Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

æsj, skrev et lite innlegg om at jeg ser han har på seg den store seiljakken sin på det bildet jeg har på emailen...men så forsvant alt.

og at han er fin da....

og at jeg er helt tulleteeeeeee og tenk om jeg skremmer han bort!!!!

og at han skal få all den tid han bare vil fordi er jeg med ham i to minutter smiler jeg i to dager :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

ååååh jeg er så intens... Når jeg slipper løs forelskelser blir jeg helt tullete... :ler:

Men det er sånn, jeg har så lenge hatt gode følelser som jeg har fått dårlige følelser for. Sånn.. Jeg har kjent hopp i magen over RP, og så hogger en utrolig sterk dårlig samvittighet og skyldfølelse til, og jeg presser vekk tanker og følelser som ikke "stemmer" liksom.

Men nå... Nå trenger jeg ikke det! Og det kjennes helt... fantastisk ut!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nei nå må jeg legge meg.

Er mye vondt og vanskelig foran meg nå. Men i hjertet mitt er det mye lettere, og tankene, bråket i hodet mitt, har stilnet for første gang på lang lang tid...

Det er helt stille inni meg. Det er en og annen sommerfugl som flyr forbi en gang i blant, men... Stille og rolig. Er som en storm som har lagt seg. At jeg står i en skog, helt stille, og alt er rolig og fredelig.

Tenk, endelig er det bare meg, bare meg selv å tenke på, ta hensyn til...

:)

Åh så deilig!!

Tusen takk for alle hilsenene deres, dette er helt vidunderlig!!!

Jeg trodde ikke jeg kunne føle sånn lykke som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Hvordan fortalte du eksen din om at du hadde møtt RP igjen? Husker jeg var i en lignende situasjon, og syns det var fryktelig vanskelig! Eller kanskje det bare er jeg som er feig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

JEg hadde kompisen til typen friskt i minnet som tok meg i armen og sa "jeg vet dere har problemer Nina, og at du har hatt eller har følelser for en annen. Bare vær så snill, ikke hold *** for narr... Vær ærlig med ham..". Pluss Sniglå både på tekstmelding og i hodet som sa "ikke ødelegg det denne gangen Nina!!! Ikke ødelegg det med RP!!".

Så da jeg satt på sengekanten og typen spurte hvem jeg hadde vært med, og han spurte TRE ganger og hver gang svarte jeg "sniglå og sambo..."... Tredje gangen (han spurte "hvem var du med?" "bare de?" "heeeeeele kvelden, bare de?" sånn rett etter hverandre) så kjente jeg at nei Nina, dette er veiskillet...

Så jeg trakk pusten og mumlet "ja...og RP..."

Det gikk ikke så bra, kan man si, derfor måtte jeg bare få på meg klærne i en fart og komme meg ut.

Nå har jeg nettopp våknet på Sniglå sitt kontor i gjestesengen. Har to katter her som dilter rundt meg, sitter og venter når jeg er på do, og nå ligger begge i senga mi! De er så nydelige....

Jeg sov lenge i dag, tok lang tid før jeg fikk sove i går nemlig. Tenkte og tenkte og tenkte.... Ikke på om det er rett å gå ifra typen, men hva jeg kan forvente og håpe på når det gjelder RP. Og da jeg endelig sovnet drømte jeg jo selvfølgelig en haug med drømmer, hvor RP enten var statist eller hadde hovedrollen :ler: Han møtte mamma og pappa i den ene drømmen da, haha, det gikk utrolig fint!!! :ler:

Våknet av at mamma ringte i dag. Hun er helt... dritkuul. Ikke noe bebreiding eller mas som jeg trodde det skulle bli, ikke i det hele tatt. Hun bare ser at det er en mening med ting. Niesen min på 15 år som bor i England, må komme hjem og bo hos mamma og pappa for det skjærer seg totaaaaaaaaalt mellom henne og søsteren min(moren hennes) sin nye mann. Lang historie, men uansett:

Det løser et veldig stort problem: Lille Lur.

Niesen min elsker og forguder hunden min, og med henne i huset til mamma og pappa føler jeg meg ikke råtten som sender Lille Lur hjem igjen. Hun vil gi ham den kjærlighet og omtanke som ikke mamma og pappa har kapasitet til. Jeg kan nå med sikkerhet vite at Lille Lur ikke blir liggende alene på gangen hele dagen!!!

:hoppe:

Så neste helg, da jeg drar hjem på katteutstilling, så tar jeg med både hund og katt!!! Kan kanskje høre med Sniglå om Felix kan sitte på med dem ned, og så kan jeg ta lur på båten... Kanskje..

Men det gjør det iallefall MYE lettere å finne ny leilighet. Og Felix er innekatt, så hvis jeg finner en fin liten hybel til meg selv tror jeg at jeg driter i å si jeg har katt.... :sjarmor:

Eller noe i den duren!!!

Lettere med katt enn hund iallefall!!!!

Åh herregud det er som om...alt bare...ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, nå har jeg sendt en liten mail til ty...eh, eksen. Forklart ham at hunden flytter hjem til mamma og pappa og sånne greier...

huff det blir tøft dette her!!

Men jeg kan eller vil ikke snu nå, ikke denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jeg klarer ikke å slutte å se på bildet av RP!!!!!!!!Jeg kommer meg jo aldri av nettet jo, jeg sitter jo og stirrer og stirrer og stirrer til jeg blir srpøøøøøøøøøøøø!!!!!!!!! Hva er det med den fyren som gjør at jeg ikke klarer å ta øynene fra ham?! Han er helt magnet på meg!!! Fra første gang jeg så ham så bare SMACK, og nå klarer jeg ikke å slutte!!!! Tenk snart er det et ÅR siden jeg så ham for aller første gang, jeg glemmer det ikke... Åh sommerfuuuuuuuuuuuuuuugl!!!

JEg konser meg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hardt for ikke å skrive tusen meldinger og stresse og styre, men gi ham tid tid tid tid....

Han tror meg jo sikkert ikke, tror at dette blir en reprise av sist gang. men det blir det ikke!! åh jeg gleder meg sånn til han innser at jeg faktisk flytter, at dette skjer... åh han kan da vel ikke avvise meg da vel!?

åååååååååh sommerfuuuuuuuuuuugl!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg sitter her og tårene strømmer.

Jeg kan ikke tro det... Jeg trodde jeg hadde mistet ham for alltid. Men nå er plutselig livet snudd fra fortvilelse til håp...

Hører på David Gray på iPoden, og det river i hjertet mitt så sinnsykt...

Jeg griner fordi jeg føler håp, lykke, forelskelse, allslags gode følelser jeg trodde jeg aldri skulle få føle igjen.

Hva er det med denne gutten som har trollbundet meg sånn?

Please forgive me if I act a little strange, for I know now what I did... Feels like lightening going through my veins, everytime I look at you... Everytime I look at you...

Jeg mimrer om lørdagen, og det er sant det jeg ser for meg. Det er ikke en dagdrøm, et fortvilet forsøk på å holde liv i gamle minner. De er nye, og de er ekte.

Hadde han bare visst hvor mye jeg føler, hadde han bare visst det ikke har gått en dag uten at jeg tenker på ham. Jeg har så lyst å bare stå og se ham inn i øynene til verden forsvinner rundt oss..

Tulling som har stukket av med hjertet mitt...

Help me out here, all my words are falling short. There's so much I want to say..

Wanna tell you just how good it feels, when you look at me that way..when you look at me that way...

Endre=skrev feil

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Har flere av de gode gamle vennene mine fra way back på msn nå. Alle gratulerer meg, sier jeg har gjort det rette, slike ting. Det må da bety noe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Prater med eksen på (eksen..rart å si..) på msn nå. Avtaler om hund og katt..

Og en kompis på jobb har gitt meg en sofa og hjerterom i noen dager. Så ting ser ut til å gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Så godt at det ordner seg for deg nina. Det er en merkelig følelse å være forelsket... godt å vite at en har velgt rett.

Jeg har jo fortalt at jeg hadde samme dillemma en gang. Men jeg valgte typen, og det var det rette for meg da. Men det virker som om RP er den rette for deg ;)

Det er vel endel som må ordnes nå i begynnelsen, men etterpå kan du bare nyyyyte kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det skal gå bra! Det blir noen rare dager/uker framover, venne seg til et nytt liv og slikt. Men jeg synes du er tøff! Det er ikke lett å bryte ut av et forhold, når man har bodd sammen i flere år. Altfor mange blir værende, fordi det er så lett å bare gå i de samme vante sporene man har gjort så lenge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

ja han er tøff når han er edru, men jeg skal nok lure på ham et par smil etter et par drinker :sjarmor:

han er som meg, klarer ikke å si nei til påspandert alkohol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet til deg her før, men ville bare si at jeg blir glad av å lese det du skriver. Ingenting kan slå det å være forelsket :hjerter: Du slår nok kloa i han før han vet ordet av det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...