Gjest Madden Skrevet 26. november 2004 #281 Del Skrevet 26. november 2004 At jeg ikke har sett dagboka di før Marilyn! Har sittet og kost meg i lang tid jeg nå, med å lese igjennom den!! Så jeg er ingen snikleser som innrømmer sine synder...men en ny gjest som legger igjen et spor først som sist! Ser at dere er igang med prøving på nummer to...det skal bli spennende å følge med på! Ha en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2004 #282 Del Skrevet 26. november 2004 Hey hey, her kan det bli spennende over helga skjønner jeg! Håper dere snart klarer det, for det er utrolig koselig å sitte med en liten jente på fanget som bretter opp genseren og skal susse på "lillebroræ" i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 28. november 2004 #283 Del Skrevet 28. november 2004 TJAAA , TAKK FOR BESØK. men ,,, jeg greide ikke holde meg . tok en test. er på dag 30 i dag... testen var negativ :evil: .. og ikke har jeg fått mensen enda.. nå har jeg vel "hengt meg oppp igjen tenker jeg". ÆSJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 29. november 2004 #284 Del Skrevet 29. november 2004 selv om jeg testa neg, greier jeg ikke la være å håpe.. herregud, snakk om å være blåøyd naiv og tett i pappen.. og veeeeldig optimistisk???! Har ikke fått mensen ennå men spotblødning. Hengt meg opp-hengt meg opp ja på flere enn EN måte ja!!! STØNN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 6. desember 2004 #285 Del Skrevet 6. desember 2004 så! Nå skal jeg fokusere på å ikke bli HYSTERISK... la sex være sex og ikke forplantning feks.. så kanskje det faktisk blir litt artig og ikke en jobb!! Det er ikke helt sunt for meg å telle dager, men jeg greier ikke la være.. jeg er nå på dag 7.. så tiden går jo fort da... jeg har EL på rundt 15 og 16 dag innbilder jeg meg... Ja ja. vi har no styra på med farang og forkjølelse de siste 14 dagene.. Har fått ordna minimalt til jul pga mye sykdom.. Men nå er vi ferdig Basta!! (med sykdom).. Nå er klokken 2 ..jeg spiser mandariner og alle ungene i fam. bhg min sover... Jeg har verdens beste jobb!!! neste helg kommer de jeg lå på rom med i barseltiden når jeg fikk lillemor. Har invitert hele familiene på kalkun. Gleder meg. Det er så lenge siden vi har hatt middagsselskap! Holder på å styre med å få meg vaske hjelp.. Gjett om det har vært en lang vei å gå... 10000 argumenter om for (fra meg) og mot (fra mannen)), jeg har ikke hørt om en familie der mannen vil ha og kona ikke.. Jeg tror det sier litt om ståstedet till mann og dame i utgangspunktet. Jeg sier: det ser ut som et dass her, dette gidder jeg ikke, vi har ikke tid! Mannen sier: da får vi senke kravene og dessuten TA OSS SAMMEN!!! Fy farao her får jeg mandarinene i rangstrupen.. SELV om likestillingen har kommet sinnsykt langt når det gjelder renhold her hjemme, så er det likevel JEG som gjør MEST... Mye fordi at vi ikke har de samme kravene (det har han helt rett i ), men og fordi han ikke er like "flink" til å vaske som meg (dette høres sikkert idiotisk ut.. men jeg har vaska hele livet, og han knapt nok før militæret), og NÅR i HULESTE skal vi ta oss sammen?? klokken halv ti om kvelden??? JA NÅR SKAL VI HA SEX DA; DA????? :evil: ÅÅLKDJFlksjflaøkj, jeg blir så SUUUUR av denne diskusjonen!!!! og senke kravene?? FY FFFFFFFF?==)(=/()/&/(/&&%¤! :-x ja da skal det bli fint her!!! Hva farsken er vitsen med å bruke 80 prosent av inntektene sine på å bo ,, hvis det skal være skittent, roteteog ekkelt der??Da kan jeg likeså godt bo i telt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 9. desember 2004 #286 Del Skrevet 9. desember 2004 uff her sitter jeg og surmuler over vind vær og vinter mørket og så får lillemor 40.43 i feber og øyekatarr. uff og uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 13. desember 2004 #287 Del Skrevet 13. desember 2004 uæææ, tok EL test. den er her! hva gjør jeg foran pc!?!?!? MAAAANNNNENNN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #288 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 #289 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg ønsker deg en GLEDELIG JULEHØYTID OG ET FANTASTISK, VELSIGNET, NYTT ÅR! Juleklemmer fra tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #290 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Marilyn!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #291 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 23. desember 2004 #292 Del Skrevet 23. desember 2004 ah juuuul gleeeder meg... er sliten og leeeei av jobben. Gleder meeg til å reise til svigers i jula.. vi har vært hjemme hele høst og vinter fordi lillemor har vært forferdelig mye syk... så dette er første turen bort på evigheter..HURRA!! Deilig å komme til svigers og!! masse super mat, og de omtrent sloss om å få stå opp først og alene med lillemor så vi kan kose oss leeenge om morgenen Jeg lurer virkelig hva jeg burde gjøre framover... jeg er fryktelig lei jobben min for tiden.. har vært det i en måned nå--- skikkelig lei!!.. Hvis det fortsetter må jeg vurdere å finne på noe annet!! Jeg tross alt med unger og de fortjener å ha noen sammen med seg som Elsker jobben!!!!!! skrev et laaaangt innlegg om det forrige uke men det ble selvfølgelig slettet... Ellers er jeg på dag 22.. og jeg skal sitte på vannvogna hele jula og vente på tante rød... blæh!!!! kommer nok til å bruke et par tester ja... Ribbe uten akevitt er jo Jeg har uansett ikke behov for å bli full lenger (vel det var forrige måned det..), men litt vin til maten ol det er jo uuuutrooolig godt da!! og koselig... Jeg har litt bekkenløsningsvondt jeg... hm.. lurer på hva det betyr?? :veldigsur: GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 29. desember 2004 #293 Del Skrevet 29. desember 2004 JEG ER JAGGU MEG GRAVID JEG!!! ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg jukset lillejulaften og tok en test før vi sprettet rødvinsflasken.,, så gled ern rød strek på tvers over feltet og etter et par minutter var den borte... så fikk jeg plutselig litt bekken vondt... og så ble magen rar og oppblåst.. I går tok jeg en test igjen før vi skulle åpne enda en rødvinsflaske.. mannen måtte drikke den ALENE!!!! hurra!! så feiret vi med rødvin og solbærsaft!!! SÅ,, det var skritt en av 100000000 . Men på en måte er jo det værste og tyngste skrittet gjort unna nå da!!! Jeg mener, det kan jo gå alle veier, er det ikke hvert tredje svangerskap som ikke det går bra med? så jeg tar det veeeldig med ro.. MEn nå vet jeg i allefall, at ting fortsatt virker og at jeg er forholdsvis ok lett for å bli befruktet.. Og håper jo selvfølgelig at alt går bra.. men holder igjen,, og kommer til å gjøre det lenge enda... Det er kanskje greit det.!! Det er ganske uforståelig! jeg trodde det ville bli enklere å forstå gang nr to.. men jeg er fortsatt like mye i tvil som jeg var første gangen.. og egentli er jeg faktisk akkurat like mye i tvil over hva jeg kan forvente meg.. jeg var så nervøs for at jeg skulle se for meg å få en ny lillemor.. men det kjenner jeg at det ikke er.. egentlig kjenner jeg vet ingenting enda... Marilyn kry som en hane. og i aldri så lite sjokk! hvordan var det man skrev det her igjen da..? Man teller uken fra første dagen etter siste mens gjør man ikke? da signerer jeg: Marilyn 4 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 30. desember 2004 #294 Del Skrevet 30. desember 2004 JEG ER I SUPER SJOKK ENDA JEG!! har nettopp lest de 12 første ukene av forrige svangerskap... gurgle.. det så mer slitsomt ut enn jeg faktisk kunne huske... Og jeg kjenner meg allerede igjen.. GISP!! :o *oppblåst, typen 3 porsjoner risengrøt for mye! *trøtt,, veeeeeldig trøtt.. har ikke greid meg uten en dupp midt på dagen i et par dager nå... *masse utflod *smerter i bekkenet. JIKES!!!! måikkefåvilikkefåkanikkefåneineineibekkenløsningneineinei!!! men det går ikke AN å kjenne det så forbasket tidlig vel???????? Marilyn 4+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 30. desember 2004 #295 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg har familie barnehage.. lurer på hvor lenge det går jeg!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. desember 2004 #296 Del Skrevet 31. desember 2004 Gratulerer, Marilyn! Jepp, det er skummelt, og kan være kjipt, men du vet like godt som jeg, at når ungen først er her, kan du ikke tenke deg det annerledes. Godt nytt år og god ny baby! Klem fra Klips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #297 Del Skrevet 1. januar 2005 Riktig godt nyttår!! Og gratulerer så mye med årets største julegave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 2. januar 2005 #298 Del Skrevet 2. januar 2005 :o tenk jeg skal ha barn... :o jeg kommer ikke over det... det burde jo ikke være slik en overraskelse. men jeg fatter det bare ikke... Vi er begge overbeviste om at det er en gutt... Det gjør ingenting hva det no egentlig er... Men det er fint å vite kjønnet synes jeg.. Da blir det mer konkret. Jeg holder på meg kjempe prosjekt med å stabilisere økonomien vår litt. jeg er rotete og ustrukturet og i tillegg har jeg verdens verste husk, så nå har jeg laga et skikkelig budgett på exel.. for et helt år.. ha ha.. hvor nerdete kan man bli? det har JEG brukt juleferien min på.. Nyttårsforsettet mitt i år er å bli mer strukturert og få gjort mer.. jeg ser alt for mye tv og sløver rundt i huset uten å få gjort en skitt. I år skal det bakes, strikkes, syes og koses masse med barna!! Og jeg skal lage verdens fineste sønn!!(eller datter),, kan jo ikke være fooor sikker-- magen min er litt oppblåst og stor gitt.. det var den visst sist og.. håper jeg ikke får mega mage med en gang.. jeg har jo familiebarnehage og er avhengig av at ikke hele hurven velger å stikke så snart de ser jeg er gravid,, hvis de velger andre bhg da så får jo jeg null inntekt og null permisjonspenger så jeg blir nok nødt til å holde det hemmelig i allefall ut mars????!!! Vi får se hvordan det går... (JEg og skravla mi ) Jeg skjønner jo kanskje foreldrene,, de vil jo bare ha ungene sine et stabilt sted og begynner vel å se seg rundt etter andre plasser hvis de hører at jeg tenker å ta permisjon til høsten..., Marilyn 4+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 2. januar 2005 #299 Del Skrevet 2. januar 2005 inspirert av noen andre her inne: marilyn-kalender januar -bake brød en gang i uken- -strikke ferdig forstykket opp til arm på lillemors grønne jakke, str 2år. -svømme 1 hver tirsdag - begynne med tanntråd igjen,, hveeer dag -holde det hemmelig at jeg er gravid....ehhhh. -lage hjemmelaget leverpostei -finne en vaskehjelp (hurra!) -bestille frisørtime til slutten av januar - innrede/planlegge loftsstuen, benytte oss av januar salg.. Kjøpe lamper og montana hyller??!! se hva som evt er på salg -bestille tog tur til oslo, vennebesøk i februar(hurra) -bestille første legetime??når gjør man det?? - treffe venninne g! -feste trappetrinn foran døra.. -ramme inn plakater vi har kjøpt på reiser, levere til proff innrammer,,, eh,, hvis vi har penger.. ha ha. -feste lister og male de i gangen. -henge opp persiennene på kontoret. åååh, så fliiink jeg er som skal gjøre aaaalt dette!! jeg blir i godt humør bare av å tenke på alt det koselige jeg skal gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2005 #300 Del Skrevet 4. januar 2005 Godt nyttår og gratulerer med positiv test. Gravid igjen. Da gikk det ganske fort da...? Ønsker deg lykke til med svangerskap og lister som skal gjennomføres. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå