Gå til innhold

marilyn hopper ut i det.


Gjest marilyn

Anbefalte innlegg

Så fint at alt gikk bra på UL :klem:

Det er nok helt anderledes å være gravid med nr 2. Første gangen er alt nytt og spennende. Nå har du hendene fulle med et lite barn i tillegg. Har ikke like god tid til å "nyte" å være gravid.

Håper ikke bekkenløsningen blir alt for ille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest marilyn

:) ok.nå skal jeg virkelig ta opp dette engajsementet mitt. har vært en elendig dagbokskriver dnenne gange. sliten trøtt aldri tid, unnskyldningene er mile lange.. men jeg har lest masse i den gamle boken min bare for å se hva jeg kan forvente meg framover og egentlig er det helt forskjellig fra denne gangen.så det er synd jeg ikke har skrevet regelmessig. om form og helse.

Er for tiden i uke 22 .og har hatt en uke fra helvette. Det slår meg gang på gang at såååååå dårlig tror jeg ikke at jeg var forrige gang,, men når jeg leser i dagboka mi så står det ting som"skal prøve meg ut en liten tur i dag, gjør egentlig ingen ting for tiden, men er bedre nå" bla blabla..

så det tyder jo litt på at det var ikke bare bare sist heller da..

Må stikke å sette brødene mine i ovnen. Prøver meg på havre brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

jeg er nå på slutten av uke 22. har vært sykemeldt 100% fra uke 15,, troor jeg det var...se der så fort man glemmer. Bekkenløsning. say no more.

lDenne gangen har BL: vært litt annerledes.. jeg har ikke hatt det noe speisielt på skambenet før denne uken. Og jeg har vært gangske fin, men det er vel fordi jeg har vært flink til å ta det med ro.

Denne uken har jeg blitt MERKBART mye værre- plutselig fikk jeg så vondt at jeg fikk verken til å sitte eller stå,,, og i hvertfall ikke gå.. det var helt jæveli. FOr hva kan man finne på når man ikke kan gjøre de aller mest selvfølgelige ting??

Og det værste med dette når jeg er så innmari redusert er at jeg sliter med masse dårlig samvittighet og store problemer til å innlemme meg i mitt nye liv. mannen må støvsuge vaske klær, henge opp klær, rydde, handle, lage mat, gjøre alt med datteren vår, pluss jobbe overtid på jobb for tiden. Jeg har ikke fått til NOOOE i det hele tatt den siste uken. Det er skikkelig fælt, også føler jeg at jeg er sur ol fordi jeg ikke synes det ikke er RENT NOK her... herregud for en HURPE?!!!!!

Det er så mange omstillinger på en gang, man blir rett ogseltt UFØR!! og så må man i tillegg begynne å legge om kravene til ovgivelsene, jenke kravene på hverdagsrutiner som skulle vært gjort.. Mannen min er jo ikke interissert i å¨jobbe 22 timer i døgnet. Det forstår jeg godt.. det er bare så vanskelig å sitte her å se på et hus som DRUKnEr i ROOOT.

UAÆÆLSDAKFLKASJDLKJ!

I tillegg har jeg innmari mye smerter, sånne litt uidientifisertbare så jheg har gått å vært bekymret for om jeg hadde en for tidlig fødsel på gang.. Det strålte så gæli ikke bare ned bena mine, men og opp over i skjeden og i nederste mageregionen. Haddde ikke noe spesielt kynnere, derfor tenkte jeg at det var ikke noe å stresse med, og i dag har det heldigvis gått over.

uff.

Bekkenet har heldigvis blitt myyyye mye bedre.

Jeg kan egentlig kanskje ikke helt se hva det er dsom har utlyst det... ELLER egentlig så vet jeg det men vil ikke innse dedt kanskje.

Jeg har nemlig SITTET veldig mye den siste uken. Søndag kjørte vi 2 timer hjem fra Røros.Mandag var jeg på sy kurs i 3 timer. tirsdag var det internkontroll møte i 4-5 timer, onsdag satt jeg å skrev internkontoroll i 3-4 timer i samme stillingen,, DUMME DUMME meg.. Jeg bare ble så engasjert..

Pluss at jeg satt ved symaskinen i et par timer.. det virker som om sitting er faktisk det aller verste dette svangerskapet,, eller ikke det ALLER værste for å gå, trampe rundt og være akriv er vel minst like ille selvfølgelig. Men sitting rett opp og ned på en stol viste seg å gjøre det helt for jævlig.

Det er litt synd for nå er jeg litt inne i en "symaskin"periode, og dessuten er det ikke så greit å kunne skrive på data uten å sitte i normal stilling. Vil ikke sitte med PC*N på fanget heller da gravid og fin, vil ikke ha en strålebaby. Nå ligge-sitter jeg i sofaen men PC`n foran meg.. Egentlig mer i nærheten enn jeg liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du har en del svangerskapsplager!

Men nå er du jo over halvveis da, og tiden går fort, ikke sant!??

Ha en god helg med nybakte brød og baby i magen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

I min stillestående og stillesittende tilstand så har jeg begynt på KURS: SY kurs :klappe: åååh så flink jeg er.. har enda slitte fingertupper etter all strikkinga i forrige svangerskap så denne gangen fant jeg ¨på¨at jeg måtte gjøre noe annet.

så nå har jeg vært et par ganger på jordbærstedet i trondheim.. De fleste som går der har nok sydd mye mer enn meg.. I går feks så trakk jeg ned gjennomstnittsalderen med 30 år så da jeg åpnet døren fikk jeg litt sjokk og vurderte å late som om jeg hadde gått feil. Men pokker heller. Jeg har jo betalt for det her.!!! Så kurs ble det. Så nå holder jeg på å lage en veske. :)

Problemet med mye av de sy kursene er at det er rett og slett litt mye "Kjerring stil"... Det er jo mye fint, men patchwork/lappeteknikk med gresskar og jordbærkurver er jo j....KJÆRRING.. så der sitter jeg da og BLOMSTRER opp i jordbæråkre og krusseduller. Uansett, selv om jeg ikke kan tilsi meg som en tilhenger av stilen så er det kjempe artig å sy!! Og jeg lærer masse av selve kurset om teknikk, symaskina mi, stoff, nål tråd, egenskaper og "hvordan begynne".. så får jeg forhåpentligvis nok å stå på til å lage egne ting etterhvert.

Det er jo grusomt dyrt å sy. Så de visjoner jeg engang hadde om å lage egne klær de har kanskje dabbet litt av... Men vesker, og bruksting blir jo litt mindre for det er rett og slett mindre stoff...

Jeg er bare litt opptatt av at det ikke skal bli "husflid" stil eller brukskunst stil.. Det skal være kreativt men ikke for "Hjemmesydd". Does this make any sense??

Hør på meg.. jeg har i allefall kravene klare, etter 3 kurs!! :sjarmor:

jeg er som en av disse MBD- barna. jeg leste i går om en som hadde fått diagnosen i en alder av noen og 60.... han sa at han hadde "uforsvarlig mye selvtillitt, og kanstet seg ut i det meste, men med den minste motgang bukket han under.."

Kjenner meg nesten igjen.. Han hadde reist til russland han ,, overbevist om at han snakket flytende russisk.. ;)

og endte opp på asyl.. uff .,. hmm. he he.. PS,, her ler jeg MED ikke AV:. dette var en fyr med utrolig selvinnsikt (i allefall mellom slagene)..og utrolig mye selvironi...

Dagens prosjekt er å dra på sirkeltrening til fysio og ta turen innom "perlebutikken" eller noe sånnt for å få tak i noe stæsj til veska jeg kjøpte..

Damene på kurset mitt får vel hetta når de ser at jeg avviker fra oppskriften... Det skulle nemlig være KNapper!! Men som de stadig gjentok i går til meg: jeg er jo ung, og da er ALT lov.

'

Marilyn the rebellion

:pirat:

som forøvrig er i uke 23+2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

så,, da er jeg ferdig med veska.. den ble kjempe fin, men straks jeg var ferdig så kom denne ANTIKLIMAKS følesen igjen. Det er skikkelig TIF= tingenes iboende faenskap!Som at brødskiven med syltetøy ALLTID ramler med syltetøyet klæsj i gulvet, masse søl og gris. Eller at du faktisk føler deg helt TOM innvendig straks du har fått vite at du IKKE kom opp i eksamen, Du trodde du skulle feste, rave og ta helt av men istedet luffer du hjem tar på filttøffler hører klassisk musikk og spiser grønnskakssuppe.

ELLER at du bruker rundt 20 timer på å sy en veske og hele tiden bobbler det innvendig i deg, og du syr og rekker opp, syr og banner svetter, (og koser deg) og er egentlig helt oppslukt av å få den ferdig,, så når den er ferdig... er det liksom rett og slett ikke MER.. dett var dett,,,, TOMT... Det der er det rareste jeg vet... OG jeg ...(husker ikke hva jeg skulle si,, ringte en skrulle på tlf og ville selge meg et halvt års forbruk av rosenrot...)

ja ja så jeg satt i allefall og tvinnet tommeltotter i går kveld.. Mannen min lo litt av meg og forelso at jeg måtte finne på noe med veska mi da.. putte ting i den og sånn,, så gjorde jeg det i noen minutter og innså at nå drev jeg på med yndlings tingen til datteren min som er 2 år, :ler: , putte oppi, bære, flytte på og omorganisere, så da la jeg den bort og bestemte megfor å begynne på neste prosjekt istedet.

Skal prøve meg på maskin brodering.. mend det ser litt sånn: hvor begynner jeg hen???

så derfor sitter jeg å skvaldrer her istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

ååååh, hvorfor kan jeg ikke bare nyyyyyte?!?!?!? jeg sitter her og blir GAAAL av uro.. greier ikke roe ned i det hele tat.t. ellers er problemet at jeg roer ned aaalt for mye så jeg får for mye tid til å kjenne etter, tenke, føle , sanse, hmmmm...

jeg føler hele tiden at jeg gjør alt for LITE,,, greier ikke bestemme meg for om jeg skal dra å handle, besøke vvenninne og slarve eller vaske klær eller skrive dagbok eller bytte glidelås i soveposen til lillemor, eller dra å kjøpe nytt stoff til nytt sy prosjekt??? jeg blir KoKo!! :sur:

Jeg føler meg litt mindreverdig fordi jeg har så lite press på meg liksom. føler at jeg bare røler rundt og gjør tulleting.. sånn hadde jeg det forrige svangerskap og. en berg og dalbane av ups n downs og dårlig samvittighet samtidig som jeg vet at dette er et av få muligheter i livet til å roe ned, slippe jobb karrusellen, ha litt orden i huset for en gangs skyld ikke være utræla sliten og ha tid til seg selv, mann barn og kose seg.. men må man alltid mase og bærte om dårlig samvittighet???s tønn.

håpløse rugemor!!!!!!

Tid er kilden til det meste av rot og styr.. Se på KLips.. holder på å gå på veggen fordi hun er på overtid.. skjønner det godt.. se på meg.. holder på å gå på veggen fordi jeg er på UNDERTID!!!

vente, tenke, jamre, lure, hva skal jeg fylle dagen med i dag????hrmle burmle..

hm....sukk.

tulling.

en sjefsavgjørelse. se på matprat.no finn no godt til middag. stikk å handle, kjøpe glidelås hvis jeg finner det på obs, (tviler) og hjem å bytte glidelås(tviler) og deretter skrive litt på tiltaksplanen og deretter trening til fysioterapeut....

Fyll dagen med masse vissvass. Sånn føles det!! og det værste er at jeg blir dritsliten av det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

gud for et ork det var å komme seg på treninga i går. men etterpå føler man seg om ikke bare sliten men og mye bedre!!!

jeg får huske det til senere,, jeg føler meg til og med bedre i dag og jeg.. utrolig hva god samvittighet gjør med deg...

Jeg får litt kommentarer om atjeg er stor jeg... og det synes jeg og.. igjen begynner jeg å bli bekymret for å få en megababy.. eller rett og slett bare kollapse under mega magen!! men det er vel ikke så mye å gjøre med det.. ikke spiser jeg junk food selv om gudene skal vite at det har jeg lysst på... nesten ikke potetgull, og aldri brus.. så da blir det hvertfall ikke colababy.. Da har jeg gjort mitt iallefall føler jeg... Jeg spiser vel en del mer enn vanlig.. eller vet ikke jeg.. jeg spiser mindre til hvert enkelt måltid for magen er jo sprengt etter fem biter,, men jeg blir fort sulten igjen. da..

men jaeg har vel mer sjokolade behov enn vanlig ,, og det har jeg gitt litt etter for i det siste,, synes jeg synd på meg selv eller ?? hva er det jeg driver med? :overrasket:

hm.

nei, nå må jeg få jobbet med tiltaksplanen ...boooooring.

,marilyn 23+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

hm, babyen har egentlig begynt å bli ganske stor kjennes det ut som . det er koselig. kjenner så tydelig liv denne gangen. sparker og ruller og snur seg.. og akkurat som det står så kjenner jeg at han våkner når jeg setter meg ned.. både fordi den sovner av duving og fordi jeg kanskje heller ikke kjenner det når jeg er oppe å går.

Her jeg bor er det mange som får baby denne tiden. lurer på om naboen min fikk i dag for de har plutselig heist flagget...

Det er litt kjedelig for det er rundt 5 som har fått nå i sept og oktober.,, jeg skulle jo og egentlig hatt i september.. vet ikke helt hvordan jeg skal tenke på det.. jeg skulle jo tydeligvis egentlig ikke det siden det ikke ble sånn.. og nå er jeg jo god og gravid så who cares... men det hadde vel vært fint å hatt det overstått.. jeg gruer jeg jo meg som en hund til fødselen..... så det så...

men at vi skal ha en GUTT om 16 uker er jo bare helt vannvittig å tenke på.. TENk 2 barn???gisp?? hvordan blir det?? å få lillemor har jo snudd livet vårt totalt på hodet,,, så hvordan blir det å få snudd livet på hodet en gang til?? hvor mange ganger kan man snu uten å ramle av??? :klø: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

en fin og rolig helg. jeg og mannen hadde bryllupsdag på lørdag.. og piiinlig.. :hakeslepp: jeg hadde glemt det HELT!!?!?!? dkjlsdkjsfdjdfk æsj... flaut flaut flaut...

men han huska det.. Vi kosa oss hjemme med elgkjøtt til kvelds og tok en status rapport for forholdet vårt. Mannen sa det så bra "at han kunne ikke forstå at vi hadde vært gift i bare ett år, det kjentes ut som en eeevighet!!"

(det hører med historien at vi har vært sammen i 10 år!!! :sjarmor:

Vel, ellers feiret vi dagen noe spontant med å kjøpe oss en drit kul sofa!!! :grine2:

Kom tilfeldigvis over en utstillingsmodell av UGO sofaen så jeg gikk helt ut av mitt gode skinn, og satte meg på prislappen så ingen andre skulle se at det var 40% rabatt på den... Hadde aaaaldri trodd vi kunne få råd til den, men til uka får vi den!! hurra hurra hurra..... Den grov jo et hull i lommeboka men jeg er av den mening at man kan heller kjøpe møbler man kan leve med resten av livet, hvis kvaliteten er bra nok (og ofte prisen i forhold til det), enn å løpe på ikea og kjøpe forbruksting man bytter hvert 4 år.. (ikke sånn å forstå,, vi har masse ikea vi,,,)

ja ja..

Det ble litt sånn bryllups gaven til oss selv det der. ;)

I dag er jeg i uke 25.. det går no framover.. har vært litt engstelig i helga.. synes det har vært litt roligere der innefra i helga.. men søndag kveld tok det seg opp igjen.. sitter her med følelsen at dette kan jo umulig gå bra.. så heldig kan jeg vel umulig være?? men det må jo være lov å håpe??

Marilyn uke 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

uff for ei helg..

har vært syk siden onsdag.. En mystisk influensa med mega hodepine og slapphet men ikke no feber. Jeg og lillemor har vært helt satt ut.

I tillegg så har jeg vært skikkelig depprimert fordi en venninne mistet babyen sin i uke 22.

Det var en fortidlig fødsel og babyen greide det ikke. Grusomt :tristbla:

Men det fæle er at de gjorde ingenting for å hjelpe babyen fordi det var 2 uker før en eller annen frist de opererer med før de begynner med tiltak for å redde babyer... Hadde hun vært i uke 24 ville de gjort alt de kunne. Jeg blir helt kvalm når jeg tenker på det. Skjønner at det må være en etisk linje her for hva man skal hjelpe til hvilke konsekvenser... Men stakkars de som mista babyen sin...

Det er så grusomt.

Jeg har hatt helt angst etterpå, har ikke greid å glede meg så mye over å være gravid. Alt var helt fin for disse foreldrene , sparka og voks så fint. Alt virka helt bra på ultra lyd bare en uke før. Så plutselig helt uten forvarsel hadde hun 2 cm åpning.... stakkars. Marilyn uke 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

litt bedre form nå.. bekymrer meg bare stort!!! om sånn ekkel prikking og doven følelse i leggene.... hører jeg ÅÅÅÅREKNUUUTER sprette fram som musører på bjørka i mai???? :frustrert: jeg har nemmlig allerede fått EN!!! GRRRRR. har ikke hatt noen før.. men det er kanskje sånn man må regne med i svangerskapet??

jeg hadde bursdag i går.. 31 år. ja ja... det er ikke bare artig å telle flere rynker,, smile rynker som noen hyysterisk fastholder, åreknuter osv.. men ellers er det bare topp å bli voksen.. man blir jo så utrolig mye tryggere på seg selv.. Fram til 20 synes jeg var helt pyton faktisk.. så begynte det å bli årnings på ting...

Jeg skal virkelig prøve å gjøer oppveksten til mine barn bedre enn slik tingenes tilsatand var i min egen oppvekst....

ja ja.

jeg har begynt å lage julegaver.. syr vesker,, dessuten har jeg sydd trekk til sofaen.. det var skit vanskelig faktisk, men jeg fikk det utrolig nok. til .. og det ble ikke så værst heller.. Ganske fornøyd med meg selv!! :sjarmor:

utrolig artig å sy når man får det til.. Har invistert litt i symaskinen min i denne "vente perioden", kjøpt quiltefot, masse stoff, for og vatt.

Er jeg frisk nok til å prøve meg på en liten tur ut i dag tro??

Var til lege på rutine kontroll i går og sov i 2 timer etterpå.. så kjedelig å være så shabby.

marilyn 26+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

har sitti her et par timer og lest om fødsler , fødselsangst ol.. har egnetlig utsatt det litt. men tror kanskje det er lurt å begynne å forberede seg litt. har 14 uker igjen. det er ikke sååååå lenge til det uunngåelige.. Har det først kommet inn må det vel ut... hadde det bare kunnet gjøres på en enklere måte.. stønn.

Gruer meg ja.. er livredd for å få det så vondt igjen.. jeg må begynne å tenke yoga.. roe ned, finne en liten spire av tro på at dete går bra.. eller s er jeg jo sjanskeløs der jeg ligger og gir opp før jeg er igang. Men har desverre hørt om en del fæle fødsler i det siste til venninnnene mine.. Men de har hatt relativt "Lette" fødsler tidligerer.. så jeg bare satser p¨å at jeg har hatt min VÆRSTE..

Jeg må bare finne en måte å motivere meg, finne styrke og utjholdehet til det..

Hva er jeg redd for egentlig.?? (ikke prioritert rekkeflølge)

-1å ha no så inni helsikes vondt igjen!! Så vondt at jeg mister kontrollen og gir opp, jobber MOT smerten istedet for MED den.

-2. revne så mye at jeg får problemer med tissing, avføring, og laaaangt om lenge sex...

-3. at noe farlig skal skje med baby fordi jeg ikke får han ut fort nok eller bra nok eller noe sånnt..

Alle disse tre punktene berørte jeg jo litt forrige gang.. så jeg er jo bare redd for at det skal bli like ille igjen.. sukk.

Marilyn uke 27,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 28 i dag.. alt bra. sparker og er "vital". :)

sitter kikker over årets budgett.. hvor bliir alle pengeneav?? prøver jo å ha en viss oversikt over ståa i løpet av året, men jo mer man tjener jo mindre er det i gjen liksom. tenk det da!?!?! Flaut.

Neste år skal jeg VIRKELIG SKJERPE MEG og SPAAARE::: gjeeesp.. det er jo sååå kjedelig men jeg SKAL!!!!!

Er mega blakk akkurat nå,, det var det sofakjøpet vi tok på oktober som gjorde det. Men pytt, det var verdt det. Stua ble myyye koseligere!!!!

har begynt å lage julegaver og kjøpt en del... Må vente til desember lønn før jeg får fortsette på det prosjektet.. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er altså så Padde sur som det overhodet går an å bare bli? føler at jeg bare sitter her og spiser og er i mitt eget fengsel=hjemmet mitt.....

"alle" venninnene mine har fått baby for 2 uker siden så jeg har lisksom ingne å sosialisere meg med...jdslfkjslkdjflksdjflskdjfls... jo en og henne føler jeg jeg ikke kan ringe oftere nå for da blir hun dritt lei meg. og jeg har en RABIAT 2 åring i huset.. som NEKTER å ha noe med papaaen sin for tiden å gjøre.og jeg blir så leeeeei av "mamma , nei mamma ikke paaaaappavrææææl" døgnet rundt,, hva er det som stikker den ellers så søte ungen min ??

m 28+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt utkjørt jeg av ungen min. humøret på bånn og sliten. sov en formiddagsdupp i dag på 3 timer... heldigvis helg nå.. skal ordne med litt kos sånn at vi får hatt en koselig stund sammen hele helga og kanskje vi får skifta fokus...

Er litt nedentil akkurat nå.. typisk november blues egentlig.Gleder meg til desember.. da begtynner alt det koselige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, ble litt redd i går kveld.. hadde så harde og vonde kynnere som kom så regelmessig.. litt angst .. men turte likevel ikke ringe føden.. redd for å være hysterisk. redd for å tenke på det skumle.. vil liksom bare la det gå over av seg selv...hm

Ellers var jeg til jormor i går. Hun hengte seg opp i at jeg var tynn og atjeg sa at jeg er mye trøtt og en del opp og ned i humøret,, og henviste meg til psykolog.. :overrasket: ja ha?? Følte meg ikke bedre etter det der,, ser jeg så sliten og tufsete ut.. Føler meg virkelig ikke så ille?? OG så spurte hun om jeg hadde spiseforstyrrelser.. vet ikke om jeg skal :ler: eller :grine: ... Det var en ivrig jormordet.

hallo jeg pleire AAAALLTID å bli litt molefonken hver vinter jeg, og med gravide hormoner i kroppen så blir det vel ikke likere heller.. stønn.

men men..

Ellers hadde jeg pitte litt protein i urinen og magen hadde ikke vokst så mye... men det var ikke morgen urin, og dessuten så veiver de slik med målbåndet sitt de to som pleier å måle meg. lege og jordmor, at den ene stikker hånden langt ned i trusa på meg mens den andre er ikke i nærheten en gang... så det bekyumrer meg egenltig ikke..

åh, trenkger en dupp jeg.

Marilyn uke 29+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

så, uke 30+6. som tiden flyyyr???!!!

Vips så har vi ENDAA en baby... :overrasket:

jeg har lest til i dagboka mi fra første svangerskap og fysisk synes jeg det virker som om det er lettere denne gangen. Ikke noe forstoppelse i allefall.. bank i bordet. og ikke så tung i kroppen som sist. men det er kanskje fordi jeg har fått trena mye mer og hatt mye bedre fysioterapeut.. Bekkenløsningen er ikke noe så ille i allefall.

Huden begynner å bli stram, puppene harde og det kommer rå melk ut. sånn blank og små gul. Begynner å ha dårligere nattesøvn.

Nå er familien for tiden meget indisponert med influensaer og forkjølelser. Lillemor holder på å komme seg etter 1 1/2 uke med skikkelig hoste. jeg har vært syk i 4 dager med verdens ondeste halsbetennelse og hoste, og mannen hangler rundt, med mantraet" må ikke bli syk, må ikke bli syk!"

Hver gang jeg blir syk synes jeg babyen blir mye roligere, sparker ikke så mye. Liker ikke det, og forriige gang jeg var syk, EN mnd siden?? sa han at de sykdommene jeg har i kroppen får babye og føler seg syk og.. stakkar.

Vel vel håper bare jeg kommer meg fra denne influensaen snart. har ikke tid til å være syk nå. Like før jul og greier.

Ellers koser vi oss med blåfjell og en 2 åring som er helt fortapt i "bæssmoaaj" -7 bergdatter og "tojm"-storm, "blå-niss" som hun sier. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...