Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søtinger!

Har ligget i sengen helt til nå jeg... Drømt at jeg ble kidnappet av en negerstamme....For å ikke bli spist opp sa jeg at jeg hadde en dødelig blodsykdom... :sjokkbla: For en drøm! Drømmer mye rart jeg...

Idag er det helt sinnskt uvær, så det rister i hele huset! Koselig å sitte inne da :)

Skal prøve å spise noe mat jeg nå tenkte jeg. Aner ikke hva ?

:tristbla:

Er jo ikke døden nær,men det er kjipt å være syk..Får så dårlig samvittighet for de andre på jobben også :rodme: Men, snakket med daglig lederen vår i går, (som er helt super) og hun sa det gik bra, for det var stille på jobben. Det er jo iallfall bra. Man kan jo egentlig ikke være syk når man er frisør, går bare ikke...

Masse go` :klem: til alle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Sprø drøm du hadde ja.... er ikke feberfantasier ute og går vel?? :ler:

(hadde feberfantasier en gang som liten..det var grusomt..vi var på ferie der bestemor bor, og der er det bare 1 lege, og han var selvfølgelig på ferie...så jeg lå i flere dager og trodde mamma var en heks, og hver natt drømte jeg at jeg ble spist opp av en haug med lungemos... :ler: )

Ikke morro å være syk nei...tvinget meg selv på jobben i dag, og det var lite gøy å gå der med hodepine og rennende nese.. men ble litt bedre utover kvelden, så jeg satser på å være frisk i morgen!

God bedring da vennen! :klem: nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere søte jentene.... :klem1:

Tusen takk for omtanken her, veldig koselig det!

Nå er jeg endelig bedre også.

Idag har jeg begynt å jobbe igjen, og har vært ekstra lenge på jobb (var hjemme i halvannen time etter jobb)så dro jeg tilbake, for vi hadde "stellekveld" dvs at vi ordnet håret til hverandre.Så nå har jeg fått nye gyldne striper i håret mitt :sjarmor: Deilig med forandring! :hoppe:

Synd døgnet bare har 24 timer synes jeg, for jeg reker altfor lite på den tid. :overrasket:

Har brukt kvelden på å se andre episode av LOST, atter en gang superspennende :danse:

Snek til meg en episode av sex and the city også, låner nemlig hele boksen med ALLE de nydelige episodene av venninden min :wow: Er en smule hekta på den serien..... :flau:

Har ikke hatt tid til å kose meg her inne de siste dagene, men fikk iallfall hoppet innom nå, før sengen kaller....Trøtt som en dupp... :sjokk: Har ikke fått lagt meg før halv to de tre siste dagene minst......!!!

Nå må jeg bare hoppe i køya.... :sove:

Lover å komme sterkere tilbake girls!

God natt alle dere...

STOOR :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk innom dagboka di, og oppdaget at du er frisør! Da kan du kanskje svare på et par spørsmål? (Hvis du gidder, da)

Jeg skal altså gifte meg på et lite sted, og der tror jeg det finnes tre frisørsalonger. Jeg har funnet en oppsatt frisyre på nettet, og nå lurer jeg fæææælt på om det er slik at alle frisører kan sette opp håret i en hvilken som helst frisyre!

Jeg spurte min faste frisør her i byen om det samme, og ble mildt sagt noe urolig. (Hun er litt vel direkte enkelte ganger). Hun sa at på nevnte sted hadde hun liten tro på at det var noen som var flinke med brudepynting. Hun begynte til og med å fable om at jeg kunne øve på å sette opp håret selv, men DET vil jeg bare ikke. Tror neppe det blir særlig vellykket, og orker ikke den bekymringen på selve Dagen.

Hva ville du gjort? (Hvis du ikke var frisør)

Kan man bestille prøvetime hos alle tre salongene?

Dette ble et langt og selvopptatt innlegg, beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er i hårmodus her.. Hehe.. Lurer på korleis eg skal sette opp håret mitt eg... Blir spennande... :) Og kva med sminking? Er dei fleste frisørar flinke til det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med nye, gyldne striper! ;)

Bra å høre at du er i bedre form! :klappe:

Farlig å dumpe info om at du er frisør på et bryllupsforum, nå blir du sikkert bombadert med tanker og spørsmål! :ler:

Forøvrig er jeg meget spent på å høre svaret ditt på spørsmålene over! :sjenert:

Ha en flott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Corazon: Jeg ville forhørt meg litt i området der du skal gifte deg, høre hva som er anbefalt osv. Gå gjerne inn å snakk med de i salongen, spør om de har noe bilder av brudeoppsett de har gjort tidligere osv, så danner du deg iallfall et visst inntrykk :)

Hadde jeg vært deg (vet jo ikke om du er like kresen som meg) men, jeg hadde iallfall tatt med meg bildet, og tatt en prøvetime på alle de tre stedene om det er nødvendig. Er du heldig så blir du fornøyd det første stedet. Vil du legge ut bildet eller? *nysgjerrig* vettu :ler: Ellers kan du jo leie meg for en dag, så jeg jeg komme opp å gjøre det, hehehehhe.... ;)

Veslo: Det er IKKE sånn at alle frsører er flinke til å sette opp hår :sad: Jeg har jo hatt mange forskjellige kollegaer som har fikset meg på håret til forskjellige anledninger gjennom min tid som frisør, og noen ganger har jeg faktisk tatt det ut når jeg har kommet hjem, og følt at jeg har gjort det MYE bedre selv,helt sant! :sarkasme: Jeg ville virkelig forhørt meg om hvem i ditt område som er flinke osv, og fulgt samme prosedyre som Corazon ;) Man gifter jeg jo tross alt en gang (forhåpentligvis) og da skal det ikke være sånn at man ikke får den frisyren man vil ha, ikke sant?

Kun det beste er godt nok :sjarmor:

Jeg synes forresten synd på den som skal ordne mitt hår.......Hun får gjennomgå....Hehehehe..... :ler:

Har forresten prøvd kjole idag, MORO,MORO,MORO,MORO,MORO! Har også funnet ut at jeg skal ha LAAAAAAAAAANGT slør :) (i utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt til å ha i det hele tatt, men nå synes jeg det er absolut det fineste) :):):)

Nå skal jeg og lillesøster som er på besøk gå å sove litt, trøtte!

God natt KG! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Hopper innom for å si GOD SØNDAG!

Nå skal jeg hoppe videre for å stripe håret til et familiemedlem....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen!

Innom for å ønske deg en god søndag, og for å si at vi snart må finne på noe med dere!

Lasse er jo veldig travel med firmaet sitt for tiden, men vi må da få til en kosekveld med mat og kanskje litt spill...? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hårsvaret!!!

Kan ikke legge link til bildet av frisyren her, dessverre. Men hvis du vil se det, finner du det på Ditt Bryllup - Bryllupstips - Make up og hår - Brudefrisyren for deg. Det er det øverste store bildet, og det er fotografert fra flere vinkler i den midterste bilderemsa. For ordens skyld, modellen har et perlekjede rundt halsen. Jeg har ikke tenkt å ha de hvite greiene i håret, men mørke røde blomster.

Det haster vel litt med å bestille time til selve Dagen, spesielt fordi begge brudepikene og kanskje et par til skal dit sammen med meg.

Jeg er veldig kresen, slik som deg! Derfor tar jeg ikke sjansen på at frisøren skal sminke meg, men gjør det selv.

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for svaret på frisør-spørsmålet jeg også, selv om det egentlig bare gjør meg mer nervøs. Har egentlig bare ett alternativ... Håper prøvetimen blir bra!

Grattis med nye striper, forresten! Moro med litt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Bare innom med et lite hei! :vinke:

Henger meg på med et lite spørsmål til en frisør :sjenert: Hvor tidlig bør man bestille time til "brudehår" hos frisør? Og hvor lang tid tar normalt en sånn frisørtime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...