Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Gjest høstdamen

Da er jeg i gang med bryllupsdagboken min (måtte ha litt hjelp fra en mer erfaren bruker for å komme igang med bryllupsdagboken, Takk Veslo :ler: .

Frieriet kunne ikke ha blitt bedre. Han gikk på kne mens vi var i lag med våre beste venner og brente bål og drakk rødvin. Det var stjerneklart og vi hadde fått opplevd noen stjerneskudd på himmelen også. Nervøs stakkar, gikk han ned på kne og fridde. Både meg, superhelten min og vennene våre grått en skvett. Og nå skal bryllupet stå neste august. Perfeksjonist som jeg er, er planene allerede i gang. Har bestilt kirke og lokale. Skaql å prøve bryllupskjole 24. september,Gleder meg,jippi.Nok for denne gang see you soon.k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med forlovelse og dagbok!!! Så flink du er! :) Planlegging er gøy, vettu!! Og her inne kan du finne myyyyykje hjelp!!!! :) Gledar meg til å høyre meir frå deg!!!

Eg skal forresten også prøve kjole den 24. september!! Hihi....

Kor i landet er de frå, forresten? Og kor gamle er de (om eg får lov å spørre....?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei høstdamen!

Vil ønske deg :velkommen: jeg! Må nok også si meg enig med de to siste talerne...Virkelig vanedannende! Får masse bra tips og råd da ;)

Håper du vil trives her inne og lykke til!

Håper vi snakkes mer her inne i Bryllupståka :ler:

:klem:

_nybegynner-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

16/09 Tusen takk for alle flotte meldinger, Dere er supre. Ja , jeg har skjønt at dette forumet er farlig gøy, har allerde beynt å bli tålig avhengig :ler:

Kanksje jeg skal fortelle litt om oss.

Vi bor på vestlandet og begge to er studenter. Jeg er ferdig med studier til sommeren, :hoppe: Vi har barn og er i begynnelsen av tredve årene.

Det var litt informasjon om oss. :) Må si at det er mye bra tips å få her inne og mye hyggelig mennesker.

i morge skal vi opp til svigers og planlegge bryllupsmiddagen. tror vi går for hjortefilet eller lignende. Det var alt for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere er godt igang! Det er lurt... Har funnet ut at den o store dagen krever MYE planlegging i hver minste detalj :) Men veldig moro vel å merke ;) Lykke til videre da.

:klem: Bethina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Høstdamen. Er også augustbrud 2006 - datoen er satt til 26.08. Når i august skal du i ilden?

Blir spennende å følge planleggingen din videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjortefilet er jo fantastisk godt!! :sikle:

Vestlandet sier du, det er ikke designerdagen til B.A. du skal på da, siden det er 24 september du skal prøve kjole?? :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen

ja, da er jeg tilbake igjen. Pc funket ikke i går :tristbla: Driver på men obligatorisk opplegg på skolen nå og merker at jeg er bra sliten nå , men må drive på med litt planlegging :) Ser at andre har tatt en oppsummering på hva som er klartgjort , tenkte jeg skulle gjøre det samme:

Lokale: er bestilt

Toastmaster: er bestilt

Middag: nesten klart, skal ha møte med kjøkkensjef på hotellet om 2 uker

Bryllupskake: ikke klart, men kanskje svigerfar lager den

Fotograf: ikke klart

Kjøretøy: nesten klart, skal ha hest og vogn hvis fint vær, ellers en veteranbil

Forlovere: klart, har valgt to stykker, klarte ikke å velge mellom dem så da spurte jeg likegodt begge.

Frisør: klart

Kjole til brud: ikke klart

Klær til brudgom, brudesvenn og brudepike: ikke klart

Blomsterbukett. Ikke klart

Musikk til festen : får ikke svar før ut på våren

Kjekt å se at det er endel igjen å gjøre , så jeg ikke går tom for arbeid /planlegging :ler:

Det var alt for denne gang.

See you soon :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke: Så koselig at du stakk innom meg! Så mange dagbøker å følge med på, går litt i surr for meg ;)

Dere har en del klart da, ganske likt som oss egentlig.. Lilletuppmannen syns jeg stresser fælt med bryllupsforbredelsene, men tida går jo så fort, så man bør ha mye klart også! Håper det blir en stabil og fin augustmåned, har ikke lyst på sånn høstvær som det har vært mye av i sommer.. Sol og blå himmel *drømme*

Høres så idyllisk ut med hest og vogn da, ville gjerne hatt det vi også, men selskapet blir ca tre kvarters kjøring fra krirka, blir litt langt..må finne en fin bil, onkel har en stilig en ;):reise:

Har du prøvd kjoler da? Funnet noen du liker? Vil gjerne se bilde av sånt!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...