Gå til innhold

marilyn hopper ut i det.


Gjest marilyn

Anbefalte innlegg

Gjest marilyn

ja ja... det med å kopiere er kanskje ikke dumt.. skal begynne med det jeg og, takk mayamor.

jeg har tenkt og tenkt.. skal skal ikke.. Og har kommet fram til at NÅ må jeg roe ned.. Vurderte til og med å kutte ut dagboka mi en periode for man blir jo forferdelig verpesyk av å lese her inne.. MEn nå er jeg veldig glad i å skrive dagbok så jeg kommer til å fortsette med det... men jeg roer ned baby snakket.

Slik at jeg ikke blir hysterisk hvis jeg ikke får EL eller blir gravid innen 30 dager..

Nå blør jeg heldigvis nesten ikke lenger,,, det var nemlig J)=/()/&)(/& vanskelig å glemme det som hadde skjedd og legge det bak seg så lenge jeg blødde som en ...ja.

:(

Men nå kjenner jeg at ok , ting holder på å fikser seg.. Ett skritt av gangen og første mål er å bli hel og fin i KRoppen igjen. Bort med gamle hormoner og bli normal og grei igjen. /følelsene mine har jo vært helt på krigsstien helt siden jeg ble gravid, og med en spontan abort ble de ikke akkurat bedre..

men dagbok skal det bli,, så får vi se hvordan det går med videre prosjekter.

SÅ:

Ny start i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marilyn

så her er mitt nye og bedre jeg :hoho:

jadda,, vi har brukt helga på krangle om vaskehjelp eller ikke vaske hjelp..stønn.. trodde vi var enige jeg,, enhver annen fyr ville jo blitt overlykkelig over å slippe å vaske men ikke min..neeeida.. han tror visst jeg vil havaskehjelp fordi jeg synes det er et status symbol jeg måååå ha!!! HALLOOOO. :murvegg: av og til blir jeg GAL av mannen!

grunnen er (ja han har lovet å gjøre alt han da, så man kan vel spørre hva det er jeg styrer med.problemet er at det har vi sett skli ut tusen ganger før...)så jeg vil bare ha det litt renere her,, og jeg har en jobb som jeg går og vasker og rydder og tusssler og flir hele dagen og jeg er så driiiit lei rydding og vasking atte jeg tror jeg dør... Dermed blir jeg veldig hissig når dette diskuteres.. Herregud 200 kroner i uken.. vi går ikke akkurat konkurs av det heller da.

Ellers så har vi visst begynnt å ha sex igjen,. ikke helt som planlagt ,,, og nå er jeg livredd for å få infeksjon.. fikk jo beksjed om å vente en uke etter jeg slutta å blø..men gi meg forbud og jeg vips er det like spennende som første gangen!! :wink: latterlig jeg vet det.. men forbuden frukt... ha ha.

takk gud er det bare en uke igjen av januar.. denne januaren har vært virkelig TRAGISK!!! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

holder på å prøve å sette meg inn i forsikringene mine, pensjonspoeng og alskens kjedelige ting... alt dette flyter,, jeg må finne ut av det..

er selvstendig næringsdrivende,, har da ikke noe ut over folketrygden... da blir det mye pappvin og lite champagne tror jeg. ha ha.

i allefall dødsens kjedelig å tenke på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

marilyn-kalender

januar

bake brød en gang i uken- jepp

-svømme 1 hver tirsdag veeel- begynne med tanntråd igjen,, hveeer dag veeel

-holde det hemmelig at jeg er gravid....ehhhh. æsj

-lage hjemmelaget leverpostei veeel

-bestille frisørtime til slutten av januar ikke ennå

- innrede/planlegge loftsstuen, benytte oss av januar salg.. Kjøpe lamper og montana hyller??!! se hva som evt er på salg jepp, kjøpte en fin finn jul stol!!

-bestille tog tur til oslo, vennebesøk i februar(hurra) jepp

-bestille første legetime??når gjør man det?? æsj

- treffe venninne g! jepp

-feste trappetrinn foran døra.. jepp

-ramme inn plakater vi har kjøpt på reiser, levere til proff innrammer,,, eh,, hvis vi har penger.. ha ha. har ikke penger

-feste lister og male de i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

skal jeg lage februar liste allerede tro?? he he,, det var jo mye artigere å lage llisten enn å krysse av det man har gjort!! :kul:

ups lillemor roper.. senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

hm får meldinger fra venninner i helga.. alle driver visst på å "sitter hjemme og tenker over ting"-greier, mer eller mindre furtne... jeg synes det beviser at Januar burde strykes fra kalenderen. og alle som hadde behov for det burde sendes til sommer og sol på blå resept..

jeg har i allefall ryddet i klesskapet mitt, overraskendenok fant jeg gankse mye fint.. rart,, jeg har vørt litt deppe en stund nå og da har jeg dytta det fine bakerst i skapet og bare brukt det styggeste... man kan virkelig se på folk hvordan de har det inni seg.. I allefall jeg!!

nå skal jeg skjerpe meg og både ta meg bedre ut og prøve å finne den gode følelsen igjen. Har vel vært litt i ulage denne januaren. men kjenner at jeg er på vei opp igjen..

Håper jeg får mensen snart igjen så jeg føle at kroppen min virker igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

aaaaaaaaaaaaaaaaahargh!!

jeg har så vondt i ryggen.. bekkenløsningen fra min "lille" graviditet går jo IKKE OVER!!!! GRR.

hm..

vet jo at gravide hormoner henger i en god stund etter en SA.. men..

var forresten å leverte urinprøve på legekontoret i går.. de klødde seg i hodet og lurte på hva i alledager de skulle med den.. det var jo legene på GU som sa jeg skulle ta med en etter to uker,, og ikke vet jeg hva jeg ksulle for no. BLod prøve skulle jeg og ta og gudene vet for hva.. og de på legekontoret klødde seg bare enda mer i hode. vel. så for syns skyld fikk jeg sjekket blodprosent og tatt en test for urinveisinfeksjon.. og der var det jo ikke no problemer.. ikke det at jeg lurt men :ler:

merkelige greier.

jeg lurer litt på når jeg har eggløsning jeg. :sjarmor:

lurer bare litt.

pitte litt

:sjarmor:

skal jo ta dette rolig--

rolig

rolig

he he. hvem narrer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

:roll:

joooda det går jo meget bedre må jeg si..

men så begynte jeg å blø igjen.. og så sinnsykt mye og!

det var på torsdag,, våknet i en diger dam i sengen, ble selvfølgelig redd :o og ringte legen. hun sa at det tydet på at alt ikke hadde kommet ut (LKDJLFKJSDKFJHSDØK! legen på ultralyd får dra dit peppern gror fordi han ikke giddet å ta en siste sjekk ) :murvegg:

så blødde jeg helt forferdelig i 3 døgn, måtte bruke lillemor sine bleier..uæææææ!

så nå har det plutselig stabilsert seg og jeg blør som en merkelig mens på sine siste dager... så ...

Legen sa at det kan bli et par dager med kraftig blødning og at det ikke har noe med mensen å gjøre, men så kan blødningen gå over i mensen...

Så for å se positivt på det så er jeg kanskje igang igjen da??? snart i allefall??

et aldri så lite FNYS må jeg koste på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest marilyn

ja jeg er knølete dårlig til å skrive her inne for tiden.. det er vel naturlig...siden INGENTING funker for tiden :evil:

ikke mens, ikke eggløsning.. ikke noen ting. BLÆH!

er til bake når jeg er i syklus igjen. gidder ikke være her å snakke om sykluser som ikke finnes. GRRRR.

DETTE TAR PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

DAG 1!

takk og prriiiiiiis, sååå etterlengtet... jeg har hengt meg opp i verdens værste PMS som varte uke etter uke..nå har jeg fått en slags utløsning... tror ikke jeg har vært så glad for å få mensen i HELE mitt LAAANGE liv!!!!

jeg er så lettet, pms er tragisk og grusomt,, tvert mensen kommer faller brikkene på plass og alt legger seg til ro.. phew!

i min overmåtelige nye inspirerende og optimistiske sjelero :o bare må jeg lage en liste.

ps. jeg opererer herved med medio februar til medio mars liste da jeg får lønn den 12... (ja og all morro er avhengig av lønna)

februar:

*peile meg inn på EL

(bare finne den, og se omjeg i det hele tatt har en lenger!! Et lite skritt om gangen er vel det beste.

*grave fram noen penger til påske ferien som er bestilt. skal til Nederland.

*grave fram penger til å betale bestilte fergeturer til Danmark og hytte for en uke..

* bestille hytte /kro/hotell for uke nr 2.

*sette av hver tirsdag kveld til venninne treff!!!

(jeg eeeer så dårlig til det,, kommer meg aaaldri ut)

*lese en god bok, "historien om Pi" av Yann Martel

* bake brød en gang pr uke.

* bestille økologisk frukt og grønt levert på døren(røvemåned for å se om jeg liker opplegget)

*slutte å irritere meg over mennesker som ikke gjør ting helt som meg... Heve meg over det som det så fint heter , uten å få hjerteatakk(mulig det går bedre enn forventet,, jeg har bare vært så eksplosiv i en måneds -pms-helvette nå! :hoho:

*love å være blidere, roligere og snillere! Med ALLE.

*betale lånet mitt til søsteren min

*strikke forsiden på genseren helt ferdig

*sette meg litt inn i det med pensjon evt fondsparing..gjjeeeesp kjedelig. men jeg er selvstendig næringsdrivende så jeg er pent nødt.

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nå fikk jeg "Klipse følelse" her.

Men jeg lar meg lett imponere over lister jeg...:ler:

Flott med mens som kom da. :tommelsmil:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

he he. ja gjett hvem som ga meg ideen da??

det er jo artig å skrive lister!!

jeg har oppdaget at jeg får gjort mer, og synligjort at jeg faktisk GJØR noe.. så føler jeg meg ikke så lat. :wink:

i dag er det fredag...

deeeeilig. mannen og jeg deler vel en flaske rød vin i kveld og deilig ost. hmmm!

I går kveld satt jeg bare å sukket og "offet" meg.. lillemor sovnet ALENE klokken halv åtte. jeg var jo Arbeidsløs!!!

dette er 4 kvelden hun sovenet av seg selv!! YEAH..

og det uten Ferber. dobbelt yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

dag 10..

Tok en eggløsningstest i går.. bare for å liksom "komme igang" igjen. Skjønner ikke hvorfor. Jeg vet jo egentlig at jeg ikke har no EL ennå. men jeg er ikke heeelt motivert for å liksom hive meg over sånn maks engasjerende graviditets prøving enda --faktisk..

Jeg ble nok veeeldig skremt sist jeg var gravid.

Fikk bena ned på jorden. For det første

en graviditet kan jo ikke bestilles, og for det andre,,, nå som jeg er helt ok igjen så ser jeg jo i ettertid at jeg hadde jo noe helt utrolig til bekkenløsning.

DET SKREMMER MEG!!!

har så lysst til å snakke med noen, om bekkenløsning. men vet liksom ikke helt hvem jeg skal prate med. Legen min har egentlig ikke så mye peil tror jeg.

Er rett og slett redd for å bli gravid igjen .

Av disse to grynnene. HM. :-(

Tør jeg.

SLik er altså status for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marilyn

dag 21

og så full av PMS at jeg er i ferd med å gnage hull i min egen tunge..

Det er ikke noe sjokk egentlig.. ingenting funket denne mnd.

jeg fant aldri EL min, måtte ha begynt å teste for sent jeg,, ellers hadde jeg aldri noen?!?!

åsså, midt oppi den store uken hvor vi skulle pxxx som kaniner så hadde mannen steptokokker og mega pencillin kur og var HELt satt ut.

Lite hopping i høyet. Jeg ble ,,vil ikke si bryskt avvist, men heller slappt avvist med snorking. ja ja..

neste mnd. får kanskje mens om en ukes tid..?¨

på den positive siden kan jeg nyte noen øll i påsken når vi skal til nederland. (mager trøst men ja ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

dag 23

hmmmja.. supert. flott, jeg er like stor dott og idiot optimist som sitter på eksamen og håper på sex.

her sitter jeg og har lullet meg LITT inn i en fantasi om at bare kanskje kanskje jeg mot for modning er bare pitte litt gravid....

asdkljfajsdlkfjdkjslkjl.! skjærpingggggs! gnuflle puffle! :murvegg:

jeg har overhodet ingen odds på min side.

-jeg fant aldri noen EGGLøsning, om jeg overhodet hadde noen denne mnd

- vi hadde minst sex EVER!

- mannen var syk

-vi var på hytta med foreldrene mine (får sædcellene til mannen til å ta permisjon!!)

-jeg er suuuuur, hvilket betyr 99,9% sjanse for at det nærmer seg PMS::

-jeg tok test på søndag og den var neggggggativvv!

åpkodflksjdfkjaoieruowifjskddust! :veldigsur:

Men slik er det altså når man er prøver.

Man slutter ALDRI å håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Å være prøver er en emosjonell berg og dalbane...

Vil du være med så heng på... :ler:

Ha en strålende påske.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

det kan jeg skrive under på.. jeg er konge i PMS land i tillegg så det er ikke så enkelt.

men nå, nå er jeg på dag 10 så her er det bare å hive seg rundt igjen.. har en gooood følelse denne mnd.

jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...