Gå til innhold

Skravletråd Mars-April 2022


ME97

Anbefalte innlegg

Lemons skrev (5 timer siden):

Jeg har rota meg inn i jungelen🤭 Har handlet en klespakke(brukt) i str 50, 56 og 62, pluss litt nytt😍 Ikke slitt, pent tøy og nesten ikke brukt, så det har jeg ingen skrupler for🤭 Barnevogn fant vi også brukt, en helt enkel og funksjonabel en og til ca tusenlappen! Var ett røverkjøp da, har fulgt med i evigheter på brukt vogn markedet😅 

Ellers har jeg ikke fått handlet noe mer, ser på stellekommode og sprinkelseng da. Og bedside crib🤔 Så får vi se om det kommer noen gode tilbud, blir voldsomt mye penger på en gang om man skal vente til rett før fødsel hvertfall🙈  

Oioioi, håper vi får en oppdatering her om ikke lenge da🤞🏻 Lykke til😍

Oi, så heldig med kuppet på vognen!😍 Det er jo fantastisk når det skjer! Og ikke minst lurt å kjøpe mye av det minste tøyet brukt - de vokser jo så sinnsykt fort ut av det, så er jo ikke lenge det blir brukt😊 

Stellebord er heller ikke helt lett altså🙈 Mamma anbefalte meg å bare kjøpe en matte til å legge på gulvet/der man er (var visst det eneste hun brukte selv), så har vurdert det faktisk. Er så greit med alt som opptar lite plass synes jeg🙊Synes dog det kan virke ukomfortabelt, så må lese litt mer om det først😊

Masse lykke til med OUL i dag, @Nalaque🤩😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lemons skrev (6 timer siden):

Jeg har rota meg inn i jungelen🤭 Har handlet en klespakke(brukt) i str 50, 56 og 62, pluss litt nytt😍 Ikke slitt, pent tøy og nesten ikke brukt, så det har jeg ingen skrupler for🤭 Barnevogn fant vi også brukt, en helt enkel og funksjonabel en og til ca tusenlappen! Var ett røverkjøp da, har fulgt med i evigheter på brukt vogn markedet😅 

Ellers har jeg ikke fått handlet noe mer, ser på stellekommode og sprinkelseng da. Og bedside crib🤔 Så får vi se om det kommer noen gode tilbud, blir voldsomt mye penger på en gang om man skal vente til rett før fødsel hvertfall🙈  

Oioioi, håper vi får en oppdatering her om ikke lenge da🤞🏻 Lykke til😍

Jeg vil også handle mest mulig brukt 🥰 Må være godt å være i gang 👌🏻 Selv har vi foreløpig kun sprinkelseng og litt småting vi har arvet av gode venninner og stellesekk (kupp fra Finn jeg har fulgt med for å skaffe) 
Her i huset er førstepri å skaffe oss en tørketrommel nå når salgene kanskje starter 😅 

kommer babyutstyr osv på januarsalg? 🤔 Jeg ser for meg det kan være småsalg her og der i løpet av året, men ser for meg at det egentlig er ganske stabilt i løpet av året 🤷🏼‍♀️ 
Når det gjelder bruktkjøp er det lurt å starte tidlig tror jeg ja. For det tar lengre tid å følge med og slå til når ting dukker opp 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger! Alt var fint og flott, og vi skal ha en gutt! 😱🥺 Det hadde ingen trodd, da alle vi kjenner har jenter, både jeg og mannen kun har søstre, også har vi jo ei jente fra før. Frisk og fin lillebror ❤️
Morkaka lå visst litt nærme mormunn, så jeg skal på en ny ultralyd igjen i uke 32. Satser på at den har flyttet på seg til da 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nalaque skrev (1 minutt siden):

Takk for lykkeønskninger! Alt var fint og flott, og vi skal ha en gutt! 😱🥺 Det hadde ingen trodd, da alle vi kjenner har jenter, både jeg og mannen kun har søstre, også har vi jo ei jente fra før. Frisk og fin lillebror ❤️
Morkaka lå visst litt nærme mormunn, så jeg skal på en ny ultralyd igjen i uke 32. Satser på at den har flyttet på seg til da 😄

Så koselig med overraskelses gutt 😊

Masse lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nalaque skrev (2 timer siden):

Takk for lykkeønskninger! Alt var fint og flott, og vi skal ha en gutt! 😱🥺 Det hadde ingen trodd, da alle vi kjenner har jenter, både jeg og mannen kun har søstre, også har vi jo ei jente fra før. Frisk og fin lillebror ❤️
Morkaka lå visst litt nærme mormunn, så jeg skal på en ny ultralyd igjen i uke 32. Satser på at den har flyttet på seg til da 😄

Hurraa for vel overstått OUL!:nordvesta:  Gratulerer så mye med den kommende gutten❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne D skrev (På 8.11.2021 den 13.50):

Så koselig med overraskelses gutt 😊

Masse lykke til videre

 

Annabel skrev (På 8.11.2021 den 16.03):

Hurraa for vel overstått OUL!:nordvesta:  Gratulerer så mye med den kommende gutten❤️

Tuusen takk!! 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på sykehuset og fått innvilget planlagt keisersnitt🥳. En stor lettelse som kommer til å gjøre dette svangerskapet til en bedre opplevelse enn det første. Operasjonsdatoen ble satt til 1.mars. Føles veldig rart å vite lillebror sin bursdagsdato allerede, men det er en god følelse å ha kontroll 😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalali skrev (1 time siden):

I dag har jeg vært på sykehuset og fått innvilget planlagt keisersnitt🥳. En stor lettelse som kommer til å gjøre dette svangerskapet til en bedre opplevelse enn det første. Operasjonsdatoen ble satt til 1.mars. Føles veldig rart å vite lillebror sin bursdagsdato allerede, men det er en god følelse å ha kontroll 😊.

Åh så bra! Gratulerer med fastsatt dato for KS🥳 Det må føles deilig å få innvilget😊 Og 1. mars er jo plutselig ikke lenge til i det hele tatt!🙉

Hvordan går det med dere?🌸 Jeg opplevde nettopp en slags «sårhetsfølelse» i magen, midt i livmoren på en måte? Ikke direkte vondt sånn egentlig, men ettersom det var en ny følelse jeg aldri har kjent på før, så blir jeg jo automatisk bekymret🙄 Har jordmortime neste torsdag, så antar det kan vente til da. Akkurat nå ligger mini og romesterer i magen, så virker jo som hun har det fint🥰 Alt man skal bekymre seg over som gravid altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Åh så bra! Gratulerer med fastsatt dato for KS🥳 Det må føles deilig å få innvilget😊 Og 1. mars er jo plutselig ikke lenge til i det hele tatt!🙉

Hvordan går det med dere?🌸 Jeg opplevde nettopp en slags «sårhetsfølelse» i magen, midt i livmoren på en måte? Ikke direkte vondt sånn egentlig, men ettersom det var en ny følelse jeg aldri har kjent på før, så blir jeg jo automatisk bekymret🙄 Har jordmortime neste torsdag, så antar det kan vente til da. Akkurat nå ligger mini og romesterer i magen, så virker jo som hun har det fint🥰 Alt man skal bekymre seg over som gravid altså!

Siste uken har jeg følt en del mer på ubehag/smerter i både mage og korsrygg. Har fått noen ubehagelige strekksmerter ved krappe bevegelser (de har jeg ikke hatt siden første trimester), og jeg har hatt en noe brennende/trykkende følelse i livmorsområdet og i korsryggen. Synes ikke de kjennes ut som kynnere (slik som internett beskriver de hvertfall😜) så jeg har egentlig tenkt at det bare er begynnelsen på en større livmor og plassmangel og stress/belastning på muskulaturen. Noen ganger stikker det litt i nedover mot livmorhalsen også 🤷‍♀️ Vi har hatt samleie to ganger siste to ukene, og begge gangene har jeg opplevd helt lys lys brun utflod like etterpå. Har kjent godt med liv, så har slått meg til ro med at det bare er skjøre slimhinner 🤷‍♀️ Tenkte å ta det opp med jordmor neste uke. Regner med alt er fint. Men den dagen jeg ikke kjenner liv, da fyker jeg til legevakten 😅🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Åh så bra! Gratulerer med fastsatt dato for KS🥳 Det må føles deilig å få innvilget😊 Og 1. mars er jo plutselig ikke lenge til i det hele tatt!🙉

Hvordan går det med dere?🌸 Jeg opplevde nettopp en slags «sårhetsfølelse» i magen, midt i livmoren på en måte? Ikke direkte vondt sånn egentlig, men ettersom det var en ny følelse jeg aldri har kjent på før, så blir jeg jo automatisk bekymret🙄 Har jordmortime neste torsdag, så antar det kan vente til da. Akkurat nå ligger mini og romesterer i magen, så virker jo som hun har det fint🥰 Alt man skal bekymre seg over som gravid altså!

Ja, det nærmer seg med stormskritt 😊!

Jeg har vært i god form bortsett fra at jeg har vært ekstremt kvalm siden uke 6. Begynner å gi seg litt nå heldigvis. Hadde det på samme måte med nr. 1. Ellers har jeg kjent på ligamentsmerter om jeg har gått i for raskt tempo. Husker jeg hadde det sist også. Også begynner jo magen og føles stor og tung. Føler det ser ut som at jeg er høygravid allerede. Helt sant at man blir fortere stor med nr. 2. 

Har morkaka foran denne gangen, men kjenner liv daglig likevel. Ikke like mye som med førstemann (da var morkaka bak). Noen ganger føles det ut som at han sparker på blæra med vilje 🤣

Man bekymrer seg nok generelt for mye mer i første svangerskap. Merker hvert fall at jeg er mye mer avslappet denne gangen enn sist. Så lenge man kjenner liv regelmessig er som regel ting i orden 😊.

 

 

Endret av Lalali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (11 timer siden):

Siste uken har jeg følt en del mer på ubehag/smerter i både mage og korsrygg. Har fått noen ubehagelige strekksmerter ved krappe bevegelser (de har jeg ikke hatt siden første trimester), og jeg har hatt en noe brennende/trykkende følelse i livmorsområdet og i korsryggen. Synes ikke de kjennes ut som kynnere (slik som internett beskriver de hvertfall😜) så jeg har egentlig tenkt at det bare er begynnelsen på en større livmor og plassmangel og stress/belastning på muskulaturen. Noen ganger stikker det litt i nedover mot livmorhalsen også 🤷‍♀️ Vi har hatt samleie to ganger siste to ukene, og begge gangene har jeg opplevd helt lys lys brun utflod like etterpå. Har kjent godt med liv, så har slått meg til ro med at det bare er skjøre slimhinner 🤷‍♀️ Tenkte å ta det opp med jordmor neste uke. Regner med alt er fint. Men den dagen jeg ikke kjenner liv, da fyker jeg til legevakten 😅🙉

Litt "godt" å høre at det ikke bare er meg! Det er nok helt normalt med mange ulike følelser i magen under graviditeten, uten at det er noe galt🥰 Føler at bortimot alt er normalt som gravid - hurra🤪 Og jeg er helt enig i det siste. Da må vi virkelig ikke til å være redde for å oppsøke hjelp eller tenke at vi er til "bry" eller noe!

Lalali skrev (11 timer siden):

Ja, det nærmer seg med stormskritt 😊!

Jeg har vært i god form bortsett fra at jeg har vært ekstremt kvalm siden uke 6. Begynner å gi seg litt nå heldigvis. Hadde det på samme måte med nr. 1. Ellers har jeg kjent på ligamentsmerter om jeg har gått i for raskt tempo. Husker jeg hadde det sist også. Også begynner jo magen og føles stor og tung. Føler det ser ut som at jeg er høygravid allerede. Helt sant at man blir fortere stor med nr. 2. 

Har morkaka foran denne gangen, men kjenner liv daglig likevel. Ikke like mye som med førstemann (da var morkaka bak). Noen ganger føles det ut som at han sparker på blæra med vilje 🤣

Man bekymrer seg nok generelt for mye mer i første svangerskap. Merker hvert fall at jeg er mye mer avslappet denne gangen enn sist. Så lenge man kjenner liv regelmessig er som regel ting i orden 😊.

 

 

Nei uff, så lenge kvalmen skulle henge i da😩 Men godt å høre at den begynner å gi seg nå i hvert fall!

Ja, det er helt sikkert noe med den første graviditeten som gjør at man blir ekstra usikker, alt som skjer i kroppen er jo helt nytt. Skal prøve å tenke på at så lenge hun spreller og holder på der inne så har hun det nok bra❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på jordmordkontroll og samtidig ta glukosebelastningstesten - det blir spennende! Er det mange av dere her inne som har tatt testen foreløpig?😊 Forstår det slik at man må faste på forhånd, men at man kan drikke vann? Gruer meg til å ikke få den obligatoriske kaffekoppen min altså🙈 Og vet dere om man må kjøpe den glukosedrikken selv på apoteket (mener å ha lest det et sted?) eller får man alt man trenger der hvor man tar testen?🤔 Fikk ikke beskjed om å kjøpe noe selv, men ble plutselig så usikker og redd for å glemme noe haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (8 timer siden):

I morgen skal jeg på jordmordkontroll og samtidig ta glukosebelastningstesten - det blir spennende! Er det mange av dere her inne som har tatt testen foreløpig?😊 Forstår det slik at man må faste på forhånd, men at man kan drikke vann? Gruer meg til å ikke få den obligatoriske kaffekoppen min altså🙈 Og vet dere om man må kjøpe den glukosedrikken selv på apoteket (mener å ha lest det et sted?) eller får man alt man trenger der hvor man tar testen?🤔 Fikk ikke beskjed om å kjøpe noe selv, men ble plutselig så usikker og redd for å glemme noe haha!

Jeg fastet helt, drakk ikke vann heller, men er usikker på om det er nødvendig. Tror jeg fant på google at man kunne drikke vann til vitaminer, men ikke så mye mer 🤔 jeg vet ikke. 
Jeg fikk drikken på legesenteret. Den var ikke spesielt god, men var ikke så ille som folk skal ha det til! Jeg grudde meg mye på forhånd, men gikk helt fint 😊 hadde med meg airpods og telefonen min, og rakk og se to episoder av en serie jeg følger med på 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nilci skrev (15 timer siden):

Jeg fastet helt, drakk ikke vann heller, men er usikker på om det er nødvendig. Tror jeg fant på google at man kunne drikke vann til vitaminer, men ikke så mye mer 🤔 jeg vet ikke. 
Jeg fikk drikken på legesenteret. Den var ikke spesielt god, men var ikke så ille som folk skal ha det til! Jeg grudde meg mye på forhånd, men gikk helt fint 😊 hadde med meg airpods og telefonen min, og rakk og se to episoder av en serie jeg følger med på 😬

Takk for svar!!🥰 Jeg ente opp med å ikke drikke noe vann jeg heller, og det var visst det riktige🤗

Viste seg at jeg egentlig skulle kjøpe med glukosebelastning (veldig dumt av meg å ikke bare ringe ned for høre🙄) noe jeg ikke hadde gjort😂 Hadde time kl.08.00, men måtte vente til apoteket åpnet kl.09.00 for å kjøpe den... Jeg har faktisk ikke grudd meg noe som helst til testen (elsker søte ting, så har liksom ikke følt det høres såå ekkelt ut🙈) og synes ikke det var ille å drikke den saften i det hele tatt! Var som en veldig sterk saft egentlig?🤔 Sikkert annerledes dersom man sliter med kvalme, da der jeg for meg det kan bli nasty😬

Nå sitter jeg på venterommet her og venter. Det har gått typ 30 min, men føles som en time…🤣 Hører på podcast akkurat nå, og skal inn til jordmortime kl. 10, så skjer heldigvis  noe innimellom!😊 Gleder meg helt sykt til kaffekoppen som venter på meg etterpå🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter! Lenge siden sist nå😄 

Hvordan går med dere alle om dagen? Her går det veldig bra og tredje trimester nærmer seg plutselig med stormskritt! Er veldig spent på de siste månedene, som jo har rykte på seg for å være de verste/tyngste🙈 Ellers skal vi på 3D-UL i neste uke for å få et etterlengtet gjenblikk med minien, noe jeg gleder meg veldig til🥰 Og det fødselsforberedende kurset jeg bestilte i september (som hele tiden har vært såå langt inn i fremtiden) har oppstart allerede i starten på januar😱

Er det forresten noen flere som har fått vite kjønn og som vil at jeg skal oppdatere det i terminlista?🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Alt går fint her, vi er nå i uke 21+2. ultralyd uke 18 og alt var bra. Kjenner ikke liv, og det begynner å stresse meg. Men ellers ikke noe problemer eller utfordringer. Morkake fremme, så det er vel forklaringen. Har ikke vært hos jordmor enda, begynner å glede meg til det, antar hun kan fortelle at alt er bra/finne hjertelyd. Har time om noen uker. Uke 23 tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! 🥰 Jeg føler sjelden behov for å oppdatere her inne nå, fordi nå får jeg luftet alle tanker og bekymringer med alle rundt meg 😅 trengte det mest i prøvetiden og første trimester når ingen andre visste ennå, men det virker som at det er ganske vanlig :) men jeg følger med på alle andre her inne da! Synes det er så koselig når andre oppdaterer at de har født 💞da gleder jeg meg bare enda mer til det blir min tur 😍 

Formen min er ok. Uke 27+4 i dag, så mandag er jeg offisielt i tredje trimester! Det er helt sykt 🙉😳 siste uken har jeg så smått begynt å kjenne lette kynnere (tror jeg), så merker det at jeg nærmer meg siste tredjedel. Kjenner godt med liv hver eneste dag, og det er så koselig! 🥰 Ser bevegelsene godt fra utsiden også, jeg blir helt imponert over hvor sterk hun er allerede! Det er jo dulter som av og til strekker seg nesten 10cm ut fra magen. Kanskje jeg har svært dårlige magemuskler? Hihi 🙊🤷‍♀️🤣 siste uken har jeg også merket at det er litt mer tyngde i livmoren, så merker det litt mer i underlivet. Derfor har jeg prøvd å være flinkere til knipeøvelser, da jeg er livredd for å slite med fremfall i etterkant! Vet man ikke kan forhindre helt sikkert, men vil gjøre alt jeg kan hvertfall 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😊 Går veldig fint her også. Er 26+0 i dag. Kroppen er fin, men får bekkensmerter som sitter i hvis jeg bærer mye eller måker snø, så det skal jeg slutte med. Jevnlige bevegelser fra mageboeren, men roligere enn førstemann. Storebror (snart tre) gleder seg skikkelig til baby kommer, og syns tida går altfor sakte. Har lagt på meg mye, men synes ikke kroppen er tung enda, og løper tre-fire ganger i uka. 😅💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+5 i dag. Syns dette svangerskapet er tungt. Vondt overalt, vanskelig å sove, vondt å gå. Dårlig samvittighet ovenfor jenta mi på fire. Tatt den litt for mye ut denne helga, og vært på julemarkedet i byen tre dager på rad. Det var nok ikke så lurt.. Ser fram til april nå!!  😅

Tror vi har bestemt oss for vogn, Britax Smile 3. Hadde toern til storesøster, men kun sportsvogna. Kjøper bare en sånn pakke, med bilstol og vogn og alt i ett, orker ikke tenke mere på det. Ellers har vi ikke gjort noen innkjøp enda, har vel fortsatt god tid🤪 må ta meg en tur på loftet for å få litt oversikt der, har en god del fra sist gang. 
 

Kjøpte meg ny vinterjakke i går, innser at den jeg har ikke holder så mye lengre 😂 håper den nye vil passe magen de neste mnd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (På 10.12.2021 den 14.26):

Hei! 🥰 Jeg føler sjelden behov for å oppdatere her inne nå, fordi nå får jeg luftet alle tanker og bekymringer med alle rundt meg 😅 trengte det mest i prøvetiden og første trimester når ingen andre visste ennå, men det virker som at det er ganske vanlig :) men jeg følger med på alle andre her inne da! Synes det er så koselig når andre oppdaterer at de har født 💞da gleder jeg meg bare enda mer til det blir min tur 😍 

Formen min er ok. Uke 27+4 i dag, så mandag er jeg offisielt i tredje trimester! Det er helt sykt 🙉😳 siste uken har jeg så smått begynt å kjenne lette kynnere (tror jeg), så merker det at jeg nærmer meg siste tredjedel. Kjenner godt med liv hver eneste dag, og det er så koselig! 🥰 Ser bevegelsene godt fra utsiden også, jeg blir helt imponert over hvor sterk hun er allerede! Det er jo dulter som av og til strekker seg nesten 10cm ut fra magen. Kanskje jeg har svært dårlige magemuskler? Hihi 🙊🤷‍♀️🤣 siste uken har jeg også merket at det er litt mer tyngde i livmoren, så merker det litt mer i underlivet. Derfor har jeg prøvd å være flinkere til knipeøvelser, da jeg er livredd for å slite med fremfall i etterkant! Vet man ikke kan forhindre helt sikkert, men vil gjøre alt jeg kan hvertfall 😣

Så koselig med oppdatering!🥰 Og så godt at formen din er grei og at mini spreller og har det fint i magen!😍 Det er såå koselig å kjenne på! Haha, tror ikke det er magemusklene dine som er svake, er nok bare hun som er sterk😎💪Her også er det myye bevegelser der inne ifra, og de siste ukene føler jeg helt klart at bevegelsene har endret seg - de har på en måte eskalert og blitt mer heftige? Hun fyller på en måte hele magen nå, mens tidligere var det mer et dult/spark her og der. Det er nesten ubehagelig tidvis, så spent på hvordan de siste månedene blir🙊

Jeg har forresten lest noen steder at tredje trimester starter fra og med uke 27, så i følge den definisjonen er du allerede i tredje trimester😱 Eller, det er du nå uansett da, haha! Gratulerer med å ha kommet såå langt og bikke en ny del av graviditeten😍

Porkupine skrev (19 timer siden):

Hei! 😊 Går veldig fint her også. Er 26+0 i dag. Kroppen er fin, men får bekkensmerter som sitter i hvis jeg bærer mye eller måker snø, så det skal jeg slutte med. Jevnlige bevegelser fra mageboeren, men roligere enn førstemann. Storebror (snart tre) gleder seg skikkelig til baby kommer, og syns tida går altfor sakte. Har lagt på meg mye, men synes ikke kroppen er tung enda, og løper tre-fire ganger i uka. 😅💪

Så gøy at den kommende storebroren gleder seg til babyen kommer!😍 Og jeg er enig, jeg synes også tiden går skikkelig saakte. Hele graviditeten så langt har vart i en evighet føler jeg, men så har jeg aldri tidligere vært såå opptatt av å stadig gå inn i nye uker som det jeg har vært de siste (snart) 27 ukene🙊

Oi, det er virkelig sprekt av deg å løpe 3-4 ganger per uke nå!😱 Så bra jobba! Jeg trener styrke 3 ganger per uke og går turer de dagene jeg ikke trener, men intensiteten på både trening og tur er ikke noe å skryte av nå, haha. I går gikk jeg "fort" i 40 min, og da jeg var ferdig følte jeg at jeg hadde vært på joggetur - var helt svett og godsliten (ganske trist, egentlig😆). Samboeren min derimot følte han hadde gått i et skikkelig bedagelig tempo og slappet av🙃 Så kondisen har det helt klart gått nedover med her...

Nalaque skrev (16 timer siden):

23+5 i dag. Syns dette svangerskapet er tungt. Vondt overalt, vanskelig å sove, vondt å gå. Dårlig samvittighet ovenfor jenta mi på fire. Tatt den litt for mye ut denne helga, og vært på julemarkedet i byen tre dager på rad. Det var nok ikke så lurt.. Ser fram til april nå!!  😅

Tror vi har bestemt oss for vogn, Britax Smile 3. Hadde toern til storesøster, men kun sportsvogna. Kjøper bare en sånn pakke, med bilstol og vogn og alt i ett, orker ikke tenke mere på det. Ellers har vi ikke gjort noen innkjøp enda, har vel fortsatt god tid🤪 må ta meg en tur på loftet for å få litt oversikt der, har en god del fra sist gang. 
 

Kjøpte meg ny vinterjakke i går, innser at den jeg har ikke holder så mye lengre 😂 håper den nye vil passe magen de neste mnd! 

Åh, så kjedelig å lese at du har så mye vondter nå og kjenner på dårlig samvittighet (det må du ikke ha!) ❤️ Merker du stor forskjell fra første graviditet og denne? Håper det går bedre med deg etter hvert og at du får slappet skikkelig av og hentet deg ordentlig inn🥰

Det hørtes lurt å kjøpe en sånn alt i ett-pakke🙌 Uff, vi har heller ikke handlet inn noe til mini enda (bare klær), så kjenner vi må begynne å få gang nå... Har satt oss som mål å få inn det mest essensielle, som vogn, bilstol, seng osv., i løpet av januar. Føler på en måte at mars er så langt unna enda og at det ikke er noe å stresse med, men samtidig kan hun jo bestemme seg for å komme før tiden også. Da er det jo greit å slippe det kjøpestresset i siste liten☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...