Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok


Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest høstdamen

Hvilken herlig morgen :-D nå er det bare 2 dager til jeg skal prøve kjoler, det blir gøy.

Meg og typen er blitt enige om å ikke bruke mye penger framover og spare masse. Men hva gjør jeg, jo, jeg går hen å kjøper meg sko til 1200 spenn: de rike har det godt :ler: .

Luthien: har du bestilt deg time til designerdagen?toastmasteren vi skal bruke er en god kamerat av svigerfar og typen min.Har vært på et bryllup hvor han var toastmaster og der gjorde han en god jobb. Han er flink til å lage romantisk stemning og dette skal være en dag hvor alt skal være et eventyr for oss.

Bett1:svigerfar er kokk, men han har laget kaker til begge våre barn når de ble døpt.

Vi har nå funnet ut at vi vil ha solist i vielsen. Har funnet både sang og solister.

Sangen vi skal ha heter: "all i ask of you" , med Andrew Loyd Webber. Må inrømme at det skal bli tøft å høre den i kirken, for jeg blir alltid så rørt av sangen, så her er det bare til å ta på seg vannfast mascara :ler:

Dette er en duet, så jeg har funnet en mannlig og en kvinnlig solist for denne sangen.

Utmarsjen fra kirken blir med Edvard Grieg"bryllupsdag på Trollhaugen".

Lurer også på om jeg skal gå opp kirkegulvet alene,siden jeg "ikke" har en far.Da vil jeg at barna våre skal gå foran meg.

Har tenkt at sønnen vår på 7 skal bære ringene og jenten vår på 4 skal strø roseblader. Hva mener dere om dette?

:klem: til dere alle og ha en inspirasjonsrik dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så godt høre flere som tenker på å gå opp kirkegulvet alene. Jeg går også med tanker om det, men er litt usikkert på hvilke rammer vi da skal ha rundt det med hensyn på brudepiker/brudesvener. Har flere aktuelle kandidater så må egentlig bare bestemme oss for et antall. Høres jo veldig romasntisk ut med barna som går foran med ringer og roseblader da!

Du har jo veldig mye i boks allerede da! For det er vel neste høst du gifter deg, ikke denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit med alle ting som falle på plass. Toastmaster-jobben synes jeg er utrolig viktig, så da er det jo ekstra godt med en dere har sett "in action" fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Vi har et toastmaster-problem! Aner ikke hvem som kunne passe til den jobben..

Jaja, det dukker vel opp en potensiell en eller annen dag! :ler:

Synes det høres flott ut å gå alene jeg, hvis det er brudepiker/brudesvenner der også. Ellers blir det gjerne litt "ensomt". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så romantiskt frieri :hjerter: Kan nok fint forestille meg at intet øye var tørt i dette øyeblikket!!

Ellers må jeg jo si at du har fått en del på plass.

Toastmaster er viktig. Var det selv i et bryllup for 2 uker siden. Jeg og gjestene hadde det så gøy og koselig. Hadde full kontroll på alt, så dette var suksess(masse humor ;) )

Vi mangler bare at sambo spør han som vi vil skal være toastmaster for oss. Så vi har iallefall klart hvem vi skal spørre.

Ha en riktig god helg høstdamen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Var du hos B.A. i dag?

Jeg glemte jo helt å spørre hva jeg skulle se etter, og det var så mange bruder der at du kunne vært hvilken som helst av de..

Jeg kom litt senere enn jeg skulle jeg, for det skjedde så mye annet idag også. Når dro du derfra?

Lúthien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang linken din høstdamen; Veslo er ganske så dreven på det feltet der. Hun kan nok hjelpe deg, så du får linken din til å virke :Nikke:

Hvordan gikk det med kjoleprøvinga??? Venter spent på innlegg nå.. Fant du drømmekjolen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Psst: Nå må du oppdatere litt her snart! :ler:

Linken din virker nok ikke, for det er ikke en url som ligger der. Det ser ut som ren tekst.

Kopier dette inn i signaturen din på kontrollpanelet, så fjerner du det mellomrommet jeg la inn etter første [ tegn og før siste ] tegn:

[ URL=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=149327]Mine skriblerier[/url ]

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Hadde nettopp skrevet om kjoleprøvingen min også klarte jeg og slette alt :frustrert: E det muli :kjempesinna: må begynne helt på nytt, ikke greit og være helt vims :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Da prøver jeg meg igjen...puh.

Har vært å prøvd brudekjoler nå, det ble både opptur og nedtur. Den første brudesalongen jeg var på denne dagen ble var en skikkelig skuffelse,har hørt så mye positivt , men her var det ikke mye å finne av brudekjoler.grunnen vr at de hadde salg, men hadde og fått inn noe nytt. Kjolene butikkdamen fant fram til meg var grusomme på. Pupper :sexy: ble skvist inn og jeg så 10 kilo tyngre ut.

Jippi, tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til denne salongen :riste: .

Men nok klaging nå , den andre salongen jeg skulle til denne dagen ble en gledelig overraskelse, her var det nok av kjoler å boltre seg i , Selv om eg bare fikk prøve Maggie Sottero. Er ikke så gla i disse kjolene, selv om de er helt fantastiske på andre, er liksom ikke helt meg. Men prøve skulle jeg.

Kjole1: Den hadde et flott skjørt, litt barokkstil, men den satt ikke som den skulle oppe.

Kjole2: Var så som så, fin men kjedelig

Kjole3: Satt fint på ,men var altfor romantisk for meg.

Nå var jeg på vei å gi opp, det tror jeg salongdamen holdt på å gjøre og :ler: .Forloveden min kom med siste kjolen og sa at den måtte jeg prøve, Det var den første kjolen som jeg hadde prøvd den dagen som liksom var meg.

Kjolen var flott , hadde broderier (bronsje)på skrått oppe. Ble enig med salongdamen om å henge den vekk.

Etter å ha "tygget" på denne kjolen noen dager, tror jeg ikke at det blir denne.Å jeg blir sååååå misunnlig på de som har funnet drømmekjolen sin.

I morgen skal jeg prøve nye kjoler, der har de balnt annet Pronovias-gleder meg.

Heldigvis har jeg god tid til å finne meg kjole,men jeg er en utålmodig sjel.

Må også fortelle at jeg fikk tilbake eksamensresultatet mitt idag-ble :hoppe:gla.

HAr begynt å surfe på noen engelske sider , og tror jeg har funnet ut hvordan jeg vil ha bordkortene. Skal prøve å få lagt ut noen bilder av de,hvis flaksen er på min side og jeg ikke roter til alt :-D

Luthien: ja, jeg var på designerdagen, gikk kl. 1600 ,sto du i køen ved disken da?

:klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge med på kjoleprøvingen din høstdamen :Nikke: Det er ikke enkelt å finne "the one" Må bare prøve, og prøve!!

Har du sett for deg hvordan du vil at den skal se ut??

Gleder meg til å lese nytt kjolereferat imorgen!!!

Forresten gratulerer med bestått eksamen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel berre spennande å framleis kunne jakte på drømme-kjolen vel? Du har kosleg tid i møte!! Hehe.. Eg gledar meg forresten til å sjå invitasjons-bilete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så spennende med kjoleprøving! :hoppe: Skjønner at du gjerne vil ha kjolen i boks, men det er jo veldig gøy å prøve og! Kunne gjerne ha prøvd flere titalls kjoler til jeg, men tror ikke jeg ville funnet noen som jeg liker bedre enn den jeg har bestilt så ;) Du må virkelig nye det! Gleder meg til å prøve kjolen min igjen, kommer i midten av november tror jeg.. :hoppe:

Hadde vært arti å sett hvilken type kjole du ser for deg, kanskje du kunne lagt ut noen linker? ;) Lykke til med prøvinga i morgen da, plutselig finner du DEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var nok ikke meg. Vi var sterkt forsinket, så jeg tror ikke vi kom før i halv fem tiden.

Synd du ikke fant noe da, men maggie-kjoler er veldig "standard"kjoler, og det er ikke alle de passer på. Gleder meg til å høre om erfaringen med Pronoviaskjolene, jeg vet hvor du har tenkt deg! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...