Annabel Skrevet 18. august 2021 #241 Del Skrevet 18. august 2021 Vet88 skrev (51 minutter siden): Vil gjerne melde meg inn her Jeg er 34, b2 og termin ser ut til å bli rundt 24.april. Vi har prøvd i godt over 1 år, så er like deler glad for at det endelig har lykkes og redd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Gratulerer sååå masse med graviditeten, så gøy at spiren satt nå! Velkommen inn hit - har lagt deg inn i terminlisten🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 18. august 2021 #242 Del Skrevet 18. august 2021 Tok ny test i dag (kalkulator med mens sier jeg er 5-3). Digital test sa gravid 2-3 uker. Litt skuffet over at den ikke sa 3+. Men er vel ingen grunn til panikk. Tiden går så sent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. august 2021 #243 Del Skrevet 20. august 2021 Ok, dette går ikke veien. Nå er det rieliknende smerter og masse blod, så jeg ser på slaget som tapt. Så får vi prøve igjen etterpå 😊 Men tusen takk for alle fine tanker og ord, dere er gode. ❤️ Det var koselig å være med her en stund. Ønsker dere andre fine og vellykkede svangerskap! 🥰 Ta vare på dere selv ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 20. august 2021 #244 Del Skrevet 20. august 2021 Rosewood skrev (4 minutter siden): Ok, dette går ikke veien. Nå er det rieliknende smerter og masse blod, så jeg ser på slaget som tapt. Så får vi prøve igjen etterpå 😊 Men tusen takk for alle fine tanker og ord, dere er gode. ❤️ Det var koselig å være med her en stund. Ønsker dere andre fine og vellykkede svangerskap! 🥰 Ta vare på dere selv ❤️ Ånei det var veldig trist å høre! 💔 Dette er jo det vi alle frykter mest, og du må dessverre gå gjennom det! Håper dere tar vare på hverandre i denne vanskelige tiden, og at det klaffer igjen med en gang dere er klar for det igjen! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. august 2021 #245 Del Skrevet 20. august 2021 nilci skrev (11 minutter siden): Ånei det var veldig trist å høre! 💔 Dette er jo det vi alle frykter mest, og du må dessverre gå gjennom det! Håper dere tar vare på hverandre i denne vanskelige tiden, og at det klaffer igjen med en gang dere er klar for det igjen! ❤️ Tusen takk, det håper jeg og ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 20. august 2021 #246 Del Skrevet 20. august 2021 Rosewood skrev (5 timer siden): Ok, dette går ikke veien. Nå er det rieliknende smerter og masse blod, så jeg ser på slaget som tapt. Så får vi prøve igjen etterpå 😊 Men tusen takk for alle fine tanker og ord, dere er gode. ❤️ Det var koselig å være med her en stund. Ønsker dere andre fine og vellykkede svangerskap! 🥰 Ta vare på dere selv ❤️ Så trist å lese 😭 masse lykke til videre, håper den sitter på neste forsøk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 21. august 2021 #247 Del Skrevet 21. august 2021 Da melder jeg også meg ut herfra. Kunne velge mellom tab og kir, så blir tab hjemme imorgen. Det var mest skånsomt og jeg håper jeg blir gravid fort igjen. Takk for gode ord og lykke til resten av dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 21. august 2021 #248 Del Skrevet 21. august 2021 lehangolta skrev (1 time siden): Da melder jeg også meg ut herfra. Kunne velge mellom tab og kir, så blir tab hjemme imorgen. Det var mest skånsomt og jeg håper jeg blir gravid fort igjen. Takk for gode ord og lykke til resten av dere ❤️ Ånei så trist! 💔 dette er så urettferdig! ta vare på deg selv i denne tøffe tiden! Så satser vi på at du slipper å oppleve dette igjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 21. august 2021 #249 Del Skrevet 21. august 2021 lehangolta skrev (1 time siden): Da melder jeg også meg ut herfra. Kunne velge mellom tab og kir, så blir tab hjemme imorgen. Det var mest skånsomt og jeg håper jeg blir gravid fort igjen. Takk for gode ord og lykke til resten av dere ❤️ ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 21. august 2021 #250 Del Skrevet 21. august 2021 Rosewood skrev (På 20.8.2021 den 9.50): Ok, dette går ikke veien. Nå er det rieliknende smerter og masse blod, så jeg ser på slaget som tapt. Så får vi prøve igjen etterpå 😊 Men tusen takk for alle fine tanker og ord, dere er gode. ❤️ Det var koselig å være med her en stund. Ønsker dere andre fine og vellykkede svangerskap! 🥰 Ta vare på dere selv ❤️ lehangolta skrev (1 time siden): Da melder jeg også meg ut herfra. Kunne velge mellom tab og kir, så blir tab hjemme imorgen. Det var mest skånsomt og jeg håper jeg blir gravid fort igjen. Takk for gode ord og lykke til resten av dere ❤️ Ånei, det var oppriktig vondt å lese dette😣💔Så ufattelig trist at dere måtte oppleve å miste, det er så utrolig urettferdig😢🌹 Sender dere masse gode tanker, og håper det klaffer igjen så fort dere er klare for det❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vet88 Skrevet 23. august 2021 #251 Del Skrevet 23. august 2021 Så trist dere som mistet 💔 det er virkelig en grusom opplevelse. hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 24. august 2021 #252 Del Skrevet 24. august 2021 Vet88 skrev (12 timer siden): hvordan går det med dere andre? Her går det veldig fint! Bikker 11 uker i morgen😱 Formen holder seg fin, og jeg kunne lett glemt at jeg var gravid om det ikke var for at jeg tenker på det nærmest konstant, haha. Veldig takknemlig og glad for det, og håper det holder seg så lenge som mulig🙏🏻 Ikke like fan av de stramme, high waste jeansa mine lenger, da🙃 Jeg skal på første svangerskapskontroll i neste uke, og har neste UL om ca. to uker til, så har en del å se frem til den kommende tiden😊 Hvordan er det med deg?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 24. august 2021 #253 Del Skrevet 24. august 2021 Vet88 skrev (13 timer siden): Så trist dere som mistet 💔 det er virkelig en grusom opplevelse. hvordan går det med dere andre? Jeg er fremdeles livredd for å miste, tørr fremdeles ikke bli alt for glad eller glede meg for mye. Er bare 5 + 2 (?) da, litt avhengig av hvilken app jeg ser på 🙈Skal ha TUL om to uker, gleder meg veldig og håper vi får høre noen fine hjerteslag ❤️ Ellers har jeg mye mensmurringer (sånn at det føles som TR kan komme når som helst) og vondt i puppene. Utenom dette er formen tipp-topp 🙏🏼 Hvordan er formen din? Hvor langt på vei er du? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2021 #254 Del Skrevet 24. august 2021 Melder meg gjerne inn her. 33 år, andre barnet. Var på tul i går (10+3) og alt så fint ut (så deilig å høre hjertelyd). Termin 18.03. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 24. august 2021 #255 Del Skrevet 24. august 2021 (endret) Porkupine skrev (2 timer siden): Melder meg gjerne inn her. 33 år, andre barnet. Var på tul i går (10+3) og alt så fint ut (så deilig å høre hjertelyd). Termin 18.03. Gratulerer så mye! Velkommen skal du være🥰 Har lagt deg inn i terminlisten. Jeg er forresten 10+6 i dag og har foreløpig termin 19. mars. Kan en av oss ha beregnet feil?🧐 Ikke at det har noe å si altså, bare la merke til det nå og ble litt nysgjerrig🙈 Endret 24. august 2021 av Annabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2021 #256 Del Skrevet 24. august 2021 Annabel skrev (24 minutter siden): Gratulerer så mye! Velkommen skal du være🥰 Har lagt deg inn i terminlisten. Jeg er forresten 10+6 i dag og har foreløpig termin 19. mars. Kan en av oss ha beregnet feil?🧐 Ikke at det har noe å si altså, bare la merke til det nå og ble litt nysgjerrig🙈 Ja, jeg har forskjellig termin overalt, men 18.3 var den jeg fikk på tul i dag, så går for den frem til oul. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 24. august 2021 #257 Del Skrevet 24. august 2021 Porkupine skrev (19 minutter siden): Ja, jeg har forskjellig termin overalt, men 18.3 var den jeg fikk på tul i dag, så går for den frem til oul. 😅 Ahh, ja da skjønner jeg! Haha, jeg fikk også mange forskjellige datoer ut fra ulike apper osv. Veldig forvirrende😅 Men da ble du satt noen dager frem etter TUL, slik at du nå egentlig er 11+0?🥳 «Min» termindato stemte da jeg var på TUL 10+0, så hååper det fortsetter slik frem til OUL! Er mest redd for å bli satt tilbake (eller blir det frem?) sånn med tanke på å gå for lenge på overtid osv., men akkurat det er heldigvis ikke noe å ta stilling til akkurat nå, haha🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2021 #258 Del Skrevet 24. august 2021 Annabel skrev (1 time siden): Ahh, ja da skjønner jeg! Haha, jeg fikk også mange forskjellige datoer ut fra ulike apper osv. Veldig forvirrende😅 Men da ble du satt noen dager frem etter TUL, slik at du nå egentlig er 11+0?🥳 «Min» termindato stemte da jeg var på TUL 10+0, så hååper det fortsetter slik frem til OUL! Er mest redd for å bli satt tilbake (eller blir det frem?) sånn med tanke på å gå for lenge på overtid osv., men akkurat det er heldigvis ikke noe å ta stilling til akkurat nå, haha🙈 Ja, det stemmer vel. I tillegg beregnet denne legen termin som 40+0, ikke 40+3, så forvirringen er total her. Da tenker jeg på meg selv som 11+0 heretter. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vet88 Skrevet 24. august 2021 #259 Del Skrevet 24. august 2021 Annabel skrev (9 timer siden): Her går det veldig fint! Bikker 11 uker i morgen😱 Formen holder seg fin, og jeg kunne lett glemt at jeg var gravid om det ikke var for at jeg tenker på det nærmest konstant, haha. Veldig takknemlig og glad for det, og håper det holder seg så lenge som mulig🙏🏻 Ikke like fan av de stramme, high waste jeansa mine lenger, da🙃 Jeg skal på første svangerskapskontroll i neste uke, og har neste UL om ca. to uker til, så har en del å se frem til den kommende tiden😊 Hvordan er det med deg?🥰 Lykkee skrev (8 timer siden): Jeg er fremdeles livredd for å miste, tørr fremdeles ikke bli alt for glad eller glede meg for mye. Er bare 5 + 2 (?) da, litt avhengig av hvilken app jeg ser på 🙈Skal ha TUL om to uker, gleder meg veldig og håper vi får høre noen fine hjerteslag ❤️ Ellers har jeg mye mensmurringer (sånn at det føles som TR kan komme når som helst) og vondt i puppene. Utenom dette er formen tipp-topp 🙏🏼 Hvordan er formen din? Hvor langt på vei er du? 😍 Haha- herregud, kjenner meg SÅ igjen i å ikke klare å tenke på noe annet! I dag var jeg på IKEA, og klarte selvfølgelig ikke la vær og ta en tur innom babyavdeling- til tross for at jeg bare er 5 +2 i dag 🙈 Synes tiden går så inmari sakte... skal også på TUL om 2 uker, og er så spent/nervøs på om alt står bra til. Så da er vi jo veldig likt i løypa da Lykkee! 😄 Kan ikke huske at jeg var like oppslukt sist, men kan hende det er fordi vi prøvde såpass mye lenger denne gangen. Sliter ganske mye med kvalme da- så sier til meg selv at jeg i hvert fall kan ta det som en slags betryggelse for at jeg fortsatt er gravid 😅 Spennende med både UL og svangerskapskontroll da Annabel! Tenk at du er 11 uker allerede ❤️ Har du allerede vært på en UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemons Skrevet 24. august 2021 #260 Del Skrevet 24. august 2021 Vet88 skrev (21 timer siden): hvordan går det med dere andre? Her går det fint, fortsatt sykt utmattet da😅 Og må spise hele tiden for å ikke krasje totalt, så de vanlige buksene har ikke passet på mange uker og nå var det til og med for stramt selv med strikk i knappen🤭 Så nå er jeg stadig inne å kikker på gravid strømper så jeg kan bruke høstkjoler fremover🙈 11+2 i dag, hvert på èn ultralyd i uke 9+1 og skal på neste UL 15+3(tror jeg🤭). Kjenner det er veeel lenge til, men de hadde ikke noe i starten av uke 14, som jeg egentlig ønsket meg🙈 Til og med fått time til OUL, men klarer ikke roe meg på at dette skal gå bra. Hvert så mange både her inne og ellers som har mistet, så jeg kjenner fortsatt at dette er slitsomt å gnage på.. Men nå har jeg fortalt alle de viktigste, så da har jeg hvertfall god støtte🙌🏻 Magen er dog noe umulig om dagene, kramper hele kvelden og mye rare dobesøk. Men kan jo være fordi jeg må spise både mye og ofte for tiden da, selv om ikke jeg nødvendigvis er sulten engang😅 Så morro å lese det går bra med så mange av dere🥰 Vurderte faktisk å spør selv, da jeg syntes det ble litt lite oppdateringer for tiden. Men vi håper, og venter, vel alle i spenning🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå