Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

:klappe: med bra resultat! :klem:

Og jobb!! Så gøy da! :-D

Ja, jeg må også få ferdig invitasjonene, gleder meg sånn til å sende de avgårde!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinke høstdamen!! :klappe: En B er jo kjempebra!!! Herlig å få litt lønn for strevet! Syns du er veldig snill som er ærlig ovenfor en evt arbeidsgiver, det er nok pluss i margen! Godt å vite at du kan få jobb der senere da! Ha ei fin uke vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså

Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Epica : ja, jeg har hatt en herlig dag, bare slappet av og begynt å pynte til jul, Livet er herlig,God :klem: til deg.

Maibrud,Markblomst;Littjtuppa og becomingbride en god :klem: til dere også.

HAr ikke så mye vettig å komme med nå så jeg tror jeg rotner meg litt til -skal snart se judging Amy.

HA en avslappende kveld jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Er det noen som skjønner hvorfor det står advarsel nedenfor navnet mitt, oppdaget det nettopp -skjønner ingenting jeg - har jeg vært slem jente eller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en slik under avartaren sin. Det er bare du som kan se din egen, ingen andre. Derfor kan vi ikke se de andres. Har nemlig spurt om det samme for en stund siden.

Ingen fare høstdamen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Skal vekk i helgen så jeg så dere får kose dere masse.

I dag skal jeg prøve kjoler igjen , håper på drømmekjolen idag.

God helg til dere allle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ville legge igjen et spor her også! :klem1:

Ser du skal bort i helgen, så da må du kose deg kjempemye!

Begynner å komme meg av forkjølelsen, så da håper jeg på litt mer aktivitet fra min side!

God helg!

:klem:

(Husk å være med i Gjettekalenderen da, for den som har flest riktige beskrivelser vinner hele konkurransen! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

HAR FUNNET DRØMMEKJOLEN- JIPPI

IKKE SÅ VERST PRIS HELLER 11600

HER ER KJOLEN http://www.marylise.be/

GÅ TIL COLLECTION OG DERETTER TRYKK PÅ DAPHNE

mÅ bare si at det var godt å endelig å ha funnet den.

Prøvde en designerkjole til kr 21000 -det var kjempespeiell- me betaler ikke så mye for en kjole og den jeg nå har valgt falt jeg for med en gang-forloveden min sa at kjolen var helt meg og det følte jeg også.

Så nå kan jeg konsentrere meg om smykker og undertøy og sko, dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, gratulerer med kjole!! Den var kjempefin!! :klem: Tenker du er fornøyd nå ja, og prisen var ikke så ille heller! Herlig å ha den i boks!! Hvilken farge er det på kjolen? Skal du har slør og/eller tiara?? Nysgjerrig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Gjest høstdamen

Jammen lenge siden jeg har vært innom nå :)

Er veldig opptatt nå med skolen, skal være glad når jeg er ferdig til sommeren og kan begynne å jobbe.

Så jeg kommer nok innom av og til , men det blir nok ikke mye k.g på meg før i april igjen.

Men siste nytt er iallefall:

-Kjolen er funnet , men det har jeg nevnt, måtte bestille ny da kjolen hadde flere feil.

-Funnet slør. Lurer her på en ting: sløret er fra 2003 og jeg må betale full pris - er det riktig eller?

Damen i butikken sier at sløret produseres ennå- men det er bare tull- har undersøkt og sløret er ikke lengre i produkson- burde jeg ikke da fått avslag?

-Har funnet brudepikekjole, syntes den er kjempesøt :)

-Tror smykke,øredobber og armbånd er i boks. Det er nemlig designet egne smykker til mary lise kjolene.

Ellers må dere alle ha en super kveld, titter innom når jeg kan

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greitt med skolen :klem: Lenge siden!

Hvilken kjole har du kjøpt? :hoppe:

Kanskje du skal høre med en annen salong ang sløret...?

Planer for helga? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...