Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! :vinke:

Lenge siden sist!

Høres ut som en bra deal dere har gjort med lokalet ja! :Nikke:

Hvordan går det med deg ellers da, er du frisk igjen nå eller var det noe spesielt de fant ut hos legen?

Håper du har det fint!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Wow- når er det lenge siden jeg har vært her, fikk nesten abstinens nå :ler:

Jenter:Takk for alle hilsner :hjerte:

Det har vært noen travle uker nå - med eksamener og sykdom, så tiden min har gått til å til det.

Skal ikke begynne med å syte og klage for jeg har et veldig godt liv, men de siste ukenen har vært beintøffe. Siden jeg ble syk med lungebetennelse har jeg ikke kommet meg helt ennå. Blodverdiene mine er ikke slik de skal være selv om jeg er kvitt lungebetennelsen med antibiotika.

Er bare så trøtt ogvil sove hele tiden. men det er vel gansle vanlig når jeg forsatt går med betennelse i kroppen, vi får håpe de frinner ut av det.

Idag leverte jeg inn en todagers eksamen og det var deilig-JIPPI

Skal bli godt å bli ferdig med bachelor grasen min til sommeren.

Når det gjelder ting og tang på bryllupsfronten har det skjedd lite.

Får som sagt ikke lagt inn bildene av invitasjonene og boksene- får det bare ikke til :sur: .

Tenkte jeg skulle ringe til brudesalongen på mandag og bestille meg time til å prøve kjoler for nå er hele kolleksjonen kommet.

Gleder meg :hoppe:

Har vært vekke fra barna i to dager nå grunnet eksamen- og gud hvor herlig det var og komme hjem igjen

:hjerte::hjerte:

Da jeg kom hjem igjen idag hadde typen laget hjemmelaget pizza- og det er stort for han , for han er ikke så hjemlig av seg- og alt dette strevet for å glede meg :hjerter::hjerter::hjerter: ,han er bare nusselig :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann gooooood helg så koselig at han har tatt seg tid til å lage noe godt til dere....skal ikke mye til for å smelte oss jenter :sjarmor:

synd du ikke kan være med oss på søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ikkje kan vere med på sundag ja, men håpar vi får sjanse til å treffes seinare!!!! :) Eg sleit også lenge med lungebetennelsen min i haust, håpar du blir bra att snart... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill han er som lagte pizza til dere da!! ;)

Gleder meg til å høre om kjoleprøving!! Jeg skal til salongen neste tirsdag..:)

Javel.. du er litt babysyk?.. :sjarmor: Tenkt på når dere skal prøve?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det endelig med ro til du er frisk igjen Høstdamen, for man bør ikke spøke med ettervirkninger av lungebetennelse! :klem:

Synd du ikke kunne komme på messen i helgen, men med mindre det blir bedre imorgen var det ikke så mye å gå glipp av. :sjenert:

Kos deg på lørdagskvelden!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Skal kjoleprøving igjen på fredag :hoppe:

Skal prøve kjolen som jeg likte forrige gang -pluss mange andre. Håper jeg finner kjolen min denne gangen.

Idag har jeg bare rotnet meg hjemme og skulket skolen-fy og fy ;)

Har tre eksamener denne mnd - skal være gla når denne mnd er over.

Tror jeg begynner å bli galen -skjønner jeg har blitt helt galen på sudoku-klarer ikke og legge det ifra meg-ikke greit å ikke ha nor å gjøre på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvor heldig du er som skal prøve kjoler :hoppe: Jeg må snart hente min, da det er snart 3 mnd siden jeg kjøpte den. Gleder meg masse til å se og prøve den igjen!!

Ønsker deg masse lykke til med eksamene høstdamen! Skjønner godt at du gleder deg til at denne mnd er over ;)

Og tilslutt en god bedrings :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

:klem: til dere og maibrud og Becoming bride.

JAaaaaaa :nisse::nisse: jul er gøy , elsker å shoppe julepresanger og da får jeg jo ta ut litt av shoppoholikeren i meg :ler: - bare synd det går sånn utover lommeboken(til typen :sjarmor: )

Nå skal jeg :sove: , ha en god natt alle sammen og gode drømmer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

:klem: til deg og Gika.

I morgen er dagen for kjoleprøving, gleder meg som et barn. Skal ha med meg min søster og den ene av forloveden min. HAr en god "magefølelse" at jeg finner kjolen, hadde vært deilig og fått den i boks.

Ellers er det lite planlegging, går mest i eksamener.

Skal søke på jobb, og pratet med sjefen idag, så imorgen skal jeg innom med en CV. Hadde vært kjekt å fått denne jobben.

HA en super kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen

JA da har jeg vært å prøvd brudekjoler igjen.

Ble kjempeskuffet denne gangen- ikke mye service å få :tristbla:

Forrige gang jeg var i denne butikken var servcien bra, men fikk en annen dame denne gangen.

Prøvde kjolen som jeg falt for forrige gang- og jeg er fremdeles like usikker.

PRøvde mange kjoler - og ble sittende igjen med 3 stykker.

Skal ned og prøve disse i januar.

Tror jeg må ta meg en tur på andre salonger og prøve-kanskje jeg finner den rette der :)

Ellers har helgen vært stille og rolig.

God :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt!

Hvis du er så usikker så ville jeg prøvd andre salonger og gjerne andre typer kjoler også!

Håper du får en bedre opplevelse neste gang!

En kjapp natta :klem: fra Lúthien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...