Gå til innhold

Daten har ligget med mange ☹

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (På 20.6.2021 den 9.18):

Rundt 5% av alle menn kan det, ja.

Du vet hvilke 5% av menn som kan det, ikke sant? Hvor disse 5% befinner seg på skalaen over attraktivitet? Og dermed, hvorfor de resterende 95% ikke kan det?

Til sammenligning, hvor mange prosent av kvinner kan få seg et ligg nær sagt når og hvor som helst?

Det er ihvertfall unnskyldninga til kontrollerende eller utro menn at de bare kompenserer for en innebygget forskjell. 

Anonymkode: 8cd13...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
NysgjerrigPiken skrev (1 time siden):

Ingen klager på preferanser.

Jo. Og det er dette som gjør at hele svaret ditt mister all mening.

Legg merke til at jeg ikke på noe sted i denne diskusjonen har gitt uttrykk for at det er "galt" av en kvinne å ligge med mange forskjellige menn. Jeg kan gjerne utfordre deg til å finne et eksempel på at jeg har skrevet noe slikt.

Det du derimot vil finne er at jeg sier det motsatte: At det ikke er noe "galt" i dette som sådanne, men at jeg ganske enkelt ikke ønsker å inngå noe forpliktende monogamt forhold med en kvinne som har ligget med for mange før meg – og at dette ikke skyldes "usikkerhet", men derimot er biologisk betinget slik at det faktisk finnes en grunn for at dette er ganske vanlig blant menn.

Det vesentlige er imidlertid at du også vil finne noe annet: At jeg blir beskyldt for alt fra å "kontrollere kvinners seksualitet", via at jeg ikke får meg noe fordi kvinner ikke vil ha meg, til dårlig skjulte hentydninger om liten penis. Kun fordi jeg har uttrykt en preferanse og begrunnet den i velkjent adferdsbiologi.

Ikke at jeg klager, for all del. Jeg vet bare hva jeg snakker om, og det er både interessant og potensielt lærerikt for andre å se hva slags svar det lokker frem å våge å ikke ville ha en kvinne som har utvist en bestemt adferd i fortiden sin. Sånn sett faktisk en bra ting.

Hvis det du skriver hadde vært riktig ville vi ikke hatt en diskusjon om temaet. Problemet er at det du skriver faktisk ikke stemmer. Les hele tråden og se selv.

Endret av ClausSaus
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, krenkende utsagn, nedsettende og diskriminerende innhold, latterliggjøring, tulleinnlegg og avsporinger.

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...