Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

jeg er klar over det.men jeg får det ikke til. jeg ba typen flytte senest igår. han....det er en kamp. en treig vei å gå.

men følelser er følelser.og det er første gang jeg smiler som dette på 4 mnd.

det sier sitt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, følelsar er følelsar. Ingenting å gjere med dei!

Men eg har jo faktisk ment heile tida at du burde gå ifrå typen, sidan det virka som om følelsane dine var vekk.

Lykke til! Du fortenar å vere forelska og glad :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ting ekspolderte jo hjemme. Men det måtte vel komme...

Men...jeg er forelsket. Så det så. Orker ikke å forklare nå, men jeg var med RP i mange timer ute på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har ting roet seg litt :)

Altså, verden er snudd opp ned og allslags sånn, men inni meg er ting roligere.

Jeg er...rolig i sjelen rett og slett. Ting føles riktig... :)

Jeg satt jo her og patet med Sniglå og samboeren. Om RP og alt sammen. "ja men så ring ham da!!" var kommandoen fra godjenta mi! HEhe jegvet ikke hva det var, en blanding av "helvete nå får det stå til" og full i faen... Han tok telefonen etter tre ring. Det var så godt å høre stemmen hans...

Husker ikke helt hvem som sa hva og sånn, tror jeg spurte hvor han var. Var på lukket fest i byen, sa han. Så lurte han på hva jeg ville, selvfølglig. Så....husker ikke innledningen til setningen,men jeg sa "du hater meg jo". Og da hørte jeg de beste ordene jeg har hørt på lang lang tid.... "Men jeg har da aldri sagt at jeg hater deg..."

Åh, fytti, det var så utrolig sterkt å høre ham si de ordene selv... Jeg har jo lengtet sånn etter å komme inn i hjernen hans, vite hva han EGENTLIG tenker. Nei jeg har ikke ord...

Så ba han meg om å ringe meg senere!!!

:overrasket:

Jeg hyyyyylte, og løp inn i stua (hadde gjemt meg på kontoret) og var helt i hundre, spratt rundt og var helt IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Så gjorde jeg det! Når vi var ute. Og hver gang sa han hvor han var, og at jeg kunne ringe ham senere. Og hver gang tok han telefonen med en gang :) Hørtes ikke sur ut eller noenting...

Sniglå bare lo av meg, jeg var helt...tullete :ler:

Så gikk vi mot den baren han sa han var i, og da fikk jeg en text om at han skullet til å gå. Ringer ham og ler og sier hva han feiler, som går nå når jegskulle komme! Så kommer han ut, mens meg og sniglå og samboeren står utenfor.

Og det var.... Jeg stokk da jeg så ham. HAha kjenner det kribler så rart i hendene nå når jeg skriver om det så jeg bare bommer på tastene :ler:

Nei han kom ut,og jeg trakk til meg blikket og snudde meg...Så tenkte jeg "herregud han kommer jo ut for å møte deg, nina. du har lov til å se på ham. han er ikke sint, ikke nå.", og snudde meg mot ham igjen.

Det var helt absurd. Fire måneder med tårer og snørr, en elendig samvittighet, en følelse av å ha valgt feil . Alt blåst bort. For der var han, min RP.

Vi gikk opp mot stambaren i nabobygget til jobben min, for der var det mindre folk å lettere å bestille i baren. Han kom alene...og gikk alene med meg og sniglå og typen...bare oss fire..og det føltes helt naturlig! Han hilste skikkelig på dem, og sniglå gikk og smilte og smilte og smilte! Skrev en text til meg om at jeg så så forelsket ut...

Åh jeg ble helt... Det var som før!! Vi var frekke og smilte og lo. Greit, det bar jo preg av at det er mye usagt mellom oss, mye å...ordne. Mye han ikke stoler på meg for. Men han gikk der med meg da.. Og jeg smilte og smilte... Kunne ikke ta øynene fra ham. Følte meg helt sulteföret på RP-syn, så jeg tok liksom inn alt jeg kunne, i tilfelle dette var siste gangen, hvis ting skar seg, hvis han plutselig fikk nok eller noe sånn. Så jeg niglodde jo på ham :ler:

Han møtte blikket mitt flere ganger, og hver gang holdt han det bittelitt, så ned ibakken mens han ristet litt på hodet litt oppgitt, eller så til siden som om han tenkte "åh herregud nå begynner det igjen" som om han kjente seg selv gi etter eller noe sånn...

Så da vi varpå puben var det mange øyne som måtte se to ganger på synet som kom inn døren: Nina og RP, sammen. Ikke krangling, ingenting sånn, bare sammen.

Folk fikk sjokk!!!

Vi kjøpte noen øl, og han sto der med oss, som om det var vi fire som var ute på byen som om det var helt normalt!!! Jeg trodde at noen når som helst skulle vekke meg og si det bare var en drøm!

Så klaffet han jo greit med typen til Sniglå for å si det sånn :ler: de satt og pratet bil med armer og bein!!!!!

Fikk melding fra Sniglå om at han var "godkjent", at det virket som vi passet sammen.... :hjerter:

Så gikk Sniglå og typen, og meg og RP var igjen. Vi gikk opp på den andre stambaren vår, bare meg og RP. Akkurat som før.... Folk kikket dobbelt der også. Men det største hakesleppet kom S med:

Tenk deg synet da. Han har en crush på meg, og vil ha meg med ut, og sier til meg jeg må glemme RP og komme over typen. Og til RP sier han at han må komme videre og drite i ting.

Jeg griner og styrer på, ringer RP i fylla, RP er sint på meg , S får beskjed om å ikke prate med meg mer, bla bla bla....

Og så står vi plutselig der i baren, sammen, som om ingenting har skjedd.

S så ut som om noen hadde dratt til ham. Haka datt ned et lite sekund, før han trakk til seg blikket og snudde seg rundt. RP så streng ut, jeg vet ikke, det virket litt som han ville vise at "jepp hun er med meg". Men RP vet jo ikke om det der crush-greiene da... Tror bare han ikke likte tanken på at S har vært med meg såpass mye.

Så gikk vi, og ute på gata kjøpte jeg fem roser av en sånn rosedrit... RP ble sjarmert, hadde ikke opplevd det før. Han lo og syntes det var teit liksom, ristet på hodet og sa jeg var sprø. Men hånda holdt hardt rundt blomsterstilkene...

Vi pratet jo litt om alvorlige ting, og han er frustrert og sinna. Og gav uttrykk for at det ble litt mye på en kveld. Men det siste han sa var at jeg skulle ringe i dag.

Har sendt en melding om at jeg ikke ringer fordi han trenger sikkert litt luft.

Fordi: Typen og meg er helt slutt nå. Han klikket da jeg kom hjem, jeg klarte ikke å lyve lenger. Jeg har såret ham,og det er mye jeg ville gjort annerledes. Men ting føles rett for meg, for første gang på...husker ikke når.

Så jeg dro til en kompis på jobb, for jeg orket ikke å være hjemme med smelling i dører og hyling og skriking.

Så i natt bor jeg hos Sniglå, og så må jeg begynne på den fæle jobben med å odne praktiske ting i morgen. Måtte bare gi typen litt rom et døgn...

Ringte søsteren min, og hun er stolt av meg. Mener jeg har gjort det rette.

Så nå får vi se hva som skjer!!! Det verste gjenstår, deling av ting, ordne leie kontrakter og abonnementer, betale ting.... Krangle...

Men jeg angrer ikke. Jeg må innse at det MÅ være ubehagelig en stund for at det skal bli bra.

Men...jeg klarer ikke helt å slutte å tenke på RP i dag da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sniklest i begge bøkene dine og vil også si "lykke til videre". Når du selv føler at du har gjort det riktige, er det sannsynligvis riktig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Pratet nettopp med mamma, hun tok det merkelig godt at det er slutt!!

Er kjempelettet nå, samtidig som jeg kjenner meg litt trist. Nå er det liksom sant...

Vil nok bli noen tøffe rainy days, men..

hm.

Nå skal jeg inn på finn.no og finne ny leilighet :)

Åh jeg lurer sånn på hvordan RP reagerer når han forstår at denne gangen backer jeg ikke ut, dette skjer faktisk!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke tiol med boligsøk. Godt å se deg så glad igjen forresten. :smilbla: De rainy daysene som kommer klarer du fint å takle. Du har jo en fin "premie" som venter i enden av tunnellen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: ÅÅååå!! Happy ending!

Så kjekt å lese, kanina!

Blir spennande å følge med oppdateringane her framover, både på godt og vondt.

Lykke til! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!

SKulle bare inn på hotmailen og sjekke noe, og da bare TADA en mail fra RP!! En sånn vennedrit-greie, sånn...hi5 het det. Men med invitasjonen lå profilen hans, og der var det jo et bilde... Så haha Sniglå bare lo av meg, for jeg satt bare knall rød i trynet og nistirret på bildet :ler:

Haha huff...

avblokkerte han på msn nå, og han er pålogget selv om han er opptatt så sa jeg hei og at jeg ville bare si jeg har avblokkert ham... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

haha dette er absurd. Jeg sitter hos sniglå med pc på fanget, leter etter leilighet, har et bilde av rp åpent i det ene vinduet og ser han er på msn på det andre,og er helt...fjern :ler:

er det mulig å være så glad!?!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Skrev en liten mail til ham nå, sa at jeg fikk den hi5-invitasjonen men at jeg ikke orker å sette meg inn i det akkurat i kveld. Og at det var godt å se ham igjen i går, at han så bra ut. Og at mamma tok det godt at jeg flytter for meg selv på ordentlig.... ;)

Ouh, han er ikke "opptatt" på msn lengre, spennendeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...