Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok

kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud.......

Det er under 2 mnd til jeg gifter meg :overrasket::hakeslepp:

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Der gikk det opp for deg ja! Hehe, jeg har lurt litt på når det skjer. :)

Så bra at du er så godt i rute da, så har du god tid til å fordøye alle følelsene som dukker opp i innspurten også.

Tror forresten du må ha verdens søteste barn!

Sikkert fordi det er sunnmøring i ham… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kitekatt...

Kunne du tenke meg å la meg få se din tale - da jeg sårt trenger tips til hvordan skrive fine ord til sin kjære... :-D

Det er jammen ikke lett - og nå ser jeg at du får så veldig mange supre tilbakemeldinger her...

??

Skal gifte meg 2 uker etter deg - på tide å komme isving med talen nå :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.......

Det er under 2 mnd til jeg gifter meg  :overrasket:  :hakeslepp:

Ja,siver inn hos meg også,det er 1 måned og 19 dager hos meg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kitekatt...

Kunne du tenke meg å la meg få se din tale - da jeg sårt trenger tips til hvordan skrive fine ord til sin kjære... :-D

Det er jammen ikke lett - og nå ser jeg at du får så veldig mange supre tilbakemeldinger her...

??

Skal gifte meg 2 uker etter deg - på tide å komme isving med talen nå  :forvirret:

Har sendt den på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  :ler:

Der gikk det opp for deg ja! Hehe, jeg har lurt litt på når det skjer. :)

Så bra at du er så godt i rute da, så har du god tid til å fordøye alle følelsene som dukker opp i innspurten også.

Tror forresten du må ha verdens søteste barn!

Sikkert fordi det er sunnmøring i ham… :ler:

hehehehe ;) Ja det må være derfor *ler* Tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom brudepikekjolene. De var så fine!!!! Er superfornøyd :icon_razz: Bilde kan ses HER. Kostet meg 488 kr med porto for 2 kjoler!!!!! :overrasket: Superbillig! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo svinbillig!! Det er jo bra at man får noen hyggelige økonomiske overraskelser i forbindelse med bryllupet også, siden det er nok av overraskelser andre veien...

Kjempefine kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine kjoler,og bilig :overrasket:

Så forresten at vi skal ha samme borkodr og nesten lik frisyre,den fisyren er ei av dei som jeg har sett meg ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine kjoler,og bilig  :overrasket:

Så forresten at vi skal ha samme borkodr og nesten lik frisyre,den fisyren er ei av dei som jeg har sett meg ut også :)

Skal du også ha bånd med perle på? Har du kjøpt bånd, penn og perler enda? Trenger litt tips :) Må finne perle med litt stort hull for å klare å tre gjennom båndet, og en penn som egner seg til å skrive med. Detf fungerte faktisk med kulepenn, men er jo ikke såååå pent ;) Kjøppte sånn annen skrivegreie der skriften liksom legger seg oppå båndet, men det fås bare i en sånn tube, og skriver veldig tykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du også ha bånd med perle på? Har du kjøpt bånd, penn og perler enda? Trenger litt tips :) Må finne perle med litt stort hull for å klare å tre gjennom båndet, og en penn som egner seg til å skrive med. Detf fungerte faktisk med kulepenn, men er jo ikke såååå pent ;) Kjøppte sånn annen skrivegreie der skriften liksom legger seg oppå båndet, men det fås bare i en sånn tube, og skriver veldig tykt.

Kanskje du klarer å lage din egen tube med tynnere åpning? Jeg brukte en gang en slik tube som man skriver på kaker med; tømte den fra bakenden, vasket den og fylte den med maling. Den er jo litt stiv, så man kan brette den sammen igjen slik at det ikke tyter ut bak når man skriver.

Men du har jo ganske tynne bånd, så det også er kanskje for tykt?

Rart at det ikke finnes tuber med tynnere spiss forresten... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Søte kjoler!

Finnes det ikke noen tynnere spiss du kan sette på, da? Kanskje det går med en engangssprøytespiss eller noe?

Ikke lenge igjen nå! Det går fort :) Du er godt i rute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte kjoler!

Finnes det ikke noen tynnere spiss du kan sette på, da? Kanskje det går med en engangssprøytespiss eller noe?

Ikke lenge igjen nå! Det går fort :) Du er godt i rute?

Heisann ;) nei det blir forttsatt vanskelig å skrive pent på tynne bånd. Skal finne en annen tusj, jeg ;)

Ja er godt i rute. Vet at jeg har alt under kontroll, men nervene er der allikevel. er det noe jeg har glemt osv ;) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Go' mandag! :vinke:

Bare bra med litt nerver, det hadde nok ikke vært det samme uten... ;)

Hihi, det er spennende her nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Heisann ;) nei det blir forttsatt vanskelig å skrive pent på tynne bånd. Skal finne en annen tusj, jeg ;)

Ja er godt i rute. Vet at jeg har alt under kontroll, men nervene er der allikevel. er det noe jeg har glemt osv ;) Du da?

Det går strålende, men så har jeg litt mer tid igjen enn det du har. 20 mai, var det det? Hvilket klokkeslett? Hvis jeg er hjemme, kanskje jeg sniktitter litt rundt hjørnet ;) Titter fram for å se på det vakre brudeparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går strålende, men så har jeg litt mer tid igjen enn det du har. 20 mai, var det det? Hvilket klokkeslett? Hvis jeg er hjemme, kanskje jeg sniktitter litt rundt hjørnet ;) Titter fram for å se på det vakre brudeparet.

Det er kl. 1300. Bare å titte innom, koselig det :) Hvor og når var det du gifter deg igjen? *glemsk*

Har forresten ombestemt meg mht bordkortene nå da...må le litt av meg selv ;) Nå blir det sammenrullet papir i A5 strl med silkebånd rundt med navn på. Når de er rullet synes bare navn og blomsten. Ble ganske fornøyd :) Legger ut bilde av de.

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...