Polyester Skrevet 11. juni 2021 #21 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne du vært sammen med en overgriper som hadde sonet sin straff i fengsel? fortid er fortid. Anonymkode: 9289b...2c5 Herregud så dårlig sammenligning. 17
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #22 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kunne du vært sammen med en overgriper som hadde sonet sin straff i fengsel? fortid er fortid. Anonymkode: 9289b...2c5 Det er da en himmelvid forskjell på å barbere seg og å kappe av seg hodet. Hvordan i all verden kan du sammenligne de to sakene der? Anonymkode: 4ba57...290 16
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #23 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne du vært sammen med en overgriper som hadde sonet sin straff i fengsel? fortid er fortid. Anonymkode: 9289b...2c5 Så dum sammenligning. En overgriper har skadet noen. Anonymkode: 48c83...d5f 12
Loff77 Skrevet 11. juni 2021 #24 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv. Vi er begge i mindten av 20-årene. Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk. Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner? Anonymkode: 72916...46d Hvorfor spørre hvis du ikke tåler svaret? Enten er du forelska og det er det som betyr noe eller så får du droppe henne da 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #25 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg syns du skal lytte til følelsene dine, og heller finne noen som passer deg bedre - eller evt. knulle mer rundt selv først, så du takler bedre noen som har tatt imot kilometervis med kuk. Forstår godt at det er en ekkel følelse for deg med dine skarve 3 at du skal gjøre kjæreste av noen med tosifret antall og vel så det. Det er emosjonelt nedverdigende å skulle "wife opp" noen som har gått på rundgang gratis hos et stort antall andre menn. Dette kommer til å plage deg. Anonymkode: 83b9a...bbc Mens en mann med tilsvarende erfaring er et catch? Så jævlig ekkel dobbeltmoral. Anonymkode: 48c83...d5f 17
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #26 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som plager meg er at hun har vært så "lett på tråden". Hun er så ung, men likevel klarte å bli tatt med til sengs av 20++ menn. Og jeg tenker, og føler at jeg ikke er noe "spesiell" i hennes øyne. Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes... Anonymkode: 72916...46d Men om du hadde hatt anledning til å «ta med deg til sengs» et større antall kvinner enn det du har, hadde du benyttet anledningen? Jeg har ingenting i mot at folk har ulike «krav» til «dydighet». Men da må man være konsekvent, og ikke minst likestilt. Som sagt, du vet om du kan leve med dette, eller om du kommer til å knage på det. Men med mindre du går til spesielle miljøer, tror jeg det skal godt gjøres å finne noen på 25 som har vært single over lengre tid, og har færre partnere en deg. Anonymkode: eb05c...bab 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #27 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det som plager meg er at hun har vært så "lett på tråden". Hun er så ung, men likevel klarte å bli tatt med til sengs av 20++ menn. Og jeg tenker, og føler at jeg ikke er noe "spesiell" i hennes øyne. Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes... Anonymkode: 72916...46d Ja, det kan hende at du blir. Det kommer jo an på så mye annet også, ikke bare at hun har hatt sex med mange. Kanskje dere ikke passer sammen av andre grunner? Kanksje du ikke blir forelsket nok til å ha et langvarig forhold med henne av andre grunner, kanskje hun ikke liker noe ved deg som ikke har noe med sex å gjøre og gjør det slutt av den grunn. Kanskje du finner en annen eller hun gjør det. Det er så mye mer enn hvor mange som har vært inni henne som avgjør om dere er en match og noe som kan vare lenge. Er allikevel interessant problemstilling. Jenter har jo spurt seg det i mange år; mannen er en player, han har ligget med mange damer og ikke hatt noe langvarig forhold, er han til å stole på? Vil han gå lei etter sex, er jeg bare sex for han, vil jeg være bare et hakk i sengestolpen osv. Tiden vil jo vise, du må enten stole på henne og se hva som skjer videre mens du slutter å tenke på at det er fælt at hun har hatt sex med så mange, eller så må du gå videre uten henne og finne deg en annen. Anonymkode: 4ba57...290 9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #28 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da en himmelvid forskjell på å barbere seg og å kappe av seg hodet. Hvordan i all verden kan du sammenligne de to sakene der? Anonymkode: 4ba57...290 Selv om den ene har skadet noen og den andre ikke, har begge to tatt et valg som resulterte i at fortiden deres ble som den ble. For noen er det helt uaktuelt å være sammen med noen som har ligget med en hel haug. Fortid er fortid ja, men det sier fortsatt noe om personen du er med. Det var poenget mitt. Anonymkode: 9289b...2c5 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #29 Skrevet 11. juni 2021 Jeg synes forøvrig det er fascinerende at mange menn ikke klarer å skille sex og kjærlighet. Da jeg var singel og ung hadde jeg av og til tilfeldig sex fordi jeg hadde lyst på sex, og sammenlignes ikke med det jeg følte for kjærester. Anonymkode: eb05c...bab 16
mjaus Skrevet 11. juni 2021 #30 Skrevet 11. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes forøvrig det er fascinerende at mange menn ikke klarer å skille sex og kjærlighet. Da jeg var singel og ung hadde jeg av og til tilfeldig sex fordi jeg hadde lyst på sex, og sammenlignes ikke med det jeg følte for kjærester. Anonymkode: eb05c...bab For meg handler det ikke om at jeg ikke klarer å skille det. Bare at jeg ikke synes tanken på å være intim med forskjellige kun for nytelse ikke er optimalt. Så for meg er det også viktig at en partner har samme verdier som meg. (nå er ikke jeg mann da, men det samme gjelder jo kvinner) Endret 11. juni 2021 av mjaus 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #31 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om den ene har skadet noen og den andre ikke, har begge to tatt et valg som resulterte i at fortiden deres ble som den ble. For noen er det helt uaktuelt å være sammen med noen som har ligget med en hel haug. Fortid er fortid ja, men det sier fortsatt noe om personen du er med. Det var poenget mitt. Anonymkode: 9289b...2c5 Ok, men da hadde det vært greit å sammenlignet med noe annet enn overgrep osv. Som et eksempel: Om jeg hadde møtt en som hadde vært utro i forrige forhold, eller tidligere forhold i det hele tatt ... det hadde nå vært et bedre eksempel. Og ja, jeg kunne blitt sammen med en som har vært utro før. Fortid ER fortid, men noen ønsker man allikevel ikke å involvere seg med. (Hørte forøvrig om han som ble dømt for drap på kjæresten sin i fjor, han har vært dømt for drap tidligere... og da mener jeg IKKE at fortid er fortid, det er å leke med livet å bli sammen med en som er dømt for drap) Anonymkode: 4ba57...290 1
Oppgitt78 Skrevet 11. juni 2021 #32 Skrevet 11. juni 2021 Loff77 skrev (9 minutter siden): Hvorfor spørre hvis du ikke tåler svaret? Bingo! Ikke still spørsmål du ikke tåler å høre svaret på.. Det er grei lærdom å ta med seg videre i livet! 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #33 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men da hadde det vært greit å sammenlignet med noe annet enn overgrep osv. Som et eksempel: Om jeg hadde møtt en som hadde vært utro i forrige forhold, eller tidligere forhold i det hele tatt ... det hadde nå vært et bedre eksempel. Og ja, jeg kunne blitt sammen med en som har vært utro før. Fortid ER fortid, men noen ønsker man allikevel ikke å involvere seg med. (Hørte forøvrig om han som ble dømt for drap på kjæresten sin i fjor, han har vært dømt for drap tidligere... og da mener jeg IKKE at fortid er fortid, det er å leke med livet å bli sammen med en som er dømt for drap) Anonymkode: 4ba57...290 Ja man kan sammenligne det med alt, absolutt. All fortid er fortid. Dette er valg man har tatt. Hvorfor ville du blitt sammen med en som har vært utro? Det er vel større sjangse for at en utro person vil være utro igjen, enn en drapsmann som har sonet sin straff x antall år, vil drepe igjen. Nå ville ikke jeg involvert meg med noen av de. men you do you boo Anonymkode: 9289b...2c5 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #34 Skrevet 11. juni 2021 mjaus skrev (6 minutter siden): For meg handler det ikke om at jeg ikke klarer å skille det. Bare at jeg ikke synes tanken på å være intim med forskjellige kun for nytelse ikke er optimalt. Så for meg er det også viktig at en partner har samme verdier som meg. (nå er ikke jeg mann da, men det samme gjelder jo kvinner) Men da er det jo greit. Problemet er jo at mange har ulike krav til ulike kjønn. Jeg er ganske åpen, og synes sex kun for nytelsen er helt topp, men om mannen min hadde skrytt av 500 partnere før meg, tror jeg nok at jeg også hadde slitt litt. Anonymkode: eb05c...bab 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #35 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv. Vi er begge i mindten av 20-årene. Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk. Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner? Anonymkode: 72916...46d Jeg ville ikke orket dette. Du får aldri ro om det. Så du bør slutte å date henne. Anonymkode: 0862c...fff 2
K.B. Skrevet 11. juni 2021 #36 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv. Vi er begge i mindten av 20-årene. Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk. Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner? Anonymkode: 72916...46d Who gives a fuck! Hvordan er det problematisk for deg at hun har hatt X peniser inn seg før dere ble sammen? Er du virkelig så sjalu? 7
hlidskjalf Skrevet 11. juni 2021 #37 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv. Vi er begge i mindten av 20-årene. Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk. Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner? Anonymkode: 72916...46d Det var mange ja. Ikke noe konemateriale akkurat. Forståelig at en mann ikke ønsker å stifte familie og få barn med noen der man ikke kan være sikker på at man er den biologiske faren. Det finnes sikkert mange flotte damer som ikke er av den typen. 4
hlidskjalf Skrevet 11. juni 2021 #38 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mens en mann med tilsvarende erfaring er et catch? Så jævlig ekkel dobbeltmoral. Anonymkode: 48c83...d5f Ikke dobbeltmoral, men biologi. Det er enorm forskjell på kvinner og menn i denne sammenhengen. Millliarder av spermier vs ett egg i måneden gir store forskjeller mellom kjønnene med hensyn til reproduksjon. Trodde folk hadde fått med seg dette nå. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #39 Skrevet 11. juni 2021 1 minutt siden, Polyester said: Hæ? Kvinner har sex fordi de ønsker sex, ikke fordi de trenger oppmerksomhet fra menn som er "over dem" i nivå. Det er med all respekt å melde bare tull og tøys. Kvinner klarer å overbevise seg selv om det en stund, men når de først tenner på en fyr og får ham til sengs, så vil de egentlig gjøre kjæreste av ham. Det er derfor fuckfriend-forhold og ONS nesten alltid ender med at han avviser henne, ikke motsatt. Anonymkode: 83b9a...bbc 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #40 Skrevet 11. juni 2021 Jeg vil anbefale deg å høvle over henne en gang, eller to. Hvis ikke kommer du alltid til å lure på hvordan det hadde vært, eller «savne henne». Ved sex er det enklere å få hun litt på avstand. Etter det kan du heller se etter ei bedre jente som ikke ligger rundt med hvem som helst. Jeg er kvinne selv, og tenker som deg. Jeg ønsker ikke forhold med en som har vært inni mange forskjellige vaginaer og berørt alle type kvinnekropper. Hvem vil ha en brukt bil fremfor en ny bil hvis pris er den samme? Hvem vil ha en brukt sexleketøy, hvis man kan få kjøpt et nytt med samme kvalitet? Hvem vil ha en hore, eller en løs-dame, når man heller kan få en like god dame som kjenner sin verdi og ikke har ligget rundt? Sexen kan være like bra med en som ikke har ligget rundt, man kan bli trygge og lære seg sex sammen, uten å ha masse erfaringer med mange forskjellige. Jeg synes selv jeg er pen og deilig, men det er likevel ikke noe deilig å tenke på alle damer som har vært der før meg. Risikoen for at en av hans tidligere sexpartnere senere tar kontakt øker, når man har ligget med mange, fristelser øker, og dermed også risikoen for utroskap, enten fysisk eller mentalt, fordi han vet da hvor lett det er å få seg noe og har benyttet seg av det tidligere. Samme gjelder damer. Anonymkode: 91955...904 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå