RP han sliter med ein sånn venn. Kjærlighet er noko herk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. oktober 2005 #140 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nå skal jeg "hjem" og slappe av litt, men ikke uten en liten utblåsning om S og det drittet der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå