Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

FN er uenig med deg.

 

 

Anonymkode: 5ff62...b90

Dette er ikke FNs standpunkt. Om du ser hvem som har sitatet så ser du at det er en trans-modell. Personen har ingen autoritet i FN.  Du kunne like gjerne lenket til en kinesisk modell som sier at Kina aldri har brutt noen menneskerettigheter. Det blir like troverdig. 

Anonymkode: 51ff3...17d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henkjønnet
10 minutter siden, Lorieen said:

Mener du seriøst at det ikke er biologisk forskjell på en transkvinne og en person som er født kvinne?

Transkvinner er kvinner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (Akkurat nå):

Transkvinner er kvinner 

Ja, den frasen der har vi hørt deg gjenta til det kjedsommelige, men kan du ikke svare på det jeg spurte deg om istedet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Synes synd på Caster Semenya… hun er hvertfall biologisk kvinne…0

Anonymkode: a6534...fe1

Caster er intersex med xy-kromosomer, og innvendige testikler. Ingen kvinnelige organer som livmor. Det er derfor hun naturlig produserer et så høyt testosteron-nivå. 

Anonymkode: 35000...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hun hadde hard konkurranse, folk som er stressa over at transkvinner går gjennom kjønnsbekreftende behandling kun for å plukke gullmedaljer i vektløfting for kvinner er greit smålige. Ingen hadde gjort det bare fordi de kan. 

Anonymkode: 3627d...f6e

Det stilles ingen som helst krav om kjønnsbekreftende behandlinger, det eneste man må gjøre er å redusere nivået av testosteron. 

Anonymkode: 35000...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei. FN har bare ramla i den misogyne woke-gryta de også. 

Anonymkode: 20f6e...184

Ja, og til syvende og sist er det faktisk dette som kommer til å velte hele vår sivilisasjon og utrydde menneskeheten. Klimaendringene har ikke sjans mot dette her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært få transkvinner er vakre om de har levd som mann en stund. 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Så modig "hun" er! Virkelig et eksempel for oss alle! Jeg blir så rørt! 😍❤️❤️🤪🍋

Kvinner er menn og menn er kvinner og hunder er epler og konvolutter er fuglebrett. En kan ikke gjøre noe annet enn å le av at en hel verden har lullet seg inn en slik kollektiv psykose der man som art praktisk talt villig beveger seg mot selvmord. Biologi spiller ingen rolle, alt det jeg lærte på barneskolen er visst åpent for tolkning. "Intelligent" er å sluke alt dette rått i en eller annen forskrudd nestekjærlighets navn, simpel logikk er hat.

Etter hvert når transkvinner skal inn i damegarderobene og mer og mer skiller mellom kjønn blir kunstig visket ut så får vi se hvor kult dere syns dette er. Frem til da må dere gjerne holde på og være "woke". Så får vi se hvem som er på "rett side" av historien når alt er sagt og gjort.

Anonymkode: 90199...f5f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
25 minutter siden, Lorieen said:

Ja, den frasen der har vi hørt deg gjenta til det kjedsommelige, men kan du ikke svare på det jeg spurte deg om istedet?

Jeg er ikke særlig interessert i å svare folk som hater kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Henkjønnet said:

Transkvinner er kvinner 

Transkvinner er transkvinner. Hadde de vært kvinner så hadde de ikke blitt kalt transkvinner.  

Anonymkode: c8c99...e95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke særlig interessert i å svare folk som hater kvinner

Eh, hallo? Jeg ER kvinne. 😂 Og jeg hater ingen. Så det du egentlig sier, er at du ikke vil svare fordi du vet at du driter deg ut? Det var det jeg forventet. Takk for at du bekrefter mine antakelser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Transkvinner er transkvinner. Hadde de vært kvinner så hadde de ikke blitt kalt transkvinner.  

Anonymkode: c8c99...e95

Eneste grunnen til at jeg bruker ordet transkvinner er pga folk som deg. I mine øyne er disse kvinnene kvinner ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

https://www.nbcnews.com/nbc-out/out-news/nevada-pageant-winner-become-1st-transgender-miss-usa-contestant-rcna1298

De kan til og med vinne en skjønnhetskonkurranse! Se videoen og se hvor tøft det er for henne å høre sånne ting du og flere andre transfober skriver. Dere burde skamme dere

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henkjønnet skrev (2 minutter siden):

https://www.nbcnews.com/nbc-out/out-news/nevada-pageant-winner-become-1st-transgender-miss-usa-contestant-rcna1298

De kan til og med vinne en skjønnhetskonkurranse! Se videoen og se hvor tøft det er for henne å høre sånne ting du og flere andre transfober skriver. Dere burde skamme dere

Men kan du ikke svare på spørsmål? Ser du ikke at man ikke trenger å være transfobisk for å syns de har en urettferdig fordel i styrke?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (17 timer siden):

 

 

 

 


TIl alle dere som har svart så sysn jeg dere er fryktelig slemme og ubehagelige. Jeg har svart godt nok men dere aksepterer ikke sannheten om at transkvinner er kvinner, og transmenn er menn. Men dere er fanget i 1950 og dere burde skamme dere for å være så umoderne. Jobb med aksept og kjærlighet så blir livet mye bedre ❤️ 

Har man penis, så er man mann!! Det går ikke an å diskutere. Hvis jeg identifiserer meg med en katt, er jeg katt da?

Anonymkode: f1baf...353

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

Jeg føler at chakraen min og auraen min har blitt svekket av denne tråden så jeg skal oppsøke healeren min idag for å få opp nivåene. Jeg vil ikke svare mer jeg har sagt det jeg vil si. Nå vil jeg ikke svare mer

Transkvinner er kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg identifiserer meg som pensjonist. Passet mitt påstår jeg er 30, men jeg er uenig. Har søkt alderspensjon hos nav og har bedt om endret alder i passet. Jeg føler meg som en 70-åring. Å ikke møte meg på dette er å diskriminere meg og å være aldersfobisk!

Anonymkode: 2629f...515

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (8 minutter siden):

Jeg føler at chakraen min og auraen min har blitt svekket av denne tråden så jeg skal oppsøke healeren min idag for å få opp nivåene. Jeg vil ikke svare mer jeg har sagt det jeg vil si. Nå vil jeg ikke svare mer

Transkvinner er kvinner

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner prøver å beholde sine hardt tilkjempede rettigheter. Gi faen i å skylde selvmordsforsøkene til transpersoner på det! 

Anonymkode: 20f6e...184

Hatet som florerer i denne tråden er det samme type hatet som tar livet av transpersoner.

Anonymkode: b3a7b...a5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At denne diskusjonen ender opp med å dreie seg om kjønnsorganer, hat og elsk, er bare tull.

Dette dreier seg om den biologiske forskjellen på de som har gått igjennom puberteten som menn, og på kvinner.

Den gir en fordel som er latterlig feigt å utnytte i fysiske konkurranser, og når noen gjør det som denne personen, så bidrar det til å bryte ned det kvinneidretten i en årrekke har bygd opp.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...