Gå til innhold

Daten har ligget med mange ☹

Fremhevede innlegg

Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (8 minutter siden):

Jeg stusser veldig på påstanden om at menn med mange partnere er mer populære blant kvinner. Personlig har jeg hørt flere kvinner enn menn uttrykke at de ikke ønsker en som har hatt mange partnere. 

Hva man sier og hva en faktisk tiltrekkes av ubevisst er helt forskjellige ting.  

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv.

Vi er begge i mindten av 20-årene.

Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk.

Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner?

Anonymkode: 72916...46d

Om det er helt vanlig for norske kvinner ? Lol, dårlig forsøk på å provosere.

Generelt så er jeg ikke interessert i damer som har et helt annet syn på sex- følelser og hvem man deler sex med enn meg selv. Det handler imidlertid ikke om nasjonalitet, og det er selvfølgelig null problem å finne europeiske damer med et tålig likt syn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv.

Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk.

De penisene har for lengst forlatt henne nå, så de kan du bare glemme. 
Get over yourself. Det er bare menn med dårlig selvfølelse og mindreverdighetskomplekser som henger seg opp i sånn.

Anonymkode: 5f1e8...7a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ligget med over 300 menn, men holder godt kjeft om det til noen. Ingen som har noe med, og du har ikke noe med hvor mange hun har lagt med heller. Alle har en fortid så husk på det.

Anonymkode: 38800...2be

Yep. Fortid er fortid. Derfor jeg aldri forteller damer jeg dater at jeg har hatt sex med 30 prostituerte.

Anonymkode: 579e1...adb

• Liker 4
Skrevet

Dette er en dame man har det moro med.

Man blir ikke sammen med henne.

Med andre ord, date og beis, men ikke bli kjæreste.

Det er jo slik hun har holdt på. For henne er date rene sextreff. Nå er det din tur! 😂😂 

Til høsten er det noen andre sin tur med henne. 🤫

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Problemløseren said:

Hold deg langt unna hvis du er ute etter et fast forhold.

Damer som har ligget med over 10 stk er som regel følelsesmessig avstumpet.

Hadde jeg ikke tilbragt 12 år i forhold hadde jeg hatt langt over de få partnerne jeg har, og jeg er så sensitiv som de kommer. Tenk antall partnere fordelt på antall år her nå. Forventer du at kvinner skal ligge med èn mann i året, og fortrenge sexlysten og bli seksuelt frustrert for å være «ren» nok for dere menn, mens dere kan pule rundt? 

Anonymkode: 2f7ee...e9d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til trådstarter: Folk har veldig ulike syn og forskjellige meninger om dette. 

Har svarene her inne endret din mening, eller styrket din tvil om henne? 

Hva tenker du å gjøre videre?

Anonymkode: 91955...904

Skrevet
1 hour ago, hlidskjalf said:

Denne postmoderne kulturrelativismen får du dra lenger ut på landet med. Den har ingen rot i vitenskap, men i reaksjonær ideologi fra 60-tallet. Like vitenskapelig som kreasjonisme.

Tror du virkelig våre gener har forandret seg nevneverdig de siste 10 000 årene? 

Sa fyren som henviser til tanker skapt på 1800-tallet basert på observasjoner av fruktfluer. Prinsippene til Bateman-Trivers som ble overført til mennesker uten grunnlag og som har blitt grundig avvist siden da.

Vi har vært stammedyr de siste 200.000 årene, minst, og seksualiteten vår har hatt ganske mange endringer siden vi begynte med moderne samfunn. Dette fordi sosiale aspekter påvirker vår seksualitet. Tidligere ble kvinnelig seksualitet undertrykket av sosiale normer og sanksjoner. Dette har, i det vestlige samfunnet vart i noen tusen år, og ble først opphevet med kvinnefrigjøringen. Tror du virkelig at denne undertrykkelsen var et uttrykk av gener?

Det er intet hold i teorien om at menn skal spre sin sæd og kvinner skal holde igjen. Heller ikke i dyreriket. Spesielt ikke blant våre nærmeste slektninger, sjimpansen.

Du kan f.eks. lese om det her:
"Promiscuous Men, Chaste Women and Other Gender Myths" in Scientific American 317, 3, 32-37 (September 2017)
doi:10.1038/scientificamerican0917-32

Om du trenger mer angående seksualitet blant primater, så kan jeg lete fram fagbøkene mine og slå i stykker argumentasjonen din uten internett óg.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde jeg ikke tilbragt 12 år i forhold hadde jeg hatt langt over de få partnerne jeg har, og jeg er så sensitiv som de kommer. Tenk antall partnere fordelt på antall år her nå. Forventer du at kvinner skal ligge med èn mann i året, og fortrenge sexlysten og bli seksuelt frustrert for å være «ren» nok for dere menn, mens dere kan pule rundt? 

Det går begge veier. En mann som har ligget medover ti er følelsesmessig avstumpet på sammem åte

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Get over yourself. Det er bare menn med dårlig selvfølelse og mindreverdighetskomplekser som henger seg opp i sånn.

Anonymkode: 5f1e8...7a2

Du ser at dette er en hersketeknikk?

Hvis TS er usikker på om dette er noe å satse på så har han komplekser? Alt er fortid  og hvem hun har vært intim med skal ikke telle. 

Er det kun kvinner som skal ha standarder? Men høyde, inntekt, hår,  og bankkonto er greit å sile ut aktuelle partnere på? Ref. Kvinner og hypergamiet. 

Å møte damas tidligere partnere på fester, møter, jobben. Facebook og Instagram venner. Snappe med dem osv. Det skal sikkert TS syntes er flott, hvis ikke er han en sjalu mann.

Anonymkode: 9b88d...74c

• Liker 3
Skrevet
Katten.2.0 skrev (25 minutter siden):

Sa fyren som henviser til tanker skapt på 1800-tallet basert på observasjoner av fruktfluer. Prinsippene til Bateman-Trivers som ble overført til mennesker uten grunnlag og som har blitt grundig avvist siden da.

Vi har vært stammedyr de siste 200.000 årene, minst, og seksualiteten vår har hatt ganske mange endringer siden vi begynte med moderne samfunn. Dette fordi sosiale aspekter påvirker vår seksualitet. Tidligere ble kvinnelig seksualitet undertrykket av sosiale normer og sanksjoner. Dette har, i det vestlige samfunnet vart i noen tusen år, og ble først opphevet med kvinnefrigjøringen. Tror du virkelig at denne undertrykkelsen var et uttrykk av gener?

Det er intet hold i teorien om at menn skal spre sin sæd og kvinner skal holde igjen. Heller ikke i dyreriket. Spesielt ikke blant våre nærmeste slektninger, sjimpansen.

Du kan f.eks. lese om det her:
"Promiscuous Men, Chaste Women and Other Gender Myths" in Scientific American 317, 3, 32-37 (September 2017)
doi:10.1038/scientificamerican0917-32

Om du trenger mer angående seksualitet blant primater, så kan jeg lete fram fagbøkene mine og slå i stykker argumentasjonen din uten internett óg.

Disse nyere "forskerne" har allerede en agenda. De prøver bevisst å lete etter funn som bekrefter deres ideologi. Motsatt av hva vitenskap egentlig skal gjøre. Heldigvis vil evolusjonen vinne til slutt. Vi konservative formerer oss mer og egenskaper som å ønske å føre genene videre vil nedarves til neste generasjon. Barnløshet, dekadanse, promiskuitet er ikke levedyktige egenskaper på sikt. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, hlidskjalf said:

Disse nyere "forskerne" har allerede en agenda. De prøver bevisst å lete etter funn som bekrefter deres ideologi. Motsatt av hva vitenskap egentlig skal gjøre. Heldigvis vil evolusjonen vinne til slutt. Vi konservative formerer oss mer og egenskaper som å ønske å føre genene videre vil nedarves til neste generasjon. Barnløshet, dekadanse, promiskuitet er ikke levedyktige egenskaper på sikt. 

Altså har du intet hold i vitenskapen. Men hold deg til døgnflue-prinsippet ditt, du.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, hlidskjalf said:

Du har helt rett. Men i Norge har den samme gjengen skapt et system som hjelper dem økonomisk uansett hva de velger å gjøre. De drar nytte av skatten de konservative betaler og nyter velferdsgoder. Det smarteste konservative kan gjøre er å flagge ut til andre land hvor de ikke blir utnyttet på samme måte. Det morsomme er at denne bermen med ubrukelige mennesker stagnerer og til slutt imploderer hele systemet deres på hodet. Som du nevnte; forskning blir dritt, så faller arbeidslivet og bedrifter, og til slutt rakner statskassa sakte, men sikkert. Når katastrofen er komplett kommer denne gjengen til å rope etter hjelpere, men de vil aldri under noen omstendighet, foreta et skifte mot konservative holdninger. 

Anonymkode: 579e1...adb

• Liker 2
Skrevet
Katten.2.0 skrev (30 minutter siden):

Altså har du intet hold i vitenskapen. Men hold deg til døgnflue-prinsippet ditt, du.

Hvor tror du disse forskerne dine stod politisk før de begynte å forske? Var de for eller i mot feminisme tror du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Til å være norsk kvinne er dette egentlig ganske lavt antall.

Anonymkode: 9093d...9c3

Snittet er på under 10.

Anonymkode: 8cd13...83a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bare lurer, er det virkelig normalt å spørre en som en dater om noe så personlig? Jeg kunne ikke spurt ektefellen en gang.. det er jo bare sånt man ikke vil vite. 

men jeg kan ikke fatte at hun svarte ærlig?? Hvordan kan en finne ut at noen lyger om sånt? 

Anonymkode: 9bb46...567

Ikke at jeg har spurt eller kommer til å spørre, men for min del er det å ha sex det uten sidestykke mest personlige og intime jeg kan gjøre. Hvis det ikke oppleves som særlig intimt for en potensiell partner er vi en dårlig match. Får jeg spørsmål om det kan jeg fint svare selv. Noen er sikkert sjalu av seg, men jeg vil tro at de fleste som ønsker å vite noe om antall partnere rett og slett vil vite om man matcher når det kommer til intimitet og syn på motsatt kjønn.

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten ingen menn "puler rundt". Så vidt jeg kan forstå har nesten samtlige menn jeg kjenner ligget med 1-5 kvinner, også er det 2-3 stykker som har ligget med "halve byen".

Kvinner kan vel også onanere? Det er helt vanlig for menn å gå 2-3 år uten sex når man er singel. Man fortrenger da ikke sexlysten for det.

Anonymkode: 98995...ce3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke at jeg har spurt eller kommer til å spørre, men for min del er det å ha sex det uten sidestykke mest personlige og intime jeg kan gjøre. Hvis det ikke oppleves som særlig intimt for en potensiell partner er vi en dårlig match. Får jeg spørsmål om det kan jeg fint svare selv. Noen er sikkert sjalu av seg, men jeg vil tro at de fleste som ønsker å vite noe om antall partnere rett og slett vil vite om man matcher når det kommer til intimitet og syn på motsatt kjønn.

Nesten ingen menn "puler rundt". Så vidt jeg kan forstå har nesten samtlige menn jeg kjenner ligget med 1-5 kvinner, også er det 2-3 stykker som har ligget med "halve byen".

Kvinner kan vel også onanere? Det er helt vanlig for menn å gå 2-3 år uten sex når man er singel. Man fortrenger da ikke sexlysten for det.

Anonymkode: 98995...ce3

De mennene du kjenner hadde sikkert sagt strengt nei hvis flere, vakre, villige kvinner hadde spurt. Eller ikke ;) og nei, onanering kan da ikke sammenlignes. En varm og hard penis som treffer på de riktige stedene, sterk tiltrekning, kyss, lyder, lukter, smaker, lidenskap. Lykke til å få til det med finger’n 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
hlidskjalf skrev (5 timer siden):

Men det er jo sant. En mann med mange partnere bak seg signaliserer for det motsatte kjønn at han er ettertraktet og sannsynligvis har gode gener, noe som øker sjansen for friskt avkom. 

En dame derimot vil fremstå som det motsatte for en mann da han ved å stifte familie med henne, vil risikere å fostre opp og bruke ressurser på en annen manns avkom. Dette gjelder selvfølgelig ikke bare mennesker, men de fleste dyrearter. Og er ikke noe konservative har bestemt, men et resultat av millioner av år med evolusjon. Utrolig at voksne folk må forklares dette gang på gang. 

Virkelig? Det finnes ikke mange monogame pattedyr, altså, men du må gjerne komme med noen eksempler på tilsvarende seleksjon hos dyr. Eller så kan du bare innrømme at du ikke har peiling, og finner på ting. Hos mennesker startet dette da vi ble bofaste bønder, og eide jord, siden det da ble et  spørsmål om arv. Steinaldermenneskene hadde ikke et slikt behov, der tok det a cave to raise a child, og man styrket sitt eget avkom ved å oppdra og ta vare på alle de som ville bli sine egne barns fremtidige flokk. 

Anonymkode: 54664...128

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Virkelig? Det finnes ikke mange monogame pattedyr, altså, men du må gjerne komme med noen eksempler på tilsvarende seleksjon hos dyr. Eller så kan du bare innrømme at du ikke har peiling, og finner på ting. Hos mennesker startet dette da vi ble bofaste bønder, og eide jord, siden det da ble et  spørsmål om arv. Steinaldermenneskene hadde ikke et slikt behov, der tok det a cave to raise a child, og man styrket sitt eget avkom ved å oppdra og ta vare på alle de som ville bli sine egne barns fremtidige flokk. 

Bever, oter, ulver, rever. Svaner er ikke pattedyr, men de har bare èn partner og kan dø av kjærlighetssorg 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bever, oter, ulver, rever. Svaner er ikke pattedyr, men de har bare èn partner og kan dø av kjærlighetssorg 😊

I stor grad myter, fodi det ser sånn ut på overflaten. Eksempelvis ulver danner par, men de er også "utro". DNA-analyser av valpekull viser at det er vanlig at det er ulike fedre i samme kull, det samme ser vi hos hunder og katter. Genetisk spredning er viktig, derfor kan både hannen og hunnen i "alfa-paret" parre seg med andre i flokken, spesielt dersom det er et fertilitetsproblem hos en av dem, og tilveksten synker. Alfa-paret holder sammen fordi det er hensiktsmessig for valpenes overlevelse, men genetikken avslører at de ikke er monogame. Litt som mennesker, der altså.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...