AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #81 Skrevet 11. juni 2021 Spør aldri om noe som du helst ikke vil vite, TS! Anonymkode: 0d6aa...85a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #82 Skrevet 11. juni 2021 Polyester skrev (13 minutter siden): Bra vi ikke er hulemennesker eller dyr lenger da. Er nok ikke sånn her lenger, nei. Bare fordi en dame har ønsket sex med mange så betyr ikke det at menn må "bruke ressurser" for å være sammen med de. Og for de som allerede har barn, så tjener jo de mødrene egne penger. Vi er ikke hulemennesker, men damer foretrekker høy, velbygd selv om ingen må klubbe med noen sabeltann tiger er eller forsvare avkommet fra løveflokker. Maten skaffer vi på Rema. Sprettrumpe på menn signaliserer harde støt som kan øke sjansen for graviditet. Instinktene i hjernen er stuck i steinalderen. Og dama i hula hele flokken har vært innom er ikke den mange menn ønsker å satse sine ressurser på hvis han vil videreføre egne gener. Default funksjonen har tjent oss bra evulosjonsmessig. Anonymkode: 9b88d...74c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #83 Skrevet 11. juni 2021 Jdz skrev (14 minutter siden): Jeg er helt sikker på at jeg og mine kompiser aldri gjør det heller, det betyr ikke at det ikke finnes guttersom gjør det (tror ikke menn gjør det i særlig grad). Jeg husker også hva samtalene gikk i da min eks hadde venninner på besøk og festlig lag. Var mye snusk der ja 😅 Jepp. Mitt inntrykk er at venninnegjengen mangler fullstendig filter i mange tilfeller. Jeg spurte min kone engang om hennes venninner visste hvor stor pikk jeg har. Og det kom frem at det gjorde de. Men hun hadde snakket positivt om meg , kunne hun forsikre. Har ingen illusjoner. Venninner deler. Noen ganger på tomannshånd, som igjen snakker på tomannshånd. Tilslutt veit alle. Girls keep secrets in the strangest ways. Som en bra sang engang het. Anonymkode: 9b88d...74c 2
Katten.2.0 Skrevet 11. juni 2021 #84 Skrevet 11. juni 2021 37 minutter siden, hlidskjalf said: Men det er jo sant. En mann med mange partnere bak seg signaliserer for det motsatte kjønn at han er ettertraktet og sannsynligvis har gode gener, noe som øker sjansen for friskt avkom. En dame derimot vil fremstå som det motsatte for en mann da han ved å stifte familie med henne, vil risikere å fostre opp og bruke ressurser på en annen manns avkom. Dette gjelder selvfølgelig ikke bare mennesker, men de fleste dyrearter. Og er ikke noe konservative har bestemt, men et resultat av millioner av år med evolusjon. Utrolig at voksne folk må forklares dette gang på gang. Denne teorien er nok skutt ned på mange vis. Vi var i all hovedsak stammedyr, og hele stammen tok seg av alle og spesielt barn og deres mødre. Seksualitet er svært formet av vår sosiale sfære. Monogami er en konstruksjon, og det samme er din feilaktige oppfattelse av at menn er genetisk programmerte til å ha sex med mange og at kvinner er programmert til å ha sex med få. Heldigvis begynner vi å bli mer aksepterende når det kommer til at mennesker skal få leve sine sexliv slik de vil (så lenge det involverer samtykke og ikke skader noen), istedenfor slikt tøv. Hadde du hatt korrekt ville ikke unge kvinner i dag hatt mengden sexpartnere de har, og utroskapsstatistikken hadde heller ikke vært så lik mellom kjønnene. Sex er godt. Sex er greit. Sex er ikke forbeholdt menn. 14
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #85 Skrevet 11. juni 2021 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Denne teorien er nok skutt ned på mange vis. Vi var i all hovedsak stammedyr, og hele stammen tok seg av alle og spesielt barn og deres mødre. Seksualitet er svært formet av vår sosiale sfære. Monogami er en konstruksjon, og det samme er din feilaktige oppfattelse av at menn er genetisk programmerte til å ha sex med mange og at kvinner er programmert til å ha sex med få. Heldigvis begynner vi å bli mer aksepterende når det kommer til at mennesker skal få leve sine sexliv slik de vil (så lenge det involverer samtykke og ikke skader noen), istedenfor slikt tøv. Hadde du hatt korrekt ville ikke unge kvinner i dag hatt mengden sexpartnere de har, og utroskapsstatistikken hadde heller ikke vært så lik mellom kjønnene. Sex er godt. Sex er greit. Sex er ikke forbeholdt menn. Kvinner sorterer menn etter hvem de vil ha sex med og hvem de ser for seg et forhold med. På samme måte som menn. Bartenderen i Tyrkia har de sex med men tar han sjelden med seg hjem. Menn kan sikkert ha sex med ei dame med mange partnere. Men stifte familie og kjøpe hus med 25års nedbetaling er noe annet. Så kan vi diskutere om det er dumt, ulogisk osv. Men ha preferanser er lov. Om det er hår, høyde, historie. Om dette er turnoff for TS så er det ok. Anonymkode: 9b88d...74c 3
Katten.2.0 Skrevet 11. juni 2021 #86 Skrevet 11. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kvinner sorterer menn etter hvem de vil ha sex med og hvem de ser for seg et forhold med. På samme måte som menn. Bartenderen i Tyrkia har de sex med men tar han sjelden med seg hjem. Menn kan sikkert ha sex med ei dame med mange partnere. Men stifte familie og kjøpe hus med 25års nedbetaling er noe annet. Så kan vi diskutere om det er dumt, ulogisk osv. Men ha preferanser er lov. Om det er hår, høyde, historie. Om dette er turnoff for TS så er det ok. Anonymkode: 9b88d...74c Jeg ser ikke helt hvordan dette er motstridende med noe i innlegget du siterte. 1
Gjest SomeDude32 Skrevet 11. juni 2021 #87 Skrevet 11. juni 2021 Dette er normen for alle kvinner. De knuller som bare det. Det er opp til deg om du vil være en i rekken eller om du vil forplikte deg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #88 Skrevet 11. juni 2021 Jeg bare lurer, er det virkelig normalt å spørre en som en dater om noe så personlig? Jeg kunne ikke spurt ektefellen en gang.. det er jo bare sånt man ikke vil vite. men jeg kan ikke fatte at hun svarte ærlig?? Hvordan kan en finne ut at noen lyger om sånt? Anonymkode: 9bb46...567 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #89 Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ligget med over 300 menn, men holder godt kjeft om det til noen. Ingen som har noe med, og du har ikke noe med hvor mange hun har lagt med heller. Alle har en fortid så husk på det. Anonymkode: 38800...2be 7
hlidskjalf Skrevet 11. juni 2021 #90 Skrevet 11. juni 2021 Polyester skrev (1 time siden): Bra vi ikke er hulemennesker eller dyr lenger da. Er nok ikke sånn her lenger, nei. Bare fordi en dame har ønsket sex med mange så betyr ikke det at menn må "bruke ressurser" for å være sammen med de. Og for de som allerede har barn, så tjener jo de mødrene egne penger. Vi er ikke "hulemennesker" lenger nei, men vi er fortsatt dyr i aller høyeste grad. Vi har fortsatt de samme genene, instinktene og tiltrekkes av det samme som vi gjorde for 40 000 år siden. Det er derfor menn med mange partnere blir mer populære blant damer og motsatt for damer. Grunnen til at menn frastøtes er ikke et bevisst valg, men en mekanisme for å sikre at ressursene blir brukt riktig. Vi finner samme mekanisme overalt i dyreriket. Det er ikke en moralsk rettesnor, men en forklaring på hvorfor verden er som den er. Jeg tror evolusjonspsykologi burde bli pensum i grunnskolen så en viss allmennkunnskap kommer på plass. 1
hlidskjalf Skrevet 11. juni 2021 #91 Skrevet 11. juni 2021 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Denne teorien er nok skutt ned på mange vis. Vi var i all hovedsak stammedyr, og hele stammen tok seg av alle og spesielt barn og deres mødre. Seksualitet er svært formet av vår sosiale sfære. Monogami er en konstruksjon, og det samme er din feilaktige oppfattelse av at menn er genetisk programmerte til å ha sex med mange og at kvinner er programmert til å ha sex med få. Heldigvis begynner vi å bli mer aksepterende når det kommer til at mennesker skal få leve sine sexliv slik de vil (så lenge det involverer samtykke og ikke skader noen), istedenfor slikt tøv. Hadde du hatt korrekt ville ikke unge kvinner i dag hatt mengden sexpartnere de har, og utroskapsstatistikken hadde heller ikke vært så lik mellom kjønnene. Sex er godt. Sex er greit. Sex er ikke forbeholdt menn. Denne postmoderne kulturrelativismen får du dra lenger ut på landet med. Den har ingen rot i vitenskap, men i reaksjonær ideologi fra 60-tallet. Like vitenskapelig som kreasjonisme. Tror du virkelig våre gener har forandret seg nevneverdig de siste 10 000 årene? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #93 Skrevet 11. juni 2021 Du har to valg: 1. Takle at hun har den fortiden hun har. 2. Gå videre i livet uten henne. Antallet hun har hatt sex med er det ingenting å gjøre noe med - hun kan ikke gjøre sexen "ugjort" med noen av dem. Anonymkode: 4e71d...cef 3
herzeleid Skrevet 11. juni 2021 #94 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv. Vi er begge i mindten av 20-årene. Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk. Tenker det er verdt å spørre seg hvorfor du reagerer så negativt på dette. De færreste synes nok et høyt antall er særlig "lekkert" men, om resten av personen er såpass bra at en ønsker å være sammen med denne klarer en forhåpentligvis å se forbi det, på samme måte som en kan se forbi andre "skavanker". Sitat Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner? Anonymkode: 72916...46d Det er nok et betraktelig høyere tall en de fleste norske kvinner kan skryte på seg:
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #95 Skrevet 11. juni 2021 hlidskjalf skrev (22 minutter siden): Vi er ikke "hulemennesker" lenger nei, men vi er fortsatt dyr i aller høyeste grad. Vi har fortsatt de samme genene, instinktene og tiltrekkes av det samme som vi gjorde for 40 000 år siden. Det er derfor menn med mange partnere blir mer populære blant damer og motsatt for damer. Grunnen til at menn frastøtes er ikke et bevisst valg, men en mekanisme for å sikre at ressursene blir brukt riktig. Vi finner samme mekanisme overalt i dyreriket. Det er ikke en moralsk rettesnor, men en forklaring på hvorfor verden er som den er. Jeg tror evolusjonspsykologi burde bli pensum i grunnskolen så en viss allmennkunnskap kommer på plass. Du må gjerne gjøre rede for hvorfor du altså mener at all teori om hvordan mennesker blir påvirket av den kulturen du lever i er feil, og hvilken forskning du legger til grunn for å mene at mennesker er kun drevet av instinkter slik du fremstiller her. Det er forøvrig ganske rart at folk er så lite klar over hva kulturen man lever i gjør med en, slik som innlegget ditt godt viser. Det er også interessant at man kan fremstille noe som at det er sannheten når det går i mot de mest anerkjente teoriene og forskningen på området. Anonymkode: 4317b...b5e 2
Problemløseren Skrevet 11. juni 2021 #96 Skrevet 11. juni 2021 Hold deg langt unna hvis du er ute etter et fast forhold. Damer som har ligget med over 10 stk er som regel følelsesmessig avstumpet. 2
NysgjerrigPiken Skrevet 11. juni 2021 #97 Skrevet 11. juni 2021 32 minutter siden, hlidskjalf said: Vi er ikke "hulemennesker" lenger nei, men vi er fortsatt dyr i aller høyeste grad. Vi har fortsatt de samme genene, instinktene og tiltrekkes av det samme som vi gjorde for 40 000 år siden. Det er derfor menn med mange partnere blir mer populære blant damer og motsatt for damer. Grunnen til at menn frastøtes er ikke et bevisst valg, men en mekanisme for å sikre at ressursene blir brukt riktig. Vi finner samme mekanisme overalt i dyreriket. Det er ikke en moralsk rettesnor, men en forklaring på hvorfor verden er som den er. Jeg tror evolusjonspsykologi burde bli pensum i grunnskolen så en viss allmennkunnskap kommer på plass. Jeg stusser veldig på påstanden om at menn med mange partnere er mer populære blant kvinner. Personlig har jeg hørt flere kvinner enn menn uttrykke at de ikke ønsker en som har hatt mange partnere. 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #98 Skrevet 11. juni 2021 Hvis du ikke takler at hun har ligget meg 20+ stykker får du gjøre det slutt. Om du selv har tatt et bevisst valg om å ikke ligge med så mange skjønner jeg godt at det er turn-off å få høre at noen har ligget med mange. Dere har kanskje forskjellige verdier? Ikke noe galt å ligge med mange, men det er faktisk lov å si at det er en dealbreaker. Anonymkode: 34950...270 2
hlidskjalf Skrevet 11. juni 2021 #99 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må gjerne gjøre rede for hvorfor du altså mener at all teori om hvordan mennesker blir påvirket av den kulturen du lever i er feil, og hvilken forskning du legger til grunn for å mene at mennesker er kun drevet av instinkter slik du fremstiller her. Det er forøvrig ganske rart at folk er så lite klar over hva kulturen man lever i gjør med en, slik som innlegget ditt godt viser. Det er også interessant at man kan fremstille noe som at det er sannheten når det går i mot de mest anerkjente teoriene og forskningen på området. Anonymkode: 4317b...b5e Kulturen er et resultat av menneskenes iboende instinkter/tankemønstre og atferd. Hva vi tiltrekkes og frastøtes av er ganske universellt uavhengig av tidsepoke og geografi og ligner på andre pattedyr. Det er fordi vi har samme genetiske opphav. Les litt om atferd i dyreriket. Der ser en at det samme går igjen: hanner med mange hunner er mye mer attraktive enn andre hanner. Vi vet at menneskets genom er tilnærmet uendret de siste titalls tusen årene. Vi vet også at hjernen er et organ som alle andre og at evolusjonen også virker på denne. Hvis ikke kunne vel en grevling trenes opp til å løse annengradsligninger. Kunne skrevet mye om dette, men ser at det blir fåfengt å legge mye arbeid i å diskutere med religiøse som er farget av ideologi. Dere er de samme folkene som hevder kjønn er en sosial konstruksjon, at intelligens ikke kan arves, at mennesket ikke er en dyreart og ikke en del av evolusjonen osv. Dere kunne like gjerne vært kreasjonister og trodd jorden var 6000 år 2
herzeleid Skrevet 11. juni 2021 #100 Skrevet 11. juni 2021 NysgjerrigPiken skrev (8 minutter siden): Jeg stusser veldig på påstanden om at menn med mange partnere er mer populære blant kvinner. Personlig har jeg hørt flere kvinner enn menn uttrykke at de ikke ønsker en som har hatt mange partnere. Jeg tror det handler vel så mye om at menn med mange partnere gjerne har dette fordi de er populære blant kvinner, mens det samme ikke virker å være tilfelle for kvinner med mange partnere, ofte kanskje heller tvert imot. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå