Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei Dark Angel:

Han jeg er stemor for har akkurat fylt fire år, og jeg ar vært sammen med faren hans siden før han fylte to, og ja vi skal gifte oss :bryllup:

Det å være stemor er ikke bare lett, i min situasjon så føler jeg iallfall veldig at barnet "tester" meg ut, og tøyer grensene. Hvis han ikke får viljen sin så "bruker" han på en måte ting mot meg. Som f.eks "jeg vil til pappa" osv. Men jeg sier til meg selv at "hallo, det er et barn" det sier samboeren min også. Men allikevel så føler jeg meg litt såret innimellom, når man lissom prøver å gjøre så mye koselig for dem, så sier de sånne ting :tristbla: Men, men... Vi får håpe det går over etterhvert. Det som er bra i min situasjon er jo at ungen husker ikke at foreldrene hans var sammen, så han forbinder meg med faren sin.Derfor har jeg også et stort ansvar overfor han, og derfor tar jeg vel dette litt vel mye innpå meg også. Samboeren min prøver å si til meg hhver gang, at han bare skal teste meg, og at jeg bare skal fortsette å være den jeg er. Jeg passer han nemlig en del når min kjære jobber, g det gjør han så godt som hver natt til lørdag og søndag.

Huff, nå høres/virker det vel som om det bare er problematisk å være stemor....Det er jo ikke det i det hele tatt, og heldigvis for det meste bra. Nå vet jo ikke jeg hva slags forhold mannen din og ikke minst du har til moren til barnet, noe som jeg mener er avgjørende for trivselen for alle parter. (i mitt tilfelle kunne det vært mye bedre, for å si det sånn). Men, det er ikke så lett det heller. Spesiellt ikke hvis man føler seg "utestengt" slik som du gjør. Har hatt det litt sånn selv også. :murvegg: Håper du får det bedre da..Bre spør om det er noe! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Hadde kanskje vert fint å snakket på Pm eller mail.. ;)

Jeg har involvert meg, så mindre, så ingenting, så mye, .. sånn har det vært hele tiden , i bølgedaler.. :roll:

Så jeg merker stesønn har blitt usikker på meg.. kanskje..

Han er fem neste sommer..

Det ble slutt med sambo og ex'en bare tre mnd etter fødselen..

De hadde aldri et bra forhold.

Hun ønsket sårt barn.

Han ga etter tilslutt. De var sammen siden han var 17, så..

Det ble vel en vane.

Jeg har null kontakt med exen..

Hun var bitter og vanskelig i starten, ang samværet med sønnen..

Men nå har hun mann og et barn med ham, så hun lager ikke lenger problemer.

Hvordan er exen til mannen din? Vanskelig?

Åh.. Det er såmyyyye jeg vil si... Men får ikke tid, er på jobb ser du ;)

Det største problemet mitt er at VI ikke har barn sammen..

At jeg er litt utenfor uansett.. :forvirret:

Håper du får en fin helg. Vi kan snakkes i helga :klem:

ps!! når dere gifter dere?

vi ble sammen når sønnen var 7-8 mnd ca..

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJOLAHOPP!

Luthién: Det er kjempedeilig å tene på at jeg ikk trenger å jobbe på noen dager ja, skal i utgangspunktet ikke på jobb før på tirsdag, så jeg bør vel komme meg endel til det tenker jeg :sjarmor:

Det eneste jeg hadde håpet på var at jeg skulle bli bedre til idag, men nei...Er verre! :tristbla:

Samboeren min dro med en gang vi sto opp idag, han har nemlig spillejobb på Lillehammer ikveld, og skal overnatte på hotell der, så jeg blir alene...Han kommer hjem igjen imorgen da, men da skal han jo på jobb på kvelden igjen. Får vel slutte å syte, og heller tenke på hvor heldig jeg faktisk er som har en mann som jobber og gjør alt for at VI skal ha det bra :kline:

Er jo tross alt vant med det. Heldigvis har han somregel mye tid ellers i ukedagene, så vi får kosa oss innimellom, og når det ligger til rette for det, så hender det jo at jeg blir med også :)

Håper du får en fin helg da vennen! Masse helge :klem: fra meg! :):):):)

Dark Angel: Vi burde heller gjøre det ja, ta dette litt mer privat. Har ikke så lyst til å brette t mine følelser om dette jeg heller HVEMSOMHELST kan jo faktisk hoppe inn her å lese det ;)

Kan godt ta det på pm eller på msn.

Moro at du er sammen med en musiker også, da er vi i samme "bås" på to veldig viktige områder i livet!

Ha en fin helg, og fortsatt fin dag på jobb.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ha noen å snakke med som forstår!! :kose:

Jeg sender PM i helga ;)

Jeg vil heller ikke noen kjente skal finne meg her, og lese om dette..

Derfor jeg sletta litt i dagboka mi.

Vi snakkes til helga. Jeg sender verfall deg en melding.

:)god helg!! :klem:

hvilken musikk spiller han, synger han eller spiller gitar kanskje?

Musikk er viktig ja! Elsker konserter!

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Synes det er veldig ok å ha noen å snakke litt objektivt med jeg også. Med noen som har det på samme måte... Vi har sikkert mye å lære av hverandre :)

Gleder meg til å snakke mer med deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Skulle egentlig bare innom deg med en god-helg-og-god-bedrings-:klem: jeg.

Må også bare si at jeg forstår at det ikke kan være lett å "stemødre". Jeg har selv en (stemor altså) som jeg ikkehar det beste forholdet til. Men så er heller ikke forholdet til min far som det skal da.. Det er sikkert grunne der. Jeg er sikker på at du og Dark Angel har masse å lære av hverandre :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Markblomsten!

Til deg også :)

Skrev til deg i dagboken din jeg ;)

Åååå....Nå er jeg sulten, har ikke spist idag..Løper for å spise jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her igjen...

Go` og mett :sjarmor: Må jo ha en røyk etter maten, og da må jeg ned hit for vi røyker bare i kjelleren. Og hva ellers er det egentlig å gjøre når man er syk og ikke orker noe?

Åpen for forslag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dark Angel.

Har influensa ja.. Beklager STERKT at jeg ikke har vært her, jeg som gledet meg sånn til å snakke mer med deg, men jeg har ikke orket å sitte oppe, så jeg har sovet i flere timer! :sjokk:

Er litt piggere nå, etter all søvnen...Men, du er jo ikke på, typisk :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :klem:

nå er jeg på ;)

Jeg skrev noe i dagboken min (skal slette den snart så ingen "finner meg")

Jeg har tatt det opp litt formye med sambo Bethina

Og han har vert såå tålmodig og snill med meg.

Han har sagt det blir veldig spesielt når vi får unger, fordi han elsker meg.

Og at han gleder seg til å bli en skikkelig far. dvs familiefar..

Tror grunnen til at jeg blir så usikker, er fordi han virker så fornøyd når han har sønnen & ikke snakker såmye fremtid..

Og jeg kan liksom ikke fatte at han vil bli såå glad i våre barn.

Men det er jo teit, for hvorfor skal han ikke det?..

Jeg har også tenkt at siden han er helgepappa, så blir det ekstra stas når sønnen er der, så han vil sette mer pris på ham enn våre unger..

Mange rare tanker som kommer.. Jeg vet..

Hvordan går det med deg da..? :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så Lost i går. Fin episode men ikke såååå veldig spennende... Men gleder meg jo til neste uansett!

Ønsker deg en flott høstlørdag vennen! Hilse Jonas! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi så de siste to LOST episodene igår vi også...

Kjenner jeg begynner å bli litt småirritert fordi det går så saaaaakte fremover! :sur:

Håper inderlig de slutter av etter denne sesongen, selv om LOST er helt konge! Det blir ikke gøy hvis det blir X-files aktig og aaaaaldri slutter heller... :riste:

Ha en fin helg Bethina! (og bli frisk!)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Luthién: Jeg er ganske enig med deg ja, vil ikke at de skal dra det ut! Det var lissom så gøy med "cliffhanger" slutt i hver episode..... :tommel:

Cons: Jeg likte episoden godt fordi den handlet om Hurley, han er go`gutten vår se :ler: Bare elsker de kommentarene hans...

Veslo: Planleggingen går det ganske dårlig med ja...Kommer lissom ikke igang ordentlig. Får se hva jeg klarer å utrette ilpet av kommende uke, har fri imorgen, så kanskje jeg skal kjøpe litt stæsj til innbydelser?Hmm... Det var lurt Silje :icon_lol: Nå føler jeg meg mye bedre også, wohoo! :hoppe: ENDELIG! Har du noen rår HVOR jeg bør dra å kjøpe sånt?Panduro?Sgs?...

Bett1: Tusen takk, det er den!Er så deilig altså! :hoppe: av lettelse :)

Det er så superdeilig å endelig begynne å orke ting igjen, sover ikke så godt da, for hoster mest om natten. Men, nå begynner huset å se litt mer normalt ut igjen. De dagene jeg var på det verste orket jeg ikke gjøre noe som helst, så det så ikke ut her :ler:

Men, nå som det er så fint vær og allting begynner "husmorformen" å komme smått tilbake :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...