Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:klem: til begge toooo :)

Ja mamma er søt. Hun er faktisk verdens søteste!!

Nå er RP logget på msn'en igjen. Får jo helt noia her jo!!!

Han er "opptatt". Har sååå lyst å skrive "opptatt..? Hehe, trodde det var du som absolutt skulle være singel... ;)"

Men jeg skal ikke det, altså, viljestyrken min er blitt som stål etter å ha gått på et par smeller. Vil rett og slett ikke utsette meg for det en gang til!

Men i dag tenkte jeg faktisk for første gang på et alternativ til at han var utelukkende forbannet når han la på når jeg ringte her om dagen...

Jeg ringte jo tross alt nærmere halv ett-ett på natten.

Det kunne jo hende jeg rett og slett vekket ham, og han ble litt ekstra forbannet på grunn av det?

Hehe i min lille fantasiverden har jeg bestemt meg for at det er en bra teori... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ville bare røpe at jeg leser her, er så greit med denne nødboka for den ligger på det dagbokforumet jeg er mest inne på. Uansett hva som skjer så ordner det seg til det beste, og jeg heier på deg jeg!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Takk for hilsener fra dere dagboklesere!!!!

Håper jeg gjør RP litt nysgjerrig, han er pålogget nå også. Var det i dagtidlig nemlig, og da hadde jeg som personlig melding "håper jeg vinner" på msn. Og nå endret jeg den til "haha det ble Best in Show!!! :) " ;)

Så jeg håper han sitter der og grubler på hva i svarte søren jeg snakker om... :sjarmor:

Hatt for mye å olle med i dag, har nesten ikke tenkt på ham. Egentlig ikke i det hele tatt. Mer på eksen faktisk, og at jeg kjenner jeg savner de koselige tingene, som å ringe når noe bra har skjedd.

Men i kveld skal jeg ut, og Det Grønne Gresset er der ute et sted. Så vi får se hva aftenen bringer...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hei hei folkens!

Nå må jeg nok skuffe dere som trodde det skulle bli meg og RP som seilte sammen inn i solnedgangen... ;)

Jeg var jo på byen i går, her hjemme i Sandnes med gamlegjengen. Mange nye ører å fortelle om RP til. Slik blir man full av lengsel av...

Så jeg ringte.

Jaaaaaaaaaa jeg vet det var helt motsatt av hva jeg sa jeg skulle, men nå kan jeg si at jeg er glad jeg gjorde det. Å gå rundt å håpe og tro i enda flere uker, etter 4 mnd med sånn halvveis-greier, hadde jeg bare ikke orket. Spesielt ikke med det utfallet det måtte blitt...

Han tok telefonen.

Og sa at grunnen til at han møtte meg på lørdagen for de ukene siden var fordi han ville ha en avslutning på det hele, så han kunne få være i fred. Han hadde inger flere følelser, og det var ikke vits å mase, det kom aldri ALDRI til å bli noe mer mellom oss. Mystefistisk at han kranglet med meg om dette i nesten ti minutter da, men... :roll:

Da vi la på skrev jeg denne meldingen:

(ikke glem at jeg var dritafull, okay?)

"Takk for at du hadde sjel nok til å være ærlig nå. Håper du koser deg i din "Freedom"tilværelse. Jeg har null problem med å la deg ifred. Bare kjipt å stå her med hjertet klart til min aller første soulmate.. Men mitt er åpent. Jeg klarer meg. Håper bare ikke du skal være kald lenge, du er for nydelig i sjelen til det.. Uansett hva du velger å huske, ikke glem at alt jeg gjorde galt var å bli glad i deg."

Så skrev jeg en til, og imens kom det inn en melding.

Svaret jeg fikk var så RP man kan få det:

"hopp"

Den jeg skrev og sendte før jeg leste den nydelige "hopp" meldingen, var:

"Men gidd å si ifra litt tidligere neste gang, så uskyldige småjenter ikke går ifra giftemateriale for å følge hjertet sitt.. Enn sent, men god. Kos deg!"

Jeg skrev "i sjøen?" tilbake til hopp-meldingen, men skrev så enda en melding:

"Du har all grunn til å være sint. Du vet du har hjertet mitt. Du har all rett til å hoppe på det.. Bare lov meg at du ringer når du er sliten."

Svaret hans:

"Ikke ring meg, eg ringer deg. Eg har ikke følelser! Så glem det!"

Yeeeey... :ironi:

Så skriver jeg tilbake:

"Du.. Ja, gjør det. Jeg fjoller rundt og prøver å komme over 4 år imens. Du vet meg og miss sigon er en god ting. Ring meg når du klar, RP.. Jeg venter."

Og nok et nydelig RP-svar kommer susende i rekordfart på sms:

"Du er dau lenge før jeg ringer deg. Hvor vanskelig er det å forstå det. La meg være i fred! Ikke send flere mld. Gidd ikke mer"

Det er så utrooolig typisk han, og han er kjent for å si slemme ting til damer på den måten der. Men jeg var full, og forbannet, så jeg skrev jo selvfølgelig flere meldinger...

"Vet du, jeg synes oppriktig talt synd på deg. Endelig ei jente du kunne bli glad i, men det skremmer deg sånn at du trekker deg bort..."

Han svarer dritkjapt hele tiden, det er som vi bare har fortsatt telefonkrangelen på sms:

"Det beviser bare hvor mye du kjenner meg. Har dame!"

Okay, tenkte jeg, den er grei.

"Ja kos deg. Du er pen, seff har du dame. Men så lenge du er lykkelig har jeg det bra. Bare kjipt jeg er ei jævlig treig stavangerdame ;) "

"Faen du e tett" er den siste meldingen jeg får fra ham.

Og den siste jeg skriver tilbake er:

"Du, vær så tøff du bare vil. Og ja, jeg er sikkert tett (les: idiot, treig, dum). Men jeg velger å tro bedre om deg. Naiv? Kanskje. Men du er RP. Jeg vet du låser igjen. At du sliter med å være glad i noen. Så treig, ja, kanskje. Men det er din feil! :) "

Og det er, etter all sannsynlighet, den siste sms til ham fra meg.

For nå gidder jeg ikke mer. Jeg er for god til dette. Uavhengig om jeg pushet for mye eller ei, gårsdagen viser bare hvor utrolig dust han er, og hvor blendet av en rosa sky-greie jeg har vært.

Selvfølgelig vil det nok være tunge dager, men egentlig kjenner jeg en litt sånn deilig rampete frihetsfølelse.

Gamlekompisene mine i går sa det rett ut. "Nina, du trenger ikke å forklare hvorfor det ble slutt. Vi kjenner deg. I det øyeblikk du kjenner deg innestengt, biiiittelitt holdt igjen, så stikker du! Du har alltid vært sånn, og kommer sikkert til å være sånn i laaaaaaaaaaaang tid!".

Så jeg får bare si det sånn at.. Det er deilig å være fri. Nå kan jeg prate med hvem jeg vil uten å føle en sånn "hm, går jeg bak ryggen på RP nå?"-ting. For det er ingen RP i mitt liv mer.

Det faktum at RP ikke har dame finner jeg utrolig morsomt, nå som jeg kjenner at jeg kan legge dette bak meg skikkelig. Den lille nyheten kunne S fortelle meg i dag nemlig..

Så RP, hvis du noengang skulle snuble over denne dagboken:

Voks opp. Og kom over deg selv.

Så nå skal jeg heller hive meg ut i livet og leve det slik jeg trives best:

Fri!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker jo ikke helt stabil da, men klarere tale får du ikke, så da kan du liksom legge det bak deg. Greit å få sånt på plass, helt klart.

Fri er deilig det, nyyyyyt det nå da!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Vel da trenger du ikke kaste bort mer tid på ham. Tydligere kunne ikke skrifta bli malt på veggen.

Du får nyte friheten din! Det blir nok ikke så verst det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Syns de svarene han kom med var skikkelig barnslige.. Høres jo ut som om han er 14 år jo .. :roll:

Nyt friheten du, Ninakanin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Ja han er veldig veldig barnslig.

Både han selv og kompiser har advart meg mot det, men nå er jo jeg den type menneske som sjekker om kokeplata er varm ved å plante ræva mi godt nedpå en times tid.

;)

Men fytti, en sjel vokser på sånn som dette, så jeg har det bra faktisk!!

Gleder meg bare til å komme tilbake til Bergen med dyra godt i behold, under MINE trygge vinger, og få meg en fin hverdag igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

her har jeg gått glipp av ting altså!!! må bare si: han er jo utrolig umoden!! greit nok, så knuste du hjertet hans den gangen, men nå burde han sett hva du gjorde for han og da!!

men stolthet og trass, og gudene vet hva gjør at han rett og slett blir til en fjomp (sorry at jeg sier det slik)

nei vet du nina!! Nyyt livet, gjør hva DU vil, og gjør alt du vil!!!

Det ER en der ute for deg, men du er ung, og har mange år på deg ;)

Og så har du meg!! jeg kommer gjerne bort en tur vet du!! (som en mager trøst, hehe)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Enig i at du skal være fri og singel en stund, men jeg må likevel si at jeg forstår RP... Er ikke alle som raser så fort fram i livet som deg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...