Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kyss:

Kost deg i helgen? ;)

:klem:

Helgen min gikk faktisk bra. God følelse.. ;)

Gjort noe gøy?

Koooooos deg massssssse!

Ja.. må være forsiktige nå vetdu... :kline:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer meg at det ikke kom noen kommentar til utsagnet mitt* ;)

Nei, jeg kommer definitivt IKKE til å sette opp håret på bryllupsdagen selv, det hadde bare blitt katastrofe, men jeg vil gjerne lære meg å fikse noe fint siden jeg har begynt å jobbe i en business som man bør ta seg godt ut! Jeg er jo selskapskledd på jobb vøtt! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevésta. Hei! Jeg har hatt en rolig og deilig helg, vi har kosa oss...Har hatt fri idag også, vært i Oslo en tur.Hadde tenkt meg en tur i bryllupsbutikken, men kom desverre ikke så langt. Vi slet heller lenge for å finne frem til Rubicon tv, hvor jeg ble med ei jeg kjenner som spådde i Mess Tv på morgenkvisten idag :) Vi skulle lissom være der kl 07.50 så jeg stod opp kl 04.30 idag :overrasket: .

Derfor er jeg VELDIG trøtt nå...

Samboer har mekka kjempefint kaninbur i helgen! :sjarmor: *stolt*av handymannen min...

Han ligger å venter på meg nå, tror han har sovnet, det tar lissom under 2 min :ler:

Stakkars, blir sliten av å være aktiv pappa i en hel helg...Hvordan skal det gå når vi får våre egne tro???Hehe, da blir det val mer en slags "rutine", ikke at jeg liker å kalle det for det men.. :sjenert:

Du da vennen? Hatt det fint?Håper det!

Lillesøster og jeg hadde det forresten koselig, sånn for å svare på det egentlige spørsmålet lissom..

*bable,bable*

:ler:

Epica: JA! Må det...Var visst ikke fullt så forsiktige her forleden(noen dager siden) og jeg har ikke fått perioden heller, men det er jo ganske vanlig når jeg har begynt på nytt brett...Men,det var lissom ikke antydning til noe før jeg begynte heller, så jeg er litt tankefull.....Neida, sikkert ikke noe..Skal jo MYE til for at det "klaffer" sånn sett...Ikke sant? :Nikke:

Og deg? Har tanta forsvunnet? Håper det da, dum ho! :grine:

Luthién: Åja...Skjønner...Selvom det tar tid.. :sjenert:

Synes det er litt stilig med en slags kinaflette som tar med alt håret i fronten, (sånn hvis du vil ha variasjon med luggen lissom.Noterte meg at du bruker å style den opp så den ikke skal dette ned i øya, da er vel dette en løsning kanskje?Til en forandring?)

Da mener jeg at fletten ligger inntil hodebunnen fra øre til øre,(høres sikkert ille "budeieaktig" ut, men er FAKTISK kult hvis man får det til!) og man fester med en hårnål bak det motsatte øret hvor fletten begynner..Så rufser du det opp med spray på krona (bakhodet)og setter f.eks en hestehale som ligger mot siden i nakken , slik at den henger frem mot skulderen, langt ned i nakken altså, så du ikke ender opp med skikkelig 80`look! :hoho:

Detter er bare en enkelt alternativ til en fin frisyre som er litt pyntet og gjort på null komma svisj! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta besøkte meg i 5 dager ;) Er på 10.dagen nå..

Nærmer meg el-tid (hvis jeg har..)... ;)

Men.. har du noen symptomer, på at du kan være gravid?

Men det gikk nok bra skal du se :kyss:

Er noe helt annet når man får felles barn, da er de der hver dag & man er mer 2 om oppgavene ;) Mer en familie.

Og da behøver de ikke være så dårlig-samvittighets-sirkus-pappaer ;)

Du skulle hatt bilde av frisyren! Lurer sånn på hvordan den ser ut! :sjarmor:

Hvordan blir helga da? Noe fest og sprell?

:danse:

Håper du har en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det med liten skrift var rettet mot kommentaren til kvalmen altså.. så ut til at du misforsto litt. ;)

Den frisyren høres spennende ut!

Jeg klarer likevel ikke å se det for meg, så mye for god fantasi ellers.. :roll:

Er det en slags pariserflette? :forvirra:

Her er det snø og klar vinterluft! Sjelden vare i Bergen, men absolutt velkommen!

Ha en fin dag Bethina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere Epica og Luthién :kyss:

Har jobbet lenge idag, åtte timer pluss familie og venner som skulle fikse seg litt etter arbeidstid,så nå er jeg sliten! Orket ikke begynne med mat da jeg kom hjem, så sambo bestillte pizza som jeg hentet på vei hjem...Nam,nam!

Skal komme sterkere tilbake imorgen eller noe, så fort som mulig! Nå roper sofaen og resten av LOST episoden (den nyeste) på meg, og den sinnsykt deilige og varme stuen da...MmMm, deilig å komme hjem etter en slik dag! :sjarmor:

SMASKENS fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har sambo, stesønn og jeg spist kjempekoselig frokost. Ble jo ekstra kost siden det er solskinn :) Nå sitter jeg bare å tar meg en røyk før vi skal ut å gå en tur.

Har avtale med mamma om å komme å se på den nye leiligheten hun har flyttet inn i utover dagen.Så skal jeg til byen å titte litt forhåpentligvis :hoppe: . Får aldri tid til sånt lengre, i forhod til før da jeg jobbet på senter selv..Da var det minst en runde hver dag. :ler:

Igår var jeg og sambo ute å shoppa nye sceneklær til han, skikkelig fine altså...Ble nytt undertøy på meg også...Sambo sa at det MÅTTE jeg ha, et slags korsett med blonder, veldig fint. :)

På kvelden passet jeg stesønn i noen timer, vi lå på hver vår sofa og så på tv med dyna, deilig!

Skulle egentlig vært på fest hos venninna mi, men jeg var så sliten at jeg orket rett å slett ikke..

Men, neste helg er det julebord da, så jeg må finne noe stæsj til min lille sorte som jeg skal ha på...Øredobber, smykke evt en pelsboa ting jeg har sett på, som er SÅÅÅÅ fin...Vi får se, ikke rik om dagen akkurat. Men, heldigvis fikk sambo en uavtalt 4000 kroners jobb igårkveld :sjarmor: Herregud, jeg må jobbe i over ei uke for å tjene det han tjente på EN TIME! Sykt..

Nå må jeg hoppe videre,må ta på turantrekket! :grine::grine::grine:

Ha en god helg dere!

:klem:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått oppdatert meg på sidene dine, lenge siden jeg var her sist! Den frisyren du beskrev hørtes spennende ut, men jeg har ikke sjans til å se den for meg, hehe.

Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Becomingbride:)

Koselig at du har tatt deg tid til å lese i dagboka mi. Jeg må innrømme at jeg ikke har fått gjort det i din, ikke hele. Men, ved første anledning, skal jeg sette meg ned og lese igjennon hele og kose meg :)

Ellers er det en virkelig slækk dag idag, stod opp med sambo og stesønn og lagde frokost.Så bare sloknet jeg på sofaen foran tv... Er hjemme alene nå så jeg må prøve å kvikne til å få gjort noe her.Man må jo passe på når man har sjangs.Men, vi har fyret med parafin hele helgen så det er helt vannvittig varmet her. Altfor varmt til å gjøre noe...Men, har skrudd av nå. Får bare lufte litt hvis jeg blir for rastlløs. Skulle ønske jeg klarte å bare gi en lang marsj i alt, gi f i å gjøre noe og heller bare kose meg siden jeg har fri....Men...... :rodme:

Får se om jeg ikke får gjort litt av begge deler, det er jo relativt tilig ennå heldigvis! :ler:

Hvis jeg er litt effektiv...

Kommer tilbake sen, jeg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Har fått gjort noe idag iallfall...Lille Nelliepusen min hjalp til, men sprang da støvsugeren kom :ler:

Vært en slapp dag.Da jeg hadde hentet sambo hos en kompis slokna vi begge to i senga.Så idag har jeg tilsammen sovet minst tre timer på dagen... :klø: Har vel ødelagt rytmen min helt.

Men, får vel legge meg nå.Skal tdlig opp i banken imorgen før jobb kl ni.

Får vente på sambo som er på vei hjem fra Hadeland, skulle hente en kompis og kjøre han til Oslo.

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin dag sålangt? :klem:

Sloknet i sofaen igår ja.. :ler:

Deilig med fri ;)

:kyss:

Sambo reiser på "business" tur ikveld.. :tunge1: Tilbake torsdag.

Men bare sunt for forholdet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Hei pepperkakedamen! :klem: Koselig! Takk for meldingen, har hatt en fin dag jeg.Jobbet til fem.Var ganske stille på jobben til utpå ettermiddagen, da rant det inn dørene. Deilig å ha noe å gjøre da. :) Du da snuppa? Hatt en fin dag? Håper det! :klem1:

Epica: ja, :ler: vært litt trøtt i helgen ja. Det resulterte at jeg slet med å sove i natt. Sambo kom hjem ved fem tiden og var kjempepratesjuk, og da ble jeg veldig våken.Men, det har gått bra idag da. ;) Ikke vært trøtt :sjarmor:

Alene igjen? Jaja, deilig å være litt alene også da. Som du sier sunt for forholdet! Nå skal jeg bare slappe av litt, så skal jeg opp til venninna mi som har baby. Har ikke sett den lille tjukkasen på en mnd så nå savner jeg han ille! :babysmokk: Stakkars, han er litt syk da... :tristbla:

Etter det skal jeg ned til forloveren min å stripe håret hennes..Klager fælt på "E6`n" oppe i håret om dagen se... :hoho: Da må familiefrisøren trå til...Trenger jo pengene også da...

Blir bedre i Desember hvor sambo har juleshow hver enste helg. Tjener masse da! Får ikke sett han så mye da men. Er jo vant til det. Har vært litt bortskjemt i det siste bare, som han har vært masse hjemme.. :hjerter_rundt:

Håper du har det strålende vennen!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre du har blitt bortskjemt i det siste :kyss:

Det fortjener du! ;)

Kose deg hos forlover & lille beibissen :klem:

Ja.. Han er så lei av å reise stakkars, kjedelig å være stuck på hotell.. :tunge1:

Nå skal jeg trykke på pc'en til Tufte begynner.

Slappe av kveld.

Men imorgen blir det sikkert venninnebesøk-

SNAKKES!! kooooos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei sveis! (er det ikke det du pleier å si til kundene dine?? :ler: dårlig humor nå ja... :sjenert: )

Håper alt står bra til med deg...Syns vi skal finne på noe en dag..et lite juleverksted eller no. Trenger pauser fra eksamens-stresset...

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi,hoi..... :nissevink:

Gleder meg til Jul jeg!

Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem. Etter jobb stakk jeg ned på et utested i byen (2 min fra der jeg jobber)å hilset på sambo som øver der dag og natt før PREMIERE på fredag,stakkars han lå rett ut i en sofa der imens de fikset lyd for dem. Sliten han! :sjokkbla :

Har vært ganske sliten selv i det siste, så husarbeidet har blitt litt nedprioriter kan man si. så idag har jeg bestemt meg for at det SKAL gjøres! :husarbeid: Har akkurat ordnet i burene til kaninjentene mine, så måtte jeg jo hoppe innom her en tur. :ler: Alltid koselig å sitte her å taste.. Det går ikke så raskt fremover her i boka mi men...Jeg har jo ikke mest tid til å sitte her heller. :murvegg:

Er skikkelig sjokoman om dagen, så tenkte jeg skulle belønne meg selv med en deilig sjokolade etter jeg har skura! :):):) Så kanskje det skinner her til sambo kommer hjem, da blir han nok glad :sjarmor:

Har begynt å få litt småangst for julaften, har nemlig patatt meg ansvaret å ha den hjemme i år for FØRSTE gang i mitt korte liv...JEG skal være kokk på SELVE dagen lissom, får nok GOD hjelp av svigermor og mammaen hennes da, de er sjefskokkene! :grine2: Faktisk så sa sambo til meg helt i begynnelsen da vi var sammen at det eneste kriteriet han hadde for å gifte seg med meg var at jeg måtte gå i lære hos dem når det gjelder mat! :grine2: Han elsker maten jeg lager, men det er noe spesiellt med juleribba til ho mor vettu...Thihi...Så da har jeg jo sjansen nå!

Noen som har noen gode råd til meg da??

Tilbake til husarbeidet nå...

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...