Gå til innhold

Høstdamens bryllupsdagbok

Gjest høstdamen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest høstdamen

Gika,Markblomsten,Becoming Bride,Minnimy,Litjuppa,Veslo og Nevesta :klem:

Minnimy og Nevesta: Takk for hilsen i d.b min, alltid kjekt å se noen nye tar turen inn her.

Skal skrive inn referat fra hotellmøtet senere. HAr fått laget en invitasjon, men jeg får ikke til å legge det inn her- Får beskjed om at jeg ikke har tilgang.Kunne noen hjulpet meg med noen tips om hvordan jeg skal få lagt inn bildene?

Nå skal hele familien ut på tur-i øsepøse vær, men det finnes ikke dårlig vær-bare dårlig klær.

Er litt usikker på om jeg skal ta meg en fest i kveld,har litt lyst men er redd jeg ødelegger hele antibiotika kuren,jeg får se-Pils/vin frister skikkelig

:sikle:

Ha en flott dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre utover kvelden :klem:

Legger du invitasjonene i galleriet? Det skal gå an, tror du må lagre de som Jpg istedenfor Gif..

Ellers...så er det bare supermedlemmer som kan legge bilder her i innlegget.

Jeg vil se!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Da har jeg vært igjennom hele dagboken din! Mente jeg hadde vært her før, og det viste seg at det var rett etter at du åpnet den, og etter det har jeg visst vært litt sløv, så her var det mye å oppdatere seg på.

Menyen deres høres nydelig ut! Var ting der jeg ikke hadde hørt om (desserten, f.eks), men med forklaringen som ble gitt, hørtes det virkelig ut som noe man burde prøve.

Kjolen er også flott. Kan tenke meg at du blir en strålende brud! Ser dessverre ikke for meg at min kropp ville passet inn i noe sånt, da, med mindre jeg skal se gravid ut uten å være det... Godt det finnes kjoler for enhver kroppsfasong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det fest i går? Hvis dere var på tur i øs-pøs-regnevær og du vurderer fest regner jeg med at formen er bedre. Bra! :)

Fant du ut av hvordan du legger ut bilder? De eneste tipsene jeg har er at du må passe på at du er logget inn og at bildet er lite nok. Da pleier det å fungere for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Nå har jeg prøvd å legge inn bildene på nytt, men får det ikke til- får beskjed om at jeg har brukt opp min diskplass-skjønner ingenting jeg :klø:

Så sorry-ingen bilder ennå.

Har ikke skrevet i d.b min på noen dager nå , men det har ikke skjedd så mye.

Tok meg en fest på lørdag og det var deilig, er forferdelig lenge siden sist nå, blir liksom ikke tid til det lengre.Og det var deilig og bare sitte med gode venner og nyte både vin og deres selskap.

Når det gjelder møtet med hotellet -fikk jeg det omtrent som jeg ville-noe som jeg så regel gjør :ler:

Her er hva vi ble enige om:

tre-retter kuvertpris 575

4gl. vin til mat kuvertpris 260

jeg får selv lov til å dekke og pynte lokale selv, og da fikk vi velkomstdrinken(ca. 50 stk )+kaffi til ca.90 stk-siden vi gjør en del arbeid selv, dette utgjør 4500 kroner for oss -å har klart å spare litt inn på ting :)

I tilegg får vi gratis bryllupsuite.

Spurte om mulighet for å plassere et telt i hagen utenfor lokale-og det var også ok.

Hotellet betaler for alle blomsteroppsatsene, og de regnet med 10-11 stk,ca 3000 kroner.

Videre har vi fått til en avtale om at vi får låne en salong av hotellet dagen etterpå for å avslutte bryllupet med litt kaker og kaffi, betaler her kun for kaffien.

Er veldig fornøyd med avtalen og er super gla at den er i boks nå så slipper jeg å gruble mer på den biten.

Idag har jeg vært på skolen og hatt forelesninger i 6 timer -er ganske pumpet nå.

HAr også kommet meg med lungebetennelsen, men grubler litt på dette, siden jeg fikk noen utslag på blodprøver jeg har tatt. Har ikke fått snakket med leg ennå.

Blodprøvene jeg slo ut på var: crp(betennelse), granocytter og ige(allergi).

Sikker ikke noe å gruble på , men skal bli godt å få snakket med legen og få ting avklart.

Ha en snørik kveld(ja,det har snødd her) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow skal si du får tingene som du vil.du sparer en hel masse pga suiten koster jo en del osv wow du fortjener en stor :klappe: .

snør det der du bor? her var det 2 minus i går kveld og hva våkner vi opp til,jo øsende pøsende regn off skulle ikke vært lov :ler:

:icon_lol:

nå må du huske å slappe av inni mellom alt stresset. og :klem: til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, kjempeavtale du har fått :Nikke:

Så flink du er til å forhandle høstdamen :klappe: Bare suiten koster jo noen lapper tenker jeg !!

Ang snø. Det snødde til morran idag her også, lå et hvitt teppe over landskapet. Men utover dagen var alt borte(heldigvis)..Litt tidlig med snø alt nå syns jeg da!!

Ha en god natt, og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter meg til de andre, og synes de høres ut som en veldig bra avtale! Her er det fortsatt slaps på veiene, men det skal visst bli 10-12 plussgrader til helga. Litt variasjon, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Grattis med en superavtale.

Her lå det til orientering minst 10 cm snø i går kveld. Nå er det 2 plussgrader og dermed har den sunket litt sammen, men fremdeles HELT HVITT ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...