Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Jeg har bestemt, sammen med kjæresten, at slik det er nå har ingen av oss det bra. Og med det mener vi at enten så

A: Vi ordner dette på et vis!! Vi har fire år bak oss, og vil vel egentlig at det skal fungere.

B: Innser at problemene strekker seg lengre enn det vi kan fikse, og det blir slutt.

Forskjellen mellom nå og før er at vi later ikke som om alt er ok bare for å holde på husfreden, mens begge bare føler vi glir og glir ifra hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Rp leide to filmer i tre-tiden i natt.

Får han ikke sove igjen? Kjører han turer på nettene alene nå? Tenker han på meg? Han tenker iallefall på noe..han tenker alltid... Sier jeg ikke skal tenke for mye, men han er lik selv. A lost soul, som kompisen kaller ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd, heller ingen kloke ord. Men jeg skjønner at dette her må være utrolig vanskelig! Er i tvil om mitt eget forhold, men heldigvis er det ikke følelser for andre involvert i min situasjon!

Ville i grunn bare gi deg en klem jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han på meg?

:klem:

Ovenfor kjæresten din så vil det være mest rettferdig å slippe han fri. (Skikkelig klisje, I know.)

Det virker ikke som du virkelig er tilstede i forholdet deres, ei heller virker det som om du vil fikse det. Men det kan jo hende jeg misforstår det du skriver her inne, og at du ter deg ganske annerledels i virkeligheten.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Virkeligheten og meg kommer ikke alltid så godt overens. Fantasien og meg derimot er skikkelig bestiser.

Men ting svinger veldig. Meg og kjæresten har lange gode men også vonde samtaler. Og så plutselig er vi tilbake til den gode tonen med spøker og latter. Og så plutselig er det negativt igjen. Og så er det fint igjen. Og så glemmer jeg RP. Og så husker jeg RP. Og så husker jeg alt det fine meg og typen har. Hva jeg verdsetter i ham. Og så er han sur og jeg glemmer alt.

Slitsomt.

I går da jeg skulle med venninna mi fra jobb, K, sto RP utenfor puben i nabobygget. Der er RP, sa K. Ja jeg ser det, sa jeg og snudde 180 grader rett rundt, kjente pulsen krype litt og lo litt påtatt.

Jeg var ikke forberedt i det hele tatt. Jeg så etter bilen når vi kom ut, nemlig, men jeg så den ikke. Så da blikket streifet gaten videre så jeg RP istedenfor liksom. Man støkker litt da. Blir litt tatt på senga.

Så han var jo i hodet mitt resten av kvelden. Sa til K jeg hadde en RP-hjerneskade. Stakar K, hun føler seg litt mellom barken og veden... Hun er glad i oss begge. Og ser hvordan begge sliter. Og vil helst stille seg mest mulig utenfor.

Vi laget en skikkelig god lasagna-middag, spiste og pratet og koste oss. Hun er ei sånn jeg kan tenke meg å bo med. Jeg kan være hysterisk med henne, men også voksen og rolig.

Hun gikk jo i klassen til RP gjennom hele videregående... Fikk se et russekort av ham. Søte gutten hadde jo et barnebilde av seg selv... Aldri sett bilder av ham før utenom to mms'er, det ene bildet av ham som syttenåring og det andre nytt. Ja og så et par på msn'en da... Men aldri barnebilde.

Han var så søt... Og det var utrolig lett å se det var ham. Så alvorlig og tenkende ut allerede da. Årh jeg får helt vondt i hjerteroten av å tenke på hvor mye jeg har såret ham, han trodde virkelig at kjærlighet var på vei inn i livet hans...

Jeg lurer sånn på hva han tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Var koselig å være med Sneglen min. Hun kjenner meg så godt. Alt vondt og alt bra. Hele meg, alle sider. Alle valører.

Jeg lurer på om dette er meg. Har vanskelig for å såre folk. Når jeg kjenner at det er på tide å gå videre. Jeg gjorde dette da jeg var sammen eksen, i nesten to år. Gjorde det slutt. Kom tilbake. Og så funket det ikke allikevel...

Men jeg trives best alene for tiden, eller med venner. Jeg koser meg selvfølgelig med typen, men... Jeg kan si så mye bra eller så mye negativt om ham jeg bare vil. Sannheten er at følelsene mine er forandret, om ikke borte. Jeg lengter ut.

Hm. Litt treig i nøtta, jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Heia du... Ja jeg vet det. Det er deilig at du sier meningen din. Og du så meg jo på seven, fjas fjas fjas.. :klaske:

Jeg sa det til ham i dag. At jeg trenger tid alene. At jeg kom for fort tilbake i mai, at jeg ikke var klar. At det var på grunn av eksamen og den dårlige samvittigheten at jeg valgte som jeg gjorde. Og av gammel kjærlighet. Men ikke fordi det var rett. Ikke fordi det var det jeg trengte.

Han tar det tungt. Han stritter i mot. Vil ikke flytte ut. Ble fortvilet, spurte hvordan jeg trodde han kom til å ha det, bo hos noen andre i to uker. Jeg ba om to uker først... Og jeg mener det jo, helt ærlig, at jeg tror at hvis vi får nok tid fra hverandre, den tiden JEG trenger, så vil jeg enten innse at det bør bli slutt eller at jeg bør virkelig jobbe for at ting skal fungere, og gi det min fulle og hele oppmerksomhet.

Og jeg sa det rett ut, at det vil ikke skje hvis vi fortsetter sånn som dette. At dette er feil vei å gå uansett. For det er noe inni meg som gjør at jeg trenger tid, tid for meg selv.

Vi prater iallefall skikkelig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Vi svinger stadig.

Frem og tilbake. Snakker om at han skal flytte ut, og så trekker vi begge alt tilbake. Ting er forferdelig vanskelig..

Men men, det er ingenting ti-femten glass sprit ikke kan fikse :ironi:

Så nå blir det fest, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Åh inni helvete satans lille sataaaaaaaaaan!!!!!

Sniglå. Jeg elsker henne. Hun ba meg ringe RP. var lei av gnålet.

Jeg ringte.

Full og gal. sint og sliten.

HAn tok telefonen!!! jeg er brisen og skriver ikke bra, men han var ikkes int!!! sint. ikke sint. altså heg er...jeg er full. men rp var ikke sint. jeg skal ringe når jeg går til byen. han hater meg ikke. og jeg har puls i fem hundre. og jeg skal ut. og skal kanskje møte rp. og han er ikke sint. og han var skjønn. og jeg er i hundre.

tenkt om han ombestemmer seg? leker med meg?

åh herregud han var ikke sint!!! stemmen hans var god...ÅH HEERREEEEEGIUUUUUDUDUDUDUDUDUDUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

han er så skjønn..han er meg..han er mitt...han er..alt...sint..glad..levende...vil...fri...å herregud for noensommerfugler... er dette sant?skjer dtete? eller drømmer jegnå igjen!? jeg drømmer alltid.... hva er det med p!? åh heregud for noen sommerfugler.....

åh hereguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

det er jeg som er litenfugl. i samliv og blah blah forumet.

jeg har aldri kommet over ham. og han tok telefonen. han hater meg ikke. han sa det selv.jeg har aldri sagt jeg hater deg, sa han. nei men jeg føler det, sa jeg. jeg sa jeg følte jeg valgte feil.

jeg vet jeg kan gå på en smell nå.at han har "makten". det gjør meg ingenting. jeg erforelsket. ennå. og han la ikke på. han hater meg ikke. og vi har avtaltes å ringes. og magen min er psycho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen du då...

Ikkje for å vere negativ, men er dette virkelig en god idè?

Forstod det sånn at du og kjæresten skulle ta dokke tida til å tenke over ting og finne ut om dokke vil satse på forholdet.

Er kanskje ikkje så lurt å møte RP i fylla bak ryggen hans..??

Men for all del: Kjempekjekt å høyre at du er glad og gledar deg til å sjå han!!

Men då har du vel allereide valgt kven du vil ha??

Lykke til med RP i kveld. Håpar det ordnar seg med dokke to og at du får ordna ting og tang meed kjæresten på skikkelig vis...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...