Gå til innhold

Daten har ligget med mange ☹

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil anbefale deg å høvle over henne en gang, eller to. Hvis ikke kommer du alltid til å lure på hvordan det hadde vært, eller «savne henne». Ved sex er det enklere å få hun litt på avstand. Etter det kan du heller se etter ei bedre jente som ikke ligger rundt med hvem som helst. 

Jeg er kvinne selv, og tenker som deg. Jeg ønsker ikke forhold med en som har vært inni mange forskjellige vaginaer og berørt alle type kvinnekropper.

Hvem vil ha en brukt bil fremfor en ny bil hvis pris er den samme?  Hvem vil ha en brukt sexleketøy, hvis man kan få kjøpt et nytt med samme kvalitet? Hvem vil ha en hore, eller en løs-dame, når man heller kan få en like god dame som kjenner sin verdi og ikke har ligget rundt? Sexen kan være like bra med en som ikke har ligget rundt, man kan bli trygge og lære seg sex sammen, uten å ha masse erfaringer med mange forskjellige. 

Jeg synes selv jeg er pen og deilig, men det er likevel ikke noe deilig å tenke på alle damer som har vært der før meg. Risikoen for at en av hans tidligere sexpartnere senere tar kontakt øker, når man har ligget med mange, fristelser øker, og dermed også risikoen for utroskap, enten fysisk eller mentalt, fordi han vet da hvor lett det er å få seg noe og har benyttet seg av det tidligere. Samme gjelder damer. 

Anonymkode: 91955...904

Jeg syns ikke det er snilt av han å ligge med henne vel vitende om at han skal dumpe rett etterpå. Håper han holder seg for god for det

Anonymkode: 2f7ee...e9d

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere mannfolk krever mye. Dere krever at en kvinne som er glad i sex skal undertrykke dette behovet og fornekte seg naturlige lyster til hun er i et seriøst forhold, og dermed ha få partnere. Så oss som da har vært i svært langvarig forhold og dermed få partnere har da gjerne fått et barn ut av det, og da er man også uaktuell som partner, for enslige mødre er visst kun til «moro». Det dere med andre ord krever er ei som enten har vært i seriøst forhold halve livet uten å ha fått barn, ei som har vært singel hele livet og fornektet seg sex, eller ei som rett og slett ikke har særlig sexlyst og dermed har få partnere utenfor forhold, så kommer sytingen når dere får lite sex i forholdet.

Mens menn - de kan ligge og styre som de vil 🤷🏼‍♀️

• Liker 29
Skrevet

Sitter her og flirer, og tenker "gled deg til du blir eldre".

Snart 50 og en kjæreste på ca samme alder.

Hun har vel hatt ca 80, mye pga moro mellom lengre forhold.

Selv ligger jeg på rolige 30 gjennom livet, det inkluderer et ekteskap på 15+år hvor det var kun en dame som gjaldt for meg.

Og vet du hva, dette vektlegger vi ikke i det hele tatt da vi begge er monogamister når vi er i forhold og ingen av oss er sjalu på forhistorien til den andre.

Er du usikker, føler detg mindreverdig eller annet, søk hjelp eller få noen til å hjelpe deg å bearbeide følelsene dine og akseptere verden som den er :)

• Liker 20
Skrevet

Hvordan fikk du vite antallet?

Var det noen som tipset deg om at "Hun du treffer har ligget med meg og x og y og broren til..."?

Er det et problem for deg at det kan komme kommentarer når noen har tatt en øl?

Hvis dere er på fest, begynner du å tenke over om hun har ligget med andre på festen?

Eller spurte du henne bare? Da vet du at hun er ærlig. Hun kunne sagt at hun hadde ligget med mange færre.

• Liker 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Hvis hun har pult siden hun var 16 er det 3 stk i året. Det er IKKE mye ass. Haha. Nok en patetisk tråd på Kvinneguiden.

Skrevet

Hjelpes meg altså!

Dette er virkelig prakteksemplet på hvorfor man aldri, ALDRI skal fortelle nåværende date/kjæreste hvor mange tidligere sexpartnere man har hatt.

I akkurat dette eksemplet har hun hatt så mange som hun syns var ok, det samme har du. Selv om tallene er ulike, så har det ingen betydning. Om det var så viktig for deg med antall, hvorfor har du ikke ligget mer rundt?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dere mannfolk krever mye. Dere krever at en kvinne som er glad i sex skal undertrykke dette behovet og fornekte seg naturlige lyster til hun er i et seriøst forhold, og dermed ha få partnere. Så oss som da har vært i svært langvarig forhold og dermed få partnere har da gjerne fått et barn ut av det, og da er man også uaktuell som partner, for enslige mødre er visst kun til «moro». Det dere med andre ord krever er ei som enten har vært i seriøst forhold halve livet uten å ha fått barn, ei som har vært singel hele livet og fornektet seg sex, eller ei som rett og slett ikke har særlig sexlyst og dermed har få partnere utenfor forhold, så kommer sytingen når dere får lite sex i forholdet.

Mens menn - de kan ligge og styre som de vil 🤷🏼‍♀️

Dette! 

Anonymkode: 01a75...d9b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Noen folk knytter sex opp mot kjærlighet, og kunne aldri vært med noen de ikke følte intimitet med. Andre splitter og nyter sex uten dypere følelser. Begge deler er greit, men man må være obs på at man har forskjellig syn på det.

Videre, om du ikke klarer å slippe tanken på hva jenter du dater kan ha gjort med andre, så kan du ikke spørre dem om antall partnere. Det blir ris på egen rumpe.

Anonymkode: 84e07...973

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er med all respekt å melde bare tull og tøys. Kvinner klarer å overbevise seg selv om det en stund, men når de først tenner på en fyr og får ham til sengs, så vil de egentlig gjøre kjæreste av ham. Det er derfor fuckfriend-forhold og ONS nesten alltid ender med at han avviser henne, ikke motsatt.

Anonymkode: 83b9a...bbc

Er du kvinne selv? Har du hatt dame-kjæreste noen gang? Jeg tror ikke du vet helt hvordan innsiden av et kvinne-hode er, det virker ikke sånn utifra dette. Det har faktisk skjedd at damer dumper menn også, sikkert oftere enn du tror. Folk vil jo uansett gjerne ikke ha kjæreste før de er ordentlig voksne og nærmer seg 30, er i alle fall sånn i min vennegjeng, som er en god blanding av kjønna.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Man kan ikke sammenligne å ha hatt flere sexpartnere med å begå overgrep mot andre mennesker. Det er ikke sammenlignbart å ha frivillig sex med et annet samtykkende menneske, og å utøve vold mot noen. Dersom dere ikke skjønner dette, foreslår jeg å lese seg opp på hva overgrep er. 

2. Som en ab over her poengterer, er det helt hinsides av menn å tro de skal finne en dame med høy sexlyst, men som så undertrykker disse behovene til de møter akkurat deg. Forklar meg gjerne den logikken. 

3. Hvordan defineres et menneskes verdi utfra om det har vært en penis inni vagina?

4. Dersom ts gjør det slutt nå pga antall sexpartnere, bidrar han til at hun får flere. Mange av mine venninner opplever at de tror et forhold er seriøst, men å bli dumpet pga rare detaljer, for så forsøke seg på dating igjen. Altså vil ts bidra til kultur for mange partnere om han først har ligget med henne så dumper 

Anonymkode: c4596...d5b

• Liker 14
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv.

Vi er begge i mindten av 20-årene.

Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk.

Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner?

Anonymkode: 72916...46d

Hei TS🙂  Jeg er kvinne ,midt i 40- åra.  Kan telle min erfaring på én hånd+ en finger . Det er min preferanse personlig.  Ifht verden og yngre mennesker, har det frivole ( søk opp ordet ,- ) ,endret seg endel siden jeg var ung. Særlig hva kvinner gjelder. De vet nå å beskytte seg ifht graviditet / sykdommer.  

Men : uten å bruke en moralsk pekefinger ,- fordi min erfaring og mitt kompass er annerledes enn de som har større erfaring.  Sier ikke min erfaring er bedre. Jeg er merket av mine få . Likevel bør du tenke gjennom 2 ganger.  

Jeg ville selv vært skeptisk til en med en lang CV,- men det er meg...jeg er en vanskelig person 😂

Men om jenta er BRA! Så gi henne en sjanse. Da bør du ikke bruke dette imot henne på noen måte ❣Kanskje du er den hun lander på ...? Er hun og sjela hennes verdt din effort til tross for forskjellige erfaringer? Det spørs hvor godt hun gjør deg og hvor godt du liker henne 🙂 Du må respektere hennes person,- selv om du ikke er enig i hennes erfaring. Det er på DIN kappe.  Ikke hennes 🌷

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt logikken med menn. 

Menn misliker det hvis kvinner har ligget med andre menn, MEN .... MEN-MEN-MEN ... Jeg lurer da forferdelig mye på, hvorfor bruker da menn så ekstremt mye tid, energi og krefter på å øke antall ligg hos damen? Hehe ... Da burde jo menn egentlig bare løpe sin vei, egentlig. 

Neeeei, jeg nekter å ligge med deg, jeg ønsker ikke at du skal ha så fryyyktelig mange sex-partnere, skjønner du! 

Egentlig er det bare slik at det forstyrrer menns oppfattelse av seg selv om at de befinner seg i universets sentrum. Det krasjer, liksom. 

Anonymkode: b10e2...478

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Mens en mann med tilsvarende erfaring er et catch? Så jævlig ekkel dobbeltmoral. 

Anonymkode: 48c83...d5f

For menn derimot...Å ende opp med hun som har gått fra mann til mann er ikke sett på som en catch. Har opplevd at kompiser har sammenlignet notater etter å ha hatt samme jenta uten at de visste at hennes mye kjæreste var tilstede. Ingen vil oppleve det.

Hvorfor kvinner vil ha den venninner har hatt må du spørre dem om.

Koker ned til mother's baby. Father's maybe. Menn ønsker å bruke ressursene på egne. Mange tidligere partnere viser en historie. Og det er det eneste vi har til å vurdere om hun er noe å satse på.

Anonymkode: 9b88d...74c

Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri skjønt logikken med menn. 

Menn misliker det hvis kvinner har ligget med andre menn, MEN .... MEN-MEN-MEN ... Jeg lurer da forferdelig mye på, hvorfor bruker da menn så ekstremt mye tid, energi og krefter på å øke antall ligg hos damen? Hehe ... Da burde jo menn egentlig bare løpe sin vei, egentlig. 

Neeeei, jeg nekter å ligge med deg, jeg ønsker ikke at du skal ha så fryyyktelig mange sex-partnere, skjønner du! 

Egentlig er det bare slik at det forstyrrer menns oppfattelse av seg selv om at de befinner seg i universets sentrum. Det krasjer, liksom. 

Anonymkode: b10e2...478

Hore/Madonna- kompleks....😉

Skrevet (endret)

Hele den tråden her sier så mye om hva menn krever av kvinner. De skal være sexy og tiltrekkende, men de skal ikke ha sex, også skal hun helst ikke gjøre noe av eget ønske, men av mannens. Typisk Madonna-hore-kompleks.

Endret av Polyester
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
?mynonA skrev (1 time siden):

Hun er jo hvertfall dreven i senga. Hva klager du på?

Trenger absolutt ikke være det. De beste i senga Er De som er forelsket og hengiven til sin partner. Som vil gi og ta, som digger den personen de er naken med. 

Anonymkode: 6be93...56c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På tide å innføre litt mer Islamsk seksual moral. Er så lei denne promiskuøsiteten og bytting av partnere.

Anonymkode: de796...7a3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt mange ja, med så pass mange partnere så har hun garantert hatt seg med noen som er mye bedre i senga enn deg og kommer nok til å tenke tilbake. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 43acc...71e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det som plager meg er at hun har vært så "lett på tråden". Hun er så ung, men likevel klarte å bli tatt med til sengs av 20++ menn. Og jeg tenker, og føler at jeg ikke er noe "spesiell" i hennes øyne. Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes...

Anonymkode: 72916...46d

Lett på tråden? For alt du vet, så er det mennene hun har hatt sex med som har vært lett på tråden. 

Du ser på det helt feil: hun er ikke en dukke uten egen vilje som har blitt sendt rundt i nabolaget. Hun er en kvinne med egne meninger og med fullt ansvar over egne handlinger. Hun er ikke 'lett på tråden'. Hun har tatt valg for seg selv. Hun er ikke en naiv liten jente som har blitt lurt til sengs. Velger hun å gå inn i et forhold med deg, så gjør hun det fordi hun genuint liker deg. Om du er redd for å bare bli et 'nummer i rekka', enkelt: ikke ha sex med henne. Vent noen uker/måneder før dere har sex. Hun kan fint hoppe på tinder og få sex samme kveld om det er kun det hun er ute etter, men siden dere har datet i 2mnd nå, så kan du være temmelig sikker på at det er deg hun er interessert i, ikke penisen din. 

Og, siden hun har bygget seg opp erfaring, så vet hun hva hun liker og ikke liker. Hun kommer heller ikke til å ville ut av et forhold fordi hun kjenner på trangen til å 'utforske' hva annet som finnes.

Om du ikke klarer å legge vekk tanken på antall sexpartnere hun hadde før deg, vel... For hennes skyld bør du slå opp. Det er ikke særlig sexy at partneren går rundt og tenker på deg med andre. 

Anonymkode: fd76a...40e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Se til kvinner fra andre land der de ikke har promiskuøse damer og kjønnssykdommer som klamydia...

Anonymkode: de796...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...