Gå til innhold

Kjedelige folk som ikke drikker kaffe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså ; kaffedrikking er en sosial greie og det blir aldri det samme når man må servere brus til de voksne! Da mister man noe, noe av fellesskapet. Vanskelig å forklare men man må være voksen og kaffedrikker for å forstå. 

Ikke sant? 

Så  hvorfor drikker ikke du kaffe? 

Anonymkode: 3c1eb...039

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er voksen og kaffedrikker, men jeg skjønner ikke problemet.

Anonymkode: c597f...859

Men da har du sikkert folk å drikke kaffe med da. 

Anonymkode: 3c1eb...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at det legger en større demper på stemningen/fellesskapet hvis jeg sitter og brekker meg av kaffesmaken. 

Jeg takler ikke bitre smaker, og ikke engang sjokolade, sukker og melk klarer å dempe bitterheten i kaffe for min del. 

Anonymkode: 9cba8...dcc

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da har du sikkert folk å drikke kaffe med da. 

Anonymkode: 3c1eb...039

Jeg har mange venner som ikke drikker kaffe.

Anonymkode: c597f...859

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke kaffe fordi det smaker vondt, og i tillegg liker jeg ikke å drikke varme drikker. 

Enig i at kaffe er en "sosial greie" for mange. Men det var jo faktisk det samme med røyking tidligere, og det er jo godt at vi har gått vekk fra den oppfatningen.

Anonymkode: 5b7dc...24e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker ikke kaffe fordi jeg synes det smaker ille. Drikker heller vann. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har mange venner som ikke drikker kaffe.

Anonymkode: c597f...859

Det var ikke spørsmålet ; du HAR folk du kan drikke kaffe med? 

Anonymkode: 3c1eb...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda verre, de som nekter å spise julekake med sukat 😳 har avsluttet noen vennskap som følge av det. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kaffe, derfor drikker jeg det ikke.

Merkelig at andre skal ha en mening om det...

Synes folk bryr seg om så mye rart!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* enda en tråd som mer eller mindre er 'folk som ikke lever livet sitt nøyaktig slik som meg helt nede på detaljnivå er folk som ikke hører til i samfunnet'.

Noen som kjeder seg veldig i ferien og oppretter konstruerte problemstillinger for å klage på andre.

Anonymkode: 169a0...420

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

*sukk* enda en tråd som mer eller mindre er 'folk som ikke lever livet sitt nøyaktig slik som meg helt nede på detaljnivå er folk som ikke hører til i samfunnet'.

Noen som kjeder seg veldig i ferien og oppretter konstruerte problemstillinger for å klage på andre.

Anonymkode: 169a0...420

Eller så skorter det på de sosiale ferdighetene. 

Anonymkode: 369c9...8fe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

*sukk* enda en tråd som mer eller mindre er 'folk som?

Noen som kjeder seg veldig i ferien og oppretter konstruerte problemstillinger for å klage på andre.

Anonymkode: 169a0...420

Er aldri det samme å ringe og spørre " vil du ha en brus?" ; det blir så feil. Å samles rundt kaffe ER er viktig greie for mange og slett ikke oppkonstruert. 

Anonymkode: 3c1eb...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk burde velge hva de vil drikke og ikke, jeg skjønner ikke hvorfor det skal plage deg. Dessuten er kaffe usunt, det er jo som en drug (kaffin). Det er en stumlent, så hvis noen velger å ikke putte det i kroppen sin synes jeg bare det er bra dor min del. Noen er bare mer smarte enn andre 

Endret av Helene johansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venom31

Jeg drikker gjerne kaffe alene og sammen med andre. Det kvikker meg ikke opp eller noe, men det er noe med kaffe som er hverdagslig. Kaffe og bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venom31 skrev (1 minutt siden):

Jeg drikker gjerne kaffe alene og sammen med andre. Det kvikker meg ikke opp eller noe, men det er noe med kaffe som er hverdagslig. Kaffe og bok.

Både hverdagslig og luksus syns jeg. Når man har jobba en stund og skal ha en pause er det lite som smaker så godt som nytrakta kaffe. Og til fest, til den gode kaken, da hører kaffen med. Kaffe er kultur! 

Anonymkode: 3c1eb...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er aldri det samme å ringe og spørre " vil du ha en brus?" ; det blir så feil. Å samles rundt kaffe ER er viktig greie for mange og slett ikke oppkonstruert. 

Anonymkode: 3c1eb...039

For meg som ikke liker kaffe må jeg si at når jeg får spørsmålet om å ta en kaffe så betyr det for meg å møtes for å skravle litt. Om vi møtes på kafe så bare kjøper jeg meg noe annet, er det hjemme hos noen så spør jeg om å få vann istedenfor. Hva er problemet med det?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er aldri det samme å ringe og spørre " vil du ha en brus?" ; det blir så feil. Å samles rundt kaffe ER er viktig greie for mange og slett ikke oppkonstruert. 

Anonymkode: 3c1eb...039

Man kan jo spørre om man skal treffes og skravle litt - uavhengig av hva man skal drikke.

Anonymkode: 5b7dc...24e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampeguri skrev (1 minutt siden):

For meg som ikke liker kaffe må jeg si at når jeg får spørsmålet om å ta en kaffe så betyr det for meg å møtes for å skravle litt. Om vi møtes på kafe så bare kjøper jeg meg noe annet, er det hjemme hos noen så spør jeg om å få vann istedenfor. Hva er problemet med det?

Det er kjedelig, syns jeg. 

Anonymkode: 3c1eb...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...