Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Uff, ikke noe moro å få dårlig service nei. Håper du finner en bedre salong og drømmekjolen din et annet sted. Tror det er lurt å prøve flere kjoler og flere forskjellige typer kjoler også, men selv var jeg ikke så lur... falt pladask for den første jeg prøvde... tittet litt etterpå da, men ingen var så fine :) Og nå som jeg har betalt depositum og ikke bør ombestemme meg, ja da blir jeg selvfølgelig usikker...

Håper du finner drømmekjolen din!

:klem: fra Lisee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Skal ikke være lett nei... :forvirret:

Kjipt med dårlig service da. Kanskje du kan ringe å høre om hun som var der sist kan hjelpe? ;)

Jeg tviler på jeg finner kjole imorgen, men prøver ;)

Ha en fin dag :klem:

Snakket mer om barn med mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
:klem:

Skal ikke være lett nei...  :forvirret:

Kjipt med dårlig service da. Kanskje du kan ringe å høre om hun som var der sist kan hjelpe? ;)

Jeg tviler på jeg finner kjole imorgen, men prøver ;)

Ha en fin dag :klem:

Snakket mer om barn med mannen?

Ja , jeg skal definitivt be om å få hun andre neste gang.

Nei, vi har ikke fått snakket noe mer om prøving.

akkurat nå er både han og jeg inne i en hektisk periode med skole så ikke det rette tidspunktet nå.

Men, jeg får bruke min kvinnelist , så blir det nok futt på sakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, helt utrolig at folk kan være så lite serviceinnstilt på sånne steder! Det er jo så viktig!!

Der jeg har bestilt kjolen min, er det også ei dame som jeg syns er litt spesiell..hun var så bestemt og sikker på hvilken kjole jeg ville passe best i, så jeg måtte etter hvert si ifra at det ikke var noe vits i å prøve mange av de kjolene hun fant fram.. :forvirret:

heldigvis likte hun den jeg valgte tilslutt da..men jeg føler at hun kun prøver å selge, gjør liksom ingen ting for å være snill og hjelpsom, alt ender i at jeg må ha ditt og datt til, og at alt bør kjøpes på salongen hennes..

Blir trolig kun kjolen jeg kjøper hos henne, sko og slør har jeg, underskjørt vil mamma sy osv..hun blir vel ikke blid når hun finner ut det tenker jeg.. :ler:

Håper du får tak i noen andre som er flinkere og koseligere, er jo veldig viktig når man skal velge Kjolen ;) Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at du sitter igjen med en dårlig opplevelse av noe som egentlig skal være kos!!! Du bare MÅ finne deg en annen salong, det skal jo ikke være slik. Hun jeg hadde, var så flink og hjelpsom.

Ønsker deg en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Stikker bare rett innom for å si :vinke: til alle dere jenter. Er midt inne i en veldig travel tid nå og har lite tid til k.g akkurat nå , men jeg har ikke glem t dere og kommer sterkt tilbake :)

Gleder meg til desember da roer ting seg for meg , gleder meg da til å dille på med juleting .

Kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med dårlig service, ja! Jeg er enig med alle de andre her, prøv i alle fall ett sted til. Det kan jo hende de har noen andre kjoler også.

Lykke til med alt du skal ordne de neste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! Håper alt står bra til selv om du har mye å gjøre for tida! :klem: Typisk at det er kjempetravelt før jul ja, blir skikkelig godt med ferie!! :nisse: how how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter ny dagbok (igjen ja ) ettersom jeg har fått opp min dagbok på Google's søkeside flere ganger når jeg har søkt på saker & ting ang feks bryllup. Tar ikke sjangs på å bli gjenkjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Da er jeg tilbake for fullt igjen her på k.g :ler:

Ferdig med eksamener og fikk nettopp tilbake et eksamensresultat, det ble en B- må si meg veldig fornøyd med det.

Har blitt lite bryllupsplanlegging i det siste og jeg som er så gla i julen har nok med juleplanleggingen.

Men noe har jeg da gjort:

Har bestilt med en ny time til prøving av kjoler- denne gangen på en annen butikk.

Snakket nettopp med min morfar om han ville følge med opp kirkegulvet, og han sa at han skulle gjøre det hvis helsen han holdt- så jeg håper han kan for det hadde betydd mye for meg :)

Min bror skulle kanskje han følgt med opp , men det ble så mye styr fra min mor sin side.

Denne helgen har jeg bare vært med barna mine og kost oss-har fått laget nordlandslefser, det er bare nam-nam.

Meg og den ene forloveden min ble enige om å gjøre ferdig innbydelsene i januar, må få de ferdig da jeg må få sendt noen til utlandet.

Jobben som jeg søkte på -fikk jeg og det er jo kjempekjekt :) , men har takket nei til den og spurte arbeidgiver de kunne ha "døren på gløtt" senere og det skulle de.

Må igjen noen helt ufarlige operasjoner og da måtte jeg ha begynt arbeidet mitt med sykelmelding og det syntes ikke jeg blir rett ovenfor arb. giver, sa dette til de og de virket positive til at jeg var ærlig , så jeg tror ikke at den "døren er lukket".

Ha en super kveld alle sammen og kos dere i vinterlandskapet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med så bra eksamensresultat og med jobbtilbud. Så kjekt at du har noe å falle tilbake på skulle det drøye med å få drømmejobben!!

Ønsker deg en riktig fin uke høstdamen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...