Gå til innhold

Kjedelige folk som ikke drikker kaffe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå drikker jeg kaffe, men bryr meg da virkelig ikke om hva mine venner drikker. De fleste av mine venner drikker te, da drikker jeg og stort sett te med de. 

Anonymkode: 13c53...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er en sosial greie ja, men man må jo ikke drikke kaffe for å være sosial. Jeg drikker ikke kaffe. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Jeg liker ikke smaken av kaffe, enkelt og greit. Så om jeg velger å drikke brus, vann eller saft, så burde ikke det spille noen rolle, da jeg likevel er sosial med de andre som drikker kaffe 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk masse kaffi heile døgnet her, men bryr meg katten i kva andre eg er med drikk.

Einaste er om eg inviterar til feks Afternoon Tea og gjestane ikkje vil drikke te så hadde eg nok tykt det var litt merkelegt at dei aksepterte invitasjonen. Men finst ikkje noko setting for meg der alle må drikke kaffi.

Anonymkode: 14f7d...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er bittert og ikke godt. Har prøvd med fløte og sukker, og det funker ikke.

Det jeg kan drikke av kaffe er mer «spesial» kaffe, som Mocha, caramel latte ol. Men jeg forventer ikke at hvor enn jeg er, har noe slikt tilgjengelig.

Jeg krever ikke brus. Men siden jeg har lært at man må akseptere noe (for verten blir alltid stressa når jeg ikke vil ha no), så sier jeg ja takk til er glass vann. Trenger faktisk ikke noe mer.

Anonymkode: 93b44...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kaffe, mange kopper om dagen. Men jeg føler meg overhodet ikke mer voksen enn andre som drikker brus, te eller vann. Føler heller ikke at jeg mister noe fellesskap til de av den grunn.

Mine venner er så interessante og morsomme å tilbringe tid med, så hvorvidt de drikker kaffe har ingen betydning. Må være ganske kjipt om kaffedrikking er det eneste venner har til felles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Jeg klarer ikke kaffesmaken. Liker det ikke. 

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Altså ; kaffedrikking er en sosial greie og det blir aldri det samme når man må servere brus til de voksne!

Hva med øl da? Eller vann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...