Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Har ikke skrevet til deg her før, men ville bare si at jeg blir glad av å lese det du skriver. Ingenting kan slå det å være forelsket  :hjerter:  Du slår nok kloa i han før han vet ordet av det  :ler:

Takk, jeg håper virkelig det :hoppe:

Tanken på at neste gang jeg ser ham er jeg fri til å si hei, til å smile, til å be ham ut..at han kanskje kan si ja... det knyter seg så deilig i magen!!!

Meg og eksen pratet greit på msn, han ser kanskje ut til å ha funnet et sted allerede! Jeg vil nok bli lei meg etterhvert, men så langt føler jeg meg bare utrolig lettet :)

Så nå drar jeg snart hjem, finner meg litt tannbørste og slike ting, og så møter jeg en kollega i byen i titiden og sover der en natt eller to eller tre :)

Tenk, dette skjer... jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

At jeg aldri lærer... :klaske:

Ringte RP ut av impuls. Han tok ikke telefonen..

Helt greit, hehe, rooolig Nina ,rooooooolig.

Men uansett, nå skal jeg hjem og pakke litt, og så bor jeg hos en kollega i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

RP er på msn, og jeg har litt puls. Jeg klarte jo selvsagt ikke å la være, så jeg skrev dette til ham:

Har av erfaring mest lyst å la deg være i fred, men når du først er her... Jeg må bare si tusen millioner takk, jeg er deg evig takknemlig, RP. Håper du vet det.

Håper og tror han forstår hva jeg mener... Tror ikke han svarer. Tror det ble litt mye for ham på lørdag/søndag.

Men nå sitter jeg her med bagen min ferdig pakket på nettcafè, så jeg må løpe for å møte kollegaen min som jeg skal bo hos i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, jøss, hurra, himmel!!! :overrasket:

JEg kommer tilbake til KG, og så finner jeg alt dette!! Jeg må bare si: Du er tøff snuppa!! EKSTREMT tøff!! du går endelig den veien du føler er rett for deg, og selv om det er tøft, så står du på!!

Beundrer deg noe enormt her nå!!

Dette er så godt å se, at du endelig smiler og er blid!!!

:klem: og :kyss: til gojenta!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg oppdaget denne nødboka di, Ninakanin :)

Tror du har gjort noe veldig riktig for både deg og eksen sin del.

Blir utrolig spennende å følge deg fremover nå og se hvordan ting utvikler seg med RP og deg!

Vil bare få ønske deg masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe jenta! Her kommer jeg tilbake på KG etter laaaaang tids fravær - og så står du midt oppi dette. Tenker på deg - lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Jeg er så inni helvetes lykkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er helt sykt. Er det mulig!? Når skal gledesrusen gi seg?! Jeg våkner med energi nå! Den skakk-kjørte psyken min kjennes plutselig sterk som stål. Herregud tilogmed lyder utenfor vinduet høres...sterkere ut? Det er som om alt bråket som var i hodet mitt 24 timer i døgnet har forsvunnet helt, og alt som er igjen er bare en deilig fri følelse, bøttevis med energi og livsglede! Det er som om jeg endelig er til stede i mitt eget liv! Jeg går ikke rundt og tenker for og imot, frem og tilbake i tid. Jeg er HER, jeg er her NÅ, og det kjennes fantastisk!

Nå sitter jeg i senga til kollegaen min med laptopen hans på fanget :ler: Hva da tar meg til rette?! :sjenert:

Nå blir det litt normal-dagbok-aktig også her, men jeg tror jeg "bor" her i nøddagboka mi litt til. Gjemmer meg litt. Så kan jeg heller flytte tilbake til gamleboka om en stund..

Nå ringte søsteren min. Hun er så stolt av meg, og så glad på mine vegne! Hun sto jo i det samme veiskillet selv for mange år siden, og valgte slik jeg gjorde i mai... Gikk tilbake... Og hun har nok ikke glemt hennes RP helt, for å si det sånn.

Nei fytti dette er så deilig.

Og jeg fortalte heeeeeeele historien til han jeg sover hos i natt, og da jeg var ferdig mente han at oj, for en drama-ekte-kjærlighetshistorie, dette MÅ jo bare gå seg til over tid! Han mente RP sikkert kom dinglenes etterhvert... :)

Håper det...

Men sånn bortsett ifra det er det dritigg å kunne leve akkurat så egostisk jeg bare vil!!!! :ler:

Så her sitter jeg med lap'en på fanget og kooooooooooser meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da har jeg spist litt frokost, og det er på tide å hoppe i dusjen!

Min nye "samboer" kom nettopp hjem, så vi satte oss på kjøkkenet og fikk oss en matbit. Fyren i naborommet har døra på vid vegg og går gjennom hele mp3-samlingen sin. Nå har vi vært innom filmmusikken til "the good the bad and the ugly", heismusikk, boy george, housemusikk, eh jah stort sett alt. Åh hei hei der var ramstein også.

:ler:

Kollektiv er rart!!!! :hoho:

Gleder meg faktisk til å være på jobb i dag, stå der og smile, føle meg fri, føle meg levende :)

Dette er bare så gøy!!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Herregud så rart dette er..

Pratet med mamma i dag også. Hun styrer helt unna det der samvittighetsgreiene. Jeg ble jo så sint på henne sist gang, så jeg tror ikke hun tør en gang til.

S var nettopp innom. Det ble rart... Han hadde prøvt å prate med RP på søndag på telefonen, men RP hadde vært skikkelig kort med ham. S hadde spurt hva det var for noe, og RP hadde sagt at nei, det var ikke noe S hadde gjort, han klarte bare ikke å forholde seg til noenting akkurat nå, ikke prate med ham, for.. Det var visst litt mye som foregikk.

:overrasket:

S ringte jo meg dritstressa på søndagen og lurte på hva i heeeeeeeeeeelvete som skjedde siden jeg plutselig sto i baren med RP som ingenting. To uker etter jeg gråt og gråt på byen og sa jeg aldri kom over RP og alt det greiene der, og S sa til meg at det måtte jeg bare komme over, for RP kom aldri til å prate med meg igjen...

Tror S har litt angst nå, for alt maset med at jeg skulle bli med ham ut, ta en drink, have a nice dinner, let me drive you home, can I get in, sleep in your bed....

Slik får man angst av, når man er ekte kompis. Han har jo tilogmed bodd hjemme hos RP i et par måneder når livet til S krasja litt.

Og jeg lurer på....langt langt bak i fylleangstavdelingen...om jeg ikke viste en litt drøy melding fra S, til RP i fylla på lørdag, når RP lurte på hvorfor i svarte jeg var med S på byen og hva det var for noe piss...som i et forsvar av meg selv...

så jeg tror kanskje jeg driver og lager litt drama her uten at jeg er helt klar over det...

S var iallefall utrooolig tilbakeholden når han var her inne, L, jobbevenninna mi sa sånn "ouuuuh der var det negativ energi jah...oj, Nina." når han gikk. Og to minutter etterpå fikk hun melding fra S om hun kom inn på puben ved siden av for en kopp kaffe. Lurer på om han ville høre litt om hva som skjer med meg og RP og det greiene der..

Han hadde ikke pratet med RP siden søndag iallefall. "I can't be bothered" sa han. vel, jeg gidder IKKE blande meg!!!!!

Så nå står jeg her da, i kjent positur, og spretter rundt bak disken, hører på cha cha cha og ser ut døra hele veien og støkker hver gang mørke biler kommer kjørende...

:sjenert:

tenk om men hvis hva åh herregud... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

ouh, min kjære Dagfinn Lyngbø var her nettopp :hoppe:

Han så litt forsiktig bort på meg da han kom inn, og kastet et blikk da han gikk ut igjen. Brukte bare minibanken.

Så enten:

1: Han fikk meldingen jeg sendte dagen etter han fikk komiprisen og tror jeg er en stalker.

2: Han lurte på hva i helvete jeg glodde på.

3: Han har ikke fått meldingen, og kjente meg igjen fra de to siste årene som kioskdama :ler:

Og søte Francis ville møte meg etter jobb sa han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ingen RP her i kveld så langt :ler:

Han kommer nok ikke heller. Og hvis han skulle komme forbi, og se meg, så går han nok videre. Tror det er litt tidlig for ham ennå å prate med meg... Han sa jo han aldri ville ha prater med meg med mindre han har 1 i promille :ler:

Sjønne tulling... :klaske:

Men: Den er jeg med på. Jeg holder meg borte, bortsett ifra når han er ute og er brisen. Han elsker bylivet, og det er så mye rundt oss da som minner om det vi hadde i april. Det er som å sende et par eks-elskere ned til paris eller noe sånn :ler: The magic is all around... :ler:

Fytti der er vi like altså, eeeeeeeeeeelsker å gå ut!!!

Og der er jeg på hjemmebane. Med lange blikk og korte skjørt så skal jeg sakte men sikkert kvinnelist'e ham tilbake :sjarmor:

Årh jeg blir helt... Jeg har så mange bilder i hodet, så mange situasjoner som jeg ser for meg kan skje. Som nå er mulige. Som jeg før presset bort, fordi det var galt. Å se for meg en biltur, se ham for meg smile mot meg, se for meg det intense og lure blikket...holde ham i hånden...gi ham en klem...et kyss på kinnet...kjenne meg selv virkelig falle, kjenne magen knyte seg, kjenne røde kinn og hjertebank... Få lov. At det ikke er galt.

Jeg holdt sånn igjen. Jeg prøvte så hardt å ikke falle. Jeg ville ikke, jeg kunne ikke.

Og nå, hvis sjebnen vil meg så godt, hvis han noen gang kysser meg i nakken på dansegulvet igjen, og jeg nesten siger sammen av sommerfugler, da trenger jeg ikke å rive meg løs, snu meg bort, si nei. Jeg kan stå der, tett tett og bare nyte det..

Åhr, kjære gud, gi meg en mulighet til å gjøre dette godt igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

En fortvilet kanin prøver å sette ord på fortvilede følelser to dager etter hun tok farvel med sin kjære vind...

18.05.05

Jeg savner deg.

Lurer på om jeg gjorde det rette. Lurer på hvem du er med. Hva du tenker på. Hva du føler. Følte du noe? Kunne du følt mer? Gikk jeg for tidlig? Hadde vi noe? Hva var det vi egentlig hadde?

Hvem er du?

Jeg savner deg. Jeg savner smilet ditt, gløden i øynene dine. Tankene dine, livet ditt, entusiasmen din. Hvem du er, hvem du ville være. Hva jeg kunne fått deg til å bli.

Hvem er du?

Jeg savner huden din, den var så varm. Så myk. Jeg savner fingrene gjennom håret ditt, energien imellom oss, holde deg mot meg. Kjenne du var min, om bare for en liten stund.

Hvor lenge var det? Hvor lenge var du min? Var du min?

Hvem skal du være med nå? Hvem er du med? Tenker du på meg? Jeg lurer på hva du tenker når du ofrer meg en tanke...

Sitter du og leser gamle meldinger, slik jeg gjør? Sovner du med minner på netthinnen, slik jeg gjør?

Våkner du med knuste drømmer, slik jeg gjør?

Jeg savner deg.

Vær så snill å fortell meg at det går over. Fortell meg jeg gjorde det rette.

Vær så snill.

Finn meg i drømmene i natt, som natten i går, og natten før det. Finn meg, hold rundt meg, ikke slipp. Ta meg med, inn i livet ditt, inn i fremtiden. Jeg vet ikke hvor veien går, men jeg håpet vi kunne finne den sammen.

Men vi fikk aldri begynnt å gå.

Jeg savner deg.

Dette skulle fjotten fått lest, vet dere!!!! :ler:

Rart å lese sånn som dette så lenge etterpå egentlig... Og vite at nei, de følelsene forsvant ikke gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!! :hoppe:

jeg prøvde å mindforce ham til å logge på msn (han er der nesten aldri), og nå logget han pååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

slutt å tenk på ham :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele nødboka di.

Vil bare gi deg en klem :klem: og ønske deg masse lykke til!

Jeg kommer også til å følge med her i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

tusen takk! :hoppe:

For en halvtime siden trodde jeg han var utenfor, men det var bare en eller annen dustevolvo :ler:

fikk jo hundremillioner i puls, men da jeg så det ikke var han så roet jeg meg hehe :)

men han er ennå på msn, selv om han er borte... liker at han er der og jeg ikke sier noe. flink nina, flink nina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da er det på tide å komme seg hjem. Eller hjem og hjem fru blom... :roll:

kuult, nå står en dritfull mann og bruker en bogone-pizza som vippestang for ikke å velte :hoho:

Vel, rp er fremdeles på msn, men nå logget på som "ute til lunsj". Jeg har, sammen med støtte fra Seroxata (som forøvrig har vært helt vidunderlig i kveld, I love you!!!! :hoppe: ), kommet frem til at det kanskje betyr han kjører ned hit en tur for å leie film :ler:

:murvegg:

Hehe jeg er jo så teit...

Men: Man vet aldri.

Har forresten ikke hørt mer fra Francis. Lurer på om han har sagt til S at han har tenkt å invitere meg opp, og så har han bedt Francis om å la være.. På grunn av drama-greiene. for de jobber jo sammen nå.

Men men, drit i. Jeg driiiiiiiiiiter i S. Og de fleste som jobber i utebransjen vet at det alltid er noen som har forviklinger og drama. Francis driter nok i det :)

Der logget RP på igjen. Skvatt litt... Alt som har med ham å gjøre gjør jo at jeg skvetter :ler:

Må legge meg..

Natta!!

Ny fantatisk og spennende mulighetsfull dag i morgen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg stusset litt på den der bogone pizzaen :hoho: ååå, det virker som en artig type pizza, den må jeg prøve... bogone, bogone, lyder bra :ler:

Men, jeg ville bare inn og si takk for praten, du er kjempeherlig snuppa!! :hjerter_rundt: men det vet du jo alt ;)

Og såklart, lykke til videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...