Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir like dumt som at en voksen mann skulle konkurrere med et barn.  Og like urettferdig.  Ingen hadde tillatt det men det tillates likevel at et mann som er opptil 40% sterkere enn kvinner skal konkurrere mot de.  Så hvorfor tillates det ikke at voksne folk konkurrere mot barn?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett lite spørsmål. Har googlet. Ser ingen, jeg gjentar, INGEN transkvinner med kort hår. Hvorfor ikke? Kvinner går jo med kort hår. 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ett lite spørsmål. Har googlet. Ser ingen, jeg gjentar, INGEN transkvinner med kort hår. Hvorfor ikke? Kvinner går jo med kort hår. 

Anonymkode: 08d04...764

Kort hår fremhever maskuline trekk.  Og alle transkvinner har maskuline trekk iom. at de er født menn.  De har langt hår for å se mer feminine ut. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Peonjenta said:

Kort hår fremhever maskuline trekk.  Og alle transkvinner har maskuline trekk iom. at de er født menn.  De har langt hår for å se mer feminine ut. 

Minner meg om en amerikansk artikkel jeg leste. Det var skrevet av en MTF som hadde fortsatt stilen sin, kort hår, flanellskjorte, jeans og støvler og ble spurt av en psykolog hvorfor vedkommende ble kvinne. Psykologen hadde sagt at «ALLE MTF skal ha langt hår, tonnevis med makeup og skal gå i kjoler og høye hæler». 

Jeg synes det ødelegger litt for hva kvinner har kjempet for opp igjennom. VI er ikke fjasedukker. 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 13.03):

Hva snakker du om? Hubbard har foretatt fullstendig kjønnskorrigerende operasjon. Slutt å spre falske nyheter.

 

Anonymkode: 5ff62...b90

Du mener byttet kropp til kvinnekropp? Bare da kan Hubbard stille på like vilkår i idrett mot andre kvinner.

Jeg synes den norske 61-åringen som konkurrerer i år er modigere, jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

FN er uenig med deg.

 

 

Anonymkode: 5ff62...b90

FN som har Saudi Arabia i Kvinnekommisjonen? 😂 De har mistet all troverdighet.

Så er det viktig for alle transforkjempere å forstå at selv om man identifiserer seg og føler seg som kvinne, er man fortsatt en biologisk mann, født i kroppen av en mann. Hvis det kommer en dag når man kan flytte bevisstheten sin i en annen kropp og de flytter den i en kvinnekropp, da kan de likestilles helt med kvinner. Fram til da er de begrenset av sin anatomi.

Jeg er for at alle har friheten å identifisere seg som kjønnet de synes passer best (dvs mann eller kvinne), de kan bytte navn, klær og til og med juridisk kjønn, men de blir aldri biologiske kvinner. Bare en biologisk kvinne kan være mor. Bare en biologisk kvinne kan konkurrere i idrett mot andre kvinner i kvinneidrett. Der går grensen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Minner meg om en amerikansk artikkel jeg leste. Det var skrevet av en MTF som hadde fortsatt stilen sin, kort hår, flanellskjorte, jeans og støvler og ble spurt av en psykolog hvorfor vedkommende ble kvinne. Psykologen hadde sagt at «ALLE MTF skal ha langt hår, tonnevis med makeup og skal gå i kjoler og høye hæler». 

Jeg synes det ødelegger litt for hva kvinner har kjempet for opp igjennom. VI er ikke fjasedukker. 

Anonymkode: 08d04...764

Man trenger ikke være en fjasedukke bare fordi man har langt hår.  Men ville syns det var rart om en mann byttet kjønn til kvinne men fortsatt VILLE se ut som en mann.  Men det er ikke alt man skal forstå. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (21 timer siden):

hvis det du sier stemmer hvorfor vant ikke modige Laurel?

Laurel vant faktisk, for han identifiserer seg som vinneren :trene:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ett lite spørsmål. Har googlet. Ser ingen, jeg gjentar, INGEN transkvinner med kort hår. Hvorfor ikke? Kvinner går jo med kort hår. 

Anonymkode: 08d04...764

Har det egentlig noe med debatten om transkvinner burde delta i idrettskonkurranser for kvinner å gjøre?

Dere ødelegger debatten, noe som sannsynlig fører til at de som stemmer for at det her er greit får mer vann på mølla. 

Anonymkode: 251f4...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, CAPS LOCK said:

Laurel vant faktisk, for han identifiserer seg som vinneren :trene:

Jeg identifiserer meg som delfin! Respekter det!!!

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Laurel vant faktisk, for han identifiserer seg som vinneren :trene:

😂😂 Tror jeg skal definere meg som megaslank og netthandle en del klær i størrelse 34 👍

Anonymkode: 02fa0...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂😂 Tror jeg skal definere meg som megaslank og netthandle en del klær i størrelse 34 👍

Anonymkode: 02fa0...f68

For så å returnere dem og kreve å få pengene tilbake og erstatning fordi de ikke passet? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (7 timer siden):

Jeg er skuffa over dere som mener jeg troller. Transkvinner går gjennom en tung prosess og det siste dem trenger er negativitet 

Transkvinner er kvinner

Ja de går gjennom en tung prosess. Derfor er det siste de trenger at mennesker gjør et stort nummer ut av den eneste situasjonen de ikke kan likestilles med andre kvinner. Det skaper bare større konflikt og ignorere fakta på den måten du gjør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Peonjenta said:

Men ville syns det var rart om en mann byttet kjønn til kvinne men fortsatt VILLE se ut som en mann.  Men det er ikke alt man skal forstå. 

Vedkommende mente at å fortsette å «se ut som en mann» ikke hadde noe å si når h*n følte seg som det h*n var. At ikke det å være kvinne kun betød langt hår, lag på lag med sminke og alt sånt ellers dilldall. Emma E. sa i en tidligere tid at hun ville bli jente for da kunne hun ha langt hår, gå med sminke og kle seg feminint. Vel. Kvinnekampen har enorm lang vei å gå om kvinner ikke er noe annet enn langt hår, sminke og annet dilldall. 🙄

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 At ikke det å være kvinne kun betød langt hår, lag på lag med sminke og alt sånt ellers dilldall

Vedkommende tok feil, selvsagt betød det det.

Anonymkode: 251f4...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, nedsettende og krenkende innhold, latterliggjøring, forherligelse av brudd på norsk lov, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, da håper jeg dere er fornøyd 😠 Hun har lagt karrieren på hylla.

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9858795/Transgender-lifter-Hubbard-retires-Olympic-debut.html

Anonymkode: 5ff62...b90

SÅ mye publisitet og så feilet hen så til de grader. For en bortkastet plass. Plassen burde ha blitt gitt til en kvinne som virkelig fortjente den. 
 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

SÅ mye publisitet og så feilet hen så til de grader. For en bortkastet plass. Plassen burde ha blitt gitt til en kvinne som virkelig fortjente den. 
 

Anonymkode: 08d04...764

Nå forstår jeg ikke. Hun er kvinne og hun kvalifiserte seg for OL. Hva mer skal til?

Anonymkode: 5ff62...b90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...