Gå til innhold

marilyn hopper ut i det.


Gjest marilyn

Anbefalte innlegg

Gjest marilyn

åhhh jeg er så sliten. å passe 4 barn og være gravid er jammen ikke enkelt.. som en av mødrene som også er gravid sa: jeg sitter jo bare å sover på et kontor for meg selv, har jeg hatt en jobb som deg vet jeg ikke om jeg hadde klart det... :roll:

glad jeg er gravid!

glad jeg har jobb!

bare sli i i i i i i iten.. allerede.. men det går vel litt opp og ned...

bortsett fra å føle meg sliten så føler jeg meg ikke særlig gravid heller... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marilyn

:oops:

snakk om humørsvingninger.. nå har jeg hatt en rolig stund ca 1 time med bare ett barn og har fått hvilt litt. puuuh. ja ja.. det er vel bare å regne med at man blir sliten.. og er ikke det tegn nok så vet ikke jeg.. man blir så innfernalsk trett når man er gravid.. :sove:

jeg synes å huske at jeg var paranoid på dette sist jeg var gravid og?? jeg føler meg ikke gravid, jeg kjenner ingen ting,, åh neeeei, jeg tok feil, eller jeg så gikk det gaaaaaalt... Drama queen nr 1 rides again.

jeg lurer på om jeg skal kjøpe meis til lillemor..MEN burde jeg bære meis når gravid??

nå kan jeg forresten krysse ut en del ting på januar listen min:

*kjøpte finn jul stol , pelikanen.istedet for hyller, drit fin.. det har stått navnet mitt på den i et halvt år nå,, og plutselig var den på halv pris :sjarmor: rød og orange

*baka brød, veldig gode!

*fått tak i vaske hjelp.. håper hun er flink og redelig!

*bestilt legetime i uke 8, 31/1-05

*strikket en del..

jeg er forresten i uke 5 i dag.. Helt latterlig å begynne å telle dager allerede nå :tunge1: men greier ikke la være,, jeg har allerede ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

føler ikke at jeg har lov til å klage for jeg hadde gleda meg så fryktelig til å bli gravid.. :-(

men,, uff jeg er så helt ute av meg selv.. jeg er så tung i kroppen og hodet.. har liksom ikke lysst til å omgåes andre mennesker ?!?!?!hva er det som skjer med meg? jeg kjefter og smeller med kjæresten :sinnatagg:

synes kanskje å erindre at det var litt sånn sist og i en periode,,, men uff det er grusomt...

trakk meg inn i meg selv og ville bare være alene og stirre i veggen..

jeg tror jeg bekymrer meg litt. jeg kjenner faktisk bekkenløsning mer og mer for hver dag! :veldigsur:

det kan ikke være sant??? hvordan skal jeg bli hvis jeg får det allerede nå??? 5 og en halv uke på vei!!!! :veldigsur: jeg bekymrer meg grusomt faktisk.. ser for meg selv om et halv år ute av stand til å røre meg.... må se å finne noen nettsider om temaet og se om jeg overreagerer.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

aaah,, det som opptar meg mest for tiden er bekkenet mitt. leser og lesser på nettet.. bekymrer meg til jeg blir kvalm. har fått legetime på fredag. gruer meg . føler at de vil le av meg... det er jo ikke sånn kjempe vondt,, men jeg kjenner at det er begynnende tegn..

ellers tegn på gravid.

*puppene vokst pitte litte grann HURRA!

*stor og dæsjen mage :tunge1:

*er så sinnsykt sliten på dagtid og får ikke sove på kvelden !!??? merkelig

*føler meg litt uggen innimellom

*forferdelig furtete og humørsyk når jeg blir sliten.

Marilyn 5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

litt bedre form i dag,, men det holder jammen meg hardt å komme seg gjennom en arbeidsdag.. skal trene i dag.. veldig viktig å gjøre det siden jeg kjenner litt bekkenløsning.. var inne på trondheim fysikalske institutt hjemmeside og kikket. hadde kjempe bra opplegg for trening for folk med bekkenløsning.. skal se om jeg kan få meg en rekvisisjon dit...

Marilyn 5+7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

he he... nå har jeg lest den gamle graviditets boka mi.. jeg var visst veeeeldig trøtt, sur og sliten sist. og. :hoho:

rart åssen en glemmer! og der så det ut til at det gikk over etter uke 12.. ok.. 6-7 uker igjen i snorkeland, så våkner jeg kanskje til liv igjen?!?!? det er lov å håpe!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok blitt ordentlig gravid denne gangen, for du er slett ikke 5+7 uker....

Du er jo 6+0 uker i dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

ehm, ja så god er jeg til å regne..vel vel og lenger skal jeg heller ikke telle denne gangen..

det var det, 6 uker på vei. begynnte å blø i går...bare pitte litt, men i dag blør det ferskt blod.. var på gynekologisk undersøkelse i morges og der var det bare en tom plommesekk å se.. skal tilbake på mandag og sjekke blodprøve og se hvordan det går.. Vel, så nå er jeg innstilt på at dett var dett, og håper jeg bare blir fort ferdig med det her og kan starte med blanke ark og prøve å bli gravid så snart som mulig igjen...

det var jo tross alt bare et tegn på at dedt ikke stod til noe bra med fosteret (om det hele tatt var der?!?!?) og dette var naturens måte å rydde opp på. og takk gud for at det skjedde nå og ikke om 2 måneder!!!!

Men litt trist, det er det no lov å være... Det værste er nesten at jeg er grusomt irritert over å måtte begynne på nytt.... Å være gravid/å prøve å bli det er bare LITT for spennende for meg!!! Gleder meg til jeg har ploppet ut mine tre bestillte barn og blir ferdig med det her!!!!

uff. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

æsj,

æsj

æsj.

nå blør jeg som en vanlig mens men har vel litt mer vondt i magen enn vanlig. føler meg og en god del mer skruffy. :grine: (for å si det mildt). merkelig psyke i dag... har vært hysterisk aktiv og har definitivt hatt munndiare.. har vært veldig,,,øhhh,,, hva skal jeg si,, overoppkavet! :roll:

nå vil jeg bare bli ferdig med det her. :murvegg:

gleder meg nå til å telle dag 1..... sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

æsj, skikkelig deppe helg det her... jeg har jo lillemor så jeg har liksom ikke kunnet legge meg helt over heller da,, men jeg har lovet meg selv at jeg skal ha "lov" til å henge litt med hodet til og med søndag.. Mandag morgen skal jeg se nytt på det!!

jeg må jo si at dette har påvirket meg,, veldig... jeg kjenner det psykisk og fysisk.. selv om jeg ikke var kommet særlig langt,, kjenner jeg nå ENORMT forksjell på kroppen på bare et par dager siden... rart... jeg kjenner meg TOM... her er det rett og slett ikke noe barn lenger.. kjenner det. snufs.

En graviditet raser og herjer med kroppen din, sliter den ut, men og bobler og "lever" på en herlig måte.. hormoner i massevis, gjør at man føler seg eksplosiv og veldig følsom. Man ser liksom verden i et annet lys. Og man er veldig bevisst sin egen kropp. Egentlig føler jeg meg litt sånn "ur kvinnen".. Deilig sterk og fruktbar. Veldig KVINNE!

det å ha denne følelsen en dag og til en annen å våkne opp å kjenne seg ... tom,, det er rett og slett jævlig.

kan kanskje ikke si at jeg våknet en morgen heller akkurat,, jeg hadde en,, instinktiv følelse... men man tør ikke kjenne på den... jeg kjente mindre og mindre til bekkenløsningen den siste uken.. torsdag kunne jeg løpe uten ubehag... og langt der inne i meg tenkte jeg... åh, nei..men ikke så tydelig at jeg ville høre på det....

det er jo vanskelig å ta intuisjonen sin seriøst under slike forhold,, fordi ønsket om utfallet er så sterkt,, man er så engasjert at man farger tanker og intuisjon, kontrollerer den og greier ikke LYTTE.

Uansett har jo ikke det spillt noen rolle. utfallet ville jo blitt det samme. Men det får meg i allefall til å tenke over om jeg ikke kkunne bli enda flinkere til å leve mer i kontakt med meg selv. Utvikle evnen til å lytte og ta seg selv på alvor, intuisjon som jeg nevnte, og bli flinkere til å finne ut hva man vil, og hva som faktisk er meg selv...

jeg er nok litt på bærtur.. vi kommer nok til å prøve igjen så snart jeg slutter å blø. (det er visst noe med at når det er økt HCG nivå i kroppen så er det lettere å bli gravid),, så leste jeg en som svarte på en link her inne og huns a at hun hadde sex rett etter SA men ble ikke gravid i før første mens... og jeg ble nesten "HVA; bleee hun ikke??" halloooo., snakk om å legge all lit på ett forsøk.. og gjett om jeg blir dødelig skuffet når jeg får mensen igjen?!?!?!

sånn sett burde jeg vente med å prøve en måned så jeg får roet ned litt.

men det er vanskelig.,,,

har ikke lysst til det.

I allefall får jeg ikke til ådrive noe telling og EL dager denne måneden... så det er jo en hjelp til å ikke henge seg så kraftig opp i forsøkene...

Herregud, det er jo helt unaturlig for meg å tenke på meg selv som en "PRØVER" igjen!!!

Rart hvor fort det går å venne seg TIL en graviditet og hvor myyye værre det er å venne seg AV med tanken..

stakkart de som går igjennom dette flere ganger sier jeg bare...

Marilyn prøver-BLÆH! :kjempesinna:

ok ,, det er bra ,, nå kjenner jeg at jeg blir forbannet,! og det hjelper,,, da er jeg kanskje i stand til å begynne på nytt... Fra i morgen, !!!!!

Nytt og bedre menneske. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

satt to timer i dag å venta på å komme inn til GU på st olavs... stønn. da jeg endelig kom inn tenkte legen mest ¨på å få komme seg hjem til middag tror jeg for han mente ikke det var noen poeng i å ta en undersøkelse fordi det "mest sannsynlig" var igjen noe der enda.. hm,, betryggende å vite. :-?

hva huleste skulle jeg dit for da.. og i tillegg begynnte han å snakke om at det kunne hende det hadde vært et svangerskap utenfor livmoren,, men det var ikke godt å si.... :o neivel... hvis jeg ikke blør mindre innen to dager så skulle jeg ringe på igjen...

surmule surmule.. satt jeg der i to timer for å høre at jeg må tilbake??

vel,, jeg troor jeg blør litt mindre nå.,. i dag kom det ut "noe " på størrelse av en drue.. ble litt kvalm, og litt,,, ja ja,, nå er det kanskje over.. nå vil jeg bare videre og legge dette bak meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Var ikke det jeg ville høre :-(

Håper formen blir bedre og at du prøver på ny frisk igjen....

Neste gang lykkes du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marilyn

hææææ?? alt jeg skrev forsvant!! bare det siste smilet ble med???

drit og dra :evil:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, så suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur jeg er.

:veldigsur:jeg skrev faktisk en smule positivt og inspirert her!!!,, men nå, nei. jeg tror jeg går og legger meg..

ikke dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Har gjort det samme som deg en god del ganger desverre.

Det jeg gjør fast nå:

Høyreklikker med musen og kopierer.

Forsvinner det - høyreklikker jeg igjen og kopierer inn.

Har hatt bruk for det en del ganger i øpet av disse 2 årene som bruker her inne. :Nikke:

Men det var ikke det jeg skulle si:

Tusen takk for velkomsthilsen inne i min nye dagbok.

Det var imidlertid ikke noe koselig å høre om at du har mistet. :trøste:

Regner liksom med at en er prøver, blir gravid og føder et friskt barn.

Håper dere lykkes snart igjen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...