Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Gjest høstdamen
Glad for å høre at det gikk bra på sykehuset og at du føler deg litt tryggere nå!

Forstår godt hva du mener med at dette ikke er rette stedet.. Nå har jeg valgt å skrive littegrann om hva jeg sliter med nå om dagen, men det var rett og slett fordi jeg følte et behov for å "skrive det ut" og ikke orket å starte en ny dagbok med sykdomsprat..

Uansett så er det mange du kan prate med her på forumet, som også har barn og/eller har hatt mye kontakt med helsevesenet. Skulle du trenge å prate litt, så er det bare å sende en PM! :klem1:

Gleder meg til å se bordkortene og invitasjonene dine, de høres kjempestilig ut! :hoppe:

Ha en fin helg, Høstdamen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstdamen

Har ikke fått skrevet her i helgen da jeg har ligget flatet ut med flunsa eller noe er fremdeles ikke bra og feberen stiger-hurra for influensatiden :klappe:

Så det har ikke blitt noe laging av invitasjoner.

God klem til dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Fikk bare tiitet innom et par dagbøker, orker ikke mer i dag,men lover å se i titte innom resten imorgen, da er sikkert formen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! stakkars deg!! :klem:

God bedring!!

Føler på meg at jeg også får det snart, pleier å skje sånn på høsten/vinteren.

Ta vare på deg selv og kos deg det du kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Huff da, så kjedelig å være syk. Håper du blir fort frisk.

og så bra at turen til tigerstaden ble avklarende da! sånt hjelper alltid. Hjertet ditt letter du levsagt dere det passer deg best. Skjønner deg godt om du mener dette ikke er plassen, men er sikker på at om du skulle ombestemme deg, så er det mange som vil støtte dine tanker.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring Høstdamen! :blomst:

Håper du blir fort frisk igjen! Liker du honning? Det pleier å gjøre meg fort frisk, pluss at få ting lindrer bedre i halsen når den er sår og vond enn nettopp honningen!

Ha en så god mandag som mulig! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Takk for alle gode meldinger fra dere ,det varmer.

Å varmt er det :ler: ,blir ikke kvitt feberen, så hvis den ikke gir seg snart blir det en tur til lege.

Men så altfor dårlig er jeg ikke , har nemlig fått tatt litt telefoner i dag angående bryllupet. Skal ha møte med hotellet på torsdag ,slik at vi får diskutert kuvertpris og litt diverse.

Ringte også brudesalongen som jeg besøkte sist for å høre om resten av kolleksjonene var kommet i butikken, men de kom i november- så jeg får smøre meg tålmodighet.

Skal se om jeg ikke får laget noen invitasjoner i kveld,hadde vært kjekt.

Der kom barn nr 1.,ja-ja da er det bare å begynne på middag.

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke: Å prøvelage invitasjoner osv er kjempegøy!! Blir spennende å se hvordan de blir, er gjerne med og forteller hva som er finest vettu ;) Skjønner at du blir utolmodig på å prøve de nye kolleskjonene ja, jeg skal få kjolen min i midten av november, skulle ønske vi kunne skrudd fram tiden en måned!! Satser på at det går fort..Lykke til med hotellmøtet, på torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Ja,da har jeg vært hos legen, og han var ikke mye fornøyd hadde et for høyt bennelsenivå i kroppen- og fikk konstantert lungebetennelse. Idag er formen bedre og jeg skal opp til den ene foloveren min og legge en "slagplan" for møte på hotellet i morgen.

Skal gså få laget noen eksempler på invitasjoner,skal få prøvd å lagt de ut på k.g i morgen.

Ellers har jeg nå bestilt fotograf, fikk helt :hakeslepp: da jeg fikk prisene.

For 18 bilder i album+50 stk takkekort var prisen:4350

For 18 bilder i album+50stk takkekort+forstørrelse av et bilde32x40 var prisen:5100

Var ikke dette dyrt?

Ellers ha jeg vært på skolen idag, med feber og en hoste som som "brakte" igjennom forelesningsrommet :ler: tror ikke jeg var så mye populær hos foreleser :sjarmor:

HA en koselig høstkveld alle sammen

Og en :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lungebetennelse må tas på alvor, vet du! :fy_fy::fy_fy: Ta det nå pent og forsiktig og ikke overbelast deg!

Det blir spennende å høre om hotell-møtet i morgen! For jeg regner jo med at vi får full rapport. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Huff da, så lei med lungebetennelse. Må passe dg nå, så du blir fort frisk.

venter spent på prøve-invitasjoner, og "referat" fra hotellmøtet ;)

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei håper det går bedre med deg,du har vel ikke smittet meg? :sjokkert::)

er hjemme fra jobb idag også off noe drit.

vi har bestilt fotograf og de tar 5500.

en annen vi ringte til tok 4900,

det er så forskjellig.

er det menyen dere skal bestemme?

hva for noe godt skal dere ha?

:sikle:

ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, vet hvordan det er å sitte og snufse og hoste på forelesninger..ikke alltid like populært nei :roll: Men du er tøff som møter opp, selv om du sikkert burde vært hjemme.. God bedring og lykke til på hotellmøtet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...