Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Når du gifter deg? ;)

Gaveboksene var så søte..

Prøver å komme på en bra ide til bordkort jeg også.

Kos deg med planlegging, kommet langt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei høstdamen!

Pilates har jeg også trent litt på tidligere, utrolig tungt egentlig! Problemet mitt er ryggen, fikk veldig vondt og måtte bare la være. Synd, for det er utrolig effektiv trening!

Kikket på kjolen din her en kveld, og den var kjempefin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ide til bordkortene!

Vi bestemte allerede i 2004 at bordkortene våre skulle være en type "gaver" med en liten overraskelse inni. Både jeg og mange i familien min er ganske nyskjerrige, så en slikt bordkort blir midt i blinken! :ler:

Ha en fin onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Når du gifter deg? ;)

Gaveboksene var så søte..

Prøver å komme på en bra ide til bordkort jeg også.

Kos deg med planlegging, kommet langt? :klem:

[/quote

takk for besøk i dagboken min :)

jeg skla gifte meg 12.08.2005.

Tror jeg har kommet et stykke med planleggingen.Skal få se om jeg ikke kan fa lagt ut en oppsummering over saker og ting som er klargjorte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
Hmm, jeg har aldri prøvd pilates. Blir det en form for styrketrening, eller har det kondisjonseffekt i tillegg?

hei Bett 1.

Pialtes trening går mer på styrketrening. Kan også si at pusten er sentral i denne treningsformen. Blir utrolig av slappet av denne type trening, og for meg er det veldig bra er en slik "stressehøne" i hverdagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
Flott ide til bordkortene!

Vi bestemte allerede i 2004 at bordkortene våre skulle være en type "gaver" med en liten overraskelse inni. Både jeg og mange i familien min er ganske nyskjerrige, så en slikt bordkort blir midt i blinken! :ler:

Ha en fin onsdag!

:klem:

JA, jeg syntes det er god ide og gi gjestene en liten gave.

Siden familien din er "litt nyskjerrige ", kan du vel ikke fortelle her på kg. hva som skal være inni boksen?Du har vel kanskje noen spioner her på kg. innimellom da? :ler: Men hadde vært morsomt å vite hva du har tenkt påå som overraskelse. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

:klem: til becomingbride, Bett1, Maibrud, Dark angel og veslo for at det tar tiden å ttiter innom meg.

Må si at jeg har hatt litt tunge dager nå ,derfor har jeg ikke vært så ivrig i min egen d.b, men jeg kommer sterkt tilbake.

Skal ha møte med kjøkkensjefen på hotellet i dag for å avgjøre menuen, blir spennede. Skal komme tilbake med referat.Ellers må dere alle ha en fin dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til becomingbride, Bett1, Maibrud, Dark angel og veslo for at det tar tiden å ttiter innom meg.

Du glemte jo meg... :plystre:

:erter:

Ja, jeg er litt småparanoid på det med snik-kikking her på KG, det er jo en del som vet at jeg henger her. :ler:

Jeg skal skrive om bordkortene i dagboken min. :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
Du glemte jo meg... :plystre:

:erter:

Ja, jeg er litt småparanoid på det med snik-kikking her på KG, det er jo en del som vet at jeg henger her. :ler:

Jeg skal skrive om bordkortene i dagboken min. :Nikke:

:klem:

Glemte deg ikke i tankene mine, men på papiret. Skal ikke skje igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Da var jeg her igjen :)

Som sagt var vi i møte med kjøkkensjefen igår og diskuterte meny.

Veldig hyggelig type, denne kjøkkensjefen. Han gav oss endel tips og tilslutt endte vi opp med denne menyen:

FORRETT:

Ristede kamskjell med basilikumsaus, servert på finskårne grønnsaker i sprødeig.

HOVEDRETT:

Hjortefilet med fløtesaus(tilbehør:sopp,diverse grønnsaker, rognebærgele,tyttebær,fylt tomat med russiske erter.

Hovedretten skal severes med mandelcroket poteter og fløtetpoteter(min favoritt :sikle: )

DESSERT:

Panna Cotta med likørmarinerte jordbær.

Var litt usikker på forretten, men snille kjøkkensjefen gikk rett inn på kjøkkenet og laget en forett til oss slik at vi fikk smake. Den var helt fantastisk god :hoppe: , så forretten kommer vi ikke til å forandre på . Tror heller ikke vi kommer til å forandre på resten heller , men det er jo en stund til bryllupet ennå -så en vet aldri.

HVa syntes dere om menyen? Vi liker jo alle forskjeliige ting, men det hadde vært gøy med en tilbakemelding, ris som ros :)

Ha en matrik dag , alle der ute :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen
Eh, bryllupsdatoen din høstdamen 12.08.2005, den stemmer vel ikke helt ;) Eller????

Hjelp, ger har det gått fort i svingene, for nå håpe at jeg ikke er gift ennå, da har jeg iså fall gått glipp av hele bryllupet vårt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

den menyen der hørtes helt fantastisk ut. Jeg personlig liker alle 3 rettene supergodt!!

Ikke sant kamskjell er godt ja?? Nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en herlig meny :Nikke: Også litt utenom det vanlige.. Hva består desserten av?? Er ikke så veldig dyktig på det språket der ;)

Ha en god helg høstdamen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...