Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hå dere.

Har desverre ikke hatt så god tid her inne i det siste... :tristbla: Jobber mye, og er veldig aktiv på fritiden også...Men, skal prøve å skjerpe meg litt, må prioritere KG. :ler:

Har jobbet til syv idag, så hentet min kjære meg. Må forresten fortelle om den vakre gutten min...Når jeg våknet idag så var han BORTE! Og jeg luirte fælt, og snudde meg for å se hva klokken var, så lå det et bryllupsmagasin ved siden av hodet mitt :kys_2: Han er så vakker!

Han sovnet i sttudioet i kjelleren, med lap top`en på fanget :ler:

Så spiste vi koselig frokost sammen, før han kjørte meg på jobb igjen. Det var så utrolig kost :)

Heldig jeg :kyss:

Nå må jeg hoppe videre for å lage pariserbøf til kvelds til min kjære danskeprins...

Nattaklemz!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere...

Idag har det vært fullt kjør...

Jobbet til fem, og ble hentet av min kjære, vi dro å handlet bursdagsgave til sønnen hans som blir fire idag!!!!!!!!(5 oktober) :bursdag: Vi var på toys r us og kjøpte en stoooor bondegård med dyr og traktor til :danse:

Etter det gikk jeg en tur i skogen med stemoren min, skulle egentlig trent vekter men.... :roll: Har litt dårlig samvittighet på treningsfronten, var ikke så flink i forrige uke... :sur: Men, har satt opp et strengt program til meg selv de to neste ukene, så nå er det full skjerpings! :Nikke:

Snakket med en kollega idag som hadde prøvd Bayline, og sa det var MEGET effektivt..Har lyst til å prøve...Noen der ute som har noe erfaring på det området???

Når jeg kom hjem kosa jeg lenge med den lille tjukke kaninen min, som heter Trampeline :ler: Hun er så søt, en liten skeptikker :ler: Hun andre vi har en helt kokko, spretter rundt og er ikke fullt så kosete...(er ikke dettte en bryllupsdagbok?) Anyway,glemte helt å nevne at jeg har vært på glassmagasinet å tittet, og fått ønskeliste og MASSE brosjyrer! Må begynne å se etter hva slags servise vi skal ønske oss.... :) Ikke lett nei! Var et veldig fint som heter TID (tror jeg) som er helt enkelt hvitt med en sølvkant rundt.

Når jeg kom hjem fra skogsturen fikk jeg skikkelig kick! Måtte gjøre noe...Så jeg malte trappen vår,noe jeg har utsatt i noen mnd nå... :rodme: Flinke meg. Deilig å få det gjort.

Deretter ble det Fjordland kjøttkaker til kveldsmat :ler:

Nå ligger jeg i senga og klarer knapt å holde meg våken....Prinsen min ligger ved siden min og sover godt.. Nydelige gutten min... :sove:

Nå må Siljemor sove, skal på jobb kl elleve imorgen. Deilig å sove litt lenge!

Klippetiklopp, kvineguiden er topp!

God natt dere :kyss::kyss::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel! Jeg blir nesten helt matt av å lese om din travle hverdag, men det høres jo ut til at humøret er på topp, og det er jo kjempebra! :klappe:

Ang. Bayline så virker det, men det ødelegger visst noe i kroppen. Jeg husker jeg ville prøve det en gang i tiden, men så fikk jeg forklart hvordan det EGENTLIG virket, og da lot jeg være. Jeg klarer ikke med min hjernetåke (som er ganske tett i disse dager :ler: ) å komme på forklaringen på hva som skjedde, så du får enten stole på at det ikke er lurt eller prøve å se selv! ;)

Ha en strålende onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva er Bayline, og hva skal det gjøre? :icon_question:

Så deilig med en tur i skogen. Det er bare noen minutter i bil hjemmefra, men jeg ender stadig opp med gangveien langs elva i stedet. Og leketøysbutikker må jeg bare innrømme at jeg synes er morsomme selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Idag har jeg fri, og det er helt fantastisk!!!! Vi hadde barnebursdag her igår, og da ble det jo full fart :) Koselig det.

Nå sitter jeg her å prøver å se etter de to nye kattepusene som vi har hentet idag :sjarmor::sjarmor::sjarmor: De er litt redde ennå, så de gjemmer seg under sofaen :forvirra: Stakkars, håper de blir "husvarme" fort. Planen var at vi skulle ha en, og skulle ta med en til et vennepar av oss i tillegg, men når samboeren så den andre sa han " den vil jeg ha", pg jeg hadde jo ellerede bestemt meg for den første, så da ble det to katter istedetfor gitt :ler:

Men, det holder nå. To katter og to kaniner bør holde.... :sjenert:

Har litt problemer med å finne navn til de små pusene mine da, tror det er en jente og en gutt, noen forslag???

Sitter å venter på ei venninne som jeg skal farge, stripe og klippe håret til. Så kommer nok lillesøsteren min snart, hun klarer nesten ikke vente med å se de to små :) Blir bare firbeinte barn her for en stund! :ler: Elsker dyr, så det passer bra. Sambo er forresten å henter en annen katt til de andre som også skulle ha, den var visst helt utrolig skjønn, så nå blir Cons glad :hjerter:

Håper jeg...

Nå ringte venninnen min som skal ordne hår, hun har ikke vært her fær, så jeg må ut å se etter henne i veien....

Hadet sålenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen..

Nå har endelig pusene mine kommet ut fra gjemmestedet sitt under sofaen..Den ene som mest sannsynlig er jente (hørte noe om at guttepuser ikke kan ha tre farger, så da er det garantert jentepus hvis den har det, sa svigerfaren min da)har fått navnet Muskat. De er så utrolig søte..

Muskat er veldig spesiell io i fargene, mork med brune og lyse spragletegninger :) Den andre som min kjære smeltet helt for og ikkeklarte å gi fra seg er LANGhåret, svart og hvit. Den er litt sky, for den har visst blitt funnet på gaten i Sarpsborg, så den har nok kommet tidlig vekk fra moren eller noe.Men, vi skal kose masse med de så de blir "husvarme" og føler seg trygge her. Må bare la de være litt i fred nå idag, så de får følt seg litt frem og bli kjent.

Den svarte har funnet ut at det er veldig gøy å klatre på tørkestativet..... :ler:

Kaninen min ble ikke veldig glad når hun så de små pusene, hun spratt rett inn i "huset" (sånn trehus til å gjemme seg i) når hun så dem. Nå tramper hun hardt der ute hører jeg...Bestemt liten frøken det.

Får vel gå tilbake til den utrolige deilige sofaen og fortsette tv titting...Har aldri tid til det ellers. Har vært så utrolig deilig med fri idag! Imorgen er det jobb iggjen, så skal jeg til bestevenninnen min som bor i Moss, de har akkurat kjøpt seg leilighet!!!! Så skal vi en tur ut, det blir deilig...Lenge siden sist!

Ha en fin helg alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ ja, vi vil ha bilder!

Så morsomt med nye katter, da. Forsto jeg det rett i at de er omplasserte? Og er det kattunger? Skjønner uansett godt at kaninene ikke er overbegeistret!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Ser gjerne bilder av kattene :) Veldig glad i katter, sånn rent bortsett fra at de har en tendens til å skremme vannet av meg. Går jo så stille, og plutselig sitter de på fanget ditt. Når vi en gang flytter ut av blokka og inn i noe anent blir det nok en eller annen form for dyr, tenker jeg. Jeg vil ha katt eller undulat og sambo vil ha hund, så det skal nok bli folksomt. Og interessant å se hvem som spiser hvem først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Mjjjjaaaao'er (Det er ihvertfall hva min lille skjønne kaller disse skapningene)! :ler:

Nå skal det jo sies at det går litt i surr for henne innimellom da, så på en dårlig dag kan Mjaoer være både kuer og kaniner. Idag hadde hun tydeligvis øvd seg litt, for da sa kuen "Muuuuhhh" og "essten"(hesten) "iiihahahaha". Når hun kom til grisen lignet det vel mer på en blanding av Simba og en raspende latter, men det kommer seg! :ler:

Nei, nå sporet jeg litt av her...

Ha en flott lørdagskveld! :klem:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Luthién: Måtte le høyt når jeg leste om lille jenta di.. :grine2: Høres sååå vakker ut atte :babyjente:

Bett1: De er ikke omplasserte, sånn i den forstand. Det er rett og slett kattemammaen til den ene, som ville kvitte seg med ungen. Og den andre kattungen tok hun til seg fordi den ble funnet.Så den ble vel på en måte omplasert...

Nevesta: Moro med dyr ja! Mye ansvar er det også, spesiellt med hund... Kaninene er ikke fullt så skeptiske heller lenger, men Muskat er VELDIG nysgjerrig på dem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hopper en tur innom med litt bryllupstoff til en forandring... Har ikke blitt så mye av det i det siste.

Har vært hos min aller aller besteste venninne i Moss fra igår til idag, og vi gikk en lang tur, for skrottene våre trengte det etter en heildundrande tur på byen igår :ler: (ikke så ofte det blir det nå lenger).

Iallefall så var vi på en cafe som heter Riis Cafe, i møllebyen i Moss, og der var det en interiørbutikk i samme lokale (som hadde søndagsåpent?!) Og jeg MÅ bare skrive om den, fordi det var så UTROLIG mye fint der, og jeg falt pladask for den butikken!

Ble skikkelig inspirert til bordpyntingen til den store dagen. Har ennå ikke bestemt meg for hvilke farger jeg vil ha (enten rosa,lime eller turkisaktig), men har bestemt meg for å ikke ha så mye blomster på bordene. De hadde nemlig helt utrolig fin pynt her, som jeg skal hamstre i DEN butikken, når jeg får bestemt meg ang farger :icon_question: Denne butikken anbefales på det sterkeste!!! Cafén der var veldig koselig også!

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så morro at du har funnet inspirasjon til bordpynten!! Tok lang tid før jeg klarte å bestemme meg også...var vel ikke helt sikker på hvordan det ble før etter jeg hadde vært hos floristen. Gleder meg til å se hva det blir til!

Men du...de bildene jonas sendte meg av pusen...får de ikke opp! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...