Gå til innhold

**Nødboka**


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Kanskje like greit å få det i klartekst slik at du kan komme deg videre, ikke sant? Syns det er mange positive ting i livet ditt om dagen så dette med RP kommer du deg sikkert over i god behold. ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, slik kan det gå! Selv om dette kanskje ikke var drømmeavslutningen, så er det jo uansett greit å få en avklaring! Tenk på deg selv i tiden fremover, det tror jeg du trenger! :klem:

Endret av Milah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:hoho:

Hva skjeeeeeeer her!?

Rompe-flashing og salsa i nøddagboken min?!

:ler:

Men joda, RP er en liten fjomp som jeg egentlig forstår, hehe, og jeg har faktisk ikke tenkt så mye på ham det siste døgnet! Deiliiiiiiiig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

I dag var jeg og spiste med mamma og pappa og hun jeg er tante til.

Det var litt morsomt, det var som om jeg skulle bli testet på at jeg virkelig klarer å legge dette bak meg, eller om jeg bare bløffer.

Av alle ting setter de på David Gray-cd'en, med Sail Away With Me Honey, og alle de andre RP og eksen-sangene mine..

:klaske:

Jajja, jeg fikk et utrolig sjokk da den første sangen begynnte, ble litt våt i øyenkroken, men etter det gikk det faktisk fint. Hadde god støtte i min kjære niese, vi satt og sang oss igjennom de to-tre verste sangene, haha :ler:

Da gikk det så fiiiiint så :)

Og jeg melder fremdeles med S, og nå trenger jeg ikke tenke på at jeg går bak ryggen på noen. Må si jeg kjenner jeg blir litt fandenivoldsk av opplegget, så hvis S

HELVETEEEEEEEE!!!!!!!! Der kom Galvanize på radioen igjen!!!!!

Hva skjeeeeeeeer?!

Er dette den store test-nina-dagen?!?!!!

Skrudde umiddelbart av, men jeg tok utfordringen og tok på radioen igjen...

Dette må jeg bare tåle. Må ikke være redd for følelsene mine.

Men jo, S, ja, hvis han vil ha kontakt med meg, så skal ikke jeg stoppe ham :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

"Honestly Nina, I know he is a friend of mine, a close one as well, but I've gotta say this... He does'nt know what he's missing out on. Look at you, Nina, you're glowing! It's sooo good to see you like this again, it's like you're up THERE! He's a good guy, in every way. But when it comes to women, he seriously needs to grow up. He is going to see you, he's bound to find you out in town like this, with guys queing up around you, drinks flying from every direction. And he is going to feel soooo stupid, and think "oups, what did I pass on....". Look at you Nina..."

Takk, tusen millioner takk, S, for disse fantastiske ord, en fredagskveld på byen. Jeg dyttet dem inn i hjertet mitt og låste godt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det er deilig å kjenne hvor mye mindre jeg tenker på RP, hvor mye bedre ting går.

Jeg savner ham slik han var før. Den RP jeg møtte, den jeg falt for, forelsket meg i, gikk ut med, kjørte tur med, den RP savner jeg noe helt forferdelig...

Men det ser ut til at den gutten ikke finnes lengre. Så jeg går ikke å dveler ved det lengre. Selvfølgelig kommer det enkelte stikk i sjelen avogtil, utløst av ting som minner meg om den tiden. Men slik han er nå... Nei. Jeg klarer meg utmerket godt uten ham. Jeg er fri, jeg har det bra, jeg er glad og fornøyd, og fikser livet alene på egenhånd. Greit, jeg har stått på egne ben bare en liten måned, men jeg stortrives.

Og det var deilig å se hvor godt jeg taklet å møte ham tilfeldig. Ikke noe hjertebank, ikke flakkete blikk (litt kanskje.... :sjenert: ), jeg var ikke redd ham. Selvfølgelig kjente jeg jo at dette var en situasjon som var merkelig, at det var trykket stemning, men det gikk utrolig bra.

Og jeg fikk vist ham at jeg er glad og strålende slik jeg alltid har vært, at jeg er meg, ubekymret og livsglad.

Det er han som taper på å være sånn nå, ikke jeg...

Det eneste som irriterer meg er at laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt langt langt inni hjertet mitt sitter en liten grønn dust og hvisker til meg "tenk om han ser hva han har mistet og kommer og sier unnskyld for å ha vært teit...? Tenk om..."...

Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Oppdatering:

Jeg føler meg rimelig ferdig med hele RP-greia :)

Etter det tilfeldige møtet, og når jeg kjente hvordan jeg følte (eller rettere sagt IKKE følte), så har ting bare mer eller mindre glidd ut i ingenting :)

Utrolig deilig, har ikke følt meg så fri fra RP-pisset siden... Ja siden noengang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Var utrolig rart å møte ham sånn på byen, i fylla, på den måten er.. Og det blikket. Jeg lurer sånn på hva han tenkte. Hva han sa til han kompisen...

"Hun fortjener ikke det.." hadde han sagt, på en forsvarende måte, til L....

Mystisk.

Han er så utrolig vanskelig, så dyp, så umulig å forstå seg på. Håper han har det bra iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det henger i ennå.

Jeg må bare innrømme at han betyr langt mer for meg enn jeg noengang vil forstå... Han har kvernet i bakhodet mitt hele helgen. Og i går var det skikkelig intenst, måtte skrive litt i dagboken min hjemme, for å få ryddet litt i tankene.

Jeg er sint, såret, lei meg. Men uansett hvor dust han er, uansett hvor lite fornuftig det er, så kan jeg ikke annet enn å innrømme at jeg savner ham...ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...