Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen!

Det blir mini-fest til helgen..eller kalas som jeg kaller det.. Så jeg håper du kommer! Husk at du må kle deg ut da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Ikke mye tid jeg har til å sitte her på KG om dagen nei...Har så mye å gjøre..

Håper jeg får litt tid til å "hente meg inn snart" :ler:

Epica: Fikk ikke sett hilsenen din før nå jeg. Har bare jobbet idag,senvakt. Så kom sambo og hentet meg, så dro vi hjem å laget en god middag (kalkunpanetter med wokgrønnsaker og hjemmelaget karrisaus som faktisk ble megagod)stolt:)

Nå ser vi på titanic(den som kom ut året før den STORE,med Catherine Zeta Jones,hun er såååå pen, dååååner!) Vi har bare en røykepause, og da sitter vi her nede i studioet :ler:

Cons: Morro med Hallowen mini party da! :smilorange: Men, Jonas har Benjamin... Det er så TYPISK,han kan ALDRI være med på NOE! :sur:

Hvem er det som kommer da? Takk for invitasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe til farfaren min som blir 86 år til lørdagen???

Han har jo alt...Tenkte på bok, eller en kurv med litt forskjellig snacks i, men det vet jeg han pleier å få av søskenbarna mine...Hmm,ikke lett nei! :icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem:

Hm... Presanger er ikke lett nei...

Bok høres bra ut, eller kanskje et pledd, en fin skjorte? ;)

Regner med du har en superkoselig kveld med mannen :kline:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Morro med Hallowen mini party da!  :smilorange: Men, Jonas har Benjamin... Det er så TYPISK,han kan ALDRI være med på NOE! :sur:

Hvem er det som kommer da? Takk for invitasjonen:)

Betyr det at du ikke kommer heller? :tristbla:

Martin&camilla kommer, benny bror til lasse, en klassevenninne av meg med type, og noen esso-folk tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags type er farfaren din, da? Min satte i sin tid pris på lydbøker eller litt god drikke (cognac eller whisky skapte store smil), men alt avhenger jo av interesser og person. Hvis han er ute-gående er kanskje hansker/lue/skjerf en ide med den årstiden vi nærmer oss, eller hva med en genser? Eller en opplevelse? Jeg pleide å ta med farmor på hudpleie og lunch på et bra sted i julepresang mens hennes form tillot det, og det var bestandig en stor hit. Ikke at du nødvendigvis skal ta med din farfar på hudpleie, men kanskje det finnes noe han kunne satt pris på også?

Det er fryktelig vanskelig å finne på noe personlig til besteforeldre. Jeg skal i 91-års-dag til farmor i morgen og sliter veldig. Hun har liksom ikke noe glede av verken klær eller aktiviteter lenger. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Svarte i dagboken din!

Epica; Tusen takk for gode tips! Kjempe....Skal se hva jeg ender opp med :overrasket: Finner nok noe se.. Har hatt en koselig kveld vi vettu. Det går jo opp og ned hos alle og akkurat nå om dagen tror jeg det er mye hormoner i sving hos meg, for jeg kjefter mye..Så føler jeg meg så ille ond etterpå...Han spør meg hele tiden om jeg ikke synes han er morsom lenger osv, fordi jeg er så mutt og ler ikke av han engang.Frustrerende :tristbla:

Gika: 1000 hjertlig takk for disse gode tipsene..Skulle ønske farfaren min var en sånn som vill ut jeg, men jeg tror ikke han har vært i byen på minst 15 år(!) :overrasket: Han bor dog ganske landlig til, men det er ikke værre enn 2 mil til byen. Så sluttet han å kjøre bil lenge før jeg ble født.Han vil lissom bare være hjemme....Men,da er det veL det ham liker best så.. Synes dette med å gi en opplevelse hørtes så fint ut, men ikke så lett når jeg ikke får han med ut :forvirret:

Noe godt å drikke vet jeg han setter pris på,samtidig er jeg litt bekymret for hva en gammel (men sprek!) mann tåler av alkohyler...Men, det er han jo tross alt gammel nok til å bestemme selv :ler:

Tusen takk for gode tips...Sier ifra her inne når jeg har funnet noe jeg!

God natt klem :klem:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære :kghjerte:

Nå sitter jeg å roer meg ned med en STOR kopp med kakao og krem :sikle: før jeg skal legge meg... Her går det i hundre for tiden, med jobbing, katteoppdragelse og stemorsrollen. Savner dere der ute :forvirret: Har aldri tid til morsomme ting jeg...Syte,syte...Men, skal ta meg en slækkedag snart som jeg kan sitte her å lese gjennon all HOT NEWS i dagbøkene deres... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære :kghjerte:

Nå sitter jeg å roer meg ned med en STOR kopp med kakao og krem :sikle: før jeg skal legge meg... Her går det i hundre for tiden, med jobbing, katteoppdragelse og stemorsrollen. Savner dere der ute :forvirret: Har aldri tid til morsomme ting jeg...Syte,syte...Men, skal ta meg en slækkedag snart som jeg kan sitte her å lese gjennon all HOT NEWS i dagbøkene deres... :ler:

Nå er det natta på Siljemor..

"Gå å legg deg Silje!" "Ok"..........

:pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen! :kose:

Har du ikke tid til morsomme ting lengre?

Uff da.... Litt deppa..?

Jeg er på msn nå hvis du vil snakke?...

Fikk en melding av deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en klar negativ strek .. ;)

Jeg ble så letta! Har bekymret meg for å ikke få på meg drømmekjolen.

For jeg hadde jo vert ca 5 mnd på vei...

På den annen side... Ok, jeg ble litt skuffa..

For det hadde selfølgelig vært en deilig følelse å vært gravid.

Innrømmer jeg fikk klump i magen, fordi jeg fikk negativ, men kun av den enkle grunn at jeg nå ble redd for det kan ta lang tid før det klaffer..

Men vi hadde jo bare sex en gang i den utsatte perioden.

Uansett..., det hadde egentlig passet veeldig dårlig nå.

Og når jeg tenker meg om, etter hvordan man finner EL...

Jeg tror den var torsdagen etter vi hadde sex..Hvis det var EL da

Så da er det overstått!

Håper du får en suuuuuper dag!!

Fikk du lagt deg etter øla? :sjarmor:

Fy søren som jeg misunnte deg med alle de øla... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Nå har jeg laget festmat og er klar til å pynte opp huset... synd du ikke kan komme ikveld. :tristbla: Men hvis det skulle passe seg sånn, så er det bare å stikke innom en tur! ;)

Stor klem og skummel halloween-latter fra meg... :klem: MWUAHAHAHAHA :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte med sambo og han er keen på at samboeren din skal synge i bryllupet, hvis ikke kompisen hans vil gjøre det..

Skal holde deg oppdatert...

Kompisen kommer ikke til å ta betalt ser du, så vi sparer endel tusenlapper;)

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Cons: Håper dere hadde en kjempemorsom kveld igår, og en vellykket skummel Halloweenfest!

Beklager at jeg ikke fikk svart igår, har ikke vært noe særlig her inne...Håper vi får en ny

mulighet til noe sosialt snart! Ble antrekket vellykket??

Epica: Så gøy at samboeren din var interressert! :sjarmor: Skjønner at dere vil spare penger da,

det koster jo tross alt flesk å gifte seg! Han synes det var veldig kult at du liker The Cure,

så han sa at hvis han skulle synge for dere måtte han nesten ta på seg Robert Smith

sminke og hår :ler::ler::ler: (han gikk slik kledd i sin tidlige ungdom, en smule opprørsk

og "jeg skal være sær" opplegg. :ler: Heldigvis har han lagt fra seg det... ;)

Idag er jeg skikkelig slækk, har planer om å ordne litt i huset, har nemlig vært stesønnhelg, så det ser litt bombardert ut her... Sambo ble vekket grytidlig idag av han, og nå er morfaren til stesønn på vei for å hente han, så sambo vil GJERNE gå å legge seg i noen timer...Jeg la meg klokken fem imorges, og ble vekket ganske så tidlig, så jeg lurer på om jeg skal ta noen timer på øyet jeg også.. :sove:

Så kan jeg heller være kjempeflink husmor etter det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...