Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hehe... hva slags tips trenger jeg ikke?? :roll:

Jeg er håpløs med hår.. rett og slett! Vaske litt, dra en børste igjennom når det nærmer seg tørt, en anelse hårspray i luggen slik at den ikke detter ned i øynene, så vips! :sjenert:

Kanskje jeg avanserer til høy hestehale eller lager en sikksakk skill. :overrasket:

Det var vel det, tror jeg! :ler:

Jeg ser visst ikke så ille ut som det høres ut, men det er så kjeeedelig å ikke kunne gjøre noe schtiiiilig med håret! :sur:

Jeg ønsker meg en frisørvenninne til jul! :sjarmor:

Kjedelig med bursdagsbesøk-ventingen da... Min egen farmor er en nazi-dagbokfører og jeg får høre hver minste ting jeg har gjort eller ikke gjort i årenes løp hver gang jeg kommer inn døren der.

Den største synden hittil er visst at jeg ikke kom i 75 års jubileumet fordi jeg satt og leste til 2 eksamener på en gang. Jaja.. ikke alltid så lett å tilfredstille alle!

Håper det ordnet seg og at du koser deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

Hei du. Så flink du er til å trene. Har du noen gode ternings-vibber du kan sende til meg? Jeg meldte meg inn i Elixia fordi jeg kun bruker to minutter på å gå dit, men kommer jeg meg dit? Å nei, du. Det at jeg kan se det fra stuevinduet har liksom ikke samme virkning. Tror jeg melder meg ut igjen med en gang bindingstiden går ut. Får satse på mer dansing, tror jeg.

Ha en fin søndag, og pass på skuldrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere...

Beklager min fraværenhet... :sjenert:

Takk for koselige hilsner, skal svare på dem imorgen!

Stress,stress, stress....

Godnattklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp...

Idag har vært en innholdsrik dag! Har jobbet til fem, så hjemom en liten tur. Deretter dro jeg på skolen til min lillesøs, hvor de hadde "åpen skole". De danset for pss å greier, de er så søte atte..Det morsomme er at jeg gikk på den samme barneskolen, og kjente igjen flere av lærerne!De fleste hadde tykkere brilleglass, en del flere kilo rundt magen og litt mer pjuskete øyenbryn siden den gang :ler: Koselig å se dem igjen!

Da jeg kom hjem laget jeg laks alá Silje, sambo spurte om jeg kunne lage "sånn" hver dag, så den ble nok vellykket :sjarmor: Deretter hadde jeg en trang til å gjøre noe i det huset her, som jeg føler at jeg aldri har tid til *dårlig samvittighet*, så derfor ble det litt rydding og..Så nå har jeg med god samvittighet rigget meg til i sofakroken med kjære lap top`en ;) Føler at jeg har gått glipp av så mye på bare disse få dagene! Ikke lett å holde følge med alt som skjer...

Epica: Jeg hadde det kjempekoselig i helgen, tusen takk! Hva med deg og sambo da? Er det stemorshelg nå til helgen? Det er det her...Jeg skal være alene her med ham natt til søndag...Dvs min lillesøs kommer også da..Skikkelig opplegg, heheheh...

Luthién: Hårtips ja....Hm..Er det slett?Du har lugg som å¨bildet? Et godt råd er å IKKE vaske håret samme dagen som håret skal settes opp, da blir det nemlig glatt og " uregjerlig". Tupér det gjerne litt inntil hodebunnen og spray med en GOD hårspray, som jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe i en salong (de andre er så klissete og legger gjerne et slags belegg igjen i håret)gre lett ut tuperingen, og vips så har man iallfall litt volum og høyde (NB!Håret må være 100% tørt)

Oppsettet da...(Dette var bare var forberedelsen)Store ruller gjør også susen før ett oppsett, husk å spraye godt med god avstand fra hodebunnen da... :) Det er jo et hav av muligheter!!!!

Men, personlig synes jeg ofte at når man ikke "knoter" for mye, men gjør det fort enkelt å greit, så bllir det somregel best! (når man skal gjøre det på seg selv vel å merke! Ikke sånn prosedyre jeg har på kundenen mine :ler: )Ellers er det penest å stikke hårnålene (lusespenner) inn i oppsettet, slik at de IKKE synes...

Hm...Noe mer tro?? Jeg kan jo komme med mer etterhvert som jeg kommer på noe ;)

Har visst glemt å ta på meg linsene idag, så nå merker jeg at hodepinen kommer snikende her..Ble litt forsterket da jeg satt på støvsugerbråkmakeren og... :overrasket:

Stakkars kattene er livredde for den...Huff...De springer alt de kan når mammaen kommer drassende med den...Men, hver eneste dag ligger det jord,kattesand og alt mulig rart de finner strødd utover hele... :forvirret: Sånn er det! Glad jeg bare har firbeinte barn foreløpig :ler:

Skal hente meg noe knask, kanskje hodet blir bedre også???Satser på det... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

GIKA:Tusen takk for sympatien...Tro det hjalp, for idag har det vært helt topp! :)

Har vært skikkelig husmor idag, skura til den store gullmedaljen! :husarbeid:

Deilig å ha det rent å pent til helgen :) Det er stemor helg og min lillesøster kommer å overnatter fra lørdag til søndag. Hun har forresten fått seg kjæreste for første gang idag! :Hun ringte meg istad og lurte på om jeg synes hun skulle ringe og spørre om han ville bli kjæresten hennes, så gjorde hun det imens jeg og min stemor satt i hver ende av tlf og trippet!!!:hoho: HAN SA JA :hjerter_rundt: Lille jenta mi er helt oppover ørene forelska...Så søtt...

Nå sitter jeg å tar en røyk fr jeg skal natte..Sambo la seg kl 21 han...Var trøtt, stod opp med sønnen kl 06.00 :icon_surprised:

God natt! :sove:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemorshelg her også ja.. Kan ikke si jeg GLEDER meg men :ler:

Håper det går fort og greitt..

Kos med lillesøs på besøk da! ;)

Hvordan går det med pillestyret? du begynte på nytt brett?

hatt noen symptomer da...?

Oi.. høres ut som typen din gjerne vil at du skal være gravid da.. :sjarmor:

jeg har fått el og graviditetstester i posten.

greitt å ha :)

har EL rundt neste helg, eller HVIS jeg har da.. kanskje jeg skal sjekke da,

bare for å vite om jeg har eggløsning..

Tante rød har heldigvis oppført seg normalt, så det lover bra..

Gleder meg til å prøve kjoler tirsdag!! må snart finne en ;)

På søndag skal jeg møte mamma, blir koselig.

ellers blir det en rolig helg, med drittver :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Da var det endelig helg for meg også, nå sitter jeg bare å tar en "matrøyk" (etter maten altså) :grine2: før vi skal gjøre huset pent til helgen og hente stesønn i mren hans sitt søskenbarns bryllup!De har forresten selskapet der vi skal ha vårt bryllup..Få ta en smugtitt da se :grine:.

Min lillesøs kommer også snart, skal overnatte her til imorgen.Sambo skal spille ikveld, så jeg må stå opp tidlig med stesønn...Greit å få noe ut av fridagen da :)

Håper du får en SMASHING helg vennen :klem:

Kanskje vi snakkes?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: jeg har forresten begynt på nytt brett ja, har ødelagt sykusen helt jeg nå...Må være svært forsiktig en måneds tid! :humpe:

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Tusen takk for hårtips! :klappe::klem1:

Jeg tror jeg skjønte så langt som til tuperingen med hårspray, men hvordan jeg skal sette det opp klarer jeg bare ikke å fatte. Er vel helt lost på det området, så jeg må ha steg for steg bilder! :hoho:

Får vel lære meg det skikkelig når jeg får frisørvenninnen jeg ønsker meg i presang! :ler:

Så koselig med lillesøster og kjæresten! :hjerte:

Hvor gammel er de?

Vi har besøk av svigers, og de kokkelerer på kjøkkenet med biff og soppstuing!! Gleder meg!!! :hoppe::sikle:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut Luthién, med biff og soppstuing :sikle:

Her blir det enkelt med pølse og potetstappe idag, men det er pga lillesøs og stesønn...Sambo er jo ikke hjemme, sp da er lissom vitsen i å lage noe "store greier" borte...Så er jeg dødskvalm i tillegg..Blæh!

Steg for steg bilder?Skulle gjerne gitt deg det, men klarer jo ikke engang å legge ut bilder her så...Huff...Det er fordi jeg sitter på Mac, og da er alt annerledes enn pc..Men, lærer vel en vakker dag...

Huff, har ikke verdens beste kveld idag, så jeg skal prøve å tenke på noe annet nå.Underholde lillesøster litt kanskje?

Stor helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm? Hmm.... :forvirra:

Jeg får si som min mor alltid sa til meg: "Du er vel ikke gravid?". :ler:

Du er nå søt da, jeg mente ikke at du skulle stresse med bilder til meg! :klem1:

Ha en fin søndag Bethina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg LUTHIEN :)

Hadde jeg fått tak i noe så hadde jeg SELVSAGT gjort det! Men, planlegger du å gjøre det selv på den o-store dagen?

Ha en "knæll" søndag selv også! på skikkelig østfold dialekt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...