Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dont worry, det blir nok mer planlegging etter jul ;)

Killer body ja :sjarmor:

Du blir så Killer søt også! :klem:

Kommer til å bli nyyydelig med sminke og i kjolen, du har så nydelige øyne!

Jeg vurderer å bli sminket & fikset på håret av ei venninne.

Sa jeg vil betale henne, når jeg nevnte det lørdag, men det vil hun ikke høre snakk om!

Men hvis jeg bruker henne, skal jeg kjøpe en ting vertfall.

Sparer jo litt da.. Men frister å ha en proff også..mm..

Har du sovet godt?

:kose:

Ja sambo kommer hjem idag, sikkert ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei EPICA!

Nå kommer vel kjære mannen hjem snart vel? Imorgen vel?

Jeg trener på et helsestudio som heter Friskis og Svettis, det er ganske rimelig i forhold til andre steder, koster 270 kr i mnd. Da kan man trene alt mulig.Skal bli flink jeg nå! Vil så gjerne miste noen kg.. Trener sammen med stemoren min, og idag snakket vi om å prøve Atkins dietten, har prøvd den før, men man kan ikke spise NOE brød. og da er det litt vanskelig mht lunsj osv.Pluss at  man savner det veldig mye,men er VELDIG effektiv da. Vil gjerne ha en KILLER body til bryllupet :grine2:

Må fortsette å være flink jeg nå, mht treningen.. :roll:

Huff, jeg må få planlagt noe bryllupsting snart også, lir vel bedre etter jul, da får jeg litt mer press på meg... :murvegg: Har nemlig ikke kommet en meter på det området i det siste..

God natt  :klem:

Flink du er å trene!

Kan du ikke spise rugbrød på dennne dietten heller? Ingers rugbrød har ikke hvetemel i det hele tatt, og smaker kjempegodt...et lite tips fra en tidligere Fedon-slanker... :ler:

Men du, du kommer garantert til å gå ned før bryllupet uansett..pga stress osv..

Jeg gikk jo ned 5kilo de siste ukene, og brått var kjolen litt løs... :overrasket:

Nei, nå skal jeg dra å trene! :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal sette meg ned og lese hele dagboken din en kveld, har bare lest om frieriet til nå. Søt kjæreste du har da, som "plager" deg så mye og ender opp med å fri! :)

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Det har jeg ikke sjekket ennå, om jeg kan spise Ingers rugbrød :ler: Fedon ja? Det r ikke så mye forskjell, var den effektiv da?? Du var så fin i kjlen så, satt pent den :Nikke:

Epica: Kan tenke meg du er happy nå som gutten din er hjemme! :hoppe: Endelig vennen! Sålenge venninnen din tilbyr seg å gjøre det, så er det jo bare å ta imot...Kan jo kjøpe noe fint til henne som du sa ;)

Tenkte på det å være gjest et sted jeg også, få skikkelig service som en gudinne, det evil jeg ha på dagen vår :ler: Men, jeg kjenner jo mye folk da, i bransjen lissom...Så det blir nok å gå til en eks kollega å ordne håret, og så sminke meg hjemme etterpå. Min amerikanske make up artisk svigersøster skal gjøre det. Det er iallfall planen, men vi må øve litt først...Er KRESEN :sjenert:

Men, hun er jo så flink så...

Becoming bride: Så koselig at du tittet innom dagboka mi!!! :) Hehehe, ja..Han er en spesielt bra gutt..Vært heldig med han ja :hjerter_rundt:

Gleder meg til å lese i boka di også!

Har verdens største hodepine, og alt er bare dritt...Fkk lønning idag og ALT må ut i regninger!

Jeg kaster opp...Blir så lei av å ha det sånn! :kvalm: Orker snart ikke mer :tristbla:

God natt alle søtinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fedon funka det vettu.... ;) Tok jo ikke dietten heeelt seriøst, men holdt meg unna godis, hvitt brød, pasta, ris og poteter. Trenet ved siden av da. I løpet av de to første ukene ble jeg 4cm slankere rundt livet ihvertfall... husker ikke helt vekta, men til sammen hele sommeren var det ihvertfall 5-6kg... ;)

Ønsker deg en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Jeg har lest igjennom alt jeg gikk glipp av i boken din og skulle til å svare på det, men jeg fikk plutselig et anfall av "gullfisksyken" og det eneste jeg husker er "en kopp varm kakao med krem"! :sikle:

Jess, der inspirerte du meg til å lage varm kakao! :ler:

Håper du har en strålende dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Idag har vært en hektisk dag. Jobbet til syv, så dro jeg til farfar, som bor ca 35-40 min kjøring fra meg. Tok med litt kjeks og sjokolade til han og klippet han etterpå:) Det var koselig :)

Etter det dro jeg til min eks svigersøster, som hadde syklubb hvor ei gammel venninne av meg også var, og da var kl 22 allerede, og jeg dro ikke derifra før den var 24, og deretter hjem....

Lang, men koselig dag!

Nå sitter jeg bare her å drøyer tiden, skulle vært i seng for lengst. Sambo er bare opptatt med sitt og ikke i pratehumør, selvom jeg ikke har sett han noe idag...Jaja

:sjokkbla::sjokkbla:

Veslo: Takk for klem, det hjalp! Og kakaotiden er i full sving her i huset iallfall, med masse krem på...NAMMM! :ler:

Cons: Så kult at det virket! Var flink du tenker jeg. Du ble iallfall plutselig mye tynnere husker jeg...På null komma svisj! :) Synes det er vanskelig å ikke spise brød,poteter,ris og pasta jeg. Hva kan jeg spise da lissom? :klø: På det symøtet jeg var på idag var det ei jente som har vørt skikkelig chubby, og hun har gåttt på Atkins dietten og blitt skikkelig TYNN! Kjente henne nesten ikke igjen... *blir inspirert* Har boka hans, så vi får se... :ler:

Epica: Hva kan jeg si? STAKKARS OSS *syte syte* Får prøve å tenke at det kunne vært verre, lett å si, det er forbasket slitsomt..Huff... :sur:

Luthién: HVOR I ALL VERDEN HAR DU GJEMT DEG? :velkommen: TILBAKE! Håper du kosa deg med kakaoen din da :ler: Nå skal jeg hoppe innom dagboken din, for å finne ut av hva du har drevet med du mystiske damen! :hoppe::hoppe::hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, vennen :kose:

Du må nesten kreve mer....

Eller dra på fester alene... Kan ikke ta på deg for mye søte, snille..;)

Hvordan blir helga da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vennen.... :klem:

Var ganske flink med mat og trening i sommer ja.. det med å ikke spise brød osv. er nok enda vanskeligere på vinteren..på sommeren blir det jo alltid en del salat og grillmat.

Men du kan jo bare ta et steg av gangen. F.eks bytte over til skikkelig grovt brød! Nå som jeg er vant til det syns jeg det er mye bedre enn lyst brød.. ;)

Hvordan går det ellers med planleggingen da? Noe dere trenger til bryllupet som dere kan ønske dere til jul kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

Du vet vel at jeg holdt meg borte bare for at dere skulle innse hvor mye dere ville savne meg, ikke sant? :hoho:

Nei, det er jammen godt å være tilbake, takker så mye for den varme velkomsten! :klem1:

Jeg har store nyheter på gang i dagboken min! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg!

Jeg gikk på Fedon en stund, og det var egentlig ikke så vanskelig å kutte brød, poteter og pasta. Jeg spiser fremdeles mye salat i stedet for brød, og grønne linser kokt i buljong og med løk med litt margarin i er egentlig ganske godt, med mindre man koker linsene ihjel ;) Det som var verre for min del, var pastaen. Jeg er veldig glad i pasta. Men jeg har gått mye over til fullkornspasta, og det synes jeg er bedre enn vanlig pasta!

Ellers hjalp ikke Fedon meg på vektfronten, jeg har mye større glede av Cambridge, både når det gjelder resultat og tidsmessig (jeg er av typen som synes det er supert å bare kjøre en shake i stavmiskeren om morgen og fly ut døra, i stedet for å smøre mat.. Og så har jeg med meg salat med litt presset sitron over, og rå grønnsaker nrå jeg drar på skolen). Men det var om meg og mitt ;)

Aner jo ikke hvordan du ser ut jeg, og for alt det jeg vet er det ikke sikkert du har et gram å slanke vekk! (i motsetning til meg, hihi)

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Har du en fin lørdagskveld? :klem1:

Jeg har funnet ut at det er genialt at du er frisør, for jeg trenger en time eller to med "hjelp til selvhjelp" med tanke på hvordan fikse eget hår! :Nikke:

Nå som jeg skal begynne i representasjonsbransjen igjen må jeg jo se litt ordentlig ut!

Så, når kommer du innom bergen? :ler:

Synes igrunn det er rart at ikke frisører holder slike kurs jeg, for slike "hverdagsfrisyrer" kommer man jo ikke til frisøren for å lage likevel, så de taper jo ikke penger på at man lærer å fikse det selv.

Party-frisyrene/brudefrisyrene og de litt mer dillete er jo fremdeles sånn som er best at andre enn en selv lager, så de får vel ikke mindre kunder likevel.

Håper du koser deg i helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der ute..Sitter nå å tripper imens jeg venter på sambo, vi skulle nemlig vært i farmor sitt bursdagselskap for over en time siden *dårlig samvittighet*

Skal til ei venninne å feste etter det også, og nå som vi blir så sene til farmor, må vi jo sitte der til klokka blir MYE, for at det ikke skal bli dumt lissom...Og da må min stakkars venninne sitte å vente i hundre år på meg, håper bare vi rekker en tur ut på byen før det stenger halv tre... :murvegg:

Lurer på hva som skjer... :sjenert:

Litt småstressa nå,tar meg en øl imens jeg... :perebrus:

Luthien: Hva slags tips trenger du vennen? Bare til å spørre orakelet :hoho: Må først å fremst vite hva du har i tankene, gjerne få vite åssen håret ditt er osv...Ellers er det jo bare å kjøpe en flybillet til meg :ler: Sært, for jeg tenker FORTSATT at du bor i Oslo...WHY????Heheheh...

Huff,kjedelig å vente ass...Føler meg så dum, akurat som at jeg bruker det at han har punktert som en unnskyldning for å ikke komme...Glemte jeg å si at det var derfor??Gjorde visst det..

Men, er det veldig slemt av meg å si at vi heller får ta en tur en av de nærmeste dagene??

Må bare spørre jeg.HATER nemlig å komme for sent til ting. "Sent men godt" funker lissom ikke for meg..Håper du koser deg!

Cons: Takk selv for igår!Koselig:)

Håper du får det gøy på julebordet idag :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...