Gå til innhold

Skravletråd Mars-April 2022


ME97

Anbefalte innlegg

Fødte en gutt på torsdag :) han var 52 cm og hele 4,6 kg. Endelig hjemme nå, sliten og redusert men det blir vel bedre og bedre 🤞🏻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nalaque skrev (På 9.4.2022 den 20.47):

Fødte en gutt på torsdag :) han var 52 cm og hele 4,6 kg. Endelig hjemme nå, sliten og redusert men det blir vel bedre og bedre 🤞🏻

Åå så koselig! Gratulerer såå mye med gutten!❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (16 timer siden):

Åå så koselig! Gratulerer såå mye med gutten!❤️❤️ 

Tusen takk, gratulerer så masse til deg og!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (16 timer siden):

Åå så koselig! Gratulerer såå mye med gutten!❤️❤️ 

Tusen takk, gratulerer så masse til deg og!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenta vår kom på termin 24.mars. 💛 3200 gram og 50 cm. Veldig rask og smertefull fødsel, men helt normal og alle er friske. Nå nyter vi vårvarmen og håper vi snart ser et mønster i amming og søvn. 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom en uke før termin. Frisk og nydelig. Tøff og rask styrtfødsel. Men vel verdt strevet (nå når det er litt på avstand vel og merke) 🥰

Endret av Stein-saks-papir
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stein-saks-papir skrev (3 timer siden):

Gutten vår kom en uke før termin. Frisk og nydelig. Tøff og rask styrtfødsel. Men vel verdt strevet (nå når det er litt på avstand vel og merke) 🥰

 

Porkupine skrev (På 21.4.2022 den 21.16):

Jenta vår kom på termin 24.mars. 💛 3200 gram og 50 cm. Veldig rask og smertefull fødsel, men helt normal og alle er friske. Nå nyter vi vårvarmen og håper vi snart ser et mønster i amming og søvn. 😊

 Gratulerer så mye begge to!

Lillegullet kom til verden 15. mars❤️ Etter tre hele døgn med rier, stripping, taking av vannet, epidural og drypp endte det til slutt med hastekeisersnitt pga patologisk CTG/skalpelektrode og forhøyet laktat på blodprøven fra hodet til gullet 😰 Lisjepia hadde det heldigvis helt fint når hun endelig kom, skrek på veien ut og fikk 3x10 på Apgar score 🥰 Hun er bare verdens nydeligste! 😍 tenk at det går an å være så lykkelig, men så sliten og overveldet samtidig🙉 jeg føler meg litt trist i etterkant fordi jeg ikke fikk oppleve hele fødselsforløpet med selve pressingen, men alt i alt så er vi takknemlige for at det gikk fint! Siden det ble keisersnitt så tok det lenger tid for meg å komme meg fysisk, og det har også vært mye kluss med ammingen med amming, morsmelkerstatning og pumping om hverandre. Men nå ser det endelig ut til at ting begynner å ordne seg, nå tilbyr vi bare en flaske på kvelden, resten av døgnet ammer vi. Så håper vi at hun fortsetter å legge på sei fint 😊 Hverdagen er definitivt annerledes, men vi koser oss sååå mye, spesielt nå når hun begynner å gi mer kontakt, smile, strekke seg etter ting osv 💞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...